Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 178183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #45 : 10.01.2006 11:30:08 »

Lainaus
Voisikohan se johtua joista menneen elämän traumasta
kun mulle tulee usein nukkumaan mentäessä
sellainen tunne että tipun ja yhtäkkiä kehoni voi reagoida
refleksin omaisesti niin että aivan kuin koittaisin ottaa kiinni
jostain kiellekkeestä tai sitten säpsähdän aivan älyttömästi
sen puotamistunteen takia.

Minulla tulee myös välistä tällaisia refleksisäpsähdyksiä nukkumaan mennessä. Sitä aivan pelästyy sitä pomppaamista vuoteesta!
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #46 : 10.01.2006 12:03:52 »

Nämä entiset elämät ovat melkoisen mielenkiintoista tutkittavaa,ja joskus pääsee yllättävän pitkälle. Cheesy
Aivan ensimmäinen kokemukseni liittyi intiaani-elämääni.Olen lapsesta asti tuntenut selittämätöntä kiinnostusta intiaaneihin.Lähdin etsimään selitystä siihen kevythypnoosin kautta.Muutaman matkan jälkeen sain jopa oman,siskoni,isäni ja äitini nimet.Jäi kuitenkin mietityttämään,olisiko kaikki kuitenkin mielikuvitukseni tuotosta.Koska tiesin myös heimon,jossa olin ollut,lähdimme selvittämään asiaa.Turussa mies,joka tutkii(ONNEKSENI!)lakota-intiaaneja.Avomies,joka"shamaanina"tunsi miehen,lähetti nuo nimet tutkittavaksi
ja voi mieletön,miten mahtavaa!!Ne tosiaan löytyivät sieltä ja sain myös lakotan kielisen nimeni,sekä muitten perheenjäsenten nimet! Cheesy  Cheesy

  Terveisin;WAHANKA TATE KIN  smitten
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #47 : 10.01.2006 12:20:20 »

niin, millä tavoin noista entisistä elämistään saisi tietoa?
Osa tässä threadissahan tuntuu olevan selvillä yksityiskohtia myöten niistä, mutta minulla ei oo harmainta aavistustakaan. Ja mistä sen tietää että esim. joku tämän elämän läheinen on ollut juonessa joskus aiemminkin?
Jotain kirjoja? Jotain menetelmää itse toteuttettavaksi?

Tai jos jollain on jotain pätevää näkijää/terapeuttia tvs  tiedossa Pirkanmaalla voi laittaa mulle vaikka yvinä yhteystietoja ja mielellään hintaa, niin ei mene mainostamiseksi tähän ketjuun.

Ainoa mitä itse aavistelen voisi olla että joskus olen kai kuollut sähköön ja joskus hukkunut.
( koska vähän kammoan sekä sähkölaitteita että vettä jne)..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #48 : 10.01.2006 12:45:43 »

Tässä ketjun alussa, hyvä Enska, oli ihan hyviä vinkkejä entisien elämien tutkimiseen. Kannattaa vielä lukaista sieltä, joskin laitan tähän muutamia asioita ylös muistin virkistämiseksi.

1. Unet
Aika moni on nähnyt menneitä elämiä unissaan, myös minä. Uneen saattaa sotkeutua vähän nykyajan maailman menoa, mutta pikku vinkit kannattaa ottaa mieleen. Itse esimerkiksi nähdessäni unta 1800-luvun aikaisesta elämästäni palloilin Kuopion keskustassa bussien seassa, tosin koko tori oli täynnä 1800-luvun tyyliin pukeutuneita ihmisiä (eli näin se nykyisyys sekoittuu menneeseen).
Entisiä elämiä voi myös opetella näkemään unessa. Päätät vain sinnikkäästi nukkumaan mennessä nähdä unta jostain elämästäni. Ehkä jonkun ajan päästä näet vilauksen jostain, joka voimistuu jatkaessasi tätä harjoitusta. Unessa esiintyneitä nimiä kannattaa etsiä vaikka Googlen kautta, sekin näkyy toimivan hyvin. Jos et saa suoraa vastausta noin, saat ehkä vinkkejä joista jatkaa.

2. Meditointi
Meditoimalla olen itse nähnyt paljon entisiä elämiäni ja saanut osviittaa siitä, miltä olen näyttänyt tai mikä nimeni on ollut milloinkin. Pyydän saada vain nähdä jotain menneen elämäni muistoa. Sanotaan, että jos pyytää Alkulähteeltä johonkin vastausta ja meditoi, vastaus tulee n.20min sisään jos vain malttaa keskittyä ja pysyä rentona (ja toimii todella! Wink ) Minua tässä asiassa ovat auttaneet oppaat ja matkani astraalitasoille.

3. Kanssaihmiset
Jos tapaat jonkun ihmisen, joka jää jälkeenpäin vaivaamaan sinua hyvällä tai pahalla tavalla, olet mitä todennäköisimmin törmännyt entisen elämän tuttavuuteen. Yleensä kaikkein läheisimmät henkilöt ja kaikki vihamiehet ovat tuttuja menneestä. Tällaiseen henkilöön törmätessäni istun meditoimaan ja miettimään, mistä tunnen tämän henkilön ja miksi hänestä tulee tällainen tunne. Näin on selvinnyt paljon asioita ja helpotus varsinkin ahdistavissa tilanteissa on ollut suuri.
Jos ystäväpiiristä löytyy henkilöitä, jotka muistavat myös menneitä elämiä, kannattaa heidän kanssaan keskustella niistä. Olette varmasti tunteneet jossain elämässä tavalla tai toisella ja toinen henkilö sattaa muistaa jotain sellaista, jota itse et enää muista. Tämä on toiminut myös omassa ystäväpiirissäni ja ystävieni omien ystäväpiirien kanssa.

4. Mieltymykset ja pelot
Kuten tiedettyä, yleensä kaikki mieltymykset ja pelot juontavat juurensa menneistä elämistä. Itse pelkään vettä, sillä olen hukkunut joskus, tosin en ole vielä muistanut missä ja milloin. Pelkäsin pitkään myös miehiä, koska miehet ovat yleensä tehneet minulle pahaa ja kohdelleet minua huonosti lähes kaikissa elämissä, joissa olen ollut nainen. Mieltymyksinä mainittakoot vaikka viikingit ja ritarit, joita rakastan yli kaiken! Samoin rakastan kunnon vanhanaikaisia taisteluita ja niiden ääniä (ah, ihan sydän pysähtyy onnesta taisteluhuudon kajahtaessa ilmaan!). Haarniskan kolina on myös yksi ihanimpia ääniä, mitä tiedän. Nämä asiat tulevat menneestä: olen ollut miespuolinen viikinki ja taistellut paljon. Eräässä toisessa elämässä olin ritarin tytär ja vanhalla iällä järjestin paljon turnajaisia (ja minulla oli silmää komeille ritareille coolsmiley hehhheh! Grin) Minulla on myös kahtiajakautunut mieltynyt goreen (eli splatter-, silmpomis-, veri-taiteeseeen): yhdessä elämässä silvoin ja kidutin ihmisiä ja nautin siitä. Sitä seuraavassa elämässä maksoin tekoni hoitamalla silvottuja ja kidutettuja ihmisiä ja nautin siitä.
Menneistä elämistä voi periytyä myös fyysisiä arpia tähän elämään, mutta käsittääkseni se on aika harvinaista. Itseltäni tosin löytyy vatsasta valkoinen arven jäännös, jota en ole saanut tässä elämässäni. Ilmeisesti minut on pistetty kuoliaaksi.

5. Selvännäkijät
Sittenhän voi aina mennä selvännäkijän pakeille tai käyttää hypnoosia. Minusta tosin meditointi on eräänlaista itsehypnoosia tarvittaessa  Wink

Huomautan vielä, että jokainen varmasti muistaa entisiä elämiään sitten, kun on sen aika! On paljon elämiä, joita olemme eläneet, mutta emme millään voi muistaa kaikkia, emme ainakaan kunnolla. Muuten olisimme aivan sekaisin siitä, ketä loppujen lopuksi olemme. Menneiden elämien unohtaminen auttaa meitä keskittymään juuri tämän hetkiseen elämään.
Jokainen muistaa myös menneitä elämiään sen verran kuin on hyväksi. Alkulähde ja Toinen Taso avustajineen pyrkii pitämään huolen siitä, ettei ihminen muista mitään sellaista, johon ei ole vielä valmis. Muistat siis menneitä elämiä, jos niistä ei ole mitään haittaa sinulle tähän elämään.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 10.01.2006 13:01:47 »

Hei enska,

entisellä foorumilla oli pitkä ketju siitä, miten entisiä elämiä voi tutkia. Itselläni on siis joitakin muistoja, regressiotakin olen kokeillut, muut pääsevät unien kautta elämiinsä käsiksi, mutta ihan simppeleitä apuvälineitäkin on olemassa. Jos et aikoinaan sitä "heiluri"-ketjua lukenut, niin pistän tähän ohjeet uudelleen. Ei näyttänyt olevan AthaMaaritin listassakaan. Eli:

Osta kaupasta tai tee itsellesi heiluri. Väline on yksinkertainen, sen voi tehdä vaikkapa sormuksesta ja langanpätkästä. Itse suosin heiluria, jonka ketjun/langan pituus on n. 15-20 cm. Kokeile, toimiiko väline sinun käsissäsi: eli otat langan päästä kiinni ja pidät heilurin liikkumattomana. Sitten pyydät sitä heilahtamaan edestakaisin, pyörimään myötä -ja vastapäivään. Kädelläsi et tee mitään, sen pidät mahdollisimman vakaana. Pieni liike ei haittaa, kunhan itse tiedät, että et tahallasi kädellä liikuta tätä välinettä.

Jos tämä testi oli onnekas, voit alkaa kysyä heilurilta kysymyksiä. Kysymykset on aseteltava melko selkeästi, kyllä/ei -vastaukset ovat suositeltavimpia, vaikkakin kaikenlaisia järjestelmiä voi kehitellä monimutkaisempiakin asioita varten.

Eli määritä ensin, millainen liike on kyllä, millainen ei. Kysy kysymys, pysy rauhallisena, äläkä yritä vaikuttaa heilurin liikkeeseen mitenkään tietoisesti. Monet kokevat tämän vaikeaksi, mutta se on tärkeää tulosten oikeellisuuden takia. Voit kysyä ensin jotain yksinkertaista, esim. onko nimeni enska ja heiluri vastaa.

Samalla tavoin voit kysyä kysymyksiä menneistä elämistä. Voit kysyä ensin, onko sinulla ollut aikaisempia elämiä, sitten voit lähteä haarukoimaan lukumäärää (yleensä kovin suureen määrään ei pääse käsiksi), sukupuolta, maanosaa, valtiota, karmisia siteitä, jotka vaikuttavat nykyiseen elämään, ehkä avioliittoja ja lapsia, ammattia ja kuolinikää ja -syytä.

Jos kysyt lukumääriä, voit lähteä luettelemaan niitä tyyliin 1,2,3... ja pyytää heiluria liikahtamaan oikean vastauksen kohdalla. Samoin voi tehdä myös valtioiden kohdalla. Ensin kannattaa todella haarukoida maanosat ja lähteä sitten etsimään valtiota/valtioita, joissa on mahdollisesti oleskellut. Heilurin kanssa voi myös käyttää karttakirjaa apuna, itselläni toimii ainakin erinomaisesti. Eli jos olet haarukoinut maanosan kyselemällä, niin voit vain liikuttaa heiluria karttakirjan päällä ja pyytää sitä heilahtamaan sen maan kohdalla, jossa vaikkapa synnyit elämässä 1700-luvulla.

Käytän apuvälineinä paljon myös kaikenlaisia kaavioita. Esim. paperille voi piirtää viuhkakuvion, jossa on epämääräinen määrä sakaroita. Kyllä/ei -vastaukset voi myös tiedustella tällaisesta viuhkasta. Tarvitsee vain piirtää paperille V, toiseen sakaraan kirjoitetaan kyllä, toiseen ei. Heiluria pidetään sitten sakaroiden yhtymäkohdassa, kysytään kysymys ja väline lähtee liikkumaan jompaan kumpaan suuntaan. Suurempien viuhkien sakaroihin voi kirjoitella haluamiaan asioita, vaikkapa ne maanosat.

Tämä on melko työläs menetelmä, mutta aika toimiva mielestäni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #50 : 10.01.2006 13:24:51 »

Kiitän myös itse tuosta heilurimenetelmästä! Heiluri kyllä toimii hyvin, mutten ole koskaan kokeillut sitä menneiden elämien selvittämiseen. Oli mukavaa saada ohjetta siihenkin.

Itse olen huomannut, että kaupunkiasunnossa asuessa lattian/pöydän alla menevät vesi-tai lämpöputket vaikuttavat heiluriin. Se ei välttämättä heilu tai alkaa heilua niin paljon, etten saa sitä enää pysäytettyä kuin ottamalla siitä kiinni. Onko mitään tapaa suojata heiluri ja kysymysalusta tällaisilta energioilta?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 10.01.2006 13:39:28 »

Hei AthaMaarit,

enpä ole itse huomannutkaan tuota ilmiötä. Mutta voihan sitä käydä koko huushollin lävitse heilurin kanssa ja katsoa, alkaako se liikkumaan esim. vesiputken kohdalla. Tämähän olisi tietysti ihan loogista, välinehän soveltuu veden etsimiseen samalla tavoin kuin varpu tai puikot.

Sitten kun epäsopivat paikat on kartoitettu, niin kysymysten tekemiseen voi katsoa vähän neutraalimman paikan. Itse yleensä teen kartoitukseni pöydän ääressä, en ole ainakaan puupintaisen pöydän olleen erityisen häiritsevä materiaali tällaiseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #52 : 10.01.2006 13:45:40 »

Tiedän että olen elänyt ennenkin. Missä ja milloin, sitä en tiedä. Näen hyvin värikkäitä unia, joka yö melkein näen unen jossa pakenen minua jahtaavia ihmisiä tai ihmistä. En ehkä ole osannut yhdistää asioita entisiin elämiin vaikka joskus mietin miten ihmeessä näin sellaista unta.
Olen nähnyt "enneunia" välillä, unia joissa minulle on näyttäytynyt asioita jotka ovat tapahtuneet. Se lienee sukuvika sillä mummoni näkee niitä myös   Smiley
Täytyy pohdiskella näitä asioita ja tutkiskella. Usein tulee outoja tuntemuksia ja oloja, joskus tunnen suurta vastenmielisyyttä joitain ihmisiä kohtaan ja toisinaan taas ihastun hullunlailla johonkin uuteen ihmiseen. Ehkä olemme kohdanneet aiemmin...
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #53 : 10.01.2006 14:04:02 »

HEI CHANDRA!!!! Meillä on jotain yhteistä  Cheesy.Intiaanit ja putoaminen (lue aikaisempi tekstini jos kiinnostaa ).

Minä en voi unien perusteella odottaa mitään sillä en uneksi (ainakaan niin että muistaisin) kuin erittäin harvoin , ehkä se johtuu siitäkin että en nuku paljon  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #54 : 10.01.2006 15:48:05 »

Mistäköhän johtuisi lentounet? Näen usein unia että lennän pakoon, lapsuudesta saakka olen paennut hyppäämällä ikkunasta ja lentämällä pakoon.. Onkohan tämän elämän traumoja vai edellisten?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #55 : 10.01.2006 16:01:53 »

Nämä entiset elämät ovat melkoisen mielenkiintoista tutkittavaa,ja joskus pääsee yllättävän pitkälle. Cheesy
Aivan ensimmäinen kokemukseni liittyi intiaani-elämääni.Olen lapsesta asti tuntenut selittämätöntä kiinnostusta intiaaneihin.Lähdin etsimään selitystä siihen kevythypnoosin kautta.Muutaman matkan jälkeen sain jopa oman,siskoni,isäni ja äitini nimet.Jäi kuitenkin mietityttämään,olisiko kaikki kuitenkin mielikuvitukseni tuotosta.Koska tiesin myös heimon,jossa olin ollut,lähdimme selvittämään asiaa.Turussa mies,joka tutkii(ONNEKSENI!)lakota-intiaaneja.Avomies,joka"shamaanina"tunsi miehen,lähetti nuo nimet tutkittavaksi
ja voi mieletön,miten mahtavaa!!Ne tosiaan löytyivät sieltä ja sain myös lakotan kielisen nimeni,sekä muitten perheenjäsenten nimet! Cheesy  Cheesy

  Terveisin;WAHANKA TATE KIN  smitten

 Shocked  Cheesy  Smiley  smitten Myös minä olen ollut intiaani, mutta Cheyenne. Silloinen mieheni, nainen kuin tuossakin elämässäni olin oli Lakota intiaani.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #56 : 10.01.2006 17:38:18 »

Ei?
No sähän sen paremmin tiedät.

Jaa? Kuvailit tavanomaisen tilan jossa lihakset rentoutuvat niin että lihasjännitys katoaa  ennenkuin itse on ehtinyt vaipua uneen, mikä aiheuttaa sen hetkellisen putoamisen tunteen. :Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 10.01.2006 19:09:58 »

Noh, sä näköjään tiedät yhä ton paremmin
jostain lääkäreiden faktoista  Tongue

Miten te sitten muistatte noita entisiä elämiä?
Alatte yhtäkkiä trippaamaan kun ostatte banaaneja ja muistatte että olette
olleet apinoita vuonna nakki? (paremman esim. puutteessa)
 crazy2

Vai onko pikemminkin sellaista että tilanne pamahtaa mieleen
kuin jotku asiat kun katsoo valokuvia?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #58 : 10.01.2006 22:48:15 »

No tuossa edellä on muutama tapa miten"mennään katsomaan"niitä.Minulle ne tulevat kuin katsoisi filminauhaa.Koska intiaanielämääni menin useamman kerran,siitä pidempi versio.Selvä kuva maisemista,ihmisten ulkonäöstä,koruja ja muita yksityiskohtia,joista lähteä tutkimaan mikä heimo kyseessä.Eläimet,susi lemmikkinä  Cheesy
Sitä vaan tietää kuka minä olen,aivan kuin tässä hetkessäkin.Tässä hetkessä ei aina tiedäkkään  2funny.
Tunteet ovat mukana vahvasti.En osaa selittää sitä,miten nuo vuosiluvut ja nimet annetaan.Sitä vaan"kuulee"esim.nämä nimet.Näet kenen kanssa keskustelet ja tiedät sisällön.
Jos nyt ei näin perusteellisesti lähde selvittämään,tulevat välähdyksinä ja tiedät kyllä kuka olet.Minulle näytetään useimmiten miten olen kuollut,tai aiheuttanut jonkun toisen kuoleman.
Niitten kautta olen oppinut ymmärtämään ,miksi esim.joku maa,uskonto,esineet,ovat aina kiehtoneet ja toiset aiheuttavat päinvastaisia tunteita.
Tässä yritys selventää asiaa miten se täälläpäin toimii,,  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #59 : 10.01.2006 23:05:07 »

Taiska  smitten

Kipaisehan katsomassa minkälaisissa maisemissa ja heimossa olet ollut!
Tiedä häntä missä ollaan yhdessä törmäilty.Vuoret liittyvät olennaisena osana minun intiaanielämääni,kun näet kuolin sinne nuorena naisena uskollinen susiystävä tukenani.Vuoret vaan taitavat useimmiten kuulua leirien läheisyyteen.
En minäkään unien kautta oikein entisiä elämiä osaa tunnistaa,vaikka unimaailma runsas onkin.

  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: