Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 178229 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #210 : 06.06.2007 21:54:59 »

SA, en oikeastaan muista mitään tuosta elämästä ja on todella pitkä kertomus selittää tarina kokonaisuudessaan. Mutta listaanpa pääpiirteissään todistusaineiston:

1. N. 20-vuotiaasta lähtien toistuvat, talousasioihin liittyvät tapahtumat miessuhteissa, joita ei voi selittää lapsuudella.
2. Itsetuntemus (intuitio)
3. Heilurin käyttö, jonka avulla pystyin jäljittämään ko. henkilön
4. Tuolloisen suuren rakkauden muotokuvan näkeminen erään museon seinällä ja sen aiheuttamat tuntemukset. Mitkään historiankirjat eivät kerro romanssista ko. henkilön kanssa, mutta olen tuntenut hänet 100% varmasti.
5. Lähipiiristä tulevat vihjeet ja merkit, että myös he ovat voineet olla samassa paikassa samaan aikaan.
6. Erään ihmisen muistot elämänä tyttärenäni.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #211 : 06.06.2007 22:17:47 »

Ai siis et ole käynyt regressiossa tms? Jos en laske selvänäkijöitä, itselle ei tule muistikuvia kuin sillä tekniikalla.  angel Itselläni ei ole sellaisia merkkejä kuten historialliset henkilökuvat tms.

Jos ajattelen "toistuvia" kuvioita niin ehkä karman maksu, jossain taisin sanoa sen jo, jos tein jotain toiselle, hän sen nyt minulle, tosin asiat ei ole ihan niin yksinkertaisia. Tai jos ei ollut karmaa, ei tule selkeitä teemoja. Tai jos vain tapaa menneen tutun, se ei välttämättä jatku minnekään. Tosin mietin sitä, pitääkö olla menneestä, että joku nappaa. Tai edes muistuttaa ketään muuta, kuin häntä itseään NYT.  :Smiley

Heilurista en ole tällä hetkellä erityisen varma.. se ei pari v sitten oikein toiminut oikein.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2007 22:24:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #212 : 07.06.2007 20:32:46 »

näkeekös kaikki selvännäkijät entisiä elämiä kiinnostais kovasti jotain tietää. kertokaa jotain hyviä näkijöitä jotka tietävät  smitten smitten
kiitos
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #213 : 07.06.2007 23:32:33 »

Heippa Oopiumi!

En ole varsinainen selvänäkijä, mutta voisin yrittää katsoa, näkisinkö menneitä elämiäsi, jos sinulta vain löytyy valokuva itsestäsi Smiley Aikaisemmat kokemukset tällaisesta ovat olleet mukavia, sekä minulla että katsottavalla ^_____________^
Laita YV:tä, niin jutellaan lisää!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #214 : 07.06.2007 23:33:28 »



              :Smiley
       
        Olettaisin, siis en tiedä, ja kuitenkin sanon sen.
         Jonka jokainen tietää, HÄN, jolta kysyt ja sanoo,
          Yleensä kertoo, mitä haluat tietää, siis jo
           itse sen kerroit,jotenkin.Koska se, mitä
            ehkä tarvitsisit tietää, onkin niin
              kipeää. NO,mistä siihen löytyvät
               lääkkeet? Hae omat kipupisteet!
                  APUA ! Paljasta itsesi,
                      itsellesi.
 
                           angel

                           
                         
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #215 : 07.06.2007 23:49:25 »



              :Smiley
       
        Olettaisin, siis en tiedä, ja kuitenkin sanon sen.
         Jonka jokainen tietää, HÄN, jolta kysyt ja sanoo,
          Yleensä kertoo, mitä haluat tietää, siis jo
           itse sen kerroit,jotenkin.Koska se, mitä
            ehkä tarvitsisit tietää, onkin niin
              kipeää. NO,mistä siihen löytyvät
               lääkkeet? Hae omat kipupisteet!
                  APUA ! Paljasta itsesi,
                      itsellesi.
 
                           angel

                           
                         

Meinaatko siis, ettei voi luottaa mitä joku sanoo,
koska se sanoo vain, mitä haluan tietää, eikä puhu totta?
HÖH Undecided
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #216 : 08.06.2007 17:23:41 »

Näkijöitä on sen verran moneen junaan, että luottaisin kerrottuun tietoon, jos se herättäisi vahvan 'tämän täytyy olla näin' -fiiliksen.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #217 : 10.08.2008 23:46:33 »



                                  coolsmiley

        Tiedän, etten tiedä, mutta miksi kukaan ei kerro sitä minulle!!



                                      knuppel2


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #218 : 11.08.2008 13:22:27 »

Pistänpä tähän yhden entisen elämäni, joka on n. vuosi sitten kummitellut unissa oikein urakalla:

Unessa olin korkeintaan 25-vuotias nuori komea merimies (sellainen Matt Dillonin näköinen) yksinkertaisessa raakapellava-asussa ja kahlasin rantaan yhdessä muutaman muun toverin kanssa laivamme jouduttuamme myrskyssä merihätään. Unessa kävi erittäin selväksi, että olemme Patagoniassa ja maisema oli tundramainen, hieman kuin Suomen Lapissa. Joka paikassa kasvoi sellaista korkeaa heinää. Oli erittäin tuulista ja viileää, vaikkakaan ei jäätävää. Olin mahdollisesti käynyt kyseisessä paikassa ennenkin, koska osasin johdattaa muut miehet yksinkertaiseen majaan, joka toimi purjehtijoiden suojapaikkana. Minua vielä informoitiin, että jos tästä paikasta seilaa vielä etelään, päädytään Etelänapamantereelle.

Toisessa unessa selvisi purjehdusreittejä enemmältikin. Olin kierrellyt niin tropiikin saaria (ehkä Tahitilla) kuin koukannut todellakin Etelänapamantereen rannikkovesillä ja käynyt ehkä jollakin saarella siellä.

Tarkistin tietenkin kaikki unen asiat ja faktat sopivat ensimmäisessä unessa Kap Horniin ja toisen unen faktat 1700-1800-luvun pariinkin tutkimusmatkaan. Nyt vain olen odotellut kieli pitkällä, tuleeko tähän merimieselämään lisää informaatiota.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #219 : 11.08.2008 13:30:21 »

Minua kiinnostaa nyt se diplomatiapuoli noissa menneissä elämissä, erään kohtaamisen ja tulevien, tarkoitus. Pointti. Sitten saavat jäädä menneeseen.

*Ai mutta lisäys tähän liittyen Lillin uneen, joku viikinki-merenkulkuelämä varmaan nousee minullakin kun on tuo meri ollut paljon mielessä viime aikoina. Muuten kaikki sielukumppanit on syntyneet veden, meren äärellä. Oli sitten Suomi, Länsi tai Itä.

Sukulaisia on oikeasti ollut merenkulussa, ja on kierretty just Kap Horn.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 08:30:03 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #220 : 18.08.2008 14:00:48 »

Muuten jos on kovasti sotaisia elämiä, miten se vaikuttaa seuraavan elämän synt. karttaan? Kun sotakin on jollain tavalla "oikein" siis puolustus ainakin, ja ihmiskunnan historia on sotaisa.

Tai jos on rahvaanomainen elämä/ hovielämä, millaisiin oloihin todennäk. syntyy?

Rahvaaksi maahan jossa oli ennen hovissa tai vice versa? Vaikkapa jos käytti valtaa itsekkäästi, ei synny korkeaan asemaan.. olisko noin. Joskus asema voi seurata ja hyvät olot.


Kappas, olin v 2006 odottanut menneen elämän tuttua ja sehän tuli 2007, eli sieltä ne putkahtelee, nyt vaan haluan tietää agendan vähän paremmin. Olen siis tavannut henkilöitä ainakin Pohjolan ja Egyptin elämistä, jotka mainitsinkin aiemmin. Allaolevaan hmm..


Hänen ystäviensä joukossa on viisi henkilöä, jotka ovat vanhoja tuttuja. Miten? Hänen tulisi löytää viisi saman sieluryhmän jäsentä ystäviensä joukosta. Te olette kaikki tulleet maan päälle yhteisestä sopimuksesta tässä ajassa ja paikassa.

« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 14:38:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #221 : 19.08.2008 21:17:32 »

Minulla on eräs tuttava, olemme vain kirjallisessa yhteydessä netin kautta. Jostain käsittämättömästä syystä hän vetää puoleensa, vaikka suurimmasta osasta kommenteistaan en pidäkkään. Onko mahdollisesti "välit selvittämättä", vai mikä ihme??
tallennettu
matkaaja08
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #222 : 20.08.2008 09:49:59 »

Mikä taikka kuka olin ja missä elin? Smiley
Kiitos
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #223 : 20.08.2008 10:30:31 »

Hei,

Olen tosi kiinnostunut entisestä elämästäni, mutta en tiedä mistä saisin selville kuka tai mikä olen ollut Smiley

Terkuin
Aava1
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #224 : 24.08.2008 17:11:27 »

Hei,

Olen tosi kiinnostunut entisestä elämästäni, mutta en tiedä mistä saisin selville kuka tai mikä olen ollut Smiley

Terkuin
Aava1

otappa yhteyttä vaikka yv:nä jospa voisin auttaa asiassa....
tallennettu

Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: