Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fem/Mask  (Luettu 27931 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #45 : 08.02.2007 15:25:45 »

Lainaus
Haluan toki uskoa heihin. Miksi heidät muuten mielessäni näen ja nimi tulee heti esiin?

Järki vain yrittää keksiä jotakin 'fiksua'.

Minulla oli pitkään Isab, sileäotsainen, kauniit kaartuvat kulmakarvat, lempeä ja hyvin feminiininen, liiankin. Sillä kaipasin enemmän käskevää, vauhdikkaampaa apua.

Sainkin. Ohryn oli/on (eiväthän he mihinkään katoa)kuparinruskea paljasrintainen, musta poninhäntä ja ajeli mielellään kilpavaunua. Hurja. Jouduin tosiaan toteamaan omat uudenlaiset energia, rohkeammat, vauhdikkaammat. Mutta törmäsin myös niillä energioilla ympäristööni aika kipeästi, vaikkakin terveellisesti.

Ja pyysin vaihtoa lähelleni. Nyt rinnallani on vanhempi ja kokeneempi Sarai, jotenkin tasapainoinen mask-fem. Se on hyvin turvallinen tunne.

Uskooko kukaan näitä juttujani?!

Oppaat ilmoittelevat itsestään sitten, kun olemme siihen valmiita. Jotkut jotuvat yrittämään ja pinnistelemään tosi kovaa saadakseen yhteyden oppaisiin, toisilla taas (kuten sinulla) oppaat vain ilmoittelevat itsestään. Smiley

Sainpa ihania väristyksiä noista kaikista oppaistasi! He tuntuvat olevan ihan oikeita oppaita, eivät mitään matalampivärähteisiä olentoja, jotka vain esittävät opasta (henkimaailmassa on näitä ilkikurisempiakin tapauksia).

Omista oppaista olen puhunut NIIIIIN monta kertaa täällä, että opasaiheisia keskusteluja lukeneet varmaan osaavat oppaani kohta ulkoa! 2funny Laitan silti tähän sinulle, Esmiralda, muutamia tietoja omista oppaistasi, noin vastalahjaksi ja vahvistukseksi siitä, ettet ole sekoamassa! Cheesy

Ensimmäinen itsestään ilmoittanut opas oli/on pitkä, mustiin housuihin ja mustaan paitaan pukeutunut mies, jolla on piiiiitkä musta tukka. Intin häneltä hänen nimeään, johon hän vastasi useasti, ettei nimillä ole väliä ja että saisin kutsua häntä ihan millä nimellä vain. Ristin hänet Ianiksi, koska hän muistutti todella paljon sarjakuvahahmoa nimeltä Ian Nottingham (tosin ei noin maskuliinisena Cheesy ).

Toinen oppaani viipyi avustajani vähän aikaa. Hän oli vaalea, kermanvalkeaan kaapuun pukeutunut mies, jolla oli puolestaan pitkä vaalea tukka ja hyvin lempeät silmät. Hänellä oli tapana leijua ympärilläni leikkisästi. Kysyessäni, kuka hän on, vastaus oli "ystävä", joten ristin hänet Ystäväksi.

Nyt olen tehnyt monta vuotta harjoituksia Vanha Mestari-nimisen, kiinalaisen, vanhan herran opastuksella. Hänen seurassaan istuu myös Nuori Mestari.

Noiden kolmen lisäksi minulla on vielä (saamieni tietojen mukaan) 4 muuta opasta, joista yhden tiedän olevan 1800-luvun tyylinen nainen ja toinen on narri. Kahdesta muusta oppaasta ei ole tietoa, tosin saisin sen tiedon kyllä halutessani. Vielä en ole kokenut sitä aiheelliseksi.

Opas vaihtuu aina sitä mukaa, kun olemme oppineet tämän oppaan opetukset ja läksyt. Käsittääkseni oppata voi tulla myös lisää ja oppaat saavat itsekin apua ylemmiltä tahoilta omiin töihinsä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 08.02.2007 19:19:45 »

Kiitos ymmärryksestä! Vauhditit minua jatkamaan asiaa, AThaMaarit.  Wink

Vaikka asiaa tuonkin tässä esiin pilke silmissä, niin kyllä minäkin heihin olen oppinut luottamaan. Ja opin todella senkin, että hädän tullen niihin saa yhteyttä. Olen myös oppinut arvostamaan heidän apuaan, heidän symboliikkakieltään. Suoralta kädeltä he eivät sano mitä tehdä, mutta herättävät eteen keinoja, mitä voi käyttää itsensä kanssa, kun on tarve. Ja niin paljon heitä kunnioitan ja tunnen kiitollisuutta, että en turhaan heitä 'kutsu'.

Mutta tuosta mask/fem-voimista onkin syytä joskus tarkkailla itseään, kuulostella ja miettiä tapahtumia ja asennoitumisiaan. Kun olin todella heikossa kunnossa sekä henkisesti että fyysisesti, opas Isab tarjosi minulle kuvan käsistä, kun kysyin mihin minun tulisi tarttua.
Ymmärsin heti mitä hän tarkoitti ja vaikka työnsinkin toisen ihmisen 'lumipallon' liikkeelle, jouduin itsekin mukaan mm. vaihtoehtoparantajiin....mikä rikkaus!

Kun taas kaipasin toisenlaisia voimia, niin Ohryn todella 'piiskasi vauhtia'. Sain äkkiä paljon luottamusta ja rohkeutta itseeni asettua myös niiden arvojen eteen taistoon, jotka näin 'väärinä'.

Ihmisessä on niin monenlaisia voimavaroja! 
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #47 : 03.04.2007 12:11:02 »

Wau tästä tuli melkoisen piiitkä kirjoitus - vaan en voinut keskeyttää kun asioita alkoi L O K S A H D E L L A...ja on t'ämä melkoisen merkittävä kokemus ja oivallus-tietoinen havahtuminen..
 Smiley ....tähän alkuun on hyvä laittaa "että missä energioissa tämä aihe veti puoleensa"....ja se on tämä MARSMYRSKY joka kartallani juurikin menossa.:
                             mars aspect_con  mars
                             mars aspect_squ merkurius
                             mars  aspect_opp jupiter
                             mars aspect_squ saturnus
                             mars aspect_opp pluto
                             mars aspect_tri neptunus
ja voimakkuudet ovat 4-5 tähteä Shocked  2funny
             ja kartalla on  mars kalat ja huone 8....

..ja kiesus sentään ENSIMMÄISEN kerran todella TIEDOSTAN ainakin jotain... mars posiitivisesta energiasta....ja sen hyvää tekevästä vaikutuksesta....ja ENSIMMÄISEN kerran koen myös ettei olemuksessani enää femiininen ja maskuliininen käy valtataistelu...eli ettei näinkään kokonaisvaltaisessa  mars voimassa olemukseni  venus
koe itseään "uhatuksi"...ja tämä se tuntuu ihan "munaskuissa"...nimittäin äärimmäisen hyvänä
T A S A P A I N O N A - H A R M O N I A N A...eli molemmat energiat ovat ottaneet sopusoinnussa onat paikkansa ja tekevät yhteistyötä

....sillä näin tämä itselleni TOTTA on että molempia tarvitaan -feminiinistä henkeä ja eläväksi tekevää maskuliinista energiaa - henkeä ja materiaa(ainetta) ... ja sitähän me olemme täällä nyt " sieluja jotka olemme ottaneet ihmisen muodon ...muutenhan "me kulkisimme kuin "luomiskertomuksen alkuteksteissä" ETTÄ aluksi oli Henki ja SE liikkui vetten päällä....ja Henki -tuli lihaksi.....wau...

Ja oikeastaan koko tämä tämänkertainen sykli eli vaihe tässä prosessissa ja ITSESSÄNI alkunsa tästä.... katso ... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14719.msg130664#msg130664

Sisäisen Isän ja Äidin tasapainotus,
puhdistus ja voimistaminen
Sisäisen Isän ja Äidin asettaminen 'oikeisiin' chakroihin
Pyhän naisellisuuden ja miehisyyden energiat
'Äidin' ja 'Isän' yhdistyminen ja keskinäinen rakkaus
'Taivaan' ja 'maan' uudistuminen
Minuuden uusi voima
Sydämen vahvistaminen
Millaista on kokea itseäsi täysin rakastavat ja ymmärtävät Äiti ja Isä,
jotka ovat joka hetki valmiit tukemaan sinua?

matti@hopeasulka.com
Tapahtumatiedot www.hopeasulka.com




Niin ajatteleekin. Mutta koska olen nainen, näen sen voiman kuningattarena.
Se on tunne. Se on voima, joka ei ole aggressiivinen eikä hyökkäävä. Se on puolustava voima. Yhteys maahan ja taivaaseen. ... mutta koen itseni niin voimakkaasti naiseksi etten enää miellä sitä miehisenä energiana, vaikka se voitaisiinkin määritellä maskuliiniseksi.. Selkä saa pituutta ja arvokkuus nostaa päätäni. Hengitän syvään.

...tämän Kuningattaren energian tunnistan vahvana - ja olen siinä ollut pitkiä aikoja - ja tähän nimenomaiseen hetkeen NYT - asti se on ollut kutakuinkin tällaista ETTÄ tämä KUNINGATTARENI on nähnyt miehet "ritareina"...uskollisina puolustajina ja s  u o j e l i j o i n a ... ja aivan todella ihan elävässä elämässä "Kuningatar" -minä nainen olen ollut melko yksin...

Ja nyt Kuningatar eli femiininen energia on saanut RINNALLEEN maskuliinisen eli KUNINKAAN = ja ne ovat olemuksessani-sisimmässäni molemmat ELI todella nämä energiat ovat asettuneet tasapainoon....kaksi on yksi yksi on kaksi ja kaksi on yhtä.... Kiss  smitten

Lainaus
Lähetetty: 02.02.2007 15:05:06Kirjoittanut: AthaMaarit
En silti tunne olevani nainen, enkä mies. Minä vain olen. Ruumiini on naisen, energiatasapainoni, noh, tuntuu kääntyvän maskuliiniseen, mutta minä Itse, sieluni, ei edusta kumpaakaan energiaa. Siinä on ne molemmat, kuten kaikissa henkimaailman olennoissa: esimerkiksi enkelit ovat sukupuolettomia. He vain ottavat joko maskuliinisen tai feminiinisen ulkomuodon näin halutessaan.

Feminiinisyys on minusta mm. pehmeyttä, lempeyttä, pyöreitä muotoja, uhrautuvaisuutta, kokonaisuuksien näkemistä.
Maskuliinisuus on minusta mm. kuria, itsekunnioitusta, teräviä muotoja, suojellusta, yksittäisten asioiden hallintaa.
Molempia tarvitaan tasapuolisesti elämässä. Välillä on oltava pehmeä, välillä jämpti. Joskus täytyy nähdä asiat laajoina kokonaisuuksina, joskus on keskityttävä vain yhteen pisteeseen kerrallaan. Molemmissa on auttavia että haittaavia ominaisuuksia ja minusta on aika paljon kiinni itse ihmisestä, miten saatua energiaansa käyttää.

...minä en saanut kumpaakaan energiaa tasapainoisena omilta vanhemmiltani VAAN isässäni oli vahvana feminiininen energia - ja hän oli etsijän tiellä "maskuliinisen energiansa " koko elämänsä - JA JUURI suhteessa naiseen....JA äidilläni oli ja on vahva maskuliininen energia ja hän on ollut "sotajalalla-pelännytkin" omaa feminiinistä naisen energiaansa - ihan minun syntymästä asti....JOTEN olen joutunut tekemään melkoisen matkan omassa naiseudessani JA se aluksi tarkoitti melkoista valtataistelua - ihan sisimmässä kuin ihmis-suhteissa....

Vaan nyt..... PIIIIIIIIITKÄN ja monivaiheisen matkan jälkeen, jossa olen rähmälläni ollu tuhannet kerrat  Cry  Cry ...nyt

Lainaus
Lähetetty: 06.01.2007 16:30:20Kirjoittanut: tuulispää
Mutta ymmärtääkseni on tullut aika romuttaa nuo käsitykset,ja löytää sisältään mask/fem energiat, ja saada ne toimimaan tasapainossa itsessään.
Sen jälkeen esim.parisuhteessa myös selkiintyy mies/nais "roolimme", eikä esiinny minkäänlaista valtataistelua toiminnan ja vastaanottamisen kanssa sängyssä kuin muuallakaan kanssakäymisessä.


Lainaan tähän sanat joilla kertoa omaa kokemustani...ne ovat niin hyvässä "järkestyksessä"....ja omani ovat vielä "pulppuavassa maljassa"... Wink
 Kiss  smitten  angel
Suhteet - todellinen maskuliinisen ja feminiinisen yhdistyminen - ovat olleet melkein mahdottomia, koska maataso ja sen energia oli järjestetty niin monien eri verhojen taakse. Aito rakkaus oli aina vain unelma. Nyt aito rakkaus tulee saataville, todellinen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistyminen kaikkien koettavaksi, ja sen myötä tulee ilon, hurmion ja halukkuuden energia. Halukkuus saattaa kuulostaa hyvin oudolta osatekijältä. Se on kuitenkin tärkeä ainesosa, sillä ilman tahtoa ei ole mitään liittoa. Liiton muodostumiseksi on oltava tahtoa.

Ainoastaan aidosti liittymällä toisiin ihmisiin te voitte luoda iloa, ja te voitte tuntea ilon vain sisäistä itseänne kommunikoimalla ja ilmaisemalla, mihin sisältyy kuuleminen: teidän täytyy tulla kuulluksi kokeaksenne aidosti iloa tällä planeetalla. Kaikki aito rakkaus ja ilo koetaan oman itsenne ja toisen ihmisen, toisen osapuolen kautta. Tämä on yhteys Jumaluuteen, tämä on askel viidenteen ulottuvuuteen, mikä todella sallii sisäisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden yhdistyä

Kryon-nimistä henkiolentoa kanavoinut David Brown (www.kryon.org.za)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

....aivan näin  mars  venus = smitten

jk. kuvia pukkaa....katso jos kiinnostaa.. Wink
« Viimeksi muokattu: 03.04.2007 13:03:56 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #48 : 08.04.2007 12:19:56 »

Jos äiti (fem) ja isä (mask) kovasti ovat riitaisia, heidän lapsensa (ego), jonka koti on äidin ja isän välinen suhde, on koditon, onneton, ja epätasapainoinen molemmista vanhemmistaan saatujen puoliensa hyväksynnän suhteen.

Lapsi on tullut tuomaan viestiä vanhemmilleen, muistuttamaan heitä jostakin taivaallisen tärkeästä, yhdistämään.
Vain tuon viestin vastaanotto, hyväksyminen saattaa tuon kolminaisuuden tasapainoon, vaakakupit tasassa akselillaan keskivartensa varassa seisoo ristimme keskittyneenä, valmiina mittaamaan oikein maailman painoja.
 smitten smitten smitten

Muoks: sormia nopeampi ajatuksenkulku  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 08.04.2007 14:43:00 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: