Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy delfiineiltä tai keijuilta  (Luettu 73375 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Starja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #135 : 03.09.2007 15:46:36 »

kiitos,
Jadeania kannustuksestasi.

 On aivan totta että ihminen on itse "oman onnensa seppä". Täytyy vain yrittää ajatella positiivisesti ja hyväksyä kaikki,mitä elämä tuo tullessaan. Ihmisillä on vain usein taipumus yrittää "nopeuttaa" asioiden kulkua. Heittäydyn nyt elämän virran vietäväksi,elän päivän kerrallaan ja yritän löytää jokaisesta päivästä jotakin hyvää ja positiivista.

Toivotan sinulle oikein lämmintä syksyn alkua. on mahtavaa,että täältä löytää sinun kaltaisiasi ihmisiä,joilla on kykyjä ja tahtoa auttaa niitä,jotka ovat eksyksissä oman elämänsä kanssa.
tallennettu

Aurinko leijona,nousu skorpioni, kuu jousimies
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #136 : 03.09.2007 19:20:55 »

hei Jadeania!

Kiitos edellisestä ja täytyy sanoa, että odottavan aika on pitkä... Wink
nyt askarruttaisi työelämäni. Mahdanko saada pian töitä ja millaista..?
Näkeekö keijut meille uutta kotia?

työnhaussa sinun kannattaa nyt tavallista tarkemmin kuunnella omaa sisäistä ääntäsi ja uskaltaa toimia myös sen mukaan.monet erilaiset asiat avataan sinulle kuin sattumalta ovina ja niihin kannattaa uskaltaa tarttua. tulossa on todennäköisesti jotain hyvinkin tavallisuudestanne poikkeavaakin ja jopa ihan uusia elämänsuuntia. uskalla tällöin löytää sisältäsi se johtotähti joka kertoo mihin suuntaan kulkea.sinusta löytyy kaikki jo valmiiksi mitä tulevaisuudessa tarvitset. uskalla vain toteuttaa sitä sisäistä valoasi määrätietoisesti.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #137 : 03.09.2007 19:23:20 »

Hei Jadeania!

Mitäköhän keijut sanovat minun tulevaisuuden näkymistä opiskelussa/työssä? Miten osaan valita oikean alan kun mikään ei tunnu kiinnostavan tarpeeksi...
Kiitos jo etukäteen.  smitten

näkisin että tulisit olemaan hyvinkin vahvasti tekemisissä luonnon ja eläinten kanssa.olet kuin itse äiti maa joka auttaa vahingoittuneita uudestisyntymään ja pääsemään taas jaloilleen.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #138 : 03.09.2007 19:26:51 »

Hei Jadeania,

saatko selvää, mitä rakkauselämääni voisi kuulua? Paljon kiitoksia!    smitten

elämässäsi on tulossa ehkä jopa jossain määrin saattanut alkaakin vaihe jossa tuntuun että moni asia tällä saralla huojuu puolelta toiselle. muista että myrkyjen ja tuiverruksien jälkeen tulee aina pouta ja uskon että tämän huojumisen jälkeen edessäsi on se aarteista suurin sinun täytyy vain antaa itsellesi lupa ottaa se vastaan.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #139 : 03.09.2007 19:32:12 »

Hei! onko työkaverini minulle se oikea, onko hanen tunteensa todellisia minua kohtaan?

nyt suosittelin olemaan tarkkana tässä asiassa.sinua kehoitetaan pitämään tarkasti silmällä kaikkea mitä tässä suhteessa tapahtuu. tietyllä tapaa hän viihtyy seurassasi mutta onko kuitenkaan ihan rehellinen siinä mitä todella haluaa.
tallennettu

rhodonite
Vieras
« Vastaus #140 : 03.09.2007 19:35:29 »


Kiitos ja halaus Jadeania!     smitten
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #141 : 03.09.2007 20:06:12 »

Hei!
Laitan nyt tännekin pyyntöni. Kuiskisivatko keijut minulle Tuohon sydämeni toiveeseen liityen jotakin?
Työasiat ovat myös vaiheessa. Keijut jos tietäisivät, mikä auttaisi löytämään sen oman paikkani?
Kiitollisena. angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #142 : 04.09.2007 10:31:06 »

Minäkin kysyisin keijukaisilta ja delfiineiltä.. Miten minun elämässä eteenpäin, niin ihmissuhde-, työ-, koulu- kuin millä muullakin saralla hyvänsä. Osaavatko he kertoa, mihin päin minun elämän tie vie.. Löydänkö sitä tosiystävää, jota olen etsimässä?

 smitten                   smitten                       smitten

noin yleisesti kaikilla osaalueilla olisi tärkeää huomata ystävät ja niiden vaikutus omaan elämääsi. jotenkin sinua nyt kehoitetaan viettämään enenmän aikaa niiden hyvien ystävien kanssa ja heiltä tulet saamaan myös hyviä neuvoja tulevaisuuttasi ajatellen. tärkeää on sinun kuitenkin muistaa jotta vaikka kaikki neuvot eivät juuri sillä hetkellä tuntuisi oikealta niin monissa asioissa on edes pieni totuus...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #143 : 04.09.2007 10:41:35 »

Hei,
pyydän pyydän minäkin apua tilanteeseeni.

Rakkaudesta.. elämään astui viime keväänä tosi merkittävä, ihmeellinen mies. Tunsin niin vahvasti valon ja yhteyden välillämme, ja tunne oli jaettu. On kai yhäkin..
asia on vain kääntynyt kesän aikana niin kummallisesti nurinniskoin.
On niin surullinen olo kun tuntuu että puhtaan, aidon asian päällä on pelon tai jonkun muun peitto.
Tämä on hurjan iso asia tällä hetkellä. Vaikea saada rauhaa tavoitettua.

Toinen on sitten tämä "työ", elämäntehtävän tuominen konkreettiin maailmaan..! Tunnen että alkaa olla aika, mutta olen jotenkin niin jumissa. Tiedän mitä tahdon tehdä, mutta sen saaminen käytännön alulle on ihmeellisen kankeaa. Onkohan tässä jokin juttu mitä en ole tajunnut?

Kiitän suuresti!
Ihanaa että täällä on tämmöisiä ihmisiä kuin te jotka näin autatte. Halaus!!

rakkaus

elämää on joskus hyvä elää niin että toimii kun olisi saanut jo sen jota oma sydämesi todella haluaa.tällöin vedät usein magneetin lailla puoleesi juuri sitä mikä on sinulle tärkeää. jos taas ajattelet yllenne hyvinkin turhan pelon pysyy se helposti turhana taakkana päällä varjostaen montaa asiaa. keskity rakkaudessa poitiivisuuteen ja sinulle avautuu paljon uusia mahdollisuuksia.

työ

tärkeää on uskoa siihen mihin olet ryhtymässä. sinulla on hyvä alku siinä että uskot että on aika toteuttaa elämäntehtävääsi. anna itsellesi vielä lupa uskoa että siitä kaikesta on hyötyä myös muille ihmisille. olet aivan oikeaa tietä kulkemassa.uskalla luottaa ideoihisi.äläkä anna niiden mennä uida ohitsesi.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #144 : 04.09.2007 10:46:15 »

Hei!
Laitan nyt tännekin pyyntöni. Kuiskisivatko keijut minulle Tuohon sydämeni toiveeseen liityen jotakin?
Työasiat ovat myös vaiheessa. Keijut jos tietäisivät, mikä auttaisi löytämään sen oman paikkani?
Kiitollisena. angel

uskalla nähdä itsesi onnistumassa juuri siinä toiveessa jota oma sydämesi nyt haluaa.uskalla unelmoida ja sitten päästää ne omat unelmasi lentoon jotta sinua voidaan suuremmassa tietoisuudessa auttaa toteuttamaan nämä haaveet.

työ:

usko parempaan huomiseen tässä asiassa ja jaksa pysyä positiivisena. sinun työpaikkasi löytyy suurien sattumuksien kautta ja tällöin sinun kannattaakin uskaltaa seurata oman sydämesi ääntä ja ottaa työt vastaan.
tallennettu

avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #145 : 04.09.2007 12:19:21 »

Hei Jadeania,
Sano jotain tärkeää minulle, mitä minun tulisi nyt erityisesti ottaa huomioon.

KIITOS!
tallennettu
meritähtonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #146 : 04.09.2007 12:27:51 »

hei

saanko vastauksen keijuilta ja delfiineiltä kysymykseeni? tapasin uuden ystävän, hänon hieman nuorempi minua, ristiverinen-vaalea. Mitä hän tahtoo ystävyydeltämme, voinko luottaa häneen? Hän on osoittanut kiinnostusta avokkiani kohtaan, onko hän ystäväni vain tämän johdosta? Miten ystävyys jatkuu vai loppuuko?

surullinen meritähtönen
tallennettu
taustakuva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #147 : 04.09.2007 13:10:22 »

keijut ja delfiinit kertokaa vastaus minulle; minkälainen avioliitostani ja tulevaisuudestani tulee? Onko mieheni ja eräs ystäväni luottamukseni arvoisia?

kiitos ja kumarrus!

taustakuva
tallennettu
suonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #148 : 04.09.2007 16:13:42 »


kiitos kaunis!
tallennettu
Magia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #149 : 04.09.2007 20:39:29 »

Kiitos!!  smitten
tallennettu

Neitsyt

Nouseva Vesimies
Aurinko Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Neitsyessä
Venus Vaa'assa
Mars Jousimiehessä
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: