Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 653215 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tarja K
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #630 : 18.07.2006 15:03:25 »

Hei Rakkauden Enkeli!
Nostatko minullekin enkelikortin? Olen vähän hukassa elämäni kanssa ja toivoisin pientä vinkkiä kuinka toimia  Embarrassed
tallennettu

Onnellisuus on tyytymistä siihen, mitä voit saada.          " Harald Hirmuinen"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #631 : 18.07.2006 15:44:42 »

Voisin pyytää kortin, mutta myös kiinnostaa tekniikkasi. Ovatko korttisi tietokoneella siis netissä? Sieltäkö kirjaat tekstejä ylös? Vai jaksatko todella kirjoittaa kaikki vastaukset itse?

Jos on joku linkki, se olisi meidän mukava kuulla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #632 : 18.07.2006 20:43:09 »

Moikka Rakkauden Enkeli !

Olen ollut jonkin aikaa poissa täältä foorumilta ja uskomatonta, että täällä sinä vain jaksat edelleen kortteja nostella  smitten

Minulle tuli ihan pakottava tarve pyytää sinua nostamaan myös minulle kortti. Mielessä pyörii tällä hetkellä paljon kysymyksiä tulevaisuutta ajatellen. Eniten minua kiinnostaisi tietää muodostuuko minun ja erään periaatteessa minulle läheisen, mutta kuitenkin vieraan ihmisen välille vielä jonkinlainen ihmissuhde, niin että saisimme vielä oppia tuntemaan toisemme tämän elämän aikana. Lisäksi mietityttää näin lapsen kanssa kotona olleena tuleva syksy, pitäiskö mennä töihin, opiskelemaan vai jatkaa edelleen samalla linjalla kuin tähänkin asti. En teidä pitäisikö näitä asioita kysyä erikseen, mutta sinä varmasti tiedät.

Tuhannesti kiitoksia jo näin etukäteen vaivannäöstäsi  smitten !

Terveisin: Elsis

Elsis, sinulle tuli kortti:

SEESTEISYYS

Olet siirtymässä suuremman sisäisen rauhan ja tyyneyden aikaan.

Mielenrauha tarkoittaa sitä, että tuntee olonsa turvalliseksi ja tietää että siitä pidetään aina huolta. Vaikka sinun looginen mielesi ei pystyisi käsittämään miten jokin haaste voitetaan. Mielenrauha tarkoittaa luottamusta, että Jumala järjestää ihmeellisen ratkaisun. Tämän tyylinen usko on aina taattu, koska tällainen usko on avainasemassa, jotta voi kokea vastaavanlaisia ihmeitä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit vakuuttavat sinulle, että mielenrauha on sisälläsi. Voit tuntea itsesi seesteiseksi, vaikka keskellä suurta levottomuutta. On virhe luulla, että sinun tarvitsee odottaa, kunnes elämäsi on ongelmatonta, ennenkuin voit olla onnellinen ja rauhallinen. Oikeastaan se on päinvastoin. Ensin työskentelet kohti seesteisyyttä ja vasta sitten elämäsi haasteet vähenevät ja katoavat. Seesteisyys on sinun luontainen mielentilasi, ja enkelit työskentelevät parhaillaan kanssasi saavuttaaksesi tämän.



 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #633 : 18.07.2006 20:48:23 »

Heippa taas Rakkauden Enkeli!

Minä olen miettinyt, kannattaako vielä pyytää sinua nostamaan uutta korttia minulle. Olisi kivaa jos voit nostaa uuden kortin. Se toisi hyvänmielen.

Tänä kesänä olen koko kesän töissä ilman lomaa. Se on ollut ihaninta kun olen päässyt yhtenä tai kahten viikonloppuna, ystävien kanssa viettämää iltaa ulos. En tiedä, onko minulla jokin rytmiveressä synnynnäisenä kun tanssiminen on tärkeää minulle. Vaikka disco musiikki on kovalla, se ei tahtia haittaa eikä korviani. Mukavaa on kun tapaa erilaisia ihmisiä ja heidän kanssaan voi keskustella. Ne illat antavat jonkinlaista voimaa ja hyväämieltä sekä mieli on sen jälkeen rento.

Poikani lähti viikko sitten inttii. Tietysti äiti on hiukan huolissaan.

Kiitos, etukäteen.

Terveisin Odessa

 smitten  smitten  smitten  smitten
 

Odessa, sinulle tuli kortti:

RUNSAUS/YLTÄKYLLÄISYYS

Uusi tuen "virta" on tulossa sinulle juuri nyt. Pyydä enkeleitä auttamaan sinua
vapautumaan peloistasi puutetta/vähyyttä kohtaan, jotta voisit nauttia tästä lisääntyneestä runsaudesta.

Sinun sanansaattaja enkelisi ilmoittavat runsauden/yltäkylläisyyden
sisäänvirtaamisesta tiellesi. Runsauden/yltäkylläisyyden lähde on Jumala, ja
jollain tasolla sinulla on aina ollut usko, että Luoja täyttää tarpeesi. Sinun uskosi, vaikkakin se oli pieni, laittoi alkuun tämän runsauden/yltäkylläisyyden, joka on ilmentymässä sinulle juuri nyt.

Pidä uskosi,  sillä se takaa vakaan, pysyvän "tuen virran" materialistisesti,
psykologisesti, emotionaalisesti, henkisesti ja älyllisesti. Ihana vakuutus joka
auttaa sinua pysymään vakaassa runsauden/yltäkylläisyyden "virrassa" on:
"Minä hyväksyn/vastaanotan suosiolla kaiken hyvän elämääni. Kaikki tarpeeni
kohtaavat runsauden nyt ja aina."


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #634 : 18.07.2006 20:50:41 »

voisitko ystävällisesti nostaa korttia kun myt elämäntilanne kaipaa tienviittoja... yritin lähettää yv:n mutta ei tainnut onnistua. kiitos paljon!  smitten

Max.79, sinulle tuli kortti:


YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #635 : 18.07.2006 20:52:18 »

...nimesi mukaisesti kaipaisin jonkunlaista tienviittaa tähän rakkaus/ihmissuhde-kuviooni... Olen niin yksinäinen ja jotenkin ihan hukassa.
Onkohan minulle missään ketään.... sitä "sielunkumppania", sitä oikeaa, mitä vaan...

Suuri kiitos.... smitten

Astraali, sinulle tuli kortti:

UNET

Kiinnitä erityistä huomiota uniisi juuri nyt. Pidä unipäiväkirjaa.

Saat tärkeitä viestejä unissasi. Joskus saatat herätä tunteella, että olet matkustanut tai saanut ohjeita/opetusta nukkuessasi. Mietit, Miksi en muista uniani? Uniesi viestit tai kokemukset eivät koskaan ole täysin kadonneet tai unohtuneet. Ne ovat itseasiassa, järjestäytyneet alitajuntaasi, jotta korkeimman itsesi viisaus ja rakkaus ohjaavat tekojasi.

Voit parhaiten muistaa uniasi kirjoittamalla kaiken muistamasi ylös heti herättyäsi. Kirjoita ihan mikä tahansa pieni pätkä unestasi minkä muistat, ja loput unestasi selviää/purkautuu muistiisi. Käy läpi unipäiväkirjaasi usein ja katso toistuvia kuvioita ja teemoja. Nämä säännöllisesti toistuvat uniteemat osoittavat ne viestit mitä korkein itsesi ja enkelisi yrittävät sinulle kertoa.



 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #636 : 18.07.2006 20:54:45 »

Hei Rakkauden Enkeli!
Nostatko minullekin enkelikortin? Olen vähän hukassa elämäni kanssa ja toivoisin pientä vinkkiä kuinka toimia  Embarrassed

Tarja K, sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS:

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #637 : 18.07.2006 21:02:48 »

Voisin pyytää kortin, mutta myös kiinnostaa tekniikkasi. Ovatko korttisi tietokoneella siis netissä? Sieltäkö kirjaat tekstejä ylös? Vai jaksatko todella kirjoittaa kaikki vastaukset itse?

Jos on joku linkki, se olisi meidän mukava kuulla.

Minulla ei ole mitään linkkiä, vaan olen ostanut englannin kieliset enkelikortit ja korttien tulkinnat olen suomentanut koneelleni (tekstinkäsittelyohjelmaan) ja sieltä sitten copy pasteen tekstit tänne astroon. Sen mukaan ja jälkeen kun olen pakan sekoittanut, ja sieltä kortin "nostanut" aina kulloisenkin ihmisen tilanteeseen keskittyen. Eli en hertsileijaa sentään jaksaisi aina alusta lähtien uudestaan noita tulkintoja kirjoittaa. Ei siis sen ihmeellisemmästä "poppaskonstista" ole kyse.  Wink Se on kuitenkin sitten eri juttu, miksi juuri tietty kortti valikoituu kysyjälle ja mitkä voimat siihen vaikuttavat. Johdatusta... angel

En ollut ihan varma haluatko nyt kortin, mutta nostin kuitenkin ja sinulle tuli kortti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.


 smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #638 : 18.07.2006 21:59:32 »

Kyllä, joo, olen puhunutkin tänään tästä anteeksiantamisesta. Mutta itsepä tiedän, jos olen hengettömien ihmisten kanssa tekemisissä niin varmasti tulee paljon loukkauksia.

Anteeksiantaminen on jatkuvaa jos ihmisten kanssa aikoo olla tekemisissä.

Tulee mieleen yksi, jolle pitää antaa anteeksi koko elämäntilanteeni.. ja olla siihen tyytyväinen.. useimmiten onnistuu.

Tulee mieleen toinen, joka aina vain töppäilee..heh, ja kolmas samaan syssyyn.

Pyrin pysymään huumorintajuisena ja anteeksiantavana.

Hyvä..palaan vaikkapa joulukuussa!  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #639 : 19.07.2006 10:42:33 »

Odessa, sinulle tuli kortti:

RUNSAUS/YLTÄKYLLÄISYYS

Uusi tuen "virta" on tulossa sinulle juuri nyt. Pyydä enkeleitä auttamaan sinua
vapautumaan peloistasi puutetta/vähyyttä kohtaan, jotta voisit nauttia tästä lisääntyneestä runsaudesta.

Sinun sanansaattaja enkelisi ilmoittavat runsauden/yltäkylläisyyden
sisäänvirtaamisesta tiellesi. Runsauden/yltäkylläisyyden lähde on Jumala, ja
jollain tasolla sinulla on aina ollut usko, että Luoja täyttää tarpeesi. Sinun uskosi, vaikkakin se oli pieni, laittoi alkuun tämän runsauden/yltäkylläisyyden, joka on ilmentymässä sinulle juuri nyt.

Pidä uskosi,  sillä se takaa vakaan, pysyvän "tuen virran" materialistisesti,
psykologisesti, emotionaalisesti, henkisesti ja älyllisesti. Ihana vakuutus joka
auttaa sinua pysymään vakaassa runsauden/yltäkylläisyyden "virrassa" on:
"Minä hyväksyn/vastaanotan suosiolla kaiken hyvän elämääni. Kaikki tarpeeni
kohtaavat runsauden nyt ja aina."


 smitten angel

Suuri Kiitos "Rakkauden Enkeli"!  smitten angel


Enkelikortti osui juuri oikeaan. Sanoma kosketti syvästi ja tuntui siltä kuin olisi unohtanut runsauden/yltäkylläisyyden. Täytyy kasvattaa omaa uskoaan paremmin, jotta mahdollisuuksia on enemmän. IHANAA!  angel

Terveisin Odessa

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Elsis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #640 : 19.07.2006 11:18:31 »


Kiitoksia kovasti Rakkauden Enkeli  smitten

Hauska vastaus ja niin totta. Itse asiassa kyllä minä tuon tiedänkin, mutta kun on tällainen hätäinen ja kärsimätön luonne niin ei jaksaisi antaa asioiden tapahtua vaan haluaisi säätää itse  :Smiley. Että kyllä minun kanssani enkelit saavat paiskia ylitöitäkin, mutta eiköhän asiat vielä perille mene. Kiitoksia vielä kerran  Smiley
tallennettu

Aurinko: Oinas
Nouseva: Rapu
Kuu: Oinas
Tarja K
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #641 : 19.07.2006 11:58:39 »

Kaunis kiitos sinulle Smiley

Vastaus sattui harvinaisen oikeaan. Ja jäin pohtimaan asioita. smitten
tallennettu

Onnellisuus on tyytymistä siihen, mitä voit saada.          " Harald Hirmuinen"
Suden Tähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #642 : 19.07.2006 18:41:30 »

Saisinko enkelikortin? Kiitos nostajalle Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #643 : 19.07.2006 22:49:03 »

Hei Rakkauden enkeli! Jos jaksat, viitsitkö nostaa minulle kortin. Haluaisin tietää mitä opintoalaa minun pitäisi lähteä opiskelemaan (2 vaihtoehtoa mielessä), jotta pääsisin tavoitteeseeni parhaiten?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #644 : 20.07.2006 20:40:42 »

Nostaisitko minulle kortin kysymykseen pitäisikö minun lisäopiskella...Kiitos
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: