Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hammasuni. Tulkintaa?  (Luettu 5082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jenku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« : 04.04.2009 09:34:59 »

Huomenta!

Heräsin tuossa puoli tuntia sitten ja näin kyllä erikoista unta ja muistan ja tunnen sen vieläkin vahvasti.

KAIKKI hampaani lähtivät irti? Ensin vähän niinkuin yksitellen ja sitten yhtäkkiä suussa oli useampia ja suljin niitä pois. Kun niitä oli irtoillut todella paljon katsoin peiliin ja minulla oli vielä jäjellä toinen etuhampaista, ja se oli todella kirkkaan valkoinen? Cheesy Vertasinkin sitä vanhoihin joita olin sylkenyt ja väri oli huomattavasti erilainen..
Yritin unen lopussa hampaita kiinnittää takaisin mutta eihän siitä mitn tullut..
Aika painajainen oli oikeastaan.. Niin, ja hampaat olivat kaikki maitohampaita : D Eivät siis juurellisia..

Löysin todella erilaisia tulkintojha hammas unille.. Eniten sanotaan sen tarkoittavan kuolemaa mutta myös rahaa??  Shocked Ei kai tämä uni nyt ainakaan kuolemaa.. hyih  Huh

Tulkitkaa joku pyydän  angel
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #1 : 07.04.2009 09:28:13 »

en nyt osaa enempiä sanoa, mutta ei se todellakaan aina kuolemaa meinaa. Ei oo tainnu ykskään ite näkemäni hammasuni enteillä kuolemaa. Kerran oli kyllä poikakaverin kaverin äiti kuollut samoihin aikoihin, mutta tuskinpa se mitään oli kun en koko ihmistä tuntenut  Smiley

Ehkä se uni enteilee jotain muutosta, vanhojen ja turhien asioiden putoamista matkasta. Se jäljelle jäänyt hammas enteilee ehkä tämän muutoksen jälkeen jäljelle jäävää uutta (mieleen nousee että olet itse muuttumassa ja muutos tuo mukanaan vain paremman sinän siihen entiseen verrattuna). Vanhat palat eivät sovi enää paikoilleen, ne on jätettävä taakseen, ja antaa uusien kasvaa tilalle... Tää nyt oli ihan hatusta heitettyä...  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #2 : 10.04.2009 08:43:17 »

Riitojen selvittelyä, uuden suunnan ottamista henkinen herätys. Minulla ainakin on tuossa muodossa tapahtunut, kun nähnyt enneunia tai varoitus suuresta henkisestä taakasta sukulaisten suhteen ''riitoja jne'' ylärivin hampaat yleensä minun unessa edustaneet sukulaisia ja näin kyllä kulmahampaan irti lähtemisen niin kaverini kuoli 2kk sen unen jälkeen..yleesä uudistumista, riitoja, sairautta ja itsestä huolehtimista hampaat minulle merkitsee..
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 24.02.2010 23:58:37 »

Tuli tästä mieleen, toki tulee muutenkin aika monista näistä uni asioista, että yleensä ihminen itse tietää parhaiten mitä mikäkin uni tarkoittaa. Kannattaa aika usein vain luottaa siihen omaan intuitioon näissä, eikä sokeasti katsoa mitään symbolitulkintoja. Voi vaikka miettiä mitä kyseinen asia tarkoittaa itselle henkilökohtaisesti, samat asiat tarkoittavat eri asioita eri ihmisille.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #4 : 25.02.2010 00:04:57 »

Tuli tästä mieleen, toki tulee muutenkin aika monista näistä uni asioista, että yleensä ihminen itse tietää parhaiten mitä mikäkin uni tarkoittaa. Kannattaa aika usein vain luottaa siihen omaan intuitioon näissä, eikä sokeasti katsoa mitään symbolitulkintoja. Voi vaikka miettiä mitä kyseinen asia tarkoittaa itselle henkilökohtaisesti, samat asiat tarkoittavat eri asioita eri ihmisille.

Siinäpä se tuli Wink

Itse olin kirjoittamassa aika
vasta tänne yhtä unta ja
väsäsin siihen sitten omaa
tulkintaa mukaan, että
voisiko meinata tämmöistä
ja siinä sitten tajusin, että
juuri sitähän se meinasi,
eikä kukaan muu olisi voinut
minulle sitä paremmin kertoa
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #5 : 25.02.2010 00:11:21 »

Itselleni tuli ensimmäisenä
kumminkin unestasi
mieleen jonkinlainen
itsenäistyminen tai yksin
pärjääminen..
Tunnet tarvitsevasi
"niitä muita" vaikka
pärjäisit hyvin yhdelläkin
(= yksin)

Ja jos tulkintani
henkilökohtaisesti nappasi
jollain tavoin sinuun niin..

Luota itseesi Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: