Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kyvyt ja aistimukset  (Luettu 26474 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #15 : 15.06.2007 19:23:15 »

Sama juttu,  neptunus  vaaka ja kolmas huone ja uskoisin  kuunsolmu viidennessa huoneessa vaikuttavan myos "nakyihin"-onko se sitten sukuvika, aitini naki myos ennen kuolemaa miehensa(isani) ja poikansa odottavan hanta "joen toisella puolella" ja mummoni oli ennustaja, mutta en tieda hanen syntyma-aikaa-aitini on syntynyt 2 paivaa ennen minua-vuosia laskematta.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #16 : 01.07.2007 15:32:38 »

Ööh...osaan ennustaa paikkansa pitävästi tarot-korteilla. Tosin, vasta viime aikoina olen tajunnut, että en ole koskaan kiinnittänyt huomiota, mistä ne vastaukset tulevat...en ole koskaan pyytänyt esim. Jumalaa antamaan vastauksia, oletan vaan, että jostain sieltä ne tulee... idiot2 Usein tiedän asioita, vaikka en olisi kuullut niistä...esim. jos en ole kuullut päivän uutisia, voi olla, että tiesin joitain niistä kuitenkin etukäteen...siis sellaisia juttuja, joita ei voi arvata. Mutta eipä kai minulla muita kokemuksia ole... Wink Karttani alla.
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #17 : 15.07.2007 14:30:09 »

Jepujepu.

Pitipä minunkin vielä pistää käteni tähän teidän "yliluonnollisuussoppaan". Maailma on kaiketi hyvin luonnollinen paikka, ihmisen ymmärrys vain rajallinen.

Itse olen kokenut yhtä sun toista ihmeellistä, jopa niinkin, että elämäni on kokemuksesta aivan kokonaan muuttunut. Tämän kokemukseni, josta en enempiä puhu sen enempää, pidän tulevan aspektista  pluto aspect_con aurinko.  Samoin  pluto aspect_con merkurius tuo aina jotenkin päivänvaloon ihmisten puheista asioita, jotka eivät kaiketi olisi olleet meikäläisen korville tarkoitetut.

Lisäksi  neptunus aspect_tri askendentti ja  neptunus aspect_sex aurinko ovat tuoneet elämään intuitiota ja uniin paljon enteitä ja tutkittavaa, mutta intuition kuunteleminen ei aina ole niin helppoa. Järki kun tuntuu yrittävän aina kun mahdollista pistää kapuloita rattaisiin.  knuppel2
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #18 : 20.07.2007 12:31:46 »

Jepujepu.

Pitipä minunkin vielä pistää käteni tähän teidän "yliluonnollisuussoppaan". Maailma on kaiketi hyvin luonnollinen paikka, ihmisen ymmärrys vain rajallinen.

Itse olen kokenut yhtä sun toista ihmeellistä, jopa niinkin, että elämäni on kokemuksesta aivan kokonaan muuttunut. Tämän kokemukseni, josta en enempiä puhu sen enempää, pidän tulevan aspektista  pluto aspect_con aurinko.  Samoin  pluto aspect_con merkurius tuo aina jotenkin päivänvaloon ihmisten puheista asioita, jotka eivät kaiketi olisi olleet meikäläisen korville tarkoitetut.

Lisäksi  neptunus aspect_tri askendentti ja  neptunus aspect_sex aurinko ovat tuoneet elämään intuitiota ja uniin paljon enteitä ja tutkittavaa, mutta intuition kuunteleminen ei aina ole niin helppoa. Järki kun tuntuu yrittävän aina kun mahdollista pistää kapuloita rattaisiin.  knuppel2

Hei vislaaja.  Smiley

Minultakin löytyy tuo  aurinko  aspect_con  pluto  ja samanlaisia kokemuksiakin on..  coolsmiley

Sekä  aurinko   aspect_sex   neptunus , joten samalaisia "näkyjä" ja tuntemuksia saattaapi myöskin olla.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #19 : 25.07.2007 09:09:19 »

Joo-o, tuo Pluto se on varsinainen epeli. Vakava tyyppi, joka työntää ihmisen kuilun reunalle, kohtaamaan omat pelkonsa, jopa "kuoleman", ja ihan yksiksein pitäisi siitä sitten yli hypätä. Kaikki kiitos kuitenkin tuolle planeettahengelle, joka aika tylylläkin tavalla potkii ihmistä pyllylle ja tyrkkii eteenpäin kohti korkeuksia. 
« Viimeksi muokattu: 25.07.2007 09:42:38 kirjoittanut vislaaja » tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #20 : 25.07.2007 19:16:49 »

Hm...mielenkiintoinen linkki tuo...
Mulla on ASC 29,59 Neitsyttä ja Pluto majailee 4 astetta Vaakaa heti siinä tuntumassa. Kuu on Kaloissa, Vertex 29 astetta Kaloissa...

Selvänäköisyyttä? No jaa...olen kyllä herkkä unille, näen asioita unissa. Lisäksi mulla on herkkyyttä ihmisten kanssa joskus ihan kiusaksi asti. Tunnen jotenkin "aistitasolla" ihmisten mielenliikkeitä.

Kyllä mulla on sellaisia kokemuksia että olen tiennyt asioiden tapahtuvan tietyllä lailla, mutta en tiedä onko se nyt "selvänäköisyyttä"? Ehkä olen vain tulkinnut joitakin merkkejä alitajuisesti ja niistä vetänyt johtopäätökset intuition voimalla.

Mutta herkkä olen, se on varmaa. Toisaalta, mistä lie johtuu että yritän peittää sitä olemalla "kevytkenkäisemmän" oloinen kuin olenkaan. Osaan laskea leikkiä vakavilla asioilla...
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #21 : 30.07.2007 09:59:14 »

Mulla on Kuu+Neptunus-yhtymä 5.ssä huoneessa (oppositiossa Mars+Aurinko-yhtymään). Mulla on myös kaikenlaisia "aistimuksia", kuten esim. ennen WTC-iskuja tuli yhtäkkiä fiilis että jotain todella suurta tapahtuu pian.

Tuolla toisessa keskustelussa olen kertonutkin jo koirasta, tai koirannäköisestä olennosta minkä näin ekaa kertaa 10-11-vuotiaana, ja toisen kerran se ilmestyi n. 10 vuotta tämän jälkeen.

Heh, ja vähän kevysempi enne tuli eilen, kun pari tyttöä meidän tallilta oli kisoissa (semmosissa kaksiosaisissa mihin kuului sekä este- että kouluosuus) ja ajattelin että kokonaistuloksissa toinen näistä tytöistä on 4. En tiedä mistä se mieleen tuli mutta oikeassa oli intuitio, hän tuli tosiaan neljänneksi koko kisoissa   Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #22 : 31.07.2007 21:44:08 »

TAALTA LOYTYY  aurinko  aspect_con  pluto JA  uranus aspect_con kaksoset aspect_con aspect_con uranus
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #23 : 01.08.2007 11:59:59 »

Hm, liityn minäkin septiilieni lisäksi tuohon  pluto aspect_con aurinko ja  pluto aspect_con merkurius -remmiin.  pluto aspect_con merkurius  aspect_sex neptunus myös... Ei ihme, että äidin herkkyys on "periytynyt"? Täytyypä vilkuilla omien lasteni karttoja, löytyykö samoja kontakteja sieltä!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
monni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #24 : 24.10.2007 19:22:32 »

Minulla neptunus on 5. huoneessa ja on osatekijänä kahdessa kultaisessa kolmiossa. Toisessa kolmiossa  venus aspect_opp pluto ja neptunus niitä välittävä tekijä. Toisessa  mars aspect_opp neptunus ja pluto välittävä tekijä. En koe omaavani mitään erikoisempia yliluonnollisia kykyjä. Tosin joskus huomaan kokevani tilanteesen nähden voimakkaita epäloogisia tunteita. Lienevätkö sitten jotakin "extra sensory" tyyppistä juttua.  :Smiley Ehkä pitäisi kiinnittää jotakin huomiota tähän, koska neptunuksen vaikutus on kuitenkin näinkin voimakas. Erityisen vaikeaksi koen  venus aspect_opp pluto. Vaikea hallita, saati sitten tulkita. Pitäisikö ko. aspektit ottaa vakavasti?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #25 : 26.10.2007 10:09:55 »

Minulla neptunus ysihuoneessa (sitä sanotaan "taivaiden sanansaattajaksi" sijaintinsa takia)

Minullakin Neptunus, aurinkoni hallitsija, ysissä - vai noin siitä on sanottu? Smiley Merkkinä Jouskari. Oma Neptunukseni on kolmiossa Venukseen, neliössä aurinkoon. En koe omaavani mitään yliluonnollisia kykyjä, mutta toisaalta ehkäpä myös pidän herkkyyttäni ihmisten ja tilanteiden suhteen tietyllä tavalla "itsestäänselvänä". Joku sekstiiliaspekti voisi tuoda enemmän "toimivuutta" asiaan. Neliö taas kertoo ehkä siitä, että varsinkin nuorena minua ärsytti herkkyyteni suunnattomasti, eli se on tavallaan ollut yksi kehityshaaste. Nykyisin olen jo paremmin oppinut sen hyväksymään.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #26 : 26.10.2007 12:52:53 »

Minulla on  kuu ja venus  kaksoset :ssa ja aspect_con toisiinsa. Ne ovat oppositiossa  neptunus jousimies Kuu-Venustani myös kolmioi  pluto 3. huoneesta  vaaka.

Aika rankka juttu ollut minulle tuo 'yliluonnollisisa kykyjä' suova aspekti kartallani, mutta vastapainona olen kyllä hyvin(!) intuitiivinen, energioille herkkä ja toiset väittävät hyvin tarkkanäköiseksi. Tuntuu siltä, että vain 'tiedän' asioita.

Lisäksi pluto on  aspect_sex: ssä neptunus ja Neptunus kolmioi 10- 9. huoneen stelliumiani, jossa on aurinko, chiron, merkurius, MC ja Jupiter.

Ai niin, pluto on neliössä Saturnukseen 12. huoneessa, joten joudun paiskimaan aika kovasti töitä saadakseni mitään irti kyvyistäni- aikoinaan jouduin taistelemaan melkoisesti erilaisten pelkojen ja ennakkoluulojen kanssa ja pelkäsin omia lahjojani.

Muistan yhä kun pluto kulki neptunukseni(todella rankka vaihe)yli ja oikeastaan tämä intuitiivisuus, energioiden aistiminen, unet ja muu tulivat elämääni voimakkaammin vasta tuon pluton ohituksen jälkeen. Nyt olen pikkuhiljaa huomannut, että minulla on lahjoja ja koitan saada niitä vähitellen käyttööni.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 12:55:15 kirjoittanut Faery » tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
herttaässä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #27 : 31.03.2008 15:06:54 »

osaako joku sanoa kartastani jotain? olen vasta nuori mutta jotain intuitiota olen viime aikoina kokenut.. tämän vuoden puolella useita kummallisia kokemuksia, ollut välillä tunne että jotain tapahtuu ja sitten on tapahtunut, on myös unihalvaus ollut joka oli todella traumaattinen kokemus. arvelisin neptunuksen 3. huoneessa merkitsevän jotain.
tallennettu

Aurinko Oinaassa
ASC Vaa'assa
Kuu Kaksosissa
Merkurius Oinaassa
Venus Kaksosissa
Mars Ravussa

Valkoinen Sähköinen Taikuri
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #28 : 31.03.2008 17:03:17 »

Täältä löytyy  pluto aspect_sex neptunus, neptunus aspect_con askendentti, neptunus aspect_tri kuu, neptunus aspect_squ aurinko, neptunus aspect_sex merkurius, neptunus aspect_opp mars

Vaistoilla mennään ja intuitio on vahva. Laskin juuri että olen ollut viisi kertaa hengenvaarallisessa tilanteessa, päällekarkauksia jotka olisivat voineet päättyä todella ikävästi- mutta aina on ollut suojelusenkeli matkassa! Kaikki näistä muuten ulkomailla.. Näissä tilanteissa ei ole ollut aikaa intuitioon, paitsi yhdessä jossa olisin ehtinyt toimia toisin.

Mutta olen välttynyt paljon useammasta tapauksesta erittäin vahvalla tuntemuksella siitä että tämä tilanne/ihminen on vaarallinen- poistu heti. Useat tilanteet ovat olleet sellaisia joissa muut asianosaiset eivät ole havainneet mitään.

Tuntuu siltä että tämä kaikuluotain vahvistuu vuosi vuodelta.

En näe unia tulevasta, enteitä, enkeleitä tms. mutta aistin energioita erittäin herkästi, myös eläimistä. Ahdistun -voisi sanoa- kohtuuttomasti pahuuden läheisyydessä.

Viimeksi tapahtui mielenkiintoinen juttu kun olin lähtenyt kotoa ja päätinkin palata jostain ihme ahdistuksesta takaisin ja yksityiskohtiin menemättä oli todella hyvä että palasin.


Mutta muut herkät ovat nähneet henkimaailman porukkaa minun ympärilläni- joo empähän ole koskaan yksin! uglystupid2
että tämmönen  crazy2
« Viimeksi muokattu: 31.03.2008 18:32:26 kirjoittanut Dimma » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #29 : 01.04.2008 09:13:58 »

Tyttäreni kartta näyttää tältä

https://www.astro.fi/oma_astro/syntymakartta/karttapankki_id/44787

Hän on myös joskus päässyt niin sanotusti jonkun ystävänsä päähän,
kokeilivat toisen ystävättären kanssa ihan vaan huvikseen, mutta pelästyi niin ettei enää koskaa halua niin tehdä.  Shocked
Kaiken lisäksi tämä ystävä oli suuttunut tyttärellen sen jälkeen ilman syytä.

Hän on nähnyt lapsena maahisia ja enkeleitä mutta ei enää itse sitä muista.

Tiedän että hän osaa parantaa jos haluaa.
Mutta elää tällähetkellä normaalia nuoren naisen elämää.


tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: