Sivuja: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1668395 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2310 : 12.05.2013 16:07:43 »

Pih ja pöh  Undecided
Kävin nyt katsomassa meidän tulevaa kotia ja luvalla sanottuna... se on aikamoinen pommi. Toki tiedän, ettei kunnan vuokra-asunnoilta voi ihan mahdottomia odottaa ja siinä mielessä nöyrästi hattua käteen vaan, mutta ei helkkari  Shocked Vielä kun se edellinen asukas kertoi "pienistä" vioista ja puutteista, niin kyllä pistää miettimään, että otanko vai jätänkö. Unelmani oli siis päästä maalle, lapsille turvallinen koulumatka ja vapaus, ettei kaikkea tartteis niin tarkkaan vahtia, kuin täällä kaupungissa. Mut nyt pelkään kaiken kaatuvan siihen, että se asunto ei ole meille turvallinen.. vaikee sanoa varmasti, kun en oo mikään homekoira. Huomenna selviää onko vaihtoehto b.tä, jollei niin sitten me oikeesti ollaan nesteessä, sillä nykyinen on jo irtisanottu  uglystupid2
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2311 : 12.05.2013 18:11:37 »

^Aika jännä jos kunnallinen vuokra-asunto on ns. pommikunnossa. Täällä ne varmaan maalaa taas tän kämpän uudestaan kun muutan pois ja fiksailevat muutenkin.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2312 : 12.05.2013 20:34:16 »

^Tossa oli edellinen asukki vielä muuttotouhuissa, mutta jotenkin tuli vaan sellainen hälläväliä-meininki mieleen.. ettei asioihin ole puututtu aiemmin ja nyt se sit jäi mun kontolleni, siis avautua siitä, mikä huolettaa. Toisaalta, mikäänhän ei koskaan muutu, jollei joku avaa suutaan ja sano, että tää on muuten aivan hanurista  knuppel2 Ilta toi kuitenkin rauhoittavia uutisia ja vaikkei nyt mentäis kunnan kämppiin, niin sinne maalle joka tapauksessa ja nyt voin jättää tän turhan huolehtimisen sikseen  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2313 : 12.05.2013 22:24:48 »

Oi voi! Harmi  Sad Nykyään pitää olla tosi tarkkana muutossa.

En käsitä mitä tolle väliaikaispesukoneelle tapahtui. Se lemus kamalalle joten olen pessyt tyhjänä 95 asteessa muutaman kerran ja eilen laitoin sitruunahappokäsittelyn. Kone raikastui ja pystyin pesee pyykkiä josta olin tosi tyytyväinen.
Yön aikana tapahtui jotain kummallista koska tänään toi kone on haissut pistävälle vanhalle kellarille eli haju paheni puhdistuskäsittelyn jälkeen. Koko kylpyhuone dunkkaa vaikka läpiveto asunnossa on ollut koko päivän.
En tiedä millasissa mestoissa lie aiemmin ollut mutta pelottava on sisäilman laatu Suomessa.
Haluun oman koneen takasin!  Sad
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2314 : 13.05.2013 08:23:28 »

Ei pikkari varmaan koneen luukkua sulje pesujen välillä? Se kun tunkkaantuu helposti jos sen sulkee ja sisään jää kosteutta.

Joku grimskit juttu oli ittelläki... Niijuu, ihimiset kenen kanssa sujuva kommunikointi käy mahdottomaksi hetkittäin :knuppel:
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2315 : 13.05.2013 17:24:19 »

En ole sulkenut mutta tänä aamuna suljin sen hajun takia ja soitin sinne huoltofirmaan että tulkaa hakemaan toi kammotus pois täältä. Kerroin tilanteesta ja ihminen luurin toisessa päässä lupas tehdä parhaansa koska mun oman koneen osat ei ole vieläkään tullu Suomeen eli kai saan toisen väliaikaisen ton tilalle. Jo on taas tilanne.

Hammaslääkärikäynti meni tosi hyvin ennakkotärinöistä huomimatta ja neurologian polille oli saapunut mun lähete jota lääkäri tutkii tällä viikolla ja saan ajan sit sinne. Jipii!! Asiat etenee  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2316 : 13.05.2013 21:52:41 »

Mikä halvatun pesukonekarma mulla nyt on kun tökkii näin älyttömästi?
Pesin pesutuvassa kaksi koneellista pyykkiä ja kun menin hakee sitä toista pois, ovet on lukossa. Inhottaa käydä koko mestassa paskan sisäilman takia ja nyt vielä tämä  tickedoff tickedoff tickedoff
Tän illan MOT-ohjelma sai aikaan todellisen raivon.
Katsokaapa yleareenasta jos ette nähneet.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2317 : 14.05.2013 15:31:06 »

Ei olis kannattanut mennä sinne hiton pesutupaan!!! Koko päivän ollut tosi outoja lihasnykäyksiä jaloissa sekä käsissä. Pahin oire oli sähköiskun tapainen tuntemus päässä ihan kuin joku kramppi aivoissa  idiot2
Nää oireet alkaa olee pelottavia. Multa vedettiin eilen hammas irti ja siitä kohdasta homeitiöt on päässy verenkiertoon.
Tää on ainut järkevä (?) selitys näin rankoille neurologisille oireille.
Toi "oma" pesukone on yks hiton murheenkryyni. Soitin tänään et hakisivat pois mutta kuljetuspuolella on ruuhkaa.
Olen elämäni aikana käyttänyt aika monta pesukonetta mutta tollasta ei ole tullut vastaan ikinä. Koko kylpyhuone haisee maakellarille ja eteiseen asti  tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2318 : 14.05.2013 16:13:49 »

Kauhiata sanailua joka puolella foorumia, ihmiset loukkaa ja loukkaantuu melkein kilpaa kun yleensä täällä sentään on jokseenkin lepposaa. Vähän semmonen olo kuin ennen kesän ekaa ukkosta, kun talven aikana on unohtanut kuinka painostava se ilma silloin onkaan  Undecided
Toisaalta tänään taitaa olla aika monella jotain pääsykokeita. Ahdistusjännityspännitys huokuu toisiinkin. Ehkä kohta myös jännityksen laukeaminen joko helpotukseen tai johonkin muuhun  idiot2 
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2319 : 14.05.2013 16:16:35 »

Onko nyt joku tähtien asento tällaista edistävä, tietääkö kukaan asiantuntija tästä?
Olen pannut saman merkille, viimeiset pari päivää ovat olleet melkoinen poikkeus tämän foorumin yleensä melkoisen kohteliaasta ja rakkaudellisesta meiningistä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2320 : 14.05.2013 16:40:08 »

No kyllä minäkin olen ihmetellyt, miten täällä saadaan nyt joka asiasta jokin tora aikaiseksi. Syytetään nyt asiasta planeettoja:

-Pluton ja Uranuksen neliö, tarkka ohitus 21.5.
-Auringonpimennys 10.5. Muuta en keksi.

Eikä torailukaan niin kauheaa ole, jos osataan myös hieroa sovintoa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2321 : 15.05.2013 17:22:29 »

Mua stressaa vaan lähinnä tämä asumis-ja muuttohässäkkä, mutta edistyy sentään jotenkin angel

Kallista lystiä muuten toi ulkomaille muuttaminen..
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #2322 : 15.05.2013 19:56:16 »

Ei olis kannattanut mennä sinne hiton pesutupaan!!! Koko päivän ollut tosi outoja lihasnykäyksiä jaloissa sekä käsissä. Pahin oire oli sähköiskun tapainen tuntemus päässä ihan kuin joku kramppi aivoissa  idiot2
Nää oireet alkaa olee pelottavia. Multa vedettiin eilen hammas irti ja siitä kohdasta homeitiöt on päässy verenkiertoon.
Tää on ainut järkevä (?) selitys näin rankoille neurologisille oireille.
Toi "oma" pesukone on yks hiton murheenkryyni. Soitin tänään et hakisivat pois mutta kuljetuspuolella on ruuhkaa.
Olen elämäni aikana käyttänyt aika monta pesukonetta mutta tollasta ei ole tullut vastaan ikinä. Koko kylpyhuone haisee maakellarille ja eteiseen asti  tickedoff tickedoff tickedoff


Oletko muistanut ottaa magnesiumia jossa B-vitamiinia. Se lopettaa tehokkaasti nuo nykäyksen tunnut.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2323 : 16.05.2013 13:51:37 »

Voi perkele  knuppel2

Koita tässä nyt sitten pysyä rauhallisena ja tyynenä, kun kaikki vaan "lahoo" käsiin. Asuntoasiat on siinä pisteessä, ettei kunnalla todennäköisesti ole tarjota homeetonta kotia, koska se sama vaiva on kaikissa taloissa. Yksityisellä puolella on täysin kuollutta, asunnot saattaa seistä tyhjillään vuoden pari, mutta vaikee näin ulkopaikkakuntalaisena mennä kysymään, jotta vuokraatko mökkis meille..

Eikä siinä vielä kaikki  Shocked

Poikani (8v) "ilmoitti" ettei halua enää elää. Ja tänään toisti tuon lausahduksen.. Toki oon aina tiennyt, että hän on vaan "pikavisiitillä", mutta.. en mä tiedä mitä tohon sanois. Ymmärrän paremmin kuin hyvin  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2324 : 16.05.2013 15:08:23 »

Voi perkele  knuppel2

Koita tässä nyt sitten pysyä rauhallisena ja tyynenä, kun kaikki vaan "lahoo" käsiin. Asuntoasiat on siinä pisteessä, ettei kunnalla todennäköisesti ole tarjota homeetonta kotia, koska se sama vaiva on kaikissa taloissa. Yksityisellä puolella on täysin kuollutta, asunnot saattaa seistä tyhjillään vuoden pari, mutta vaikee näin ulkopaikkakuntalaisena mennä kysymään, jotta vuokraatko mökkis meille..

Eikä siinä vielä kaikki  Shocked

Poikani (8v) "ilmoitti" ettei halua enää elää. Ja tänään toisti tuon lausahduksen.. Toki oon aina tiennyt, että hän on vaan "pikavisiitillä", mutta.. en mä tiedä mitä tohon sanois. Ymmärrän paremmin kuin hyvin  angel

Tosi paljon sinulle voimia. angel angel      smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: