Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Wesimies vai kalat ???  (Luettu 5383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 22.11.2006 22:41:51 »

Mulla onpi pulma, katsoin Astro.Comin sivulta mun kamun karttaa, niin se väittää että hän on kalat kun on synt. 19.2, no minkä takii muut väittää hänen olvan Wesimies? idiot2

Oi kertokaa se hänelle, siis mulle. :Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 22.11.2006 22:51:59 »

Se taitaa olla ns. rajapäivä noiden kahden merkin välillä..Eli sitten se on syntymäkellonaika joka ratkaisee..Es. jos Aurinko on siirtynyt Kalan merkkiin vaikka klo 18 ja kaveri on syntynyt 18.05 niin kalanenhan siitä tulloopi.. Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 22.11.2006 23:45:57 »

Kiitos tosta tiedosta, mutta kun hänen syntymäkellon aika on jotain 15:00 ja se Astro.Com vielä ilmoitti että 3:pm. Huh
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #3 : 22.11.2006 23:52:19 »

No..se ei voi olla kuin sen nollapilkku jotain astetta kaloja..

Kokeiles mitä tapahtuu kun laitat kellonajan aikaisemmaksi, sitten näet mihin aikaan se Kalaan siirtyminen on tapahtunut..

Mullakin oli yksi tuttu joka luuli olevansa kauris, mutta kun oli syntynyt rajapäivänä ja kellonaikatiedot syötettiin astro.comiin, niin sieltähän tulikin jouskari.. Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 23.11.2006 01:01:26 »

Kaloiksi vaihtuu muistaakseni siinä joskus aamulla, olisiko joskus kasin pintaan, vai muistelenko ihan väärin.  Shocked
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
MetalLady
Vieras
« Vastaus #5 : 23.11.2006 02:00:22 »

Hei ja kiitos vastauksista. Astro.Comin sivulla kävi katsomassa, niin se vaihtuu aamulla kl 3:00 kaloiksi, eli sen mukaan tää mun kamu on kalat. Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 23.11.2006 18:12:21 »

Minullakin on ystävä syntynyt 19.2 ja hän on vesimies kaikkien astrotulkintojen mukaan. Riippunee kellonajasta milloin on syntynyt.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #7 : 23.11.2006 20:02:41 »

Näin se on kellonajan mukaan. Klo 3:00 jälkeen aamulla se vaihtuu.
Mun kamu ei meinannu tajuta kun kerroin hänen olevan kalat horoskoopissa, vaikka selitin miten se niin on.
Mun sukulaispoika kans on 19.2 syntynyt ja kyllä hän tiedostaa olevansa kalat. Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 23.11.2006 21:28:46 »

Niin... Kalathan ei oo ihan niin raittiita...  2funny 2funny

*en tiedä mitä tossa oli niin hauskaa, mutta reps*  2funny 2funny
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #9 : 24.11.2006 19:15:54 »

Muuan astrologi kerran minulle selitti että jos astelukemat on jo sitä sortimenttia että 29,5 niin käytännössä tapaus saattaa jo olla sitä seuraavaa merkkiä... Esmes Hector on Oinaan ja Härän rajoilla syntynyt, tarkalleen ottaen Oinas. Mutta ulkoisestihan hän on selkeämmin mielestäni Härkä (ristiverinen, kookkaahko - Oinas-miehet eivät mielestäni yleensä ole mitään jättiläisiä; Conan O'Brien on kyllä pitkä, mutta paksu...) 

Nuoret Härät sotken kyllä aika usein nuoriin Vaakoihin, johtuneeko sitten siitä että ovat molemmat Venuksen alaisuudessa. Vanhemmiten Härkä vantteroituu...

tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: