Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tv-ohjelmat  (Luettu 23647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #30 : 10.07.2006 12:50:46 »

Kaikille ei tosiaan helle sovi, itse nautin helteestä kyllä mutta ymmärrän kyllä että voi olla tuskallista myös. Viileä suihku voisi virkistää, tai jos on mahdollista pulahtaa uimaan niin sekin antaa vähän virtaa.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #31 : 22.07.2006 23:54:20 »

Loves: Muodon vuoksi (Nip/Tuck)! smitten smitten smitten
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #32 : 23.07.2006 13:50:08 »

Uusi sairaala sarja Greyn anatomia starttaa tv:ssä 6.9 alkaen. Odotan innolla tätä uutta sarjaa! Jotenkin kaltaiset tv -sarjat ovat vetäneet aina puoleeni, jotain niin kiehtovaa on lääketiede. :Smiley Ja miksi muuten aina lääkärimiehet ovat niin karismaattisia ja seksikkäitä?! Wink Onko kukaan muu huomannut tai kokenut samaa kuin mä?
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Fiona
Vieras
« Vastaus #33 : 23.07.2006 14:16:54 »

Uusi sairaala sarja Greyn anatomia starttaa tv:ssä 6.9 alkaen. Odotan innolla tätä uutta sarjaa! Jotenkin kaltaiset tv -sarjat ovat vetäneet aina puoleeni, jotain niin kiehtovaa on lääketiede. :Smiley Ja miksi muuten aina lääkärimiehet ovat niin karismaattisia ja seksikkäitä?! Wink Onko kukaan muu huomannut tai kokenut samaa kuin mä?

JUUH! Mä melkein pyörryn joka kerta kun näen Muodon vuoksi -sarjan Christian Troyn (Julian McMahon) ja Sean McNamaran (Dylan Walsh)!!! Kiss Onneksi on dvd:itä kun sarja on tauolla... Wink Ja en tiedä...mun mielestä älykkyys on myös seksikästä. Wink
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006 14:42:09 kirjoittanut Fiona » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #34 : 23.07.2006 14:29:28 »

Hauska joskus katsella joidenkin vanhojen tv-sarjojen uusintoja ja bongailla nykyisiä supertähtiä. Brad Pitt oli aikoinaan DALLAS-sarjassa ja eilen kun katsoin 3 sekunttia Miami Viceä, niin Liam Neeson esitti jotain rosmoa.
Tuleekohan syksyllä jäätyä taas koukkuun bb:iin, toissapäivänä näin Tiinan samalla karkkihyllyllä..

Tällä hetkellä tv-sarjojen "silmänilo" on se Yhdestoista hetki-sarjan toimittajakundi, on muutenkin vähän sitä ominta miestyyppiäni. Ne silmät, ne silmät  :Smiley :Smiley
tallennettu
Camisha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #35 : 23.07.2006 14:39:40 »

Uusi sairaala sarja Greyn anatomia starttaa tv:ssä 6.9 alkaen. Odotan innolla tätä uutta sarjaa! Jotenkin kaltaiset tv -sarjat ovat vetäneet aina puoleeni, jotain niin kiehtovaa on lääketiede. :Smiley Ja miksi muuten aina lääkärimiehet ovat niin karismaattisia ja seksikkäitä?! Wink Onko kukaan muu huomannut tai kokenut samaa kuin mä?

JUUH! Mä melkein pyörryn joka kerta kun näen Muodon vuoksi -sarjan Christian Troyn (Julian McMahon) ja Sean McNamaran (Dylan Walsh)!!! Kiss Onneksi on dvd:itä kun sarja on tauolla... Wink Ja en tiedä...mun mielestä älykkyys on myös seksikästä. Wink

Mitenkäs lie sitten mun laita tuon pyörtymisen suhteen, kunhan tuo uusi sairaala sarja astuu kehiin.  :Smiley Cheesy Niin näyttää olevan kutkuttavan ihana ainakin näyttelijä Patrick Dempsey. Juu, kyllä älykkyys kuuluu kans samaan seksikkyys -kategoriaan.
tallennettu

Nouseva: Neitsyt
Aurinko: Oinaassa
Kuu: Ravussa
Merkurius: Oinaassa
Venus: Oinaassa
Mars: Kaloissa
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #36 : 31.07.2006 19:08:03 »

Lostia, 4400:aa ja Bad Girlsia on lähinnä tullut viime aikoina sarjoista seurattua. Syksyllä taas jatkuu Salkkarit, joka menee myös.

Tulevista sarjoista syksyllä taisi Nelosella alkaa Weeds, joka kertoo hamppua kasvattavasta naisesta, jos olen oikein käsittänyt. Tulee varmaan katsottua sitä.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
härkä-69
Vieras
« Vastaus #37 : 01.08.2006 09:15:24 »

Kohta alkaa uudet sarjat, Rooma ja Pahan tytär.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #38 : 01.08.2006 09:37:30 »

Miekin seurailen Lostia, tosin katselin sitä ex-poikaystävän kanssa koneelta jenkkijulkaisujen tahtiin. Itse jäin toisen tuotantokauden loppupuolelle, eli vielä saa aika monta viikkoa odottaa, ennen kuin pääsen seuraamaan minulle uusia jaksoja telkkarista - pahimmillaan menee vuoden vaihteeseen.

Sarja kestää hyvin toisen katsomiskerran, sillä nyt sieltä bongaa juonellisia seikkoja, joihin ei ensimmäisellä katsomiskerralla kiinnittänyt huomiota.

Sarjassa viehättää eniten se, että se tuo eteen enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Esimerkiksi se musta olento, joka surisee ja rätisee kuin vanha kassakone. En vieläkään tiedä mikä se on, mistä se, miten se on sinne tullut tai mikä on sen tehtävä, vaikka olen noinkin pitkällä.
Luukustakin selviää vielä yhtä ja toista jännää, vaikkei minulla ole aavistustakaan, että mistä on kyse...  Grin

Ehkä se vetoaa ihmisin luontaiseen uteliaisuuteen?

Seurasin myös Summerista ihan mahtavaa piirrossarjaa 6Teen - se oli yllätyslöytö ja tykästyin sarjan tyyliin, hahmoihin ja huumoriin heti. Dragonball on myös koukuttanut aika pahasti, edes jotain suht hyvää animea tulee Suomenkin telkkarista.

Katselen myös paljon dokkareita, jos muistan ja jos aihe kiinnostaa.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #39 : 04.08.2006 12:15:25 »

Kaksi leffaa tänään.

Siunattu, nelonen klo 21.15

Postimies soittaa aina kahdesti, kolmonen klo 23.10

Tähdet kertovat, Angelina Jolie, tv 1 klo 22.25

http://www.telkku.com/
« Viimeksi muokattu: 04.08.2006 12:17:52 kirjoittanut Sininen enkeli » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #40 : 04.08.2006 12:17:52 »

Taitaa kuitenkin tuo Kitanon leffa kakkosella viedä voiton..ellei sitten nukkumatti  Smiley
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #41 : 05.08.2006 18:45:21 »

Sinkkuelämää, bad girls, paristo Greyn anatomia tulee varmasti katsottua
ja tietysti uutisvuoto
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
selkälokki
Vieras
« Vastaus #42 : 05.08.2006 20:40:05 »

Mie taidan olla ainut, joka on katsonut joka perjantai-illan romanttisen kotimaisen....
aaaah...
 Cheesy
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #43 : 12.08.2006 11:43:20 »

12.8. la elokuva K-pax nelonen klo 21.15

Kevin Spacey esittää Protia, mielisairaalan salaperäistä potilasta, joka väittää tulevansa kaukaiselta K-PAX-planeetalta. Psykiatri Mark Powell (Jeff Bridges) yrittää selvittää, mistä miehen oudot uskomukset ovat peräisin. Protissa on kaikesta huolimatta jotain, joka vaikuttaa positiivisesti hänen ympärillään oleviin ihmisiin. Mistä Protin tarina kumpuaa? Pääosissa: Kevin Spacey, Jeff Bridges, Mary McCormack, Alfre Woodard, David Patrick Kelly, Saul Williams. Ohjaus: Iain Softley. Kesto 115' Uusinta.

13.8. su Alaston tiede nelonen klo 10.30

Vieraita vieraalta tähdeltä. Onko luultavaa, että Maassa on käynyt tai tulee käymään vierailijoita Maan ulkopuolelta, ja mitä se merkitsisi? Sarja jää tauolle. Ensi sunnuntaina alkaa dokumentaarinen sarja Eläimelliset veljekset. Englantilainen dokumenttisarja.

http://www.telkku.com/
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #44 : 12.08.2006 20:52:49 »

12.8. la elokuva K-pax nelonen klo 21.15

Kevin Spacey esittää Protia, mielisairaalan salaperäistä potilasta, joka väittää tulevansa kaukaiselta K-PAX-planeetalta. Psykiatri Mark Powell (Jeff Bridges) yrittää selvittää, mistä miehen oudot uskomukset ovat peräisin. Protissa on kaikesta huolimatta jotain, joka vaikuttaa positiivisesti hänen ympärillään oleviin ihmisiin. Mistä Protin tarina kumpuaa? Pääosissa: Kevin Spacey, Jeff Bridges, Mary McCormack, Alfre Woodard, David Patrick Kelly, Saul Williams. Ohjaus: Iain Softley. Kesto 115' Uusinta.

13.8. su Alaston tiede nelonen klo 10.30

Vieraita vieraalta tähdeltä. Onko luultavaa, että Maassa on käynyt tai tulee käymään vierailijoita Maan ulkopuolelta, ja mitä se merkitsisi? Sarja jää tauolle. Ensi sunnuntaina alkaa dokumentaarinen sarja Eläimelliset veljekset. Englantilainen dokumenttisarja.

http://www.telkku.com/


Hei kiitos Sininen enkeli (nyt vasta tajusin että nimimerkkisihän on se drinkki... Smiley)

Tuo K-Pax on aivan HUIPPU leffa, suosittelen lämpimästi sitä kaikille! smitten

Ja kiitos Sininen enkeli tuosta "Alaston tiede" -ohjelma vinkistä, kuulostaa mielenkiintoiselta... Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: