Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 366836 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #375 : 13.11.2007 22:15:36 »

Belle täällä taas minua rupesi niin kovasti kutkuttamaan mistä saan tiedon siitä uudesta työpaikasta kuka vaan näkisi voipi kertoa miten se eteeni tulee vai onkohan se kohtalo. Wink Aivan ihanaa maaliskuussa olen jo jossain kuka tietää missä smitten
tallennettu
die Niina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #376 : 14.11.2007 17:15:03 »

Hei,
minäkin pyytäisin kauniisti toisen auttamana korttia / kortteja. Ongelma on tämä ikuinen työtilanne. Tiedän että tästä minun pitäisi oppia, ja uskon oppineenikin, mutta tilanne saisi myös muuttua. Harmikseni mitkään uudet yritykset/aloitukset eivät tuo tulosta  Sad Ja tähän koti-tilanteeseen olisi kiva saada selvyyttä, onko asiat muuttumassa?

Kiitos kauhiasti jo etukäteen.
Lämpimin ajatuksin,
Niina  smitten smitten
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #377 : 17.11.2007 17:10:45 »


[/quote]

Kortti kutsumuksellesi: Kapinallinen. Sinulla on pakottava tarve tehdä asialle jotain. Kortti näyttää sinut kapinallisena Totuuden soihtu kädessään; näyttää siltä, että ainoa asia, mitä asiallesi tarvitset, on itsevarmuus. Riko sovinnaisuuden kahleet ja tee, mitä sinun mielestäsi pitää tehdä. Ei se maailma päivittelemällä muutu.

Kortti tapaamiselle: Avoimuus. Taidat huolehtia turhaan. Mitä tahansa tällä ihmisellä onkaan mielensä päällä, sen saat selville seuraavalla kerralla kun tapaat hänet. Käytä vaistojasi, mutta älä leimaa häntä pahoilla ajatuksilla ennen kuin olet varma, mitä hän haluaa. Minulla on kuitenkin tunne, että tulet yllättymään positiivisesti.

annaelen
[/quote]


Kapinallinen hakee  sopivinta  välinettä ja areenaa Totuuden  soihdun  heiluttamiseen... Kyllä  se löytyy.

Tapaaminenkin meni hyvin, kun otin ohjenuoraksi tuon  Avoimuuden. Unelmat ei toteutuneet, mutta tietoisuus laajeni.  Wink

Kiitos Sinulle, Annaelen, avusta.

Iloa, valoa, lämpöä  ja siunausta Sinulle. Ja ihan Teille jokaikiselle.

Venny

tallennettu
posnu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #378 : 19.11.2007 14:12:42 »

Kiitos taas smitten

Toivottavasti se on hän, kun sit mä ymmärtäisin hänen käyttäytymisensä :Smiley
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #379 : 19.11.2007 18:49:12 »

 knuppel2 idiot2 Undecided
siinä hymiöt, jotka kuvaavat tämänhetkistä tilannettani.
Saisinko kortin rakkauspuolen asiohin?
Kiitoskia smitten
tallennettu
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #380 : 19.11.2007 21:45:33 »

Hmm....mielelläni kuulisin mitä näet minulle tulevaisuuteen...rakkauttako vaiko edelleen tätä samaa lasten kanssa pyörimistä.
Jääkö nykyinen ns suhde...mikä ei tavallaan edes ole mikään suhde ns :Smiley...heh..mut aika epä olennainen on jos suhteeksi edes katsotaan angelSmiley
Mut kattoppa kortista mitä tulevaisuuteen kuuluupi Wink
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #381 : 21.11.2007 13:19:48 »

Heippa!!! Nyt apua "mulle vastaus heti nyt-tahtoo tietää!!!" tyyliin...
Ois todella pitkästä aikaa työpaikka tarjolla kotikaupungissa, tottakai sitä hain ja tarmoni purin työhakemukseen. En kehtaa suoraan kysyä SAANKO SEN PAIKAN  Cheesy vaan kysyn vain mitä näet sen tiimoilta. jos se ie olekaan mua varten....?!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #382 : 21.11.2007 14:13:13 »

Heippa!!! Nyt apua "mulle vastaus heti nyt-tahtoo tietää!!!" tyyliin...
Ois todella pitkästä aikaa työpaikka tarjolla kotikaupungissa, tottakai sitä hain ja tarmoni purin työhakemukseen. En kehtaa suoraan kysyä SAANKO SEN PAIKAN  Cheesy vaan kysyn vain mitä näet sen tiimoilta. jos se ie olekaan mua varten....?!

Hei Aamunkoitto  - tällaista viestiä sinulle täältä suunnalta    että palkkioaikaa "pukkaa"  angel  smitten

taaviisuinen  Smiley

http://www.dianacooper.com/index.php?option=com_content&task=view&id=115&Itemid=38

http://www.dianacooper.com/images/stories/atlantiscards/nr28_Gratitude.jpg

Kiitollisuus

He jotka elivät kultaisessa Atlantiksessa kiittivät joka päivä mahdollisuudestaan elää maapallolla ja jokapäiväisistä kokemuksistaan. He eivät vain ilmaisseet kiitollisuuttaan ajatuksin ja sanoin, he ilmaisivat sitä päivän jokaisena hetkenä iloisuutena, nauruna ja innostuksena elää. He pistivät sydämensä ja sielunsa kaikkeen mitä tekivätkin. Tämä kiitollisuuden asenne vetää puoleensa yltäkylläisyyttä maailmankaikkeudesta, sillä seuraamuksella, että atlantilaisille jatkuvasti tulvi siunauksia.

Yltäkylläisyys

Kiitollisuus on puhtain rukouksen muoto ja se on avain yltäkylläisyyteen. Sinua neuvotaan laskemaan saamasi siunaukset sekä kiittämään siitä, mitä toivot saavasi aivan kuin se jo sinulla olisi. Tämä avaa ovet maailmankaikkeuden palkkioille. Sen aika on nyt.

Anna kiitollisuutesi näkyä tavassasi elää tätä eläämäsi.

« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 14:17:15 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #383 : 21.11.2007 17:17:06 »

Löytyisiköhän täältä vastausta tai vinkkiä. Olen pääni kipeäksi miettinyt pitäisikö minun pitää kurssia vai eikö? En tunne olevani asiantuntija ollenkaan. Onko korteilla mitään vinkkiä mihin suuntaan katsoisin?
Kiitos jo etukäteen.  smitten
tallennettu
eve
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #384 : 22.11.2007 11:51:22 »

Oijoi, pitkä työputki takana ja vapaa viikonloppu! Mulla on ainakin menojalkaa vipattaa ja tekisi mieli tehdä vaikka mitä uusia hankitoja!
....mutta mitä sanoo kortit? Tuleeko tästä THE viikonloppu? Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #385 : 23.11.2007 03:19:24 »

.....
Siis se harmoniaa  smitten pullottava asunto?  Grin  Näkyykö korteissanne ja mille vuosituhannelle asti menee?  Cheesy

Danke schön... jo ennakkoon!

Moi t.touhula Smiley

Kortiksesi nousi, kuinka osuvaa, Kärsivällisyys Smiley Tiedän, kuinka ärsyttävää voi olla, että sitä omaa rauhaa ei tahdo löytyä, ja kaiken lisäksi muut väsäävät sinusta syntipukin, vaikka TIEDÄT olevasi oikeassa. Tämä episodi elämässäsi on nimenomaan siksi täällä, että oppisit "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"-tekniikan jalon taidon. Kortti samaistuu myös ajallisesti yhdeksän kuukauden, neljän vuodenajan, seuraavan kevään, tai jopa yhdeksän vuoden linjalle. Jokin näistä on vastaus kysymykseesi. Pure vain hammasta ja laske kymmeneen Smiley

annaelen
[/quote]

Kiitos vastauksestasi, annaelen!

Olin aivan varma, että olin jo kiitokseni Sinulle kirjoittanut, mutta eihän sitä (vastausta) löytynyt. Toivottavasti kiitos'viikon' energiat tulivat silloin heti vastauksesi antamisen jälkeen.  smitten

Asuntoa ei ole vielä löytynyt, mutta ajatus löytyi tänään päänupistani:
'Pitää laittaa kaikki valmiiksi muuttoa varten ja asuntotarjouksen tulla.'
Nojuu. Heh! Arvatkaas mitä kävi...  Cheesy
3 (aivan oikein k.o.l.m.e) miespuolista menninkäistä kutsui luokseen ja tässähän minä laskeskelen sormillani entten-tentten, minnekä sitä menis. No ei tosiaankaan asumaan, mutta voishan sitä piipahtaa.  2funny

Että jos on jollekin asialle tai tapahtumalle valmis, niin kyllä se peijooni kolahtaa otsaluuhun ja patin siihen pukkaa!  crazy2

Mutta tietty sitä vois korteista  coolsmiley vilkasta, että niinkö se omakotitalo järvenrannalta keskellä kaupunkia ja omilla ahomansikkapaikoilla löytyy jonkin ukon Kiss kainalossa ollen?  Wink  Smiley
Että josko se onkin loppuvuoden rakkaustarina, joka kaiken järjestää?! Mutta katsokaa sitten, tuleeko sillai iso lato mukana, että vois pitää astro-miittiä siellä kans! Grin
« Viimeksi muokattu: 23.11.2007 19:31:56 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #386 : 26.11.2007 16:56:06 »

Kiitos Annaelen vastauksestasi.  Smiley Olet oikeassa tuon intuition suhteen ja olen tavallaan tietyin ehdoin jo luvannut itselleni pitää tuon yhden kurssin. Katsotaan nyt mitä universumi sitten tekee eli toteutuvatko minun ehtoni.  Grin Tavallaan tämä on minulle eräs tienristeys, joten pikkasen jännittää miten käy.  Smiley
tallennettu
Rinna1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #387 : 27.11.2007 09:41:05 »

Nyt heräsi kysymys miksi epäilen !
Voinko luottaa siihen ,että ystäväni ei petä minua?
On kokoajan reissussa ympäri ämpäri.
Vakuuttaa minulle ettei petä koska on luvannut minulle.
En vaan jaksa uskoa...ehkä olen vaan niin kovin epäluuloinen ja ajattelen kaikessta vaan pahinta etten tulisi sitten pettymään..tai voisin sanoa hänelle, että  siinä näit...epäilykseni pitävät paikkansa Embarrassed
Haluaisin niin paljon luottaa ja uskoa.
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #388 : 27.11.2007 22:05:40 »

Miten saisin elämänilon takaisin? Ei oikein innosta mikään. Tuntuu ettei mikään onnistu. Masentaa ja itku on herkässä. Toivottavasti elämä selkenee. Katsoisiko joku mitä loppuvuosi tuo tullessaan? Piristynkö yhtään?
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #389 : 28.11.2007 18:54:47 »

Hei Annaelen! Voisitko katsoa on rakkauselämääni tulossa mitään elämää lähitulevaisuudessa ja jos on niin missä muodossa?

Maisa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: