Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pettymyksiä ystävyydessä, tähtikartassako selitys  (Luettu 9825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
travertine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 08.02.2008 01:03:07 »

Näin yli neliymppisenä joudun toteamaan, että minulla ei ole ainuttakaan ystävää. Olen kokenut itseni ystäväksi monellekin ihmiselle, ollut heidän tukenaan ilossa ja surussa, mutta tiukan paikan tullen olen jäänyt itse ilman tukea ja oman onneni nojaan. Viimeistään avioeron aikaan sain huomata jääneeni täysin yksin. En nyt halua kieriskellä itsesäälissä ja heittäytyä lohduteltavaksi, tätä aihetta olen nyt vain kovasti mietiskellyt. Ja ihmetellyt, mikä ihme voi olla syynä siihen että elämä on mennyt tällä tavalla. Olen huonosti astrologiaan perehtynyt, enkä osaa omasta tähtikartastani tulkita onko siellä mitään tähän liittyvää. Onko teillä vinkkejä siihen, miten tällaista asiaa pystyisi sieltä setvimään?

Aurinkomerkkini on skorpioni, nousumerkki rapu.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 08.02.2008 11:58:35 »

Ystävyys on mutkikas juttu, kuten ihmissuhteet yleensäkin. Vaikka ystäviä olisikin, niin kuka takaa, miten he käyttäytyvät jos tuleekin joku rankka paikka? Ja miten itse käyttäytyy vastavuoroisesti? Elämäntilanteet kun vaihtelevat itse kullakin ja tietysti myös ne odotukset, mitä itse kukin ystävyyssuhteilleen asettaa.

Kartasta tietysti täytyisi katsoa kokonaisuutta, millainen ihminen on kyseessä, mutta erityisesti ystäviin ja verkostoihin liittyy huone 11. Missä merkissä sen kärki kartallasi on? Entä mikä planeetta hallitsee tuota merkkiä ja missä ko. planeetta sijaitsee?

Skorppari ei ole yleensä merkki, jonka edustajat helposti avautuvat muille ihmisille ja Rapu taas on melko herkkä ympäristölleen, ehkä pientä suojakuortakin voi olla havaittavissa. Vastaavasti Rapu-nousuisen deskendentti on Kauriissa, joka merkkinä on hieman karu ja suosii enemmän laatua kuin määrää. Itselläni on AC-DC-akselin merkit toisin päin, eli olen Kauris-nousuinen. Olen joskus kokenut, että minua on kai pidetty niin pärjäävänä, että tiukan paikan tullen eivät ystävät ole välttämättä tajunneetkaan että minäkin voisin kaivata tukea tai apua - enkä ehkä osaa sitä itse edes hirveän hyvin pyytääkään. Minulla 11. huone alkaa Jousimiehen merkistä ja sen hallitsija Jupiter on väljästi yhtymässä aurinkooni 1. huoneessa. Jouskari/Jupiter kuvaa laajuutta, avarakatseisuutta ja kansainvälisyyttä ja sellainen ystäväpiirinikin on: sekalainen (ja matkusteleva) seurakunta, johon kuuluu myös ulkomaalaisia. Koen myös samanlaisuutta ystävieni kanssa (jupiter aspect_con aurinko).

Ystäviä voisi kuvata myös Venus, symboloihan se sitä mistä pidämme ja mitä arvostamme, ja etenkin naispuolisia ystäviä myös kuu. Löytyisikö mitään oivalluksia näiden kautta?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
travertine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2 : 08.02.2008 16:28:52 »



Kartasta tietysti täytyisi katsoa kokonaisuutta, millainen ihminen on kyseessä, mutta erityisesti ystäviin ja verkostoihin liittyy huone 11. Missä merkissä sen kärki kartallasi on? Entä mikä planeetta hallitsee tuota merkkiä ja missä ko. planeetta sijaitsee?
Katsotaan saanko kartasta jotakin lukua. 11. huoneen kärjeksi ilmoitetaan... merkkisarja (olen todellakin aloittelija) 9 kalat 25.  Saturnus on kartassani kalojen alueella ja sen vieressä on asteluku 23. Heti sen oikealla puolella, edelleen kalojen alueella, on Chiron, asteluku 21. (23)
Skorppari ei ole yleensä merkki, jonka edustajat helposti avautuvat muille ihmisille ja Rapu taas on melko herkkä ympäristölleen, ehkä pientä suojakuortakin voi olla havaittavissa. --- Olen joskus kokenut, että minua on kai pidetty niin pärjäävänä, että tiukan paikan tullen eivät ystävät ole välttämättä tajunneetkaan että minäkin voisin kaivata tukea tai apua - enkä ehkä osaa sitä itse edes hirveän hyvin pyytääkään.
Minäkin tarvitsen jonkinlaista rohkaisua ennen kuin pystyn kovin hekilökohtaisia puhumaan. Tai ainakin nuorempana oli näin, nykyään se on jo luontevampaa. Hyvin harva osaa nähdä rauhallisen ulkokuoreni alle ja hoksata että alla kiehuu koko ajan. Eräs rapu-herra asian oivalsi aikanaan heti ensi silmäyksellä, muut pitävät minua kai jokseenkin flegmaattisena.
Ystäviä voisi kuvata myös Venus, symboloihan se sitä mistä pidämme ja mitä arvostamme, ja etenkin naispuolisia ystäviä myös kuu. Löytyisikö mitään oivalluksia näiden kautta?
Kuu on huoneessa 12 Härässä, asteluku 9. Viihdyn naisseurassa hyvin ja itseasiassa en osaa olla miesten kanssa pelkkä ystävä kovinkaan vaivattomasti. Arastelen miesseuraa. Hiukan outoa onkin, että naispuolisiin ystäviin on ollut vaikea saada läheistä suhdetta mutta seurustelukumppaneihin, siis miehiin, on ollut aina helppo tutustua ja päästä todella lähelle. No, mukana on silloin seksi, ja se muuttaa tietysti asetelmaa.

Venus on skorpionissa, viidennessä huoneessa ja sillä on asteluku 3. En osaa itse tulkita miten tämä voisi vaikuttaa nimenomaan ystävyysasioissa.
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2008 16:10:04 »

Hei Ajatus tai joku muukin tietäjä,

pisti silmääni tämä aihe. Minulla on myös "ongelmia" ystävyys- tai kaverisuhteissa: tuntuu, että jos minä en pidä kavereihin yhteyttä, niin yhteydenpito loppuu, haluaisin että olisi ystäviä jne., en tiedä annanko itsestäni jonkun muun kuvan näissä ystävyysasioissa kuin itseasiassa haluaisin antaa, minulla on jupiter kaksosissa 29 astetta ja merkurius on oinaassa 10.huoneessa, olisiko tästä apua ?

Kiitokset vastauksesta
« Viimeksi muokattu: 11.02.2008 17:59:03 kirjoittanut elviira » tallennettu
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #4 : 12.02.2008 13:52:01 »

Itsellänikin on ilmennyt ns. "ongelmia" ystävyydessä. Lieneekö syynä sitten, että olen  aurinko neitsyt,  kuu kalat , askendentti rapu,  venus vaaka.
Lapsena viihdyin usein omissa oloissani ja minulla oli omat leikit ja useampi mielikuvitus ystävä. Suuremmassa joukossa kyllä vipelsin mukana, tosin silloinkin seurasin muita aina sivusta. :Smiley

Vanhempana olen huomannut, että laatu korvaa määrän. Päästän lähelleni vain harvat ja valitut, mutta sen jälkeen ystäväni saavatkin minusta tosi ystävän  smitten

Huone 11 itselläni oinaassa. Siis oinas on aika vieras itselleni; en osaa tulkita kummemmin. Taidan kuitenkin kerätä huomiota ystävyydessä kuin pieni vauva eli kun kiljasen tai haluan yhteydenpitoa, niin ystävän pitää olla valmis sillä hetkellä kuulemaan vain minua  Wink Toisaalta ystävyyteni on satukirjamaisen kaunista.... jokseenkin näin. Ainakin tämä viimeinen esimerkki tuntuu jotenkin tutulta yhden miespuolisen ystäväni kanssa  smitten Lieneekö aurinko kaloissa ja  venus vesimiehessä aspekteissa olevan merkitystä?

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 12.02.2008 15:16:49 »

Ystävänpäivä kun lähestyy, niin tämä aihehan käy yhä ajankohtaisemmaksi...

Travertine, 11. huoneesi kärki on siis Kaloissa. Kalat ei ole merkkinä mitenkään "päällekäyvä", pikemminkin päin vastoin, eli usein vähän vetäytyy reaalimaailmasta kalamaisiin fantasioihin. Kalamaiset ystävyyssuhteet voisivat olla henkisiä, boheemeja, ymmärrystä-ilman-sanoja-tyyppisiä, ehkä uskonnollisiakin, suvaitsevaisia. Kuitenkin Kalat myös symboloi tietynlaista etäisyyttä, hankaluutta "saada kiinni" asiasta. Voi olla, että odotat tietynlaista kalamaisen idealistista ja vastavuoroisesti uhrautuvaa ystävyyssuhdetta, tai ylipäätään ystävyyssuhteelta sellaista herkkyyttä, mihin ei jokaisella välttämättä ole edes resursseja. Kuitenkin itse ystävänä olet varmasti hyvin empaattinen Kalat-tyyliin, joten en ihmettele jos olet joutunut pettymään. Kalojen hallitsija on Neptunus, joten sen asema kartallasi voi kertoa vielä lisää ystävyyssuhteistasi, miten ne ilmenevät.

Aurinko- ja Venus-Skorpioni kun olet, niin en myöskään ihmettele, että miesten kanssa seksin ollessa kuvassa mukana sujuu paremmin, se toimii ikään kuin "väylänä sinuun". Kalamainen herkkyys kuitenkaan ei ehkä muuten toimi miehisessä seurassa. Sen sijaan Härkä-kuu Kalojen huoneessa (12.) sitten auttaa sen naisellisen herkkyyden kanssa naisseurassa.

Elviira, katso sinäkin mihin merkkiin osuu 11. huoneesi kärki. Lisäksi muistakin karttatiedoista on tietysti aina apua.

Ginger, aika hyvin kyllä jo tulkitsit tuota 11. huonetta Oinaassa. Smiley Huomion kerääminen sopisi sen symboliikkaan, miksei myös "laatu korvaa määrän". Mielikuvitusystävät muuten sopivat hyvin erityisesti Kalojen (sinulla kuu) ja miksei Ravunkin (sinulla AC) symboliikkaan, hauska huomio.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #6 : 12.02.2008 15:24:15 »

Hei,

huoneen 11. kärki on kaksosissa 29 astetta jotain. ja tässä on synttäripäivä, jos haluat katsoa karttaa 30.4.66 tre klo 9.50

Kiitokset  Smiley

P.s jännityksellä odotan mitä löytyy...

Elviira
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #7 : 12.02.2008 16:21:42 »

minulla on 11 huoneen kärki kauriissa ja heti kärjellä  neptunus  aspect_con  saturnus
ja en ole koskaan pettynyt ystävyydessä, sillä en ole koskaan odottanutkaan ystäviltäni yhtään mitään. sen on kai pakko johtua tuosta kärjestä, iski ahaa-elämys tätä lukiessani.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 12.02.2008 16:23:31 »

Vaikea on olla odottamatta MITÄÄN.. hmm.. kaikessa on odotuksia. Aina voi vähentää odotuksia, muuttaa sitä mitä antaa ja olettaa saavansa, elämän pelilaudalla.. olen minäkin pettynyt monta kertaa ja ilahtunut monta kertaa myös. Ei vaan pidä hermostua ihmisten toiminnasta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #9 : 12.02.2008 17:09:19 »

Hmm. Ehkä onkin väärin sanoa ettei ole pettynyt.

Sen pettymyksen vain unohtaa nopeasti. Se pettymys on vain sellainen tunnemyrsky, joka tulee ja sitten laantuu. Loppujen lopuksi en odota yhdenkään ihmisen olevan mitään muuta kuin ihminen, jokainen meistä on omalla tavallaan heikko. Ehkä se on semmoinen tarve aina ymmärtää jokaista ihmistä.

selvennys  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 13.02.2008 10:25:23 »

Tigrinumilla oli hyvä huomautus. Karttahan vain kuvaa sitä miten olemme rakennettuja ja itsellämme on valinta ja vastuu, miten näitä asioita ilmennämme ja hyödynnämme. Tuo aurinko mars merkurius 7. huoneessa muuten viittaisikin juuri siihen, että nämä puolet sinusta näkyvät juuri kahdenkeskisessä suhteessa, parisuhteessa, enemmän kuin sosiaalisissa tilanteissa. Mutta toki on mahdollista, että vanhemmiten myös Jouskari-AC alkaa enemmän näkyä. Smiley

Ave^^, mielenkiintoinen tuo sinunkin 11. huoneesi kärki. Varmaankin liittyy juuri tuohon mitä kuvasit!

Elviira, antamallasi datalla saan 11. huoneesi kärjeksi 11 astetta 35 min Härkää (Placidus-huoneet). Parin asteen päässä tuosta kymppihuoneen puolella sijaitsee myös aurinko mars-yhtymäsi. Voisi ehkä sanoa, että samaistut ystävyyssuhteisiisi tai niihin verkostoihin joihin kuulut. Suhtaudut ystävyyteen ja ystäviin härkämäisesti: negatiivinen ilmenemismuoto tästä voisi olla, että haluat liikaa "omistaa" ystäväsi, etkä pidä siitä että heillä on muita yhtä hyviä ystäviä. Myös nousu-Leijonana varmasti haluaisit, että he huomioisivat sinua jotenkin erityisesti.

Myönteisessä mielessä sijainti on tietysti maanläheinen, ystävyys voisi olla konkreettisia tekoja, fyysistä yhdessäoloa, nauttimista esim. hyvästä ruuasta. Sanoit, että ongelmana on yhteydenpidon loppuminen jollet sinä pidä yhteyttä - ehkä ystäväsi ovat hieman härkämäisiä myös, tyytyväisiä olotilaansa ilman ponnisteluja ystävyyden hyväksi? Mars 11. huoneen kärjellä voisi myös kertoa siitä, että haluat toimintaa, tapahtumia ystävyyden puitteissa. Se voisi myös viitata miespuolisiin ystäviin.

Sinulla on lisäksi kuu uranus pluto-stellium Neitsyessä 3. huoneessa kolmiossa tuohon aurinko-Marsiin 11. huoneen kärjellä. Ehkä ystäviltä voisi kysyä, kokevatko he sinut jollain tapaa kriittisesti suhtautuvana tai ailahtelevana (Uranus), taikka sitten sellaisena, joka muistaa liian hyvin kaikki ystävien mokat. Smiley Ystävän täytyisi ymmärtää sinussa tämä kenties hieman varautunut Neitsyt-puoli sekä mahdolliset tunne-elämän myllerrykset (tai vanhojen sellaisten aiheuttamat asiat).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
travertine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #11 : 13.02.2008 11:41:39 »

Lämmin kiitos Ajatus tulkinnoistasi. Neptunus on minulla skorpionissa kuudennessa huoneessa, 21 asteessa.

Luonnollisesti astrologia on vain yksi keino itsetuntemukseen, eikä mikään dna:n kaltainen faktinen totuus jolla voi selittää kaiken ja puolustella käytöstään. Luulisin ymmärtäväni tämän asian kyllä.

Alkoi vain kiinnostaa, että ehkä taipumukseni tuntea yksinäisyyttä ja yksipuolisuutta ystävyydessä voisi näkyä kartassanikin jotenkin, ja sille se hiukan nyt näyttää. Jokin luonteessani sitten tekee sen, että koen tämän vastavuoroisuuden puutteen erittäin loukkaavana, epäreiluna. Se sotii oikeustajuani vastaan ja minun on tässä suhteessa vaikea suhtautua ystäviini anteeksiantavasti. Kalamerkin vaikutusta on varmaan sitten se että en nosta kauheaa mekkalaa asiasta, vaan vetäydyn yksinäisyyteen nuolemaan haavojani. Usein ystävä jää varmaan täysin tietämättömäksi siitä miksi otan etäisyyttä. Minulla vain on suuri tarve suojella itseäni enkä kestä esimerkiksi sanasotaa, vaikka ilmeisesti aurinkomerkkini ansiosta olen siinä hyvä.  Embarrassed Teen mitä tahansa välttääkseni suoraa yhteenottoa.
tallennettu
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #12 : 13.02.2008 12:20:10 »

Hei Ajatus ! Osu ja uppos  Wink, se on kyllä totta että olen mustasukkainen vaikka sen jollain lailla tietää, mutta kun sen toinen pukee sanoiksi, niin se vasta konkretisoituu. Samaistuminen varmaan voisi olla sitä että tavallaan "antaa kaikkensa" ja odottaa että toinenkin tekee myös niin. Olen myös ajatellut että muut voivat kokea minut jollain lailla ehdottomana ja toisaalta ailahtelevaisena, ja sitten haluan antaa ihmisille toisaalta sellaisen kuvan, että en halua mitään ripustautumista ja toisaalta kuitenkin odotan että muut tavallaan "juoksevat minun perässä". Herran jestas kauheeta katsoa itseään peilistä. Embarrassed Ehkä tästä pitäisi nyt ottaa opikseni ja miettiä että miksi näin. Siis mun ei tarvitse tehdä mitään mutta muiden täytyy !! Kiitokset tuhannesti Ajatus  coolsmiley tästä valaisevasta diagnoosista.
P.s Tanhuan kartta antoi eri sijainnin 11.huoneen kärjelle tai en osaa karttaa lukea.

Elviira
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #13 : 13.02.2008 13:21:19 »

Heh, hyvä jos ei ihan vikaan mennyt. Smiley

P.s Tanhuan kartta antoi eri sijainnin 11.huoneen kärjelle tai en osaa karttaa lukea.

Nyt muistinkin (taas), että Seppohan käyttää eri huonejärjestelmää, siitä varmaankin tuo ero. Minä olen jämähtänyt Placidukseen, joka on esim. Astro.comissa oletusarvona.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #14 : 19.02.2008 21:15:55 »

No eipä ole suoraa vastausta tuohon, mutta itsellä on ollut kaikki ongelmat ihmissuhteissa, mitä vain olla ja voi.

Tuossa vähän aikaa sitten eräs naispuolinen "ystävä" teki aivan järkyttävän tempun minulle, ja menin aivan pois tolaltani, sairastuin ihan fyysisesti. Oli raju, mutta tärkeä tapahtuma, se nosti esiin ne vakavat asiat ihan ensimmäisistä ihmissuhteista ja varsinkin naispuolisiin (no siihen biologiseen äitiin). Sellainen kuvio, joka on toistunut elämässäni, ja jonka luulisin että saan nyt katkaistua.

Eräs minkä tajusin, oli se, että kun minäkin tässä hyvä hyvyyttäni olen halunnut olla "kaikkien kaveri", niin olen yrittänyt rakentaa jotenkin syvällisen suhteen, ja todella mennyt ihan täysillä ja luottanut sataprosenttisesti sellaisiin ihmisiin, joihin ei missään nimessä pitäisi luottaa, ja ehkä ei edes olla tekemisissä ainakaan noin syvemmin.

Minussa kun on tätä feministin vikaa, niin olen tai olin jotenkin ajautunut siihen harhaan, että kaikki naiset ovat ystäviäni, tai ainakin luottamuksen arvoisia, joka ei sitten ihan pidä paikkaansa. Ja kun näin jälkeenpäin esim. ajattelen tätä edellä mainittua immeistä, niin johan hänen elämäntapansa, puheensa, käytöksensä, kaikki viittaa siihen, että me emme todellakaan ole yhtään samalla aaltopituudella. Hän on aikamoinen sovinisti, niin kuin yllättävän monet naiset ovat, varsinkin iäkkäämmät.
Ja on juuri sellainen, että varmasti pettäisi "kaverin" miehen kanssa, jos vain tulisi tilaisuus. Hän ei pidä naisia minään ja tekee kaikkensa saadakseen miesten hyväksynnän, ihan näistä perinteisistä palvelemisista lähtien, ja todella vihaa naisia, jotka eivät esim. laita miehelleen ruokaa. Ja ottaa kiltisi vastaan uhkailut ja muutaman nyrkiniskunkin on kuulemma saanut.

Noh, se alkusyyhän on tietysti se, että kun olen ollut niin äärimmäisen epävarma itsestäni, arvomaailmastani, mielipiteistäni, siis tässä asiassa, koska minut kasvatettiin siten, että minussa ei ollut yhtään soluakaan, joka olisi ollut minkään arvoinen. Niin, minä olen aina tuntenut syyllisyyttä ja huonommuutta siitä, kun en pysty rakastamaan jotakuta miestä niin paljon ja olemaan tällainen perinteinen "hyvä" nainen ja kiltti pikku rouva, joka uhraa elämänsä, haaveensa, työnsä, opiskelut ja kaiken mahdollisen sille, että saa pitää pikku kotia ja passata miehiä ja appivanhempia ja vanhoja setiä ja tätejä ja ketä niitä sitten voi ollakkaan.

No ehkä vähän huonosti ilmaistu, mutta eiköhän ainakin jokunen ymmärrä mitä tarkoitan.
No se mihin tällä hapuilevalla löpinällä tähtään on siis se, että minun pitää ymmärtää, että jos jonkun elämäntapa on siis niin täysin  kaukana siitä, mitä minä arvostan, tai mitä minä toivon itselleni, niin enhän minä voi olettaa ja odottaa, että siitä sukeutuisi joku lämmin ystävyyssuhde, kun se ei vain riitä, että on naispuolinen.

Se ratkaisevin tässä on varmasti se, että minä tiedostan paremmin, että mitä minä ajattelen asioista, ja minkälaista elämätapaa kohti haluan kulkea, ja aionkin tulevaisuudessa hieman katsoa ja kuulostella, että onko uusien tuttavuuksien ajatukset ja elämäntavat yhtään sinne suuntaankaan kuin omani, tai ainakin mitä toivon tulevaisuudessa.

Se ongelmahan on minulla ollut aiemmin, että olen siinä yksinäisyyden pelossani alkanut kaveriksi aina niille "lähimmille" ihmisille, eli tässäkin oli kyseessä naapuri, tai vähän melkein, että kuka nyt kohdalle on vain osunut.
Ja eräs jota minun pitää vakavasti harjoitella, jonka drPhil sanoi eräässä ohjelmassaan, että "panosta suhteeseen sen verran kuin sinulla on varaa hävitä".

Kun minulla on ollut paha tapa syytää "tuhkatkin pesästä", jo heti alkumetreillä ja sitten kun se toinen osoittautuukin ei-niin-luotettavaksi, tai ei vain samalla aaltopituudella olevaksi, niin siinä sitä sitten kärsitään kirveleviä tappioita.  Tongue  Embarrassed  Huh
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: