Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voihan epilaattori  (Luettu 15877 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 09.05.2008 22:26:57 »

Nips naps, epilaattorilla lähtee mutta hitto soikoon kun sääret on täynnä kohta patteja, niin kuin finnejä  tickedoff ja rumaa jälkeä jää. Millä rasvalla nuo sisään kasvaneet karvat eivät kasva sisään?  tickedoff tickedoff tickedoff

 Sad
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 10.05.2008 00:41:07 »

Saman ongelman kanssa olen paininut käytän sitten höylää tai veetiä. Ei kiva.  Angry Eli vinkkejä minäkin kaipaan... Vahaus kai olisi yksi ratkaisu, mutta se kun on niin työlästä ja sotkuista itse tehtynä ja jos käy jossain teettämässä se maksaa maltaita. Kaiken lisäksi on kivulias tapa poistaa karvoja.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 10.05.2008 09:37:25 »

 Varmasti jossain on kehitetty joku aine joka tuhoaa juuren lopullisesti eikä tarttisi enään ikuna ajella. Postimyyntilehtisessä oli joskus mainos mömmöstä naisille ei-toivottuihin naamakarvoihin, juuri tuolla lopullisella ominaisuudella. Olisi sitä varmaan pitänyt tilata muutama purkki...
 Tiedä sitten mitä myrkkyä sekin oli  crazy2

 Vahaus on musta ihan ok menetelmä eikä erityisen kivulias, ainoa kurja puoli on vaan että karvojen pitää olla pitkiä ennenkuin sen voi tehdä. Joten siinähän sitten kesällä odotellaan että karvat kasvaa sen verran pitkiksi että ne tarttuu kunnolla vahaan kiinni.

 Itse huomaan että jos on hyvälaatuinen höylä useammalla terällä niin jälki on hyvää eikä karvatupet ärsyynny.

 Itse suosin höylää, kunnes markkinoille tuotaisiin se lopullinen karvanpoistoaine :Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2008 10:18:10 »

Itse suosin höylää, kunnes markkinoille tuotaisiin se lopullinen karvanpoistoaine :Smiley

Kuin myös  Smiley

Olen huomannut myös sellaisen seikan ainakin omalla kohdalla, että mitä vähemmän joutuu käyttämään mitään aineita höylätessä, sitä vähemmän tuota karvojen sisään kasvua tapahtuu.

En tiedä onko mitään perää, mutta höylään sääret aina suihkussa oikein lämpimän veden alla... ei muuta. Ja tuota sisään kasvua ei ole enää tapahtunut pitkään aikaan.

Mistä lie, mutta tämä toimii minulla.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 10.05.2008 16:54:14 »

Tiedän aika tuoreen tapauksen jolla nousi 39 asteen kuume ja kehittyi ruusu sääriin kun oli vahannut ne.. Iho HIEMAN siis ärtynyt ja jatkotoimenpiteet 3 kertaa vuorokaudessa iv-antibiootti-tiputus viisi päivää....  crazy2

Mulla on kanssa sellainen iho, että karvatupet tuntuu ärtyvän todella herkästi ja tulehtuvat, poistin karvat sitten millä menetelmällä tahansa... Enkä myöskään oikeen tiedä mitä asialle voisi tehdä.

Olen tehnyt kaiken mahdollisimman hygieenisesti ja kosteuttanut ihoa tarpeeksi (mutta en niin että huokoset tukkeutuisivat) jne jne.....

No, en sitten taida olla ainoa.
Onko teillä atooppinen iho, te joilla sama ongelma? Mulla on.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 10.05.2008 17:34:30 »

Höyläksi suosittelen naisten höylän sijaan ihan kunnon miesten partahöylää. Miesten partakarvat ovat kuitenkin paksumpia kuin meidän säärikarvat, joten miesten höylät ovat terävämpiä, ajavat tarkemmin ja pysyvät terässään pidempään. Samoin Ladyvaahtojen sijaan voi ostaa jotain mietoa, halpaa partavaahtoa ja jos miehekäs tuoksu koivissa haittaa, suihkauttaa vaikka alkoholitonta vartalotuoksua jaloille tai rasvaa ne hyvän tuoksuisella ihovoiteella. Sinkkuja miesmäinen pikkutuoksu tuskin haittaa(?), ei ainakaan minua  ja sitä paitsi miedon partavaahdon tuoksu häviää melkein sen siliän tien Grin

tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #6 : 10.05.2008 18:42:18 »

Itelläni ei ole tuota ongelmaa. Kokeilkaahan ihon säännöllistä kuorintaa, poistaa kuolleita ihosoluja auttaa ihoa pysymään paremmassa kunnossa ja uusiutumaan tehokkaasti.  Smiley Ja hyvä rasvaus päälle.

Bikiniraja on mulla ongelmana, teen sille mitä tahansa niin tahtuu karvatupit tulehtua. Tietty aika bakteeripitoinen alue, että olisikohan tuohon suihkuttelu avuksi, jos useampaa otteeseen päivässä pesaisisi...?  Huh
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Norna
Vieras
« Vastaus #7 : 10.05.2008 20:51:49 »

Itelläni ei ole tuota ongelmaa. Kokeilkaahan ihon säännöllistä kuorintaa, poistaa kuolleita ihosoluja auttaa ihoa pysymään paremmassa kunnossa ja uusiutumaan tehokkaasti.  Smiley Ja hyvä rasvaus päälle.

Bikiniraja on mulla ongelmana, teen sille mitä tahansa niin tahtuu karvatupit tulehtua. Tietty aika bakteeripitoinen alue, että olisikohan tuohon suihkuttelu avuksi, jos useampaa otteeseen päivässä pesaisisi...?  Huh

 Tuntuu että ärtyisi iho enemmän jos suihkuttelee. Mutta miksi iholla olisi siellä enemmän bakuja kuin muualla? Luulen että kyse on enemmän siitä että iho on herkempi alapään alueella. 
 Mulla tulehtuu jos on vähänkään tylsä terä, käytän aina miesten partahöylää bikinirajoilla  Smiley.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8 : 10.05.2008 22:20:55 »

Miesten terät ehdottomasti parhaita  police
Yleisesti juuri tuo kuorinta ja perusrasvauksen huolehtiminen on ehkäisevää hoitoa, jota on turhe vähätellä. Hyvä huomio, Tigrinum  Undecided  eipä ole helppoa olla karvaton  :crazy2:riskit on olemassa.
Itse bikini alueella selviän ainoastaa perinteisesti nyppimällä rajat säännöllisesti. Karva lähtee kokonaisuudessa ja sen oikein näkee, kun joissakin on se tali mukana  buck2 Tällä vältyn karvatupen tulehdukselta  Wink Niskojen päälle vaan käy... Mutta ovatpa karvat alkaneet ohentua ja osittain hukkuakin jatkuvan kynimisen johdosta  Grin
Epilaattoria en ole kokeillut... onkohan tehokas? Hinnat ovat ainakis  :Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #9 : 11.05.2008 12:40:18 »


Hei Ystäväin

Itse olen käyttänyt parin vuoden ajan
Braun Silk.epil eversoft,
johon olen ollut todella tyytyväinen
- sääret ja bikirajat "auts" sekä kainalot
olen rohkeasti koneelle vedellyt

Echinache-uutetta päälle
- kirpasee hetken
- myöskin Bebanthen voidetta tarvittaessa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #10 : 11.05.2008 17:35:45 »

Minä kuorin ihan tavallisella Yves Rocherilta hankitulla aineella. Taisi olla vaniljan tuoksuinen. Toinen vaihtoehto on kuorintakinnas, jota käytän myös.  Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #11 : 12.05.2008 00:52:29 »

Nips naps, epilaattorilla lähtee mutta hitto soikoon kun sääret on täynnä kohta patteja, niin kuin finnejä  tickedoff ja rumaa jälkeä jää. Millä rasvalla nuo sisään kasvaneet karvat eivät kasva sisään?  tickedoff tickedoff tickedoff

 Sad

Epilaattorista tulee lähinnä mieleen Juntti-TV:n takavuosien
sketsiohjelmasarja, jossa oli pääosissa mm. pari Eppua.
Kuitenkin tarkemmin mietittyämme hokasimme pari seikkaa:
epilaattorin ilmeisesti on tarkoitus nyhtää karvat juurineen
päivineen. Mahtaako olla niin, että jos tuo ei onnistu, karvalla
on suurempi tsäänssi kasvaa "sisäänpäin"? Tai sitten voi tietenkin
olla asianlaita myös se, että emme ymmärrä jutskasta höykäsen
pölähtävää.

Toinen seikka, mikä tuli mieleen, on se, että käsittääksemme
karvat alkavat heikentyä, kun niitä tarpeeksi usein nyhetään
juurineen. Niinpä tuo mahdollinen karvan rakenteen hapertuminen
ilmeisesti lisää riskiä, että karva ei lähdekään juurineen päivineen,
vaan katkeaa ikävästi juuri ihon pinnan alapuolelta.

 Shocked
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #12 : 12.05.2008 09:47:50 »

Mulla on leuassa kova karvankasvu, kun olen tumma ja minulla on tosi jäykkä hiuslaatu.
Nyt olen ottanut jo 4 kertaa kosmetologilla valoimpulssihoitoa, että polttavat karvan ja karvatupen, niin tulos on pysyvä.
Hoitokertojen tarve riippuu karvan laadusta ja määrästä. Mulle sanoi, että ehkä 10 kertaa. MAinoksissa sanotaan, että lähtee 3 kerralla, mutta ei kuulemma riitä, kuin hentoon huulipartakasvuun tuo 3 kertaa.

http://www.katin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=40
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 12.05.2008 14:17:51 »

Mutta minäpä kun olen jo käyttänytkin miesten höylää,(kallista ja hyvää sellaista) mutta ei silti pysy täysin poissa nuo tulehdukset ja sisäänkasvut.  knuppel2 Ehkä pitää vielä kokeilla vaihtaa tuo naisten vaahto miesten vaahtoon, sekä kuoria ja rasvailla ihoa tehokkaammin.  :Smiley Onneksi minulla on naisellinen tuoksu suihkusaippuassa joka sitten peittää tuon partavaahdon miehisen tuoksun.  Grin  Niin ja Tigrinum, minulla ei ainakaan atooppinen iho vaikka kärsinkin tästä "ongelmasta"...
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 12.05.2008 19:34:54 »

Sokeri kuulostaa melkeinpä liian hyvältä konstilta ollakseen totta... Sitä en tiedä, voiko säärensä sokeroida kotona.. Tässä lainaus erään kauneushoitolan sivuilta.


VARTALOSOKEROINTI

Vartalosokeroinnissa sokerin ja oikean tekniikan avulla saadaan ihokarvojen lisäksi poistettua hellävaraisesti -mutta tehokkaasti- myös kuollut ihosolukko. Tuloksena on karvaton, pehmeä, silkkinen ja terve iho.

Tämän menetelmän avulla saadaan poistettua lyhimmätkin ihokarvat koko vartalolta, herkimmiltäkin alueilta ja vieläpä miellyttävän makeasti sokerilla. Iho ei punoita ja se tuntuu todella sileältä.
Hoito sopii niin miehille kuin naisille. 
Sokeri on puhdas ja 100% luonnollinen tuote.
Sokerilla voidaan poistaa hyvin lyhyttä, jopa alle 2mm:n pituista karvaa. Paras poistopituus karvalle on kuitenkin 3-5mm.
Sokeri ei tartu eläviin ihosoluihin. Se tarttuu ainoastaan kuolleisiin soluihin ja karvoihin. Tämä tekee sokeroinnista hellävaraisemman ja kivuttomamman.
Sokeri ei katkaise karvaa. Sokeroinnissa karvat poistetaan karvan luonnolliseen kasvusuuntaan, jolloin karvat eivät katkeile eikä synny sisäänkasvaneita karvoja.
Sokeri ei ole kuumaa. Se ei polta ihoa eikä aiheuta arpia, sillä sokeria käytetään huoneenlämpöisenä.
Sokeri ei sotke. Sokeroinnissa asiakas ei tunne oloaan tahmeaksi hoidon jälkeen, vaan hoito tuntuu siistiltä ja miellyttävältä.
Sokeri on hygieenistä.
Sokeroinnilla voidaan vähentää pysyvästi karvoitusta.
Sokerointi sallii hellemmän karvanpoiston myös kaikkein intiimeimmille alueillekin.
Sokeroinnin avulla voimme poistaa karvat niiden kasvun suuntaan, jolloin karvanpoisto aiheuttaa vähemmän ärsytystä, kipua ja karvan katkeilua, kuin perinteinen vahausmenetelmä tai epilaattorin käyttö. 
Sokerointi on myös erinomainen vartalokuorinta ja se saa ihon tuntumaan silkiltä. Sokeri saa karvan "pullahtamaan" ulos karvatupesta, aiheuttamatta vahinkoa iholle. Sokeri on ihoystävällinen, vesiliukoinen ja turvallinen tapa poistaa ihokarvoja.


Makeita ihokarvanpoistoja toivotellen,
May

PS. Paikallinen kodinkoneliike mainosti äitienpäiväksi: Äidille hius- ja karvalaitteet   Wink Noh, kai tässä on jo liiankin pikkutarkka. Karvalaitteitahan ne epilaattorit käytännössä ovat, mutta jotenkin edes äitienpäivälahjan mainoksen yhteydessä toivoisi hieman somempaa kieltä. Grin
« Viimeksi muokattu: 12.05.2008 19:39:27 kirjoittanut May » tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: