Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanhan sielun haasteet  (Luettu 26879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 29.03.2011 13:52:41 »

Mielenkiintoinen kirjoitus vanhojen sielujen elämästä, erityisesti haasteista.

http://searchwarp.com/swa74654.htm

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.03.2011 13:54:40 »

Niin tuttua, niin tuttua... buck2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.2011 14:24:10 »

Kiitos vinkistä!  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2011 23:01:04 »

Luin ja allekirjoitan lähes kaiken. Olo on nyt jotenkin  Cry / smitten .
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.03.2011 11:19:53 »

Tämä olisi voinut olla vaikka itse kirjoittamani, niin tuttua tämä teksti on. Noista haasteista olen viimeksi joutunut kamppailemaan energiavampyyrien kanssa, kun toinen ihminen veti elämääni todella tunkeilevia ihmisiä. Poliisinkin apuun jouduttiin turvautumaan jossain vaiheessa.

N. 30-vuotiaaksi asti koin olevani jollain tapaa näkymätön ihminen, kukaan ei piitannut tekemisistäni, mutta sitten alkoi tuo muiden mustavalkoinen ja projisoiva suhtautuminen, joka ei ole loppunut tähän päivään mennessä. Olen nyt jonkin verran päälle 40. Oman voiman asiallista käyttöä on ollut pakko opetella.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #5 : 30.03.2011 14:34:40 »

Kyllä kolahti.

Olen varsinkin nuorempana kokenut, että onnistun jakamaan todella herkästi ihmisten mielipiteitä, juuri tuota, että joko rakastetaan tai sitten vihataan. Vaikka olen ollut todella syrjäänvetäytyvä, ujo ja rauhanhaluinen, en ole saanut olla rauhassa.  idiot2 Energiavampyyrit ja konfliktit, jotka vain toistuvat kerta toisensa perään, niin nähty.

En ole edes ajatellut, että nuo olisivat nimenomaan vanhojen sielujen juttuja. Mutta mitä enemmän jaksaa kantaa, sitä enemmän sitä kipataan selkään lisää kannettavaa.  :Smiley

edit. Tai siis, en kyllä jaksaisi kantaa, nyt jo selkä vääränä...  Tongue
« Viimeksi muokattu: 30.03.2011 14:38:56 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #6 : 30.03.2011 18:44:16 »

Minä myös. Ja vapaasta tahdosta tänne tullut, vaikkei enää olisi tarvinut.

Koettelee, vaan ei hylkää Herra, sanotaan. Ja  kyllä on koetellut. Osaapahan ainakin laittaa asiat aina jonkinlaiseen perspektiiviin, ennen kuin alkaa itkuvirttä veisaamaan...


Antaa enemmän, kuin saa takaisin. Näin se vaan menee.  Undecided
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 30.03.2011 19:41:53 »

..eivätkä hyvät teot jää rankaisematta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #8 : 30.03.2011 21:35:19 »

Mielenkiintoista, osui Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #9 : 31.03.2011 02:25:39 »

Oliha siinä asiaa ja kerranki vanhan sielun kirjoittama teksti, eikä jonkun hengellisen egoilijan.
Vanhat sielut yleensä löytää ymmärrystä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta samanikäisistä sielutovereista. Ootta varmaan huomannu, ettei ymmärtämiseen puhetta tarvi, kun ei ole tarvetta selitellä asioita.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #10 : 02.04.2011 23:24:15 »


Paljon kiitoksia Lillille. Teksti selvensi hiukan näitä arkipäivän konflikteja, joista jotkut ovat huomattavan näkyviä, ja jos siitä selviää, niin sitten ne jatkuvat joidenkin ihmisten kanssa näkymättömässä muodossa.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #11 : 06.04.2011 11:05:15 »

Ihan mielenkiintoinen.. Smiley Tunnistan kyllä..

Aihetta sivutakseni, liekö tähän liittyvää, kun aina olen vähän yksinäinen ollut. Sitten oon alkanut löytää ihmisiä joiden seurassa viihtyy - paljon vanhemmista kavereista/sukulaisista kuin itte oon. Se on ollut vähän hankalaa, kun on ajatellut olevansa niin nuori ja tuttavuuden teko kolme - neljä - viiskymppisiin on siksi ollut jotenkin hankalaa.. Mutta se on ollut ihanaa, kun löytää ihmisiä joiden kanssa tulee juttuun ja on siellä samalla aaltopituudella. smitten Siinä vaihees katoo fyysiset numerot.. smitten Tai turhahan niitä on ollut katellakkaan koskaan.. Mut ihmisiä vaan ollaan. Smiley

Mun äitini on energiavampyyrini.. Niiiin usein, puhelimessa puhumisen jälkeen, mulle jää tosi huono olo. Kuin hän ois sysännyt energiansa mulle.. Ja miksi itte annan vaikuttaa minuun.. Sen kanssa oon työskennellyt, etten antaisi. Pitäisiköhän tehdä joku energiasuojaus ens kerralla kun soittaa.. :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12 : 06.04.2011 12:30:53 »

Aihetta sivutakseni, liekö tähän liittyvää, kun aina olen vähän yksinäinen ollut. Sitten oon alkanut löytää ihmisiä joiden seurassa viihtyy - paljon vanhemmista kavereista/sukulaisista kuin itte oon. Se on ollut vähän hankalaa, kun on ajatellut olevansa niin nuori ja tuttavuuden teko kolme - neljä - viiskymppisiin on siksi ollut jotenkin hankalaa.. Mutta se on ollut ihanaa, kun löytää ihmisiä joiden kanssa tulee juttuun ja on siellä samalla aaltopituudella. smitten Siinä vaihees katoo fyysiset numerot.. smitten Tai turhahan niitä on ollut katellakkaan koskaan.. Mut ihmisiä vaan ollaan. Smiley

On se kumma kun me vanhat nuoret ei löydetä toisiamme.  2funny

Väärässä seurassa tuntuu, että kadotan jotenkin itseni. Sitten sitä tulee helposti vain vetäydyttyä omaan seuraansa. Mulla on paha taipumus erakoitumiseen, mikä ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi ole mulle kovinkaan tervettä.

Toisaalta ehkä vanha sielu osaakin paremmin olla itsekseen, kun on saanut kehitettyä yhteyttä sinne sisimpäänsä. Elämänoppitunteihin ei enää tarvitse jatkuvaa vuorovaikutusta muiden ihmisten kanssa?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 06.04.2011 13:25:14 »

Vanhemmalla sielulla yksi elämän päätarkoituksia on karman setviminen, minkä takia muiden ihmisten kanssa joutuu tekemisiin ihan ihmeellisiä reittejä pitkin. Karmiset välikohtaukset ovat yleensä rasittavia, minkä takia olen ainakin itse tullut hyvin tarkaksi ystävieni suhteen, eli silloin kun on mahdollisuus valita seuransa ihan viihtyvyysperiaatteella, niin sitten teen niin. Lämpimät ja avoimet ihmissuhteet ovat kuitenkin niin nuorelle kuin vanhallekin rikkaus.

Erakkona oleminen voi olla välillä hauskaa, saa olla ainakin rauhassa. Pidemmän päälle se käy kyllä vähän pitkäveteiseksi.  laugh
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ihinwih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #14 : 08.04.2011 08:57:26 »

Steve Gunn puhuu asiaa, varsinkin siinä, että "rakastavan vanhan sielun" on asetettava jämäkät rajat kaikenlaiselle energiavampyrismille ja muulle hyökkäilylle.

Lester Levenson, Sedona metodin kehittäjä, meni vielä pitemmälle; hän päästi irti tunteistaan, kaikista tunteistaan aloittaen negatiivisista kunnes jäljellä oli rakkaus.  Sitten hän päästi irti rakkaudesta ja oli täydellisessä rauhassa. 
Olen opettelemassa hänen menetelmäänsä ja se toimii hyvin, vaikka en ole päässytkään kokoaikaiseen täydelliseen rauhaan.  Kuitenkin toisten ihmisten ajatukset, sanat ja teot ovat saaneet hyvät suodattimet aivoissani, tiedostan faktat ja toimin niiden edellyttämällä tavalla, mutta en mene mukaan tunteillani, ellei sitten sillä rauhalla tai myötätunnolla - noin enimmäkseen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: