Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: baariuni  (Luettu 2187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 15.09.2007 11:35:52 »

Yöllä näin unta siskostani. Hän istui metrossa naisporukassa, minä laukkasin hevosella vieressä yrittäen kalastaa hänen huomiotaan. Sisko ei tunnistanut minua vaan katsoi ihmeissään, vähän säälien. Baarissa hän käveli ohitseni ja tajusin, että ei hän sisareni ollutkaan. Silti hämmästyin.

Baarissa taasen oli englanninkielisiä ihmisiä ja myyjiä. Yksi mies istui pyörätuolissa ja lähti tiskiltä pois antaen minulle tilaa. Tuli sellainen kiusallinen ahdas tilanne, jolloin minä tajusin että en ollut tajunnut hänen istuvan pyörätuolissa ja hän antoi minulle tilaa  uglystupid2

Vaatteet ja kassit annettiin tiskin taa. Pakkasin puhelimen ja rahat taskuuni. Löysin takkini taskusta nipun seteleitä, mutta sitten ne olivatkin viron rahaa. Mietin, että pöllivätköhän baarin myyjät laukun sisällön. En jotenkin viihtynyt paikassa, mutta tilasin siiderin englanniksi. Piti valita neljästä koosta yksi - ajattelin että tällasta on siis Irlannissa.

Unessani eräs ystäväni oli myös todella kännissä, siis aivan juoppoasteella. Pelästyin mutta jätin hänet makaamaan maahan koska ahdistuin. 

Miten tätä nyt sitten tulkitsee. Ihan kuin olisin käynyt jonkun silmissä...uni oli niin normaalia elämää, ehkä pitää tiedustella kuka ystävistäni oli baarissa eilen...  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: