Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy delfiineiltä tai keijuilta  (Luettu 73370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« : 26.05.2007 15:09:53 »

Minnehän on kadonnut täältä delfiini ja keijuketju? Undecided


muoks: Kävin muuttamassa otsikon, jotta useammat löytävät ketjun.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2007 20:32:00 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #1 : 31.05.2007 10:10:36 »

Minäkin olen kaivannut ketjua! odottelen yhä vastausta keiujkaiselta... Wink että mitä mä teen kun en itse oikein tiedä Undecided
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.05.2007 10:27:17 »

poistelin tuossa jossain vaiheessa joitain viestejäni..ja saattoi vahingossa mennä siinä samassa sekin ketju..aloitettakoon se uudestaan vaikka tähän.teen nyt kuitenkin vastaukset sitten niin etten niitä enää yv:nä ala kirjoittelemaan..että laitan tähän ja koitan laittaa ne siten ettei ketään asia loukkaisi.
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 31.05.2007 12:49:58 »

Minä kyselin siellä muistaakseni aika alkupäässä ketjua jotain...en enää muista mitä.  Cheesy Ei kai se sitten ollut niin tärkeää.
Nyt kaipailisin apua, en enempää enkä vähempää kuin elämäntehtäväni löytämiselle. Delfiinit auttakoot!  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #4 : 31.05.2007 13:44:19 »

Minä haluaisin kuulla mitä keijukaisilla on sanottavaa rakkauselämääni ja viisailla delfiineillä työelämääni.

Kiitos  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.06.2007 20:32:15 »

Minäkin olen kaivannut ketjua! odottelen yhä vastausta keiujkaiselta... Wink että mitä mä teen kun en itse oikein tiedä Undecided

no tässäpä sinulle vastausta siitä mitä keijukaiset halusivat sinulle kauttani välittää.

sinua kehoitetaan muistamaan että kaikki asiat ratkeavat elämässäsi silloin kun tarkoitettu. kaikki pyyntösi joita olet lähettänyt on kuultu.uskalla päästää nämä toiveet lentoon ja antaa niille siivet jotta asiat voivat alkaa mennä siihen suuntaan kun on tarkoituskin.moni sinulle hyvinkin vaikea asia on saamassa pian jopa kuin ihmeen kaupalla hyvinkin onnelisen lopun.sinua kehoitetaan unohtamaan kaikki turhat huolet ja olemaan sen myötä yhteydessä luontoon ja huomaamaan sen sinulle tuomia yllätyksiä.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.06.2007 20:38:47 »

Minä kyselin siellä muistaakseni aika alkupäässä ketjua jotain...en enää muista mitä.  Cheesy Ei kai se sitten ollut niin tärkeää.
Nyt kaipailisin apua, en enempää enkä vähempää kuin elämäntehtäväni löytämiselle. Delfiinit auttakoot!  smitten

näkisin sinun oman elämäntehtäväsi olevan hyvinkin uraauurtavaa laatua.sinulla on kenties ollut tunne ettei jokin asia mene putkeen vaikka kuinka yrität.pyyntösi on kuitenkin kuultu ja toteutus on alkanut vaikka et sitä välttämättä itse vielä huomaakkaan.nyt on myös sinulla mitä paras aika aloittaa uusia projekteja omaa tulevaisuuttasi varten.kaikki ne projektit joita nyt vain uskallat laittaa alulle tuottavat sinulle vielä kultaisia hedelmiä.näkisin että tämä työsi tulisi jotenkin liittymään arkoihin lapsiin.sinut on valittu auttamaan tälläisiä lapsosia eteenpäin omassa elämässään.
tallennettu

Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #7 : 01.06.2007 20:55:06 »

Ja minua kiinnostaa delfiinien vastaus siihen, että olenko jo tavannut parisieluni. Sain jo jotain vastausta aiheeseen liittyen, mutta asia vaivaa edelleen. Joten Rakkaat Delfiinit, tiputtakaa minut maan pinnalle tai jättäkää leijumaan ilmaan.

Ja kiitos Jadeanille,

Abyatur  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 01.06.2007 20:56:42 »

Minä haluaisin kuulla mitä keijukaisilla on sanottavaa rakkauselämääni ja viisailla delfiineillä työelämääni.

Kiitos  Smiley

toivottavasti et nyt pahastu mutta ihan omalla intuitiolla vaihdan nuo kysymyksiisi vastauksen lähettäjän toisinpäin.

sillä delfiinit ovat tunnetusti niitä maamme rakkauden lähettejä ja keijukaiset ovat taas mitä parhaimpia neuvomaan meitä työelämän asioissa.eli siis tässä olisi rakkautta delfiineiltä ja keijukaisilta vastausta sinun työelämääsi.

rakkaus:

näkisin sinun rakkausrintamallasi paranevan sydämmen.ollut kenties sinulla tai jollain lähimmäselläsi jotain rakkaussuruja joiden paranemisprosessi on hyvässä käynnissä.sinua kehoitetaan muistamaan olla kiitollinen siitä kuika pitkälle olet tällä saralla päässyt ja että suuntasi on oikea kulkea.näkisin rakkauselämässäsi myös ihmisen joka koittaa sinua matkia.uskalla jättää tälläiset täysin omaan arvoonsa ja ne menettävät merkityksensä ja voit nousta niiden asioiden yläpuolelle ilman että se sinua voisi mitenkään häiritä.

työelämäsi:

näkisin että omalle työelämällesi on tulossa aivan uusi suunta joka saattaa vaatia myös jonkinlaista paikan vaihtoa. saattaa olla asuinkunta tai sitten ihan uusi työpaikka.jotta voit tähän lopputulokseen päästä sinun täytyy pystyä ymmärtämään että muutokset lähtevät vain sinusta itsestäsi.ei kenestäkään muusta ja pelko tätä muutosta kohtaan on vain sitä suurinta energiaa jota tarvitsemme jotta voimme saavuttaa asettamamme tavoitteet.
tallennettu

Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #9 : 02.06.2007 11:26:51 »

Kiitos Jadeania Smiley

Ihan vaapaasti sait vaihtaa vastauksen antajat. Mietin itsekin mitä kannattaisi kysyä delfiineiltä ja mitä keijuilta, mutta arvoin sitten vaan kysymykset ja vastaajat.

Rakkauselämän suhteen vastaus pitää paikkansa. Sydänsuruja on edelleen, mutta eteenpäin mennään. Työtä jään jännittämään miten pätkätyöläisen käy ja minne tie vie.

Kiitos ja mukavaa kesää.
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #10 : 03.06.2007 20:27:58 »

Delfiineiltä kysyisin,että mitähän sanoisivat minulle rakkauteen? :Smiley
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #11 : 03.06.2007 23:28:46 »

Heips,

minäkin olen odotellut vastausta. Enää en muista mitä kysyin ja keneltä, mutta taisi olla, "mitä keijukaisilla on kerrottavaa rakkauselämääni ja delfiineillä työelämääni.

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi  smitten smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #12 : 03.06.2007 23:50:08 »

Vastausta jäin minäkin kaipailemaan -
Delfiinit hoi!
MITÄ tämä vaihe rakkauselämässäni meinaa? Smiley
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #13 : 04.06.2007 00:15:53 »


Minäkin odottelemaan jäin
Kaikelta siltä viisaudelta mitä luonnonhenget voi kertoa;
Kuinka työkuviot menee? Mihin tulisi kiinnittää erityishuomio?
Kuinka ihmissuhderintamalla?

Kiittää täällä iloisena vastauksesta Cheesy
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 04.06.2007 09:31:32 »

Ja minua kiinnostaa delfiinien vastaus siihen, että olenko jo tavannut parisieluni. Sain jo jotain vastausta aiheeseen liittyen, mutta asia vaivaa edelleen. Joten Rakkaat Delfiinit, tiputtakaa minut maan pinnalle tai jättäkää leijumaan ilmaan.

Ja kiitos Jadeanille,

Abyatur  smitten

se on varmaa että tavannut hänet jo olet.avansanaksi teidän välillänne nousee tällä hetkellä positiivinen energia.vaikka toinen olisi kaukanakin mutta kuitenkin niin lähellä.välillänne suuri meren sininen tietoisuuden pallo jonka pitäminen vireessä tarvitsee paljon postiivisuutta.kaikki turhat negatiiot kannattaa poistaa silloin kun haluatte olla yhteydessä toisiinne. tämän pallon kun saatte pysymään toiminassa voitte matkojenkin päästä siirtää tietoa samalla tavoin kun atlantiksen suurilla kristalleilla jolla välitettiin puhdasta tietoa.nyt sinua kehoitetaankin tavallista enenmän haalimaan niitä positiivisia kokemuksia jotta tämä suuri lahjana teille annettu voima ei heikkenisi.sinua muistutetaan myös että joskus ryhmässä on enenmän voimaa kun yhdessä ainoassa ihmisessä.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: