Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 178233 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #120 : 07.04.2006 23:46:26 »

Wau ! No käymään haluan ainakin !!!  smitten  Cheesy
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #121 : 08.04.2006 09:24:32 »

Minä uulen, että olen ollut tekemisissä jotenkin Natsi Saksan kanssa. Olen ollut joko kiihkomielinen natsi tai kiihkomielinen natsismin vastustaja, koska olen ollut lapsesta asti oudon kiinnostunut kaikesta mikä liittyy Hitleriin ja Natsi Saksaan.
 uglystupid2
Olen myös joissain asioissa eri mieltä historioitsijoiden kanssa. Ilman, että minulla olisi mitään konkreettista todistusaineistoa. On vain oma intuitio, joka aina välillä näitä kirjoja lukiessa sanoo, että ei se näin mennyt.

Sanottakoon vielä, että nykyminälläni ei ole minkäänlaisia natsisympatioita. Päin vastoin.  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006 09:38:42 kirjoittanut Lez » tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #122 : 08.04.2006 12:46:48 »

Olen myös joissain asioissa eri mieltä historioitsijoiden kanssa. Ilman, että minulla olisi mitään konkreettista todistusaineistoa. On vain oma intuitio, joka aina välillä näitä kirjoja lukiessa sanoo, että ei se näin mennyt.

Minulla on samankaltaisia kokemuksia. Mm. siitä mitä joissain kirjoissa intiaaneista, muinaisesta Egyptistä ja Jeesuksesta on kirjoitettu.  :Smiley
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #123 : 08.04.2006 13:02:20 »


Sanottakoon vielä, että nykyminälläni ei ole minkäänlaisia natsisympatioita. Päin vastoin.  tickedoff

no JUURI siksi sinulla ei olekaan, että saat tasoitettua karmaasi  Wink

Minulla on sama juttu, mutta Lattareiden kohdalla. Olen todnäk. ollut valloittamassa mannerta ja nyt teen työkseni sitä, että puolustan alkuperäiskansojen oikeuksia.  smitten
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #124 : 08.04.2006 21:57:26 »



no JUURI siksi sinulla ei olekaan, että saat tasoitettua karmaasi  Wink

Eikö minun sitte pitäisi olla jonkun juutalaisvainojen uhrin jälkeläinen?  Huh
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
intiraymi
Vieras
« Vastaus #125 : 08.04.2006 22:04:30 »

Karma syntyy aikomuksesta. En ole ehkä paras ihminen selittämään näitä asioita, mutta jos sinua kiinnostaa niin kuuntele Sarahin dharma talkia osoitteessa: http://www.lamrim.com/vensarah/ultimatehealing.html

 smitten
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #126 : 08.04.2006 22:22:21 »

Kiitos, pitääpä kuunnella.  smitten
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Sunflower
Vieras
« Vastaus #127 : 13.04.2006 16:18:26 »

Laitan Sinulle vähän tietoa, koska olet niin nuori, kuten tuosta tekstistä olin ymmärtäväni. Sinulle halutaan sanoa, että olet erittäin vanha sielu. Hän on syntynyt miljardeja ja miljardeja vuosia sitten. Hän on elänäyt maan päällä 568 elämää, joista noin puolet miehenä ja puolet naisena. Hänen ystäviensä joukossa on viisi henkilöä, jotka ovat vanhoja tuttuja. Miten? Hänen tulisi löytää viisi saman sieluryhmän jäsentä ystäviensä joukosta. Te olette kaikki tulleet maan päälle yhteisestä sopimuksesta tässä ajassa ja paikassa.

Missäs Artemisu on elänyt aikaisemmin? (Näillä entisillä elämillä ei oikein enää ole mitään merkitystä, sillä nyt pitää elää tässä hetkessä. Kaikki on tässä ja nyt). Onko hän asustellut noissa mainitsemissaan maissa? Hänellä on ollut viisi elämää Brittein saarilla. Kaikissa näissä elämissä hän on ollut miespuolinen henkilö. Hänellä on voimakas sotilastausta takanaan. Sotilas ja sotaherra. Hän on elänyt myös Välimeren rannalla useamman elämän. Näissä elämissä hän on ollut sekä mies että nainen. Onko mitään maita antaa? Kreikan saaristossa hän oli kalastaja. Espanjan maaseudulla maanviljelijän vaimo. Italiassa on ollut useampia elämiä, mm. Venetsiassa aatelisena, Napolissa kalastajana jne.

Sitten minua kiinnostaa tuo sinun susirakkautesi, sillä erään tuttavani sielu on osaksi susisielu. Hänestä nähtiin kerran nousevan suden sielun, kun näkevät häntä katsoivat. Onko tällä jotain merkitystä sinun elämässäsi? Artemisu on elänyt pari elämää sutena. Tällä on suuri merkitys hänen elämässään. Hänellä on sielussaan kaipuu tähän susielämään, sen vapauteen ja villeyteen. Tämä on totuus, ja hän tietää sen itsekin.

Tuota raiskausjuttua en viitsi tähän laittaa, sillä koska olet elänyt maan päällä noinkin monta kertaa, olet kaiketi kaikenlaista naisena kokenut. Yritän ottaa Sinusta energeettisesti mahdollisimman paljon vanhaa pois heti, kun olen tämän tekstin kirjoittanut.

Kysyn lopuksi, onko Artemisulla jokin erikoinen suhde luontoon? Hänen tulee vahvistaa tätä suhdettaan luontoon. Luonto ja sen henget ovat samalla tasolla ihmishenkien ja sielujen kanssa. Hänen tehtävänään voisi olla tämän luonnon ja ihmisen yhteyden vahvistaminen ja tästä kertominen. Kaikkia luonnon: eläinten, kasvien, kivien, mineraalien jne. puolustajia tarvitaan. Jokaisessa näissä on oma henkensä ja jokaisella on oma tarinansa. Tämä luonnollinen yhteys luonnon ja ihmisen välille on palautettava.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #128 : 13.04.2006 21:17:30 »

Artemisulle
Minusta sinulla on selvia shamaanin oireita.
Terkkuja Diamond
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #129 : 14.04.2006 09:39:55 »

Sunflower, teetkö edellisten elämien lukemista? Tänä aamuna tuli ajatus, että pitäiskö minun yrittää mennä regressiossa aikaan, jossa tapaisin sen miehen, jonka tulen vielä kohtaamaan. Sen, jonka kanssa joissain elämissä tuli vahva rakkaus, ja toisin kuin edelliset / edellinen joka tunnisti menneen rakkauden, tämä ritari saapuisi ja jäisi. Sellaiseen kohtaamiseen liittyy paljon tunnetta ja tarkoituksellisuutta, haluaisin valottaa asiaa jotenkin menneen kautta. Tai siis olen aika varma, että vahva tunne voi tulla vain monen tuntemisen kautta. Minulla on monenlaisia johtavia rooleja ollut menneessä ja mitä niitä luettelemaan, asuinpaikoista uskon että ainakin Välimeren seutu on tuttu (kauppalaivastoni). Astrologia nyt on ainakin sanonut että johtamisrooli (olen ykkönen) tuo yksinäisyyttä, jota sitten eri parisielut tulee lievittämään.

Osaisitko sanoa tällaiseen? Näkyykö joku menneessä oleva sielu ja tilanne, josta aikoisimme jatkaa eteenpäin? En ole edes niin ärtynyt exeille, mutta he tunnistivat aina nämä menneet elämämme. Minulla on tunne että joku tällainen tapaus on tulossa joka heti sanoo, jaahas sitä on ennenkin tunnettu ja sinun kanssasi haluaisin olla nyt kauemmin. Ja tarkoittaisi mitä sanoo. angel Mutta tosiaan kiinnostaisi nämä muutkin menneen elämän kumppanit kuin 3 viimeistä. Asia erikseen on kaksoisliekki, olenko missään elämässä ollut jo hänen kanssaan, eihän hän pelkästään taivasmaailmaan ole jäänyt. Kiitos jos tiedät! Ja nyt en kysynyt koska hän ilmestyy, se voi olla 1 tai 5 v (4.5 v oli pisin aika yksin 90 luvun alun jälkeen..) kuluttua, haluaisin tietää mitä menneessä on tapahtunut. Exän kanssa menneen selvittely ei ole enää hedelmällistä, olen tullut siihen tulokseen.

Diamond, Ranska ja Espanja vetävät minuakin, katsotaan onko muutto sinne tulossa, kuvitellapa paikallinen mies hehehe. Riippuu aika monesta asiasta. Kiss

Muuten jostain luin että jos on vähänkään kehittyneempi sielu, ihminen ei synny noin 100 vaan 4-500 vuoden välein. Hyvin kehittyneillä menee välitilassa 1000 vuotta. No joka tapauksessa, nuo ammatit mitä minulla kuuluu olleen, vaikuttavat olleen miljoonia vuosia sitten eri sivilisaatiossa ehkä, mutta sitten tuollaisia elämiä jotka olisivat voineet olla koska vaan 1000-1900 lukujen välillä.  Tai miksei aiemminkin, olihan Jeesuksenkin aikana jotain kauppalaivastoja. Regressiossa menin keskiajalle ja eräs elämä taisi olla 1700-1800 luvulla. Egyptin kulta-aika oli kai jotain tuhansia vuosia sitten. Kuvitellaans että olisin syntynyt aina vaikka 300 vuoden välein alkaen 0, 300, 600, 900, 1200, 1500,  1800..niin aika monta selitetyistä elämistä olisi voinut olla noina aikoina. Mutta en tiedä. Mitä Sunflower tietää, olisin erittäin kiinnostunut. Jopa niin kiinnostunut että voisin mennä luetuttamaan näitä.

Ketkä kaikki osaavat suoraan lukea toisten edellisiä elämiä vai pitääkö regressiossa koettaa muistaa?? Se muistikuva on nimittäin joskus hieman hämärä ja ainakin "johdateltu":  angel
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006 10:55:50 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #130 : 14.04.2006 10:11:29 »

Lainaus
Voi, että, haluaisin niin tietää jotakin edellisistä elämistäni. Vai liekö kuusitoistavuotias liian nuori esim. Meedio-hommaan?

Tuskin sinun kuitenkaan tarvitsee meedioksi ruveta ja pitää spiritistisiä istuntoja saadaksesi entisiä elämiäsi muistiisi Wink Siihen riittää ihan meditaatio ja oman intuitionsa kuuleminen. Esimerkiksi minulle entisen elämän muistot ovat vain pomppineet päähän itsekseen. Kaikki tapahtuu ajallaan joten uskon, että muistan vielä tulevaisuudessa sellaisia elämiä, joita en muista nyt tai joista ei nyt ole minulle hyötyä. Kaikki elämät ovat kirjautuneina Akaasiin kirjoihin tuonne Toiselle Tasolle, samoin niistä on muisto sielussasi, mutta toiset elämät vain muistaa selvemmin kuin toiset.

Kannattaa tarkastella mieltymyksiä, pelkoja, kenties joitain opittuja tapoja tai ajattelu- tai käytösmalleja.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #131 : 14.04.2006 12:33:07 »

Tässä jonkin aikaa sitten, kun nukkumaan mennessä oikein keskityin ja rentouduin silmiini nousi kuva (tai oliko uni? ) jossa ensin seisoin sillalla katsellen valkeita kivisiä taloja karussa maastossa sillan oikealla puolella.Sitten pienestä tummatukkaisesta tytöstä keltaisessa villatakissa, punaisissa housuissa  joka istui valkean ilm. (kivisen tai jotain sinnepäin) seinän vierellä penkillä ja nauroi kädet suun edessä.Tyttö ei ollut vanhempi kuin 3-4 vuotta.Seuraavassa hetkessä kuva vaihtui ja tyttö makasi hiekassa vatsallaan eikä liikkunut ja tunne oli ahdistava.Hänen päällään makasi juuri saman näköinen poika kuin kaksoisveljeni pienenä (he olivat saman kokoisia) ja aivan kuin joku olisi kääntänyt hänet pois tytön päältä ja hän lähti velttona valumaan vieressä olevaan hiekkakuoppaan.Siihen hätkähin ja "heräsin".Myöhemmin yritin päästä takaisin tapahtumiin, mutta se ei onnistunut, kunnes yhtäkkiä viime viikolla sama tyttö istui vuorelta lähtevällä kielekkeellä hajareisin ja yhtäkkiä kieleke katkesi (ilm. maanjäristys tai jotain) ja tyttö tippui alas kielekkeen mukana.Mitäs olette mieltä ? Voisiko tämä olla joku tapaus entisistä elämistä ? Ainakin putoamisen kammo ja rakkaus vuoriin voisi selittyä tällä.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #132 : 15.04.2006 13:15:45 »

Tässä jonkin aikaa sitten, kun nukkumaan mennessä oikein keskityin ja rentouduin silmiini nousi kuva (tai oliko uni? ) jossa ensin seisoin sillalla katsellen valkeita kivisiä taloja karussa maastossa sillan oikealla puolella.Sitten pienestä tummatukkaisesta tytöstä keltaisessa villatakissa, punaisissa housuissa  joka istui valkean ilm. (kivisen tai jotain sinnepäin) seinän vierellä penkillä ja nauroi kädet suun edessä.Tyttö ei ollut vanhempi kuin 3-4 vuotta.Seuraavassa hetkessä kuva vaihtui ja tyttö makasi hiekassa vatsallaan eikä liikkunut ja tunne oli ahdistava.Hänen päällään makasi juuri saman näköinen poika kuin kaksoisveljeni pienenä (he olivat saman kokoisia) ja aivan kuin joku olisi kääntänyt hänet pois tytön päältä ja hän lähti velttona valumaan vieressä olevaan hiekkakuoppaan.Siihen hätkähin ja "heräsin".Myöhemmin yritin päästä takaisin tapahtumiin, mutta se ei onnistunut, kunnes yhtäkkiä viime viikolla sama tyttö istui vuorelta lähtevällä kielekkeellä hajareisin ja yhtäkkiä kieleke katkesi (ilm. maanjäristys tai jotain) ja tyttö tippui alas kielekkeen mukana.Mitäs olette mieltä ? Voisiko tämä olla joku tapaus entisistä elämistä ? Ainakin putoamisen kammo ja rakkaus vuoriin voisi selittyä tällä.

Huh... Hyvinkin toden näköistä, että tuo oli sellainen "välähdys" jostain menneestä elämästäsi.  :Smiley Itselleni myös tullut tuollaisia "kuvia" entisistä elämistä ihan valveilla ollessanikin...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #133 : 15.04.2006 23:00:13 »

Tässä eräs runoni:

ENTISET ELÄMÄT

 Cool

Mikä minä olen ollut,
olen myös tänään.
Olomuotomme muuttuu
ja persoonamme muokkautuu,
mutta henkemme,
se kuolematon osa meitä pysyy.
En voi edetä tulevaisuuteen
lakaisemalla menneisyyteni.
En voi palata menneeseen,
pysäyttäen tulevaa.
Menneisyys, tämä päivä ja tulevaisuus
ovat kaikki yhtä kokonaisuutta
tässä ja nyt.
Aikaa,
sellaisena kuin sen käsitämme
ei ole.
Kaikki on tässä ja nyt.
Entiset elämätkin.

 coolsmiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #134 : 16.04.2006 15:22:24 »

Tässä eräs runoni:

ENTISET ELÄMÄT

 Cool

Mikä minä olen ollut,
olen myös tänään.
Olomuotomme muuttuu
ja persoonamme muokkautuu,
mutta henkemme,
se kuolematon osa meitä pysyy.
En voi edetä tulevaisuuteen
lakaisemalla menneisyyteni.
En voi palata menneeseen,
pysäyttäen tulevaa.
Menneisyys, tämä päivä ja tulevaisuus
ovat kaikki yhtä kokonaisuutta
tässä ja nyt.
Aikaa,
sellaisena kuin sen käsitämme
ei ole.
Kaikki on tässä ja nyt.
Entiset elämätkin.

 coolsmiley

Hyvä pointti "mikä olen ollut, olen myös tänään".  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: