Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksipäinen vauva!  (Luettu 10383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 03.01.2007 18:57:35 »

Sarjassamme ällöttävät unet:

Olin menossa katsomaan jääkiekko-ottelua. Matkalla tapasin äitini, ja kysyin mitä kuuluu. Hän kertoi, että on luvannut katsoa tuttavan paria vauvaa, jotka nukkuivat kapalossa. Minä ajattelin, että voi kun ihanaa...

Pian toisesta kääröstä kuului vauvan kitinää. Minä menin, avasin käärön ja sieltä paljastui vauva, jolla oli pää, keskiruumis ja sen jatkeena toinen pää! Ei ollenkaan jalkoja tai käsiä. Molemmat päät huusivat maitoa.

Sitten toinenkin käärö heräsi ja sama juttu: siellä oli kaksipäinen vauva, kuin joku perhosen toukka. Toinen pää oli vielä kiinalainen, toinen länsimaalainen.

Minua alkoi ällöttää, enkä halunnut nostaa vauvoja syliini. Olivat niin hurjan näköisiä.

Mistä tämä voisi kertoa? Normaalielämässä vauvat ovat mielestäni ihania ja haluaisin vaan paijata ja suukotella...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2007 20:51:09 »


moi
en voi olla vastaamatta..... kaksi vaihtoehtoa annetaan sinulle. Outoa, kuvotusta, mieti mitä ne sinulle kertoo?  Lapsi - sinussa oleva lapsi - huutaa apua. Tiedät miksi.
Kapaloissa kaksi lasta. Kapaloissa tiukasti "estettynä" normaalisti liikkumaan.
Kaksi, onko miehesi mukana? Tai sitten mitä tuo kaksi sinulle kertoo?
Huutavat; paha olo, normaalistikkin tekisi mieli huutaa? Nuo lapset haluavat huomiota!
Olisiko päivän asiat menneet yöuniinkin  Wink
Toivottavasti sait jotain irti
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.01.2007 21:11:46 »

vastasin jo kerran mutta täällä räpsii sähköt ja hävis..
siis käytkö sä oikeesti jääkiekkoa kattomassa/harrastat,koska se esiintyy unissasi usein,vai kuvastaako se sinulle joukkepeliä,tiimityöskentelyä,kiinteällä jäällä ( skorpioni)?
mutta
ensimmäiseksi tuli mieleen  aspect_opp merkki,
kaksi ääripäätä,tiedostamisen paikka,mikä,inho?miksi?
 kuu-äiti?
inho omaa avuttomuutta ja tarvitsevuutta kohtaan,
maito on ensimmäinen elämänneste,energia,välttämättömyys,
sinun  askendentti-desc akselisi kuin myös
mc-ic, saturnus kotosalla "kapaloimassa"?
 chiron mc:llä "buklaamassa" molemmista päistä.....

jotenkin tuo taivaallinen mystinen suorakaidekin tuli mieleen,eilinen,
suljettu virtapiiri, ikäänkuin kapalo sinänsä,
kapalohan on myös turva toisaalta,kotelo,
ja kun tuolla oli  kuu kaksoset aspect_opp jupiter jousimies
siitä tuli tuo "ulkomaalainen" pää mieleen,
vieras kulttuuri,jotakin tuttua pitää peilata ihan vierasta? vasten,
idän ja lännen ero

ja eteenpäin pitäisi vaunuja pukata,
tyydyttää perustarve ensin,kohdata inhonsa,
ja paijata sisäistä lastaan....
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2007 21:18:27 »

Voi kiitos, te olette näppäriä! Sain taas ajattelemisen aihetta.

Ja Nikki, minä olen todellinen jääkiekkofani. Monestikin tuo tulee uniini, mutta olen ollut koko ikäni jääkiekkofani. Miksi - no en tiedä.  mars 5:ssa.  Wink

Mietin vielä noita juttuja. Työasiathan ne painaa.... se ei ole uutta.
Tänään tapahtui käänne, jossa minulle todellakin annettiin kaksi vaihtoehtoa. Hauskaa sinänsä, että se esiintyi unessani aikaisemmin (näin tuon unen toissa yönä, mutta en eilen päässyt koneelle sitä kirjoittamaan)
« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 21:43:09 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 04.01.2007 00:11:13 »

pattitilanne eikä liikkumavapautta,
yrität ratkaista sen käyttämällä päätäsi,älyäsi,
eivätkä perustarpeet tule tyydytettyä,
shakkimatti,
vaikutti niin ihanalta kauempaa,
muuten,
huomasitko miten änkesin vaunut uneen vaikket niitä sanallakaan maininnut,hyvä minä....joo
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2007 14:22:56 »


Janus: http://fi.wikipedia.org/wiki/Janus
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
IN
Vieras
« Vastaus #6 : 04.01.2007 14:47:26 »

Mielestäni uni ei lainkaan ole niin ällöttävä, kun ensi lukemalta kuulostaisi, heh  Wink

Käsittääkseni lapsi unessa voi merkitä uutta alkua. Koska kyseessä on vauvat, ovat vaihtoehdot jo nyt selvillä ja päätösten teko edessä. Voisi ajatella, että sinulla on elämässäsi tilanne, jossa puntaroit eri vaihtoehtojen välillä. Et osaa päättää, kumpi olisi parempi.

Koska näit KAHDET vauvat, joilla oli kahdet päät, voisi kuvitella, että vaihtoehdot ovat tällä hetkellä mielessäsi samanarvoiset. Näet, että molemmat vaihtoehdot voisivat olla hyviä. Koska vauvat huutavat ravintoa, tarkoittaa se joka tapauksessa valinnan tekemisen tärkeyttä ja sen jälkeen kovaa työtä. Toinen vaihtoehto (vauva, jolla kiinalainen pää), voisi merkitä jonkinlaista "laajentumista" ulkomaille ja kansainvälistymistä.

Unessa ällöttävyyden tunteesi voisi tulla siitä, että valinta tuo joka tapauksessa kovaa työtä eteesi, vaikka välillä jo tuntuisi, että saisi jo riittää... Wink

Tämmöistä tulkintaa  Wink

Tsemppiä, kyllä se siitä  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2007 18:05:22 »

Kyllähän tuo uni sillä tavalla liittyy todelliseen elämäntilanteeseeni, että minulla on noita "huutavia päitä" joka puolella: töissä asiakkaat haluavat sitä ja tätä, työkaverit haluavat sitä ja tätä, kotona lapset karjuvat huomiota, samoin mies.  Tänäänkin tuntui, että minun pitää revetä kahtia jotta ehdin kuunnella jokaista, jolla on asiaa. Enkä ehdi millään.

Tuo on yksi selitys. Mutta ehkäpä vauvat todella ovat mahdollisuus tai uusi alku. Mutta miksi ne olivat unessa niin ällöttäviä? Ja miksi äitini oli siinä heitä katsomassa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.01.2007 19:55:34 »

arvomaailman eli superegon eli yliminän kuvaajana on elämänohjetta antaneen henkilön kuva,eli äiti,isä,isovanhemmat,
lapsi voisi kuvastaa viettimaailmaa,elämäniloa,tässä tapauksessa sen puutetta,
ehkä vauvat olivat ällöttäviä muistuttaakseen asioiden kahdesta puolesta,muutoskaan ei ole paijattavan ihanaa vaan sillä on hintansa,
varsinkin kun arvomaailman periyttäjä on mukana unessa,
kädessäsi on kaksiteräinen miekka,
mitä äitisi tekisi sinun asemassasi,
mitä sinä teet,
miten sinun lapsesi reagoivat asiaan?
mitä itse koit ollessasi lastesi ikäinen?
toistuuko kuvio?
onko siitä jotain opittavaa?
velvollisuus,lupaus,ennen kaikkea?
äitisi tavallaan pysäytti sinut kesken rientojen...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 04.01.2007 20:32:44 »

Joo. Olin menossa jääkiekko-otteluun, koska siellä on mielestäni hauskaa. Ja sitten äitini pysäytti minut ja kiinnitti huomioni toisaalle.

Eilen muuten juttelin äitini kanssa puhelimessa, ei tuosta unesta vaan tästä työtilanteesta. Tiedän mitä hän tekisi: antaisi periksi.

Mutta tämä Kauris on varsinainen sisupussi, joka ei tahdo antaa periksi vaikka tilanne on välillä kaaosmainen. Juuri nuo asiat tässä mietityttävät: vaikka lapset ovat kivoja, heistä myös koituu älyttömän paljon vaivaa. He vaativat huomiota juuri silloin, kun itsellä olisi hieman aikaa töiden jälkeen.

Velvollisuus. Töitä on tehtävä, lapset hoidettava. Siinäpä se elämä nyt onkin. Itselle ei ole aikaa.  Sad Enkä edes ehdi noihin lätkämatseihinkaan enää.  Sad Sad


« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 20:41:32 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.01.2007 21:25:32 »

onko se periksi antamista jos luopuu jostain,jotta elämässä olisi jotain kivaakin..?
vaiko jääräpäisyyttä?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 05.01.2007 19:41:07 »

onko se periksi antamista jos luopuu jostain,jotta elämässä olisi jotain kivaakin..?
vaiko jääräpäisyyttä?

Autsch. Osuit Kauriin herkkään kohtaan. Välillä osataan olla oikein jääräpäisiä.  knuppel2

Tuossakin on viitteitä äitiini.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #12 : 06.01.2007 11:22:44 »

Viime yönä "olin" taas jäähallissa katsomassa ottelua. Rupesin jo miettimään tuota Nikin kommenttia että koska näen jääkiekkounia niin usein, niin jospa se kuvastaa sittenkin yhteistyötä, joukkuepeliä? Hmm.

Joka tapauksessa, uni oli lyhyt ja teema selkeä: ennen ottelun alkua katsojille jaettiin kyselylaput, eräänlainen leikkimielinen veikkaus. Kuka tekee ottelun ekan maalin ja minkälaisessa tilanteessa? Siinä oli annettu muutamia vaihtoehtoja. Rupesin täyttämään lomaketta ja hermostuin itselleni, kun en osannut päättää ketä veikkaisin... sitten huomasin itsekin että tämähän on vaan leikkimielinen veikkaus, ei sen kummempaa, ja minä olen aivan hermona kun en tiedä kuka sen maalin tulee tekemään...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #13 : 06.01.2007 17:36:17 »


voi sinua
otappa aikalisä nyt ja tyhjennä pää (helposti tehty  Cheesy)
kun meet illalla nukkumaan, pyydä että saat unessa vastauksen kysymääsi asiaan ja kokeile toimiikos tämä.
Kun olet noin herkkä unieläjä,niin vois kuule toimia hyvinkin.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #14 : 06.01.2007 18:26:34 »

Itselle ei ole aikaa.  Sad Enkä edes ehdi noihin lätkämatseihinkaan enää.  Sad Sad



voiskohan tämä olla ratkaiseva lause?  Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: