Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki on jäänyt sinulle hämärän peittoon?  (Luettu 29155 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« : 18.07.2006 14:09:13 »

En tiedä onko tämä oikea osasto, mutta antaa mennä nyt!

Kaikilla on varmaan jonkinlaisia kysymysmerkkejä tietyistä eläinradan merkeistä ja varmasti jokaisella on merkkejä, joita ei syystä tai toisesta ole sattunut siihen omaan elämänpiiriin mukaan ja tällä tavoin jonkun tietyn merkin luonteenpiirteet tai olemus/yleinen asenne elämään/reagointitavat jne. ovat jääneet hämäriksi ihan sitten käytännön tasolla.

Minulle on elämään siunaantunut paljon niin oinaita, härkiä, kaksosia, leijonia kuin rapujakin, mutta kovin vähäiseksi on jäänyt tietotaso vaaoista, jousimiehistä ja tietyllä tapaa skorpioneista.

Vaaoista tulee vain mieleen, että he etsivät rauhaa ja ovat "luontaisia diplomaatteja". Muuta ei sitten tulekaan mieleen. idiot2 Kovin taiteellista näkökulmaa taitaa myös olla, mutta valitettavasti kolmesta tuntemastani vaa'asta vain yksi on selkeästi taiteellinen ja oikeastaan tuosta diplomaattiudestakaan en oikein tiedä, sillä minusta kaikki tuntemani vaa'at ovat aina olleet ihan hyviä kuuntelijoita, mutta diplomaatiksi nyt en kuitenkaan ehkä menisi ketään heistä kutsumaan.  Huh

Jousimiehet
ovat täysin pimennossa. Itse kauriina en oikein ymmärrä jousimiehiä lainkaan, jotenkin tuntuu että he ovat iloisia ja heille ystävien merkitys on todella radikaali ja tärkeä. Vaikuttavat myös ehkä hieman lapsenomaisilta, loukkaantuvat helposti ja suurentelevat helposti asioita. Urheilullisuus ja liikkuminen yleensäkin on tärkeää. Pitäneeköhän paikkansa? Shocked

Skorpioneista tulee mieleen vain tulisuus, tunteellisuus, räiskähtelevyys, hienotunteisuuden puute ja salaperäisyys ja toisaalta selkäänpuukottavuus, pisteliäisyys ja tietyllä tapaa petollisuus. Shocked

Eli jos teillä itsellänne on tällaisia "pimentoon jääneitä merkkejä", niin tuokaa ihmeessä ihmetyksenne julkiseksi niin ihmetellään yhdessä ja opitaan lisää! Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2006 15:46:07 »

Vaaka - ihmiset ovat ihan tuntemattomia minulle. On sellainen mielikuva, että heidän täytyy silloin olla melko värittömiä, kun kerta en heitä kohtaa ikinä... Kemiat ei vain taida mennä yksiin.

Monia muitakin merkkejä kohtaan todella harvoin, kuten kauriita, vesimiehiä, kaksosia, rapuja sekä jousimiehiä. Kai sitten kiinnyn hyvin samanlaisiin ihmisiin aina, ja heillä on myös usein tietty horoskooppi. Suuri osa tutuistani on leijonia, skorpioneja ja kaloja. Sama kaava toistuu halki historian!
Kai nuo jousimiehet ovat niin paljon menossa aina, ettei heitä meinaa saada kiinni  Cheesy
Ravut taas ovat vain kotonaan ja kauriit tekevät töitä 24/7  Wink

SuPi
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2006 18:31:47 »



Minulle rapuna on jousimiehet, vesimiehet ja neitsyet jääneet ihan ulkopuolisiksi. Ei vaan ole ollut ystävissä näitä merkkejä, ei työssäkään montaa ja varsinkaan että olisimme olleet enemmän tekemisissä keskenämme.

Olisi mukavaa tunnustella myös näiden merkkien energioita. Ehkäpä ne eivät vedä puoleensa siten kuin muut merkit minulle.
Olen varsinainen sellainen ihminen joka tulee toimeen kenen kanssa tahansa, ja haasteita on aina kiva ottaa vastaan. Mitä nämä merkit toisikaan tullessaan?
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2006 18:49:36 »

Vastamerkkini kalat on vieras minulle, liekö herkkä ja tunteellinen, taiteellinenkin. Tunnen vaan pari kalaa, enkä osaa vetää heistä mitään linjaa.

Oinas on toinen kevään merkki, joka tuntuu vieraammalta. Oinaista usein tykkään, arvostan ripeyttä ja reippauta ja suoruutta, jonka merkkiin yhdistän, mutta en "pääse heidän päänsä sisään".  idiot2

Täysikuulle: koen ravun minulle kaikkein läheisimpänä merkkinä ja olen ajatellut, että neitsyet ja ravut tulee juttuun! Imen ainakin itse rapuja lähipiiriini, vaikkei itselläni ole minkäänlaista rapupainotusta. Rapuja pidän aika diplomaattisina ja vakaina tyyppeinä!  Smiley Näin ne mielikuvat vaihtelee.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2006 19:28:43 »

Oinaat ja Vaa'at ovat hieman pimennossa, Gemiinejäkään ei liiemmin näkynyt ja puhun nyt vain aurinkotapauksista. Härätkin tuntuvat jokseenkin vierailta.
Oinaat ovat aina: MINÄ ENSIN  knuppel2!
Vaa'at ovat: EN TIEDÄ MITÄ VALITSEN, MITEN TEEN  idiot2 Shocked ?
Kaksoset ovat: JUORUTAAN JUTTUJA, HEH, HEH,BLAA, BLAA smiley6600 smiley6600

Lainaus:
Skorpioneista tulee mieleen vain tulisuus, tunteellisuus, räiskähtelevyys, hienotunteisuuden puute ja salaperäisyys ja toisaalta selkäänpuukottavuus, pisteliäisyys ja tietyllä tapaa petollisuus.

En allekirjoita selkäänpuukottamista. Skorpparit ovat mitä lojaalimpia ystäviä mitä on. Tulisuus tulee syvältä plutomaisesti, koska skorpionin täytyy saada tietää miksi jonkin on niin kuin on. Syvä mystisyys seuraa skorpioneja, jo siksi, että heidän huoneensa on 8.huone.
Skorpionit osaavat kyllä 'kaikki vehekeilyn keinot' jos niikseen tulee. He ovat epäluuloisia, eivätkä juuri luota saati avaudu asioistaan muille.
Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.2006 22:03:04 »

Tällaista ketjua toivoinkin joku päivä Cheesy. Pohdiskelin juuri kuumeisesti mitä merkkejä en oikeastaan ole oppinut elämän (joskin vielä lyhyen sellaisen) aikana tuntemaan.

Vaaka, aurinko oinaani vastamerkki, kuu merkkini. En oikein ole törmäillyt vaakoihin, tiedä sitten johtuuko jotenkin erilaisesta ajattelutavasta tai kiinnostuksista tai mistä ihmeestä. Vaakojen luonnekin on jotenkin hämärän peitossa  idiot2.

Skorpioni, nämä kaverit vaikuttavat vaarallisilta Cheesy. Olen pari skorpparia tavannut ja jäi sellainen mielikuva että melko usein skorppiksilla on pistävä katse. Varmasti monilla myös se pehmeämpi puolikin jossain siellä kuoren alla mutta tälle oinastytölle ei yksikään ole avautunut. Tahtoisin tietää enemmän.

Härkä, en osaa oikein sanoa näistä sarvipäistäkään mitään :/. Minulla oli yksi härkäystävä vuonna nakki, mutta en uskalla yhden ihmisen perusteella luoda mielikuvaa tästä merkistä.



« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 09:18:51 kirjoittanut Roxsheena » tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #6 : 19.07.2006 07:18:48 »

Huh, vaa'at jääneet näin monelle pimentoon. Huh Voin itse aurinko-vaakana kokeilla korjata asiaa ja vastata kysymyksiin jos jollain moisia on. Voin tietysti puhua vain omasta puolestani. Wink Itselle on kaikkien merkkien edustajia tullut vastaan sen verran että jonkinlainen käsitys, joitakin enemmän, toisia vähemmän. Aurinko-skorpioneja en tosin turhan paljon tunne, muuten skorppari-painotteista porukkaa pyörii kyllä ympärillä. Aurinko-rapuja ja -härkiä myös melko vähän tullut vastaan, ja valitettavasti niistä muutamista ei ole aina jäänyt kovin mukava kuva, mutta eiköhän jokaisesta merkistä löydy näitä ikäviä yksilöitä yhtä lailla.

Stareyes: "Vaa'at ovat: EN TIEDÄ MITÄ VALITSEN, MITEN TEEN  idiot2 Shocked ?"

Sanoisin että vaa'at kyllä tietävät mitä tehdä ja valita, mutta vasta sitten kun ovat saanet pohtia kutakin asiaa riittävästi, vaa'at eivät tykkää tehdä hätiköityjä päätöksiä.

Ja sanottakoon etten nyt tiedä ovatko oinaat todella niin pohjattoman itsekkäitä kuin monesti kuvataan. Tunnen melko paljon aurinko-oinaita ja ovat pikemminkin hyvin kärsimättömiä ja toimivat välillä hieman ajattelemattomasti sen takia...
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #7 : 19.07.2006 16:42:54 »



Sanoisin että vaa'at kyllä tietävät mitä tehdä ja valita, mutta vasta sitten kun ovat saanet pohtia kutakin asiaa riittävästi, vaa'at eivät tykkää tehdä hätiköityjä päätöksiä.

Ja sanottakoon etten nyt tiedä ovatko oinaat todella niin pohjattoman itsekkäitä kuin monesti kuvataan. Tunnen melko paljon aurinko-oinaita ja ovat pikemminkin hyvin kärsimättömiä ja toimivat välillä hieman ajattelemattomasti sen takia...
Hei Missa Smiley
Hyvää tietää, että Vaa'atkin osaavat tehdä päätöksiä smitten. Itse on vain törmannyt muutamaan henkilöön, joilla tavallisten valintojen teko tosi vaikeaa. Eikä suinkaan tarkoita kaikkia Vaakoja.
Eräs Vaaka-herra tuli ja laittoi masinani kuntoon. Ja mikä pohdinta, jos palikat ei menneet kohdalleen, ei tietokaan siitä että olisi sanonut: "ei tästä mitään tule, mä lyön hanskat tiskiin" Punnitsi tarkkaan vaihtoehtoja, upea kaveri. Teki työnsä huollellisesti.

Sitten eräs nainen, Mars Vaa'assa. Voi hyvät immeiset, mutta eikö nyt osaa päätöstä tehdä ottaako tuon vai tuon. Siippani kun on mukana hänen kanssaan asioilla, niin tää nainen vaan pohtii, ottaako tuota vai tätä, kun ei tiedä... taiteellinen tämä nainen kyllä on. Muuten tuplasti skorpioni, apua!

No, mulla sideerisesti  askendentti vaaka :ssa, mutta sitä en ole juurikaan pohtinut onko minussa vaakamaisuutta, sen tietää toiset, en minä. Joten tutut kuulolle....
Kiitos vielä Missa smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.07.2006 19:22:16 »

Vesimiehet on vähän hämärän peitossa,
eli trooppiset Kalat.

Valaiskaa minua oi armon toverinini
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
enska
Vieras
« Vastaus #9 : 19.07.2006 19:31:20 »

Aurinkomerkkien perusteella jos mennään, niin vaa`at ja veskarit ovat vähiten edustettuina tuttavapiirissä.

Vaan mistäpä sen tietää kuka on tyypillinen merkkinsä edustaja ei noita tutumpiakaan voi kaikkia niputtaa tyyliin "leijonat on ylpeitä tai kauriit synkkiä." Vaikuttaahan ne syntymäkartan muutkin tekijät..

Joskus huvikseen kun yrittää arvailla toisen aurinkomerkkiä, niin saattaa hyvinkin olla että pieleen menee. Skorppariksi luulemani on paljastunut Oinaaksi, Neitsyt Leijonaksi, Härkä Skorppariksi jne.
Mutta jos on saanut käsiinsä ihmisen syntymäkartan, niin sieltähän ne ensimmäiset arvaukset pulpahtavat esille joko nousuna tai kuumerkkinä..
 
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #10 : 19.07.2006 21:02:06 »

Kauriit.
Ehdottomasti kauriit.  :Smiley
Kaksosena en vain millään pääse tämän merkin pään sisälle. En millään. Aivan eri maailmoista olemme. Wink

 aurinko aspect_con kuu jupiter  aspect_conmerkurius kaksoset
 askendentti aspect_con pluto vaaka
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #11 : 20.07.2006 14:47:24 »

hmm...kauriit ja neitsyet
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #12 : 20.07.2006 19:32:17 »

    Hyvä aihe, kiitos Ebenialle!
Itse olen aurinko-Kalat, nouseva ja kuumerkki Vaaka. Läheisimmät ystäväni ovat  Oinaita, Vaakoja ja Kaksosia, vuoden sisällä ystäväpiiriin on liittynyt myös pari Härkää. Mikään näistä merkeistä ei tunnu kovinkaan vieraalta. Leijonat ja Vesimiehet sen sijaan tuntuvat olevan ihan eri aaltopituudella kuin minä. Skorppareita kohtaan olen aina tuntenut lukkarinrakkautta, vaikken ole kovin monen lähelle päässytkään...
    Pitääköhän paikkansa se väite, että Kalat on kaikkien merkkien summa siinä mielessä, ettei merkillä ole niin voimakasta omaa persoonallisuutta, etteivät muut merkit löisi siitä läpi? Pidän itseäni enemmän Neitsyenä kuin Kaloina
( marsjupiter ja  saturnus  neitsyt). Monet läheisistänikin ovat sanoneet, etten ole kovin tyypillinen Kalat...
     Lieneekö jokin piste kartalla sellainen sokea kohta, että sen ominaisuuksia ei tahdo ymmärtää itsessään eikä muissa? Vai onko selitys kuitenkin kokemuksissa tiettyjen merkkien edustajista, joita ei ole ymmärtänyt?   
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #13 : 20.07.2006 20:31:08 »


Kaksoset ovat: JUORUTAAN JUTTUJA, HEH, HEH,BLAA, BLAA smiley6600 smiley6600


Juorutaanko me kaksoset?  2funny  Cheesy  Wink  Grin  angel
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #14 : 20.07.2006 21:01:29 »

Kaikkiin on tutustuttu!
Elämässäni on säännöllisesti yksi jousimies-mies( ystäviä, rakastajia)-- kun edellinen lähtee, toinen tulee..Myös jouskarinaisia on ystäväpiirissä eniten, mutta suhde heihin on pitkäjänteisempi. Ovat ihmisinä niin erilaisia kuin miespuoliset jouskarit (väitän..) Smiley

Vieraimmiksi ovat jääneet vastamerkkini kalat. Kokemukset heistä (YKSI ainoa kamala sukulainen) ovat vähissä, no sitten oli se yksi ystävättären outo ex-mies.
Yleistäen siis: Ystävistäni löytyy jousimiehiä, rapuja, leijonia, kauriita, skorpioneja..  smitten

Välitön tai "viipyilevä" yhteenotto: Oinaiden kanssa! (Ei vaan luonnistu!)  knuppel2
 knuppel2

Niin ja ne tärkeät miehet ovat olleet rapuja ja kauriita.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2006 21:09:17 kirjoittanut Silver Pearl » tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: