Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies nainen ja Leijona mies  (Luettu 39345 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #15 : 29.11.2009 13:41:12 »

Eräällä kaveripariskunnalla juuri sama asetelma, hyvin ovat pärjänneet jo 9 vuotta, teininä jo tavanneet Cool Sellanen mielikuva, että nainen on suhteessa se määräävä eikä välttämättä pidä paljon juhlimisesta..Mies sen sijaan haluaisi enemmän sosiaalista elämää
tallennettu
Babooshka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #16 : 14.02.2010 01:28:59 »

Minulla on asetelma toisinpäin, itse olen leijona ja mieheni vesimies. Tällä hetkellä suhteemme voi hyvin, täydennämme toisiamme. Rakkaus on roihuavaa, mutta arkikin sujuu melko kitkatta, kun toisiamme vähän tässä elämässä opastamme.

Tuosta vesimerkkien tunteellisuudesta oli puhetta... Minusta siinä oli asiat niin väärin! Leijonaan liitetään, perhe, rakkaus, lapset - emme me ole mitään hajuvedeltä lemuavia feikki-romantikkoja! Nimenomaan suuret - ja aidot - rakkauden tunnustukset ja osoitukset sujuvat, minulta ainakin.
tallennettu
ApNea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #17 : 27.03.2010 12:21:53 »


Mieheni on Leijona (Nouseva Vaaka) ja minä Kauris (Nouseva Skorpioni), joten emme ihan ole otsikon mukainen pari mutta silti ajattelin minäkin laittaa lusikkani tähän soppaan!  Smiley

Olen itse ollu varsinkin nuorempana hyvinkin vapaudenkaipuinen ja oman tiensä kulkija, suhteeni ovat olleet pitempiaikaista sorttia. Valitettavasti myönnettävä on että pettäminen oli minun ongelmani. Jonkunlainen sitoutumiskammo tai sitten vain nuoruuden haihattelu kyseessä.  idiot2

Olemme nyt seurustelleet ja asuneet samaa kotia vuoden verran eikä pettäminen kuulu enää kuvioihin. Miehestäni olen käsittänyt että hän on ollut aikaisemmin suhteissaan uskollinen, kuten on meidänkin suhteessamme. Meillä puhutaan paljon, keskustellaan asiat juurtajaksaen.. kuin käytäisiin pelisääntöjä läpi.. aina huomaan uudestaan ja uudestaan miten erilainen tämä Leijonani on edellisiin kumppaneihin verrattuna, varsinkin tavassaan pystyä käymään vaikeitakin asioita läpi puhumalla ja nimenomaan keskustelemalla. Ehkäpä tämä uudenlainen käyttäytyminen pitääkin minut niin kiinni tässä suhteessa.. jos ymmärrätte mitä tarkoitan ja haen takaa...  :Smiley

Mutta eihän suhde voi pelkkää puhumista olla, eikä olekkaan.. Leijonani on rakastajana huomaavainen, rohkea ja noh... täydellinen. Ehkäpä nouseva skorppari nostaa tässä kohtaa päätään minun puoleltani ja siksi tämä puoli suhteesta toimii niin hyvin yhteen.  smitten

Mieheni on hyvin perherakas, erilaisten ihmisten kanssa mainiosti toimeentuleva, sosiaalinen... Mutta samalla asettaa riman korkealle niin itselleen kuin läheisimmilleenkin. Riitoja meille tulee tasaisin väliajoin ja sillon tosiaan ääntä lähtee ja tunnelma on hyvinkin kiehuva. Osaan myös olla hyvinkin jääräpäinen joten riitojen "rajuudesta" emme toki voi pelkästään Leijonaa syyttää...  Wink

Yhteenvetona voisin sanoa että suhde Leijonaan on ollut pelkästään positiivinen asia ja hän olemuksellaan tasapainottaa minua todella taitavasti.. lieköhän osaa vain vedellä oikeista naruista oikeaan aikaan..  Cheesy

Toisaalta tunnen hyvin toisenkin Leijona-miehen ja hänen taas on vaikea pysyä yhden naisen miehenä, aina pitää olla vähän jotain säätöä jossain. Ystävänä hän on luotettava mutta jos yhtään mennään ystävyydestä pidemmälle pettymään joutuu... Minulla ei kylläkään ole tietoa siitä miten hän käyttäytyy seurustelusuhteessa, eli millainen on kumppanilleen arjen pyörteissä.. Smiley

Että tälläinen sepustus minun Jellonastani...  smitten

tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #18 : 14.11.2010 22:33:00 »

Käsittääkseni sen voi hyvin päätellä siitä, ottaako tämä ko.
veskari itse sinuun yhteyttä. Pidät siis itse hieman taukoa
yhteydenpidossa ja katselet sitten.. :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #19 : 14.11.2010 23:19:23 »

Vaikea sanoa..

Lähditköhän liian innokkaasti mukaan tähän veskarin
silmäpeliin/ vilkuiluun? Vai mitä tuo kiinni jääminen meinaa? Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #20 : 14.11.2010 23:48:55 »

Luulisin, että perus-veskari voisi flirttailla avoimemmin, tuossa
siispä kenties jokin muukin merkki mukana.. Esim. kalat vois olla ehkä :Smiley
Toki minulla ei ole hirveästi veskareista kokemuksia, yhden kanssa oli
joskus semmoinen puolen vuoden juttu.. Mutta kyseessä olikin
kaukosuhde, joka toimi pääasiassa netin välityksellä (veskarille tyypillistä) Cheesy

Jos tiedät tämän veskarin syntymäpäivän niin sillähän voi ilman aikaa
katsoa aika hyvin ainakin marssin ja venuksen, jotka antavat jo jonkinlaista
osviittaa Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #21 : 05.12.2010 02:57:34 »

Heeei, mihinköhän mun aiemmat viestit on hävinny täältä?!?!

Mystistä. Mutta kysymys kuuluu, että kun vesimiehelle ystävät ovat todella tärkeitä sukupuolesta riippumatta, niin mistä tietää ollaanko veskarin kanssa kaveripohjalla vai onko sillä tunteet pelissä? Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #22 : 05.12.2010 05:38:53 »

Olen jo tuossa ylempänä sinulle vastaillutkin, suosittelen
tuon venus- ja marsmerkin mahdollista selvittämistä niin
suositeltava lähestymistapa voisi valoittua paremmin :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #23 : 05.12.2010 15:09:03 »

no kiitosta ^^ ..
minkälainen rakastaja leijona on?
mitkä asiat saavat leijonan puheaukon auki ja mitkä sukat pyörimään jalassa?
olen uusi tässä horokooppi jutussa ja haluan oppia lisää näistä ja tunnistaa tähti merkkejä  uglystupid2 olenko sitten tyhmä Smiley? no en varmaankaan tietoa vaan niin kaikki alkaa samoin kuin teillä Smiley
mutta tällä hetkellä asioista näin -->  idiot2 perillä.

Itselläni on elämässäni seikkaillut useampikin Leijonamies, niin vastaan omien kokemusten perusteella...

Leijona, tulimerkki kun on, on hyvin kiihkeä ja intohimoinen rakastaja. Toisaalta, koska Leijona on myös kiinteä merkki, intohimo kohdistuu vain yhteen ihmiseen kerrallaan. Kun Leijonan saa valloitettua, voit olla varma että olet ainoa joka peittoja pääsee hänen kanssaan pöllyttämään. Vaikka Leijona flirttailee, se on vain pörhistelyä eikä tarkoita sitä että Leijona aktiivisesti pyrkisi muita vokottelemaan. Omasta mielestä eläinradan miehistä pidän eniten pettäjätyyppeinä Kaksosia ja Jousimiestä, mutta en Leijonaa.

Jos Leijonan haluaa saada puhumaan, puhu hänestä. En ole vielä Leijonamiestä tavannut joka EI rakastaisi itseensä kohdistuvaa huomiota. Leijona ei kuitenkaan jumitu itsestään puhumiseen, vaan pikemminkin kiinnostuu entistä enemmän naisesta, joka on kiinnostunut hänestä, ja haluaa oppia tuntemaan myös naisen salaisuudet. Yllättävää kyllä, Leijonamiehissä on tässä mielessä paljon samaa kuin Skorpionimiehissä.

Leijonamieheen vetoaa itsevarma nainen. Vaikka Leijona haluaakin tuntea olevansa herra talossa, hän haluaa rinnalleen naisen jolla on vahvat mielipiteet ja halu rakentaa jotain yhteistä Leijonan kanssa, mutta ei sellaista naista joka vähättelee Leijonaa julkisesti tai yrittää varastaa hänen valokeilansa.

Nämä siis kokemuksia vain omasta elämästä.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #24 : 05.12.2010 17:45:22 »

Venus jousimiehessä, mars oinaassa. Itselläni molemmat neitsyessä. Ei ehkä astrologisesti paras yhdistelmä, mutta kun kemiat toimii loistavasti niin mikäs siinä sitten. Kuumerkit minulla kauris, hänellä oinas. Itse olen kuitenkin aurinko sekä nouseva leijona, joten noille tulimerkeille tulee sitä kautta hyvin vastinetta. Samoin vetovoimaa luo varmasti se, että sekä vastamerkkini että laskeva merkkini ovat vesimiehessä, joka on hänen aurinkonsa.

Edit: Niin ja minulla muuten MC oinaassa ja vertex jousimiehessä
« Viimeksi muokattu: 05.12.2010 18:37:54 kirjoittanut unknown » tallennettu
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #25 : 06.12.2010 03:37:56 »

Mutta jos toinen on epävarma, niin eikös periaatteessa sellainen etäisyyden otto yhdistettynä tiettyyn mustasukkaiseksi tekemiseen ole aika hyvä keino saada toinen kiinnostumaan? Siis niin että kiinnittää huomion hänen seurassaan muihin, niin hän ei pidä minua itsestäänselvyytenä vaan vaikeana tapauksena?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #26 : 06.12.2010 04:00:12 »

Juu, en osaa sanoa, voihan tuo toimia - tai sitten ei :Smiley
Kannattaa toki testata..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #27 : 07.12.2010 01:03:38 »

Mitäs muuten noin synastrian kannalta sanoisit noiden tietojen perusteella mitä aiemmin kerroin? Toki siihen muutkin asiat vaikuttaa, mutta noin niinku äkkiseltään Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #28 : 07.12.2010 02:45:25 »

Kyllähän tuo ihan kokeilun arvoiselta kuulostaa noin äkkiseltään Smiley
Kuumerkkien kanssa näkisin mahdollisesti suurimman ongelman,
olettaen, että venus ja/tai mars on sinulla 1. huoneessa.. Mutta
tässäkin tosiaan sitten riippuu aspektit ja sinulla mahdollisesti
marssin kolmio kuulle, että se voi luoda taas lisää
yhteensopivuutta, toisaalta taas se on maakolmio, että tiedäs
sitten Cheesy

Tämän parempaan ilman karttoja on vaikea pystyä :Smiley Tongue
« Viimeksi muokattu: 07.12.2010 03:01:35 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #29 : 07.12.2010 03:36:52 »

Hmm, mielenkiintoista. Katselin tuossa omaa karttaani, niin minulla näyttäisi olevan merkurius, venus ja mars kaikki neitsyessä ja 3. huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2010 03:44:16 kirjoittanut unknown » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: