Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka paljon se aurinkomerkki loppujenlopuksi painaa synastriassa?  (Luettu 3575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 03.03.2010 13:53:42 »

Näitä luetteloitahan löytyy, että vesimerkit ja maamerkit sopivat yhteen, ja ilmamerkit ja tulimerkit sopivat yhteen etc. Mutta jos otetaan nyt esimerkiksi vaikka Oinas jonka nousumerkki on skorpioni ja skorpioni jonka nousumerkki on vaaka, niin onko heidän suhteensa tuhoontuomittu vain niitten aurinkomerkkien "yhteensopimmatomuuden" takia?Jos synastriakartalta löytyy muutenkin pääasiassa positiivisia aspekteja ja vieläpä viitteitä entisien elämien takaisiin yhteyksiin?Mikä loppujenlopuksi on sen aurinkomerkin paino?  Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mirka222
Vieras
« Vastaus #1 : 03.03.2010 15:33:59 »

No mulla on ainakin yksi tuttu pariskunta, joista toinen on  aurinko skorpioni askendentti vaaka ja toinen  aurinko oinas, en muista/tiedä nousua..He ovat olleet jo 5 vuotta yhdessä ja hyvin menee... ja Ex-mieheni oli  aurinko harka ja mä  aurinko oinas, mutta esim. mun  kuu harka ja hänen  venus oinas, mikä osaltaan selitti miksi tultiin niin hyvin toimeen..Nykynen ukko on puolestaan  vaaka ja mä siis  oinas ja meidän pitäis sopia tosi hyvin yhteen, mutta meillä menee ajatusten tasolla sukset monesti ristiin aika pahastikin, tunnetta tosin löytyy mutta koin, että tultiin paremmin arjen tasolla toimeen tuon ex  harka kanssa...En menis vannomaan pelkästään  aurinko merkkien sopivuuteen
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.03.2010 16:16:47 »

Kyllä synastriassa pitää katsoa kokonaisuutta, eikä jumittua pelkkään Aurinkomerkkiin. Sellainen  samanhenkisyys löytyy tietty helposti esim. saman elementin tai polariteetin edustajien kesken, mutta ei tämä kerro vielä mitään siitä, onnistuuko parisuhde vai ei.

Klassisia parisuhdekuvioita voi opiskella vaikkapa "Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet" -ketjusta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #3 : 03.03.2010 17:28:00 »

Serkkuni on  aurinko  skorpioni  kuu vaaka askendentti vaaka ja mies  aurinko oinas muuta hänestä en tiedä, kun on syntynyt muilla mailla vierahilla.

Heillä nyt ainakin on tulenpalava, intohimoinen, temperamenttinen suhde, jossa oinas tuo käytännöllisyyttä ja toimeliaisuutta ja skorpioni järjestelmällisyyttä ja empatiaa suhteeseen. Näin ulkopuolisen silmin katseltuna. Myös kaksi lasta, talo ja kaksi yhdistynyttä kulttuuria ovat taloutensa teemoja.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: