Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksonen ja Leijona  (Luettu 11879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 31.01.2008 22:56:14 »

Onko kokemuksia tällaisesta parisuhteesta?
Itse menen nyt hieman asioiden edelle puhumalla parisuhteesta, kun vasta ihastusasteella on tämä kaksostyttö eikä edes ole varma onko leijonamies ihastunut minuun... Merkit ovat vähän niinkun joko tai. Sellaisia, että kun katseet kohtaa, niin käännetään nopeasti pois kuin kiinni jääneenä tai sitten toisinaan pidempiä hetkiä. Hänen seurassaan oli aiemmin mukavaa, kun en ollut ihastunu, mutta nyt en yhtäkkiä keksi mitään sanottavaa ja tullut hieman hämmentyneitä hetkiä...
Täytyy sanoa, että tähän kaksoseen on Amor pahemman kerran iskenyt nuolensa! Ja lyhytpinnaisena tämä on ihan kamalaa, kun asiat tuntuvat etenevän niin hitaasti enkä voi vain mennä kysymään häntä ulos... Eikö se olisi se leijonan tehtävä?

ja tottakai olen samalla tietoinen, että hänen ympärillään parveilee vaikka minkälaista tarjokasta! mutta en tiedä yhtään mitä hän ajattelee. hän on niin säyseä ja rauhallinen, ei varmasti paljasta mitään ellei ole täysin varma..
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.01.2008 23:28:24 »

Tämän Kaksosen yksi suurista rakkauksista on ollut Leijona. Olimme ensin viitisen vuotta kavereita, sitten seurustelimme muutaman kuukauden, kunnes sain katkerasti huomata, että minua oli julmasti vedätetty. Tästä seurasi about 7 vuotta mykkäkoulua, kunnes hän alkoi taas pommittaa minua tekstiviestein. Noin vuoden väännön jälkeen olimme 3 viikkoa yhdessä.

Ensimmäisen seurustelun aikana minä tein käytännössä aloitteet, mutta en olisi uskaltanut, ellen kautta rantain olisi kuullut, että hän oli minusta kiinnostunut. Minusta tuntui kuitenkin siltä, että mies ei arvostanut ollenkaan sellaista naista, jota ei tarvinnut metsästää. Seuraavalla kerralla hän sitten metsästi varsin sinnikkäästi. Se, että revanssi jäi lyhyeksi johtui lähinnä hänen elämäntilanteestaan, ei siitä, että kiinnostus olisi loppunut.

Muutkin asiat kuin pelkkä Aurinkomerkki vaikuttavat tietenkin siihen, miten suhde voisi onnistua, satutko tietämään miehen tarkemmat syntymätiedot?

Meidän tapauksessamme hänen Aurinkonsa ja minun Kuuni ovat tarkassa neliössä toisiinsa. Aspekti tuntuu aiheuttavan suuria tunteita, mutta tekee suhteesta ainakin oman kokemukseni mukaan epävakaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2008 00:08:01 »

Voi, se auttaisikin paljon, jos tietäisin tarkemman syntymäajan.. Olen onnistunut onkimaan vain sen, että hän on Leijona - sekin tapahtui baari-illan huumassa..

Itse olen kaiken lisäksi kuu-vaaka eli jos hänkin tahtoo ensin varmistua minun kiinnostuksestani, niin voi olla aika vaikea ottaa selvää  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 01.02.2008 08:21:24 »

Pyydä ulos, mitä menetät. Minun tapauksessani Rapu, joka on synt lähellä Leijonan rajaa, soitti minulle alussa, olisin minäkin soittanut sille. Serkku sanoi että juttuni etenevät aina niin kovaa. Vaikka ajattelin että menipä tää hitaasti. No silleen ehkä että ekaan kuukauteen (melkein) ei sänkyyn. Ja sitten näitä pauseja, joiden aikana mietin joko juttu meni ohi, vai vieläkö tätä saa venytettyä.

Mutta kyllä miehen jossain vaiheessa täytyy tietty osoittaa kiinnostusta, nyt kun ajattelen asiaa, tuo osoitti sitä niin paljon, että pidin jo aika selvänä, nyt minun pitää vähän voidella välejä sinnepäin, että päästään yhdestä patista yli (tais mennä liian pitkälle hänelle, taas).. selvittele millaista suhdetta Leo voisi ajatella.. no itse en ole ollut Leon kanssa, mutta sellainen voisi sopia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 27.08.2008 21:38:41 »

Hmm, tähän ketjuun ei ole hetkiin kirjoitettu, mutta utelias olen.. Cheesy
Jos monikakson lueskelee tätä niin kysyn: mites kävi jellonan kanssa?  coolsmiley
tallennettu
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.08.2008 18:25:21 »

Vastataanpas nyt kun tämmönen on nostettu, vaikkei olekaan välttämättä enää ajankohtainen. Smiley

Itse olen päälle kolme vuotta seurustellut kaksosmiehen kanssa josta viimeisen vuoden ollaan asuttu yhdessä. Suhde on ollut suht harmonista, mitä nyt jotain lyhyitä mykkäkouluja harrastetaan silloin tällöin. Grin Yleensä johtuu varmaankin siitä kun minä vaadin hältä jotain, ylistystä tai muuta, näin kärjistettynä, haha. Cheesy Jotenkin vaan tämä jellona taantuu välillä kissanpennuksi tuon kanssa.

Minua jellonana harmittaa kaksosmieheni levottomuus, ei voi viittä minuuttia kauempaa pysyä paikallaan, kun jos haluaisi vähän halata niin heti ollaan juoksemassa karkuun, verukkeita keksien. Cheesy Häntä varmasti ärsyttää välillä jatkuva huomionhakuisuuteni. Hän taas antaa nopeasti anteeksi, jota minä en välttämättä tee, vaan odotan sitä hänen anteeksipyytöänsä. Tiedostan kyllä miten lapsellinen olen välillä, voi kaksosraukkaa...

Tuntuu siltä että nuo meidän piirteet ovat jotenkin tyypillisiä merkeille. Minulla tulee vahvasti leijonan piirteet esiin kaksoseni kanssa, en välttämättä näytä sisäistä leijonaani kaikille, ainakaan samalla tavalla.
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #6 : 22.09.2008 15:44:46 »

Nyt vasta huomasin, että tähänhän oli tullut vastauksia!

No sen jellonan kanssa kävi niin, että aikainen lintu madon nappaa. Joku muu oli rohkeampi kuin minä ja nappasi leijonan mun silmien edestä! Kuitenkin halusin kertoa vielä kiinnostuksestani ja sain tietää, että se olisi voinut olla minä ja jos tämä toinen ei ois ehtinyt ensin.

Hauskaa on se, että mua taas kiinnostaisi yksi leijona... Pitäisi ilmeisesti harrastaa vain suoraa ja rohkeaa toimintaa, mutta vastaan tulee kaksosen uteliaisuus. En oo varma, että oonko vaan utelias tätä henkilöä kohtaan vai voisiko siinä oikeasti olla jotain mahdollisuutta.. Kaiken lisäksi tämä leijona ei ole mikään maailman helpoin tapaus käsitellä.  Undecided
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 02.06.2009 21:45:59 »

mitens sinulla? äkkiä tuli mieleen kysellä miten kaikkien kiemurat on edenneet, ymmärrän jos ei halua julkistaa; mitä se aina muille kuuluu. mietin vaan tunnetko  leijona merkkejä sen paremmin kuin itse, paitsi pintapuolisesti.  Smiley smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: