Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miksi edelliseni löytävät aina heti uuden  (Luettu 23172 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« : 11.02.2006 21:14:10 »

Jaahas, sain taas kuulla, miten edellinen poikaystäväni on kihlannut seuraajani heti lyhyen seurustelun jälkeen! Ihmettelen aina samaa asiaa; kerta toisensa jälkeen on käynyt näin. Tuntuu kuin olisin joku personal trainer tähän asiaan!

Vai olisiko se joku karmallinen juttu. En haluaisi ajatella olevani niin hankala ja karmea kumppani, että heti kuka tahansa muu tuntuu taivaan lahjalta Angry

 Angry Sad Huh Embarrassed Undecided Cry idiot2 crazy2 tickedoff uglystupid2 smitten
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2006 21:22:42 »

Voipi olla karmallinen juttu. Mutta jotkut miehet, monetkin, tuntuvat olevan kykenemättömiä olemaan hetkeäkään yksin.

 smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2006 21:23:11 »

Ja vielä, et varmasti ole karmea kumppani, usko pois  Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2006 21:25:09 »

Musta se on vaan miesten tyyli. Ne ei kestä yksin olemista, näin mä sen ainakin ajattelen.  knuppel2   knuppel2  knuppel2 Me naiset ollaan niin fiksuja, että ymmärretään läpikäydä epäonnistuneen suhteen ennen kuin hyppäämme toisen miehen kelkkaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #4 : 11.02.2006 22:42:50 »

Asiahan on näin, että me valitsemme itsellemme tietynlaisia miehiä. Minulla on ollut 6 alussa aivan ihanaa poikäystävää, jotka kaikki päätyivät myöhemmin hakkaamaan minua jossain vaiheessa suhdetta. En siis kuitenkaan tehnyt mitään väärää, että olisin sen ansainnut. No, mietin että vika on siis kai minussa. Rakastuttuani seuraavan kerran, en rakastunut näihin samoihin piirteisiin, joita exissäni rakastin. Oli kyllä vaikeaa aloittaa taas uudestaan sen pelossa, mutta sen vaan tiesi.. Nyt kihloissa kolmatta vuotta  Smiley 

Outituulikki, mieti onko eksissäsi jotakin yhteisiä piirteitä, tai siis yksihän on jo paljastunut.. he eivät pärjää yksin..
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.02.2006 00:46:43 »

Jaahas, sain taas kuulla, miten edellinen poikaystäväni on kihlannut seuraajani heti lyhyen seurustelun jälkeen!

Oletko sinä ollut jokaisessa tapauksessa se suhteen päättänyt osapuoli? Tulee mieleen, että ehkä miehinen itsetunto on saanut kolauksen ja on pakko näyttää mahdollisimman nopeasti, että muille kyllä kelpaa vaikkei sinulle kelvannutkaan...?! Shocked Tokihan tuolla perusteella hätäisesti kokoonkyhätty suhde ei kertakaikkiaan _voi_ kestää kovin kauaa - paitsi kai poikkeuksellisen hyvällä tuurilla, mutta todennäköisesti mies joutuu kuitenkin vielä yksinäisyyttäkin opettelemaan ja käymään myös päättynyttä suhdetta lävitse...

Mutta jos olette tehneet lopettamispäätökset yhdessä, niin sitten en osaa sanoa mitään.... Embarrassed
tallennettu

outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #6 : 12.02.2006 09:57:33 »

Huomenta; minä olen muutamassa tapauksessa ollut kissan pöydällenostaja ja päätöksen lopullinen tekijä, lähtijä. Syynä on ollut millon ansaitsematon väkivalta (ei kai ansaittua väkivaltaa ole, mutta tiedätte mitä tarkoitan...), milloin kumppanin sairaanloinen mustasukkaisuus, milloin pettäminen tai itsetuhoinen käyttäytyminen ja tietysta alkoholi (pulma-alkoholi).

Yhteisiä puolia näissä veijareissa...sitä pitää miettiä ajan kanssa. Nyt aamiaiselle! Wink
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #7 : 15.02.2006 08:36:32 »

Mä kanssa mietin usein samaa.Itse erosin pitkästä liitosta ja edelleen olen yksin.Mutta exä jo kihloissa paljon paljon nuoremman kanssa.Ei silti ikä ole mikään juttu mutta kummiskin se että heti kihloihin ennenkun olimme edes kokonaan eronneet.Kaksinnaimista Cheesy Mutta myös olen enemmän ja enemmän kai sitten liikaakin jo koettan miettiä onkos tässä pakko muuttaa omaa itseään ja alkaa ns.olemaan helppo nakki ja punkaa kaikkien kanssa samoin tein,tuntuu muutes jäävän nuolemaan näppejä.Kun nykyään kaikki tunutvat aloittavan suhteet ensin annetaan ja sit katotaan tyyliin  2funny No katselaan ja odotellaan vai mitan sitä en tiedä,mutta täällä kanssa samaa tyyppiä....
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 07.09.2006 18:19:05 »

En välttämättä edes halua vakavaa seurustelua. Minusta on hauskaa joko olla sängyssä 1 tai 2 tyypin kanssa ja keskustella henkevästi suhteista heidän kanssaan. Sen tiedän että olen edelleen haluttava miehille, ja koetan selvittää onko ne yleisesti vain elukoita, joita tarvitaan siitokseen (ja heidän omasta mielestä uran ja rahan tekemiseen)vai onko niissä jotain muutakin sisältöä. Tänään huvitti taas flirttailla, en tiedä mistä se tuli. Olen ollut Miehille tarpeex kauan kiukkuinen. Serkku muistutti että miehillä on suorituspaineita.

Ja on totta että ei ne yksin kestä, siinä niillä ei ole kovin paljon logiikkaa kun eräänkin TÄYTYI lopettaa suhteemme, ei edes seksiä ja kuitenkin se tarvii seksiä joltakulta, kuten olen huomannut. Jaa että mitä Minä sitten tarvitsen..  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hypex76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #9 : 07.09.2006 20:00:34 »

Moi.

Yhteisiä piirteitä kuudessa exässäsi on reppanuus. Mainitsithan jo neljä piirrettä minkä takia olet pistänyt suhteen poikki (tulkitsin näistä neljästä piirteestä kasaantuvan neljä eri tapausta/eroa). Ei ole täten yllättävää, että kaikki exäsi hankkiutuvat nopeasti seuraavaan "suojaan".

Seuraava kysymys kuuluneekin sitten, että miksi niin on käynyt. Yhden syyn olen havainnut sopivan moneen naiseen (olen itse mies): Naiset eivät tunne miehiä. Mies saattaa nopealla vilkaisulla havaita toisen miehen olevan surkimus. Onhan miehet eläneet koko ikänsä miesten keskuudessa ja täten oppineet erottamaan jyvät akanoista. Sama tietty toisinkin päin (naiset tuntee naiset). Eli mitä tästä opimme... Kandee näyttää ehdokasta isukille/äipälle (tai vastakkaista sukupuolta olevalle kaverille) ja odottaa kommentteja. Hauskaa tässä on se, kuinka järkyttävän laajassa mitassa tuntemani naiset ovat haksahtaneet täysiin surkimuksiin (eli ette ole yksin). Suhde hyvien ja surkimusten välillä on järisyttävä surkimusten hyväksi.

Tosiäijäthän on kaiken kummastuksen lisäksi olleet kokoajan ilman naista! Ihmeellistä... Okei, ihan viime aikoina on kaveripiirini (kunnon miehiä) alkanut varautua  Grin (sähkötekniikkaa u know). Naikkosia on alkanut löytyä kainalosta tai mistä nyt milloinkin, mutta vuosikausia meni niin, ettei meillä kellään ollut naista. Aikansa kun punnersi, alkoi tapahtua.

Voisikohan tässä tehdä varovasti rajun yleistyksen... Miehiä on kolmea sorttia:
luusereita, gigoloita (kuuluvat surkimusten pääryhmään) ja sanotaan nyt äijät. Luuserit ei pärjää ilman naista, gigoloita ei huvita olla ilman naista ja äijille ei kelpaa mikä vaan nainen. Viimeinen ryhmä taitaa olla se hiljaisin.... en tiä miks.

Kyl niillä miehilläkin järkee on, ne ei vaan puhu siitä (paitsi minä Grin). Tosin en minäkään aina saa puheenvuoroa, ku toiselta puolelta tekstiä tulee tarpeeks tunteella. Silloin sitä helposti menee aivot vastaanotto- ja kuuntelulinjalle. Sitten kun toinen osapuoli lopettaa, niin eipä siinä enää olekaan mitään sanottavaa, kunnes aivot palautuu... ja on saanut pureskeltua saamansa tiedon.  Shocked

Tulipahan vuodatettua...  Wink Mahtavia hymiöitä täällä...  uglystupid2 2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #10 : 07.09.2006 20:25:36 »

Hmmm... Minulla on oikeastaan vähän sama juttu. Yhdellä oli uusi jo ennen kuin erottiin, yhdellä oli uusi seuraavana viikonloppuna eron jälkeen ja tällä viimesellä meni peräti 2kk kunnes "se oikea" astui kuvioihin.

No mutta... En pidä sitä ongelmana. Omapa on jokaisen asia haluaako heti uuteen suhteeseen vai ei. Toiset kykenee siihen ihan oikeesti, useimmat vie edellisen suhteen ongelmavyyhdit seuraavaan suhteeseen.

Kannattaisi löytää mies, jolla on hyvä itsetunto. Ei reppanaa eikä egoistia, vaan tervejärkinen ja tasapainoinen, ilman päihdetaustaa. Mistä sen löydät? Ne on kotona telkkarin ääressä, juoksulenkillä tai viereisessä lähi-Siwassa.  :Smiley

Mä ajattelin oikeasti repästä ja pyytää joskus jotain ihan random-miestä treffeille. Selvin päin. Vaikka kaupassa.  Wink Kerron sitten miten kävi!
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #11 : 07.09.2006 20:48:09 »

Tai mitä merkitystä sillä on mitä suhteen toinen osapuoli tekee suhteen päättymisen jälkeen?Huh??
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #12 : 07.09.2006 21:17:14 »

Totta, on se niinkin....
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 07.09.2006 21:31:14 »

Jaahas, sain taas kuulla, miten edellinen poikaystäväni on kihlannut seuraajani heti lyhyen seurustelun jälkeen! Ihmettelen aina samaa asiaa; kerta toisensa jälkeen on käynyt näin.
 Angry Sad Huh Embarrassed Undecided Cry idiot2 crazy2 tickedoff uglystupid2 smitten

Hmmm.. Huh Mutta..? Huh
Mitä sillä on väliä, löytääkö se ex uuden rakkauden heti
vai hetken päästä eronne jälkeen? idiot2

Eikö se ole pääasia ja hienoa, että hän on tyytyväinen oloonsa
ja päässyt yli eronne?

Eikö exälleen voi toivoa mitään hyvää? Huh idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 08.09.2006 07:32:08 »

Kun on halunnut Parasta Maailmankaikkeudessa exälle/exille, ja ne on silti törppöjä/itsekkäitä/kaksinaamaisia tms, sitä välillä Mieli menee siihen jamaan, ettei haluakaan Parasta sille.. sen jälkeen se jo muuttuu yhdentekeväksi.. hyvähän se on huomata että kaikki kelpaa jollekulle jossain vaiheessa (itsekin ties kenelle).. täydellinen olentohan meille on vain se kaksoisliekki ja muut leikkii piirileikkiä.. Kiss

Luuserit, gigolot ja äijät?

Jaa-a, eikös kaikki miehet ole noiden risteymiä?

Ekani oli ehkä luuseri-gigolo, toka luuseri-sielukas, kolmas luuseri-äijä ja neljäs ja viides gigolo ja luuseri.. hmm.. toi äijä kuulostaa aika pahalta jos se oli näistä paras!  angel
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 07:36:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: