Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisko joku kertoa mulle mikä on JOhanna Bromanin osoite???  (Luettu 3016 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taehtiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 24.10.2007 10:18:23 »

Mulla olis asiaa nimenomaan hänen erikoisalaansa liittyen en siis halua mitään mainostusta muista selvänäkijöistä  sillä en tarvitse ennustuksia omaan elämääni liittyen. En saa käsiini helsingin puhelinluetteloa ja ainakaan 020202 avulla ei löytynyt..
Jos osoite kerran on puhelinluettelossa niin sen pitäisi silloin olla luvallista jonkun osoitteen tietävän laittaa minulle suoraan sähköpostiin.. Sähköpostiosoitteeni löytyy profiilistani.

Kiitän suuresti etukäteen jos joku ihana auttaa minua tässä.. Smiley

-MUOKS AthaMaarit- Foorumillamme ei saa jakaa yleisesti yhteystietoja, ei edes omia. Korjasin viestiäsi niin, että Johannan yhteystiedot tietävä voi lähettää ne sinulle sähköpostitse tarkastamalla osoitteen profiilistani.
Tämä on yleinen netiketin turvallisuusmenettely, joten ei huolta Wink
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 15:45:04 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2007 18:22:10 »

Laitoin sulle tiedot yksityisviestinä (sähköpostiosoitteesi oli profiilissasi piilotettu). Toivottavasti apu löytyy. Smiley
tallennettu
taehtiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2007 21:50:53 »

Juu yksäri ilmoitukset tulee mulle suoraan sähköpostiin joten se on ihan sama asia..Mutta osoite on saatu jo joten tämä aiheen voi vaikka poistaakkin..  Smiley Kiitos kovasti  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: