Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi Leijona laukaistu radalle.  (Luettu 8499 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #15 : 02.06.2006 23:18:00 »

Amatöörinä aattelinpa täällä kysästä jos joku osais sanoo:
Koetin kovasti ettiä, että joko joku leijona ois ittelleen ihan oman topicin avannu, mut ei löytyny Smiley
Kun vois olla mielenkiintosta udella, että onko maailmassa oikeesti samankaltasia luonteita, kun minä ite.
Jostain huumoripuolelta löysin kertomuksen, miten Leijona käy lääkärissä:

"Verinäytettä antaessaan leijona pyytää hoitsulta puhelinnumeron ja iskee silmää maireasti."

M I S T Ä te voitte sen tietää planeettojen perusteella!? Ei mahdu mun pieneen karvaseen päähän. Kun niin hyvin osuu kaikki kohalleen...
Entä muut leijonat? Kävelettekö te kaupan kassalle räpsyttelee kassaneidille silmiänne ja vihjailemalla kaikkea maan ja taivaan väliltä?
Pyydättekö teki puhelinoperaattorinne asiakaspalvelija neitiä kahville? Onnistutteko te siinä joskus?
Entä naiset? Jos näätte mielenkiintosen olosen miehen, meettekö te juttelee sille? ja ihan mistä aiheesta vaan?

Entä miten huumori liittyy leijonaan? En oikeen o löytäny siitä varsinaisesti mainintaa, mut ite en muuta oikeen ympärilleni haluis kylvää. Tänä vuonna oon laskenu olleeni n.6 kertaa vihane. Niistä 4 kertaa ittelleni ja omille kämmeille. Ei oikein sovi mun luonteelle olla vihane. Ja jos oon, ni 15 min unet, ja se on ohi.Jos ei nukuta, ni 10 min ja se on ohi  Smiley

Tuntuu tyhmältä kylvää tämmöstä tarinaa "uudet käyttäjät" osioon. Enpä vaan vielä viitti ruveta häiriköimään muualla, uusilla topiceilla. Sitäpaitsi mähä oon uus käyttäjä. Eli saan kommunikoida vaan täällä  Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #16 : 02.06.2006 23:41:49 »

Lainaus
Mennään vaikka kahville keskustelemaan aiheesta leijona. (Yllättäen)mielelläni jaan kokemuksia omasta itsestäni jonkun kanssa 
 
 

Kiitän kutsusta! En tiedä olenko rajoittunut, mutta olen ottanut linjaksi täällä foorumilla, että en tutustu ihmisiin tosielämässä tätä kautta, se mahdollistaa minulle sen, että voin kirjoitella täällä vapautuneesti mistä tahansa aiheesta ilman että tarvitsisi sensuroida itseäni.

jos tutustun oikeasti, henkilökohtaisesti johonkin ihmiseen, haluan itse kontrolloida sitä, mitä asioita vuorovaikutukseeni hänen kanssaan kuuluu. täällä haluaisin olla vapaa puhumaan mistä vaan...tietenkin jossain rajoissa Grin


eli ainakin tällä hetkellä joudun kieltäytymään. Mutta tarkoitus ei siis ole tehdä tapaasi tutustua ihmisiin kyseenalaiseksi, päinvastoin minusta se on hyvä juttu mutkattomuudessaan Smiley


mutta perustakaa ihmeessä ketju jossa ruoditaan leijonan merkkiä, nousuleijonia, kuuleijonia, aurinkoleijonia...leijonuutta. minua kyllä kiinnostaa Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.06.2006 23:44:03 kirjoittanut sign? » tallennettu
PerusLeijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #17 : 03.06.2006 16:07:39 »

Yritän elää rukkasteni kanssa Smiley
Eiköhän leijonamieli jossain vaiheessa nosta itsensä jopa omaksi topiciksi. Sitä odotellessa... coolsmiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #18 : 03.06.2006 16:47:08 »

odottelemme Smiley ellei joku ehdi ensin laittaa leijonakeskustelua pystyyn Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: