Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 366832 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #390 : 29.11.2007 20:00:45 »

Heippa!
Olen kysellyt töistä, nyt kysyn ykskantaan mikä on vikana etten löydä töitä??? Kaiken pitäisi olla kunnossa, työhakemuksenkin mutta en pääse edes työhaastatteluihin. Tosi masentavaa. Tohtoritasoako haetaan???  tickedoff
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #391 : 30.11.2007 00:28:48 »

Nyt olisi kortti tarpeen parillekin elämän osa-alueelle Undecided crazy2
Kiitos etukäteen smitten
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #392 : 30.11.2007 01:23:11 »

Hei Annaelen!
Nostaisitko kortin minullekin. Töitä etsiskelen, ei vaan tunnu tärppäävän, vaikka on käynyt haastatteluissa ja soitellut sekä lähetellyt hakemuksia. Cry
Tuntuu, että ero häämötää parisuhteelle. Onko lähiakoina tulossa muuttoa omaan asuntoon lasten kanssa?
Yleisnäkymiä tulevalle ajalle. Cheesy
Kiitoksia kovasti sinulle! smitten
tallennettu
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #393 : 30.11.2007 09:43:38 »

Kiitos Annaelen!

Niin vähän arvelinkin, että tyyntä myrskyn edellä. Täytynee nauttia nyt vielä tästä rauhasta  Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #394 : 30.11.2007 13:46:26 »

Heippa!
Olen kysellyt töistä, nyt kysyn ykskantaan mikä on vikana etten löydä töitä??? Kaiken pitäisi olla kunnossa, työhakemuksenkin mutta en pääse edes työhaastatteluihin. Tosi masentavaa. Tohtoritasoako haetaan???  tickedoff

Moi Rohana

Kortiksesi nousi Korkein Tietoisuus. Jotain on jäänyt oivaltamatta. Sinussa itsessäsi on jokin perustavan laatuinen asia, jota et ole vielä itsestäsi huomannut. Kosmos haluaa, että huomaat sen, ennen kuin siirryt eteenpäin urallasi. Kortti on salaisuuksien kortti, joten en osaa edes arvata, mitä se koskettaa, mutta ehkä sitä suurinta salaisuuttasi. Onko prosessi vielä kesken?

annaelen

Tulipa salaperäinen vastaus, tuntuu todellakin etten nyt pääse millään eteenpäin tässä työasiassani, kertakaikkiaan!
Olen jo tehnyt yhden iison päätöksen: jättää vanha vihdoin taakseni ja koin jo sen pelkästään vapauttavana tunteena.
Ikuinen itseni etsijä olen, enkä nyt yht'äkkiä keksi mistä kaikki kiikastaa.  Shocked
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #395 : 30.11.2007 16:03:44 »

Mitens olisi vastaava tulkinta serkulleni, joka ei ole nyt saanut töitä ulkomailtakaan, kun viimeksi sai sinne 6kk pestin ja lähti täältä maailmalle hakemaan. Yhtaikaa ulkomaiset tuttuni Suomessa saavat kyllä töitä vaikkapa omalta alaltaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #396 : 01.12.2007 23:54:24 »

Kiitos sinulle Annaelen smitten
Jään miettimään sanojasi ja yritän rauhoittua ja olla läsnä perheelleni eläen tässä hetkessä kuunnellen sydäntäni. Ehkä tarvitsen myös lepoa tässä hektisessä maailmanmenossa. Vaikeaahan se on, kun on kasvatettu työtä tekemään vaikka hampaat irvessä.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #397 : 01.12.2007 23:56:41 »

 Shocked Just näitä teemoja olen tässä pohtinutkin Shocked
KIITOS Annaelen smitten
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #398 : 02.12.2007 16:17:42 »

Hei. Mitähän minulle nousisi tähän vaiheeseen josta ei osaa oikein lähteä minnekään millään alalla  smitten
tallennettu
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #399 : 02.12.2007 16:19:41 »

Hei annaelen! Asuntoasiat mietityttävät, etsiäkö uutta asuntoa vai jäädä tähän? Ikuinen sijainenko, miksi? Pojalleni kortti (6v.)?
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #400 : 02.12.2007 19:37:06 »


Kiitos! Poika aika vaativa, kyltymätön huomion tarve. Mitään ei juurikaan oma-aloitteisesti puuhaile lukuunottamatta tietokonetta ja play-staytion pelejä, niissä taitava. Odottaa,että vanhemmat viihdyttää, jaksaa pelata ja olla mukana pikkuautoilla ajelemassa. Ja kavereita ei tässä ole,mitä nyt eskarissa. Iltaisin he, kuka missäkin. Ilmapuntarihan hän on, reagoi herkästi. Kai kotihommiinkin on jäätävä aikaa. Kuinhan moni vanhempi viihdyttää täällä 6-vuotiastaan leikkien yhtä mittaa?
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #401 : 03.12.2007 21:09:21 »

Tervehdys lumimyrskyn keskeltä Annaelen!
Voisitko nostaa kortteja rakkausrintamalleni, mihin tai mitä kohti olen menossa - yksin vai yhdessä tulen polkua polkemaan lumessa? Toisiko joulunaika jotain valaistusta asioihin? smitten
Voisitko myös näille henkisen asioille nostaa kortin.Kiitos! angel
Angellina

tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #402 : 03.12.2007 22:37:53 »

Hei!

Voisiko joku nostaa kortin liittyen terveyteeni? Olen tässä ollut väsynyt ja saamaton enkä jaksaisi tällaista olotilaa enää. Näkisivätkö kortit jotain mitä minä en näe?

Kiitos jo etukäteen  angel
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #403 : 04.12.2007 13:04:54 »

Ahaa.. välitän vastauksen ulkomaille.. mikä se juttu voi olla, kun hän saa olla kaukana suvusta ja on ihana boyfriend? No en tiedä.

Minusta hänen pitäisi vaan henkistyä, sillä silloin vetää kaiken tarvitun puoleensa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #404 : 04.12.2007 13:06:36 »

Hei! Voisinko saada viestiä tämän hetkiselle elämäntilanteelleni, kiitos smitten
tallennettu

Minä Olen
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: