Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läikähdys sydämessä !  (Luettu 128066 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #90 : 29.05.2007 11:23:23 »

Viime yönä näin unen, jossa olin menossa sukulaisiin, ja kuinka kuulin heidän väittävän, jotta aion tulla heille vain heidän kissansa takia!

Minua tietysti unessa vähän harmitti,
sillä olin oikeasti ilahtunut koko vierailumahdollisuudesta (synttärit).

Vaan... olisiko kissalle osoitettu rakkaus pois ihmiseltä?

Mika-Matti, olethan tietoinen siitä, että unensymboliikassa kissa kuvastaa naista Wink

Olisi ehkä sanottu brutaalisti, että menee mirriä vonkaamaan  - enkä suinkaan sitä tarkoitakaan. Grin

Pikemminkin ehkä uni voisi kuvastaa tarvettasi saada naisenergiasi tasapainoon miesenergiasi kanssa. Tiedostatko, että parhaiten saat sen tasapainon aikaan toimimalla samankaltaisilla energioilla kuin nämä ihmiset, joiden luokse olit menossa - syntymäpäiväjuhlille=juhlistamaan tällaista kokemustasi  smitten

Juu, hyvä pointti! Kyseessä oli etäisen siskoni ja tämän mies-hännystelijän kohtaaminen. Eli siskoni ilmaisi minun tulevan vain katsomaan heidän kissaansa...

Varmasti tuossa, mitä kirjoitit, on itua.
Olinkin aikeissa näyttää... närhen munat eli mennä läpi harmaan kallionkin - kylään!  Grin
« Viimeksi muokattu: 29.05.2007 11:32:28 kirjoittanut Mika-Matti » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #91 : 29.05.2007 11:39:01 »

 Grin Grin Grin

Hienoa Mika-Matti, toivottavasti matkasi tulee olemaan täydellisen onnistunut  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #92 : 29.05.2007 15:21:25 »

Minulla läikähti tänään sydämessä tarinan kuuntelu  :Smiley

Hassu juttu, joskus se kolahtaa hetkeen ja paikkaan. Meillä oli koulun luokkaretki, sellainen jossa yleensä korvani väsyvät siitä kamalasta pulinasta ja lasten kirkkaista äänistä.

Nyt nämä ikiliikkujat olivat ihmeen rauhallisella päällä. He halusivat vain kuunnella kun kerron tarinoita. Minähän kerroin. Mikäpä siinä.

Mutta sellaisen ihanan hiljaisuuden laskiessa koko bussilliseen väkeen tasoittaa ihmeellisesti ne energiat, jotka meinaavat ryöpytä korvista kehoon täyteen ja poukkoulevat ähkien ahtaassa bussissa, laskeutuvat rauhassa jokaisen syliin....on ihana tunne!

Ja se, että lapset tässä vilkkaassa toiminnallisessa äksönimaailmassa malttavat pysähtyä ja kuunnella. Sitähän ei helposti tapahdu.  smitten

Pitkäpiimäinen taival meni mukavasti!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #93 : 01.06.2007 11:07:53 »

Kiss  LÄIKÄHTI SYDÄMESSÄ  Kiss
... justiinsa kolahti postiluukusta....paikallisen seurakunnan lehti ~LEHTERI~ ..... ja siinä etusivulla kuva kauniista kesämaisemasta ja runo:
Rakas, pyhä suuri luonto,
sulle soitan, sormet liitän,
lumosit mut lasna kerran,
siitä miesnä nyt sun kiitän.
~Eino Leino~
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #94 : 02.06.2007 13:08:45 »

... Cry  Kiss ...jokin tässä tarinassa läikähdytti - kosketti - vaikka samanlaisia olen lukenut ja lukenut ... ja jossain vaiheessa jo lakannut lukemastakin ~ajatellen ETTÄ tämän olen kuullut jo ja plääh... Tongue ei enää näitä... buck2

Vaan en tiedä - jokin aitous ja rehellisyys - jokin joka ei ole vain ulkoapajatusta - vaan näihin voi oikein pysähtyä ... ainakin itselleni tuttuja tuntemuksia, kokemuksia tunteinee ~koko kirjo ~löytyy näiltä riveiltä.... että läikähti lämpimästi ... ja hyvä niin näiden kiukkuräytymisolojeni keskellä.... jotain kovin arkista ja realistista - kuin näissä omissa oloissani juuri - kaunistelematta ja toisaalta suurentelematta..... tai vähättelemättä ....  Cry


^*********************************^


Olen oppinut...

Kun olin nuorempi, painoin muutaman kilon vähemmän.
Minun ei koskaan tarvinnut vetää vatsaani sisään
kun pidin päälläni tiukkaa mekkoa.

Mutta nyt kun olen vanhempi kehoni on vapautunut.
Vyötäröni kohdalla on elastista mukavuutta.

Italialaisten kenkien koko on oltava ainakin
kaksi kokoa isommat jotta jalat ylipäätänsäkään
mahtuvat sisään ja sukkahousujen haaraosa jää usein
polvien korkeudelle.

Mutta olen myös oppinut että ei ole mitään väliä
mitä tapahtuu, miten mustalta kaikki tänään vaikuttaakin;
elämä jatkaa kulkuaan ja huominen on jo parempi päivä.

Olen oppinut että tapa jolla henkilö käsittelee
seuraavat kolme asiaa kertoo hänestä paljon;
sateinen päivä, eksyneet matkatavarat ja
sotkuun joutuneet joulukoristeet.

Olen oppinut että oli suhteesi vanhempiisi mikä tahansa,
tulet kaipaamaan heitä kun heitä ei enää ole.

len oppinut että se, että hankkii rahaa ja tavaroita,
ei ole sama asia kun hankkia itselleen elämä.

Olen oppinut että elämä joskus antaa minulle
toisenkin mahdollisuuden.

Olen oppinut ettei elämän läpi voi kävellä
räpylä kummassakin kädessä, joskus on tilanteita
jolloin pallo on heitettävä takaisin.

Olen oppinut, että vaikka itselläni olisi surua ja tuskaa,
minun ei tarvitse aiheuttaa sitä muille.

Olen oppinut että joka päivä pitäisi ojentaa kätensä
jollekin toiselle henkilölle.

Olen oppinut, että kaikki tarvitsevat lämpimän ajatuksen
ja ystävällisen taputuksen olkapäälle.

Olen oppinut, että minulla on vielä paljon opittavaa.


^*********************************^

 
 
« Viimeksi muokattu: 02.06.2007 13:43:24 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #95 : 02.06.2007 23:05:37 »

Olen oppinut, että minulla on vielä paljon opittavaa.

Tuo on tärkein. Ja kummallisinta aina se, että kun vanhenee ja kun pitäisi olla oppinut, niin oppii, että mitä enemmän oppii, oppii sen, kuinka hurjan paljon on oppimista. Siis se, että kun pikkuisen oppii lisää, niin se onkin oppimista siitä, kuinka hirveesti on oppimista. Siis jotakin laajenee koko ajan.

Menikö ulalle!!! :Smiley

Sain ruusuja. Ja paras kaikista oli pienen pojan hämillinen ja viaton ilme, kun hän tuli eteeni ja sanoi: -Olisinhan minäkin tuonut sinulle kukkia, mutta kun minä en tiennyt että näin ruukataan.

7-vuotias poika! Olin itkeä! Silitin ja pörrötin hänen hiuksiaan ja sanoin vain: Minä tiedän. ---Se katsekontakti, oi!

 Mitä kaikkea huolta lapset kantavatkaan sydämellään. Poika ei tiennyt, että hän antoi minulle arvokkaimman ruusun. Se silmien katse!!! Näen sen vieläkin... Cry  Nämä ovat onnen kyyneleitä. Tietoisuuden, vuorovaikutuksen ja mukanaelämisen johdosta!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #96 : 03.06.2007 10:58:27 »

Olen oppinut, että minulla on vielä paljon opittavaa.

Tuo on tärkein. Ja kummallisinta aina se, että kun vanhenee ja kun pitäisi olla oppinut, niin oppii, että mitä enemmän oppii, oppii sen, kuinka hurjan paljon on oppimista. Siis se, että kun pikkuisen oppii lisää, niin se onkin oppimista siitä, kuinka hirveesti on oppimista. Siis jotakin laajenee koko ajan.

Menikö ulalle!!! :Smiley

.... ei mennyt tulee ihan mielleni viime viikolta " Punainen Lanka" ja siinä Bo Carpelanin haastattelu ..... jossa hän kiteytettynä - ja minun ymmärryksellä ymmärrettynä totesi näinkin ETTÄ monimutkaisesta tulee yksinkertaista VASTA sen jälkeen kun on käynyt läpi kaiken sen monimutkaisuuden - vasta sitten voi oivaltaa yksinkertaisuuden - alkaa elää yksinkertaisesti - mutta sitä ei voisi tehdä ellei ensin olisi elänut kaikkea sitä monimutkaisuutta .... että hänen elämässään juuri tämän asian oivaltaminen muutti ns. paljon .... menikö tää ulalle ..... Shocked


Sain ruusuja. Ja paras kaikista oli pienen pojan hämillinen ja viaton ilme, kun hän tuli eteeni ja sanoi: -Olisinhan minäkin tuonut sinulle kukkia, mutta kun minä en tiennyt että näin ruukataan.

7-vuotias poika! Olin itkeä! Silitin ja pörrötin hänen hiuksiaan ja sanoin vain: Minä tiedän. ---Se katsekontakti, oi!

 Mitä kaikkea huolta lapset kantavatkaan sydämellään. Poika ei tiennyt, että hän antoi minulle arvokkaimman ruusun. Se silmien katse!!! Näen sen vieläkin... Cry  Nämä ovat onnen kyyneleitä. Tietoisuuden, vuorovaikutuksen ja mukanaelämisen johdosta!  smitten

Voi Esmiralda olen tuon itsekin kokemut kymmeniä kertoja JA jokainen niistä kokemuksista on ainutkertainen ja tallennettu sydämeeni... olen ollut aikanani päiväkodissa töissä jokseenkin todella pitkät ajat - ja sieltä on paljon ihania hetkiä lasten vilpittömässä ilossa ja myös surussa ..... melkein viimeisin työpaikkani päiväkodeissa oli esiopetusryhmän opettajana( pari vuotta sitten) ~ja kyllä oli mieleenpainuva se kevät ... saatella matkaan näitä kouluntiellensä lähtijöitä....
...tähänpä sopii oma läikähdystarinani taasen....:

ILO

Se oli koko ajan ympärilläni
mutta suljin silmäni ja katsoin sisäänpäin.
Se oli koko ajan sisälläni
mutta suljin silmäni ja katsoin ulospäin.

Se yllätti minut kikattamalla selkäni takana
kun katsoin väärään suuntaan.

Se kiusoitteli minua kunnes en enää jaksanut
ja räjähdin nauruun.

Löysin ilon joka löysi minut.
Herään sen lauluun
ja nukahdan sen hyräilyyn.

Miten elämä voi olla ihanaa!
Levitän käteni ja otan vastaan.
Voiko onnellisuus olla tällaista:
se ei tahdo mennä pois.

Miten ilo voi pursuta sisältä?

Vain ne jotka ovat kokeneet sen
tietävät mistä puhun
- mutta he eivät tarvitse selityksiäni.


http://healingeagle.net/Fin/Poems/Joy.html

...juuri tätä olen, ihmetellen  kokenut nyt viimepäivinä.... kun itseasiassa olen kieputellut kiukussani ja oikein urakalla kuulostellut omaa kiukkuani ja mistä se tulee ja miten se lähtee - ja mitä vie muassaan JA mitä sen alta löytyy - ja ilohan sieltä alkaa tulla näkyviin ... pienin askelin läikähdyttelee sydänalaani....
« Viimeksi muokattu: 03.06.2007 11:23:07 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #97 : 03.06.2007 11:34:59 »

Olet sinä voimakas persoona, Arkiviisu, runoilija ja kokija. Tuo tietoisuuden voima oikein jyllää sinussa, et kaihda omaa heikkoa persoonaasi etkä ihailua sen kanssa telmiessä!!!

Tällä areenalla onkin paljon herännyt tuota tietoisuuden avautumista...minäkin pikkuhiljaa.

Tuosta monimutkaisesta ja yksinkertaisesta tulee mieleen nuo labyrintit. Voit kulkea sellaisessa tuntitolkulla löytämättä ulos. Mutta jos tiedät mistä kulkea, on se helppoa ja yksinkertaista. Yleensä me emme tiedä, ja se kutkuttava jännitys johtuukin siitä, kun saamme sitä tietoa etsiä kuin aarretta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #98 : 03.06.2007 12:16:00 »

Olet sinä voimakas persoona, Arkiviisu, runoilija ja kokija. Tuo tietoisuuden voima oikein jyllää sinussa, et kaihda omaa heikkoa persoonaasi etkä ihailua sen kanssa telmiessä!!!

Tällä areenalla onkin paljon herännyt tuota tietoisuuden avautumista...minäkin pikkuhiljaa.

Tuosta monimutkaisesta ja yksinkertaisesta tulee mieleen nuo labyrintit. Voit kulkea sellaisessa tuntitolkulla löytämättä ulos. Mutta jos tiedät mistä kulkea, on se helppoa ja yksinkertaista. Yleensä me emme tiedä, ja se kutkuttava jännitys johtuukin siitä, kun saamme sitä tietoa etsiä kuin aarretta.

Lainaus
Kirjoittanut: Esmiralda
..Tuosta monimutkaisesta ja yksinkertaisesta tulee mieleen nuo labyrintit. Voit kulkea sellaisessa tuntitolkulla löytämättä ulos. Mutta jos tiedät mistä kulkea, on se helppoa ja yksinkertaista.

.... no justiinsa söit sanani.... Cool ja ihan elävänä esimerkkinä seurasin aiheeseen liittyen eilennä tällaista selviytymistapahtumaa :
Paikka oli oma keittiöni ja selviytyjä oli suhtkoht iso koppis ~sellainen jolla oli ihastuttavan monivärisen kiiltävä selkäpanssari ~no Mie menin keittiöön ja huomasi koiran vesiastian lähellä kipittävän koppisherran ( eittämättä se oli herra koppis ~ja syykin selviää... Wink ) - ja minä olen aina ollut ja tulen olemaan hyönteisten pelastaja JA niin tuumailin että miten kummassa SEN saisin nostetuksi ja viedyksi tai saatetuksi ulos NIIN ettei sen jalat mene poikki - ja lajinsa mukaisesti herrakoppis tekeytyi kuolleeksi kun siihen koskin ... varovasti ujutin sen raejustopurkin kannelle ja nostin siitä avoimen ikkunan karmille - ja olin ihan varma että siitä se pörähtää samantien siivilleen.... VAAN ei pörähtänyt kun oli ihan  buck2  - minä päätin että tämä on nyt nähtävä ja katsottava että KUINKA tämä episodi päättyy... olinhan osallisena herra koppiksen hyytävissä hetkissä..... SIINÄ se öllötti ikkunalaudalla ja KOKO ISO IKKUNA OLI AUKI.... meni sentään minuutteja ETTÄ se alkoi oioskella jalkojaan ja tuntosarviaan  - joten hengissä totesin hänen olevan ..... Olin herra koppiksen laittanut sillä tavoin että se pääsee helposti siivillleen - ja hitaasti se lähti liikkeelle KÄVELLEN -  Shocked katsoin että voi pyhät sentäs MIKSEI se lennä kun on siivet ja kaikki JA ikkuna auki eli vapaus ihan siinä.... se köpitteli ja putosi ikkunasyvennykseen ja kuopi ja huti ja suti siellä tyhjää... sen näköisenä että pliiss.... onneksi minulla oli kukkapurkissa sammalta - jotan laitoin sille sammalta  sinne parin sentin ikkunasyvennykseeen ETTÄ jospa se kintuillansa tarttuisi niihin sammaleen haiveniin ja hivuttaisi itsensä ...

Vaan mitä teki herra koppis - törmätessään sammalehaiveniin - se kääntyi ympäri ja selvästi  tickedoff .... ja kulki edestakaisin siinä parin sentin ikkunasyvennyksessä...ja ihan selvästi oli jo  buck2 .... laitoin lisää sammalta sille nyt niin että suljin sen molemmat reitit ELI herra koppis jäi näiden sammaletuppojen väliin... no nythän se meni ihan  crazy2 kunnes  Cheesy ja se nousi vihdoin sammalehaivenia pitkin ylös sieltä parin sentin ikkunasyvennyksestä - joka sille ilmeisesti oli sen mikäsenyton ison kanjonin kokoinen paikka.... siinä se kipitteli taas - EIKÄ vieläkään pörähtänyt lentoon ... minä jo sille hoin että lennä hyvä ihme KUN SULLA KERRAN ON SIIVET SELJÄSSÄ .....

Vaan mitä teki herra koppis - otti ja alkoi kiivetä ikkunakarmia ylöspäin - jalat lipsui ja se suorastaan veti itseään ylöspäin JA kyllä näki että se oli jo  crazy2 crazy2 aina välillä pysähtyi ja läähätti ja taas jatkoi .... minä en hievahtanutkaan paikaltani - tuskin uskalsin silmiäni räpäyttää SILLÄ tahdoin ehdottomasti nähdä joka sekunnin - ja lopulta kun se oli minuutteja kestävän ajan kiivennyt n.15cm se pysähtyi -  tuskin uskalsin hengittää - no sanoin sille maagiset sant LENNÄ ... sitten alkoi herra koppiksen ihanasti kiiltävä ja monivärinen  selkäpanssari vipattaa - ensin reunoista ja ihan pienesti - tuskin silmin havaittavasti - ja sitten prrrzzzziiiiiiii .... se lähti lentoon...... ja minä huokasin että tällainen episodi - herra koppiksen selviytymistarina - jatkosta en tiedä ..... vaan kovin oli synbolinen kokemus tämä kaikkinensa... ainakin minusta.... Cool

Muutenkin tarvii vissinkin hankkia liikennevalot tuohon ikkunalle kun alkaa olla jo melkoista trafiikkia ulos ja sisään - yksikin ampiainen on pörrännyt nyt muutaman tunnin edestakaisin - sisään ja ulos .... että tämmöistä täällä läikähtelee kun tulee tuo luonto sisään ikkunoista ja kohta varmasti jo ovistakin..... 2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 03.06.2007 13:27:53 »

Hyvin inhimillista tuo koppiksen touhu!!! Grin Grin

Samalla tavallahan me ihmisetkin käyttäydymme vaikka nyt ei aivan liikenteessa, niin tunnetörmäyksissämme ja paniikissamme kun 'hätä' yllättää ja tunnemme, että kimppuun on hyökätty.  Undecided

Mutta miten oppisimme näkemään, että 'ikkuna on auki'?

Hieno vertauskuva sinulla!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #100 : 03.06.2007 13:36:29 »

Todella hyvä vertauskuva minustakin Arkiviisulla. Meidänkin pitäisi oppia käyttämään niitä "siipiämme" kaikkien.  Wink angel

Tuosta läikähdyksestä sydämessä olen itse nyt hieman "sekaisin". Sillä juuri vietin ihanan viikonlopun sen jouskarimiekkosen kanssa. Ja nyt sitten exä laittoi minulle juuri messengerin kautta tämän kappaleen, kuulema sen sopivan sanoman takia. Apu-va!  Cry :SmileyKiss Cheesy smitten:


http://www.youtube.com/watch?v=F-J24wRignE&mode=related&search=

James Blunt - Goodbye My Lover Lyrics


Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2007 13:44:43 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #101 : 03.06.2007 14:47:44 »

Todella hyvä vertauskuva minustakin Arkiviisulla. Meidänkin pitäisi oppia käyttämään niitä "siipiämme" kaikkien.  Wink angel

Tuosta läikähdyksestä sydämessä olen itse nyt hieman "sekaisin". Sillä juuri vietin ihanan viikonlopun sen jouskarimiekkosen kanssa. Ja nyt sitten exä laittoi minulle juuri messengerin kautta tämän kappaleen, kuulema sen sopivan sanoman takia. Apu-va!  Cry :SmileyKiss Cheesy smitten:

http://www.youtube.com/watch?v=F-J24wRignE&mode=related&search=

James Blunt - Goodbye My Lover Lyrics
.....You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
.

.... Rakkauden valo ~meillä näitä kokemuksia tuntuu olevan jaettavaksi ~ angel

...jätin tuohon lainaukseen sanoja jotka koskettivat omaa sydäntäni - kun sieltä nousi esiin kokemus jostain hyvinkin samankaltaisesta mistä sinä kerrot ... itse olin aikani ainokaisen lapseni ~poikani isän kanssa yhdessä 22v. ..... olen jo siellä täällä joitain paloja kertonutkin - aina hetkeen ja aiheeseen sopivasti ... Smiley

Nyt nousi mieleeni hetki jolloin tämä mies ~ kun monia monia vuosia oli kulunut erostamme - ja olimme jo seivittäneet sen mitä avioliittomme aikana emme kyenneet - ja kumpikin jo eli , kuin nytkin elää, tahoillansa - niin tämä mies elämässäni - voisi sanoa elämäni mieskin - yhtenä yönä soitti minulle  - ollessaan yksin luonnossa ~ja  siellä hän oli yllättäin löytänyt itsestään jotain sellaista iloa jonka oli jo luullut iäksi häneltä kadonneen - ja siinä ilon hetkessä oli tavoittanut ajatuksiinsa minut ja yhteiset vuotemme - ihan pennusta olimme yhdessä olleet - ja kun minut muisti niin soitti ja kertoi siitä mitä siinä hetkessä juuri koki ~ ja itki ilosta..... Cry

Puhuimme varmasti tunnin toistakin .... tämän kokemuksen jäljiltä~ yö kun oli ja hiljaista ajattelin että VOI ja kunpa olisimmekaan silloin joskus osanneet löytää tämän kaiken yhteyden ja ennenkaikkea siitä puhua toisillemme - vaan emme olleet osanneet vielä yhdessä ollessamme - oli niin paljon kaikenlaista ehtinyt tapahtunut yhdessä ja erikseen - ettei meille ollut jäänyt muuta vaihtoehtoa - niissä hetkissä kuin erota - kuitenkin niin että yhteys jäi - jolle sitten  olimme asettaneet  raamit ja rajat ...... ja siinä yöllisessä hetkessä sen puhelinsoiton jälkeen olin yhtä aikaa iloinen ja syvästi surullinen .... iloinen siitä että hän tahtoi jakaa kanssani sen ilon joka toi mieleensä nuoruuden "suruttomat vuodet" ja  surullinen siitä kuinka me ihmiset  päästämme niin usein käsistämme jotain jonka arvoa ja merkitystä emme näe, uskalla nähdä,  ennenkuin aikojen päästä.... ja sitten on vain todettava " että näin se menee - ja näin sen kuulukin, kait mennä" .....  Embarrassed   Cry

Olen joskus tavoittanut itseni ajattelemasta ETTÄ sittenkin hän oli mies elämässäni, on kuitenkin jotain erityistä  se että on yhteinen lapsi  - ja onhan hän ihminen joka ainakin niiltä vuosilta tuntee minut hyvin - mies kuka on niin tuttu - kenen tuoksun tunnen ~kenen äänensävyn ja ilmeet ja eleet tunnen vieläkin -  eikä meidän vieläkään tarvitse selitellä itseämme toisillemme ~ja tällaisten ajatusten jälkeen tulee ensin suru sitten jotain tunteiden sekamelskaa - ja lopulta rauha kuitenkin ETTÄ on olemassa ihminen hän ja kaikki nämä kokemukset ja ajatukset....

Meidän kohdalla tilanne on tämä, ja niin paljon on tapahtunut ettei kumpikaan "haikaile" - vaan jos jakun sinussa jotain helkähtää - mitä se onkin Niin selvitä se - parempi nyt kuin vuosien päästä löytää itsensä miettimästä " että mitä jos sittenkin - ja voi kun en silloin ? " ..... t. aaviisuinen ... ja katsohan sitä kuvaa jonka meilasin sinulle jo eilen  ..... siitä  saattaa löytyä vastausta.... angel
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #102 : 03.06.2007 15:08:04 »

Ihania tunnekanavia auki!  smitten Oi keskustelkaa lisää näistä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #103 : 03.06.2007 15:56:08 »

Sydämessä läikähti tänään:

"Äiti, leikitään piilosta! Sinä lasket!"

Kun olin päässyt kymmeneen ja lähdin etsimään oli poika jo vastassa nauravin rapulapsen silmin: "Löysin!"

 smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #104 : 03.06.2007 23:22:54 »

Kiitos Arkiviisu!  smitten Niin ja siitä mailista myös. Katsoin uudestaan sitä yhtä kuvaa ja voi kuinka se sopikin selventämään tilannettanikin.  Wink Nyt on muutenkin tuo "sekaisin" olo mennyt ohi, enkä haikaile menneitä enkä tulevaa. Elän taas päivä kerrallaan jne. Tiedän että meidän liitto exän kanssa oli siinä ja jatkamme vain ystävinä. Tämän uuden suhteen kanssa katson mitä se tuo tullessaan... Kaikella on tarkoituksensa. Jännää kuitenkin miten exäni on nyt ruvennut enemmän avautumaan kaikesta, mitä hän ei tehnyt ollessamme yhdessä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: