Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 553067 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #45 : 09.02.2009 16:13:12 »

Sasha, teillä on siellä Wienissä sitten tavallista tyylikkäämpiä pultsareita tai meillä Suomessa ollaan sitten tavallista tyylittömämpiä  Wink  Grin Jokainen voi päättää itse  Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #46 : 24.02.2009 17:33:22 »

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/meikkivinkki/vinkit.shtml/vinkit_kauneus_on?816113

Tässä oli hauska artikkeli inhokkityyleistä. Kun tuon lukee niin tulee sellainen olo, että ihan sama mitä on päällä kun on jonkun mielestä kuitenkin tyylikäs/tyylitön.  Grin

Olen muuten näitä muotiblogejakin lukenut viime aikoina muutaman kerran. Palaan laittamaan linkkejä kunhan löydän ne taas. Ovat kyllä inspiroivia blogeja, kohtuudella luettuina.  Wink

edit: tässä ainakin yksi linkki. Pidän juuri tällaisesta ranskalaisesta pehmeän naisellisesta, ehkä jopa tyttömäisestä tyylistä.

http://www.leblogdebetty.com/
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 17:39:42 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #47 : 24.02.2009 22:22:50 »

totta, ja useimmiten se oma "tyyli" kai tuntuu vielä niin omalta ettei sitä oikeastaan edes miellä tyyliksi.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #48 : 25.02.2009 13:05:40 »

Kyllähän se ottaa aikaa, että oma tyyli löytyy. Minulla vaikuttaa edelleen jollain tavalla toisten mielipiteet, mutta enemmän se etten oikein ole jaksanut kiinnittää koko asiaan huomiota. Koko opiskeluajan ollut jotenkin vain sellainen mitäänsanomaton farkut ja joku huppari-tyyli suurinpiirtein tai joku todella neutraali musta paita.
En ole jotenkin uskaltanut erottua joukosta, mutta kyllä kun tästä siirryn työelämään niin ajattelin uudistaa vaatekaappianikin. Olen kyllästynyt opiskelija- ja massaluento tyyliin ja haluan siirtyä vähän naisellisempaan suuntaan.  Wink
Opettelen käyttämään hameita ja kävelemään taas koroilla.  :Smiley

Todellakin valittaminen on ihmisten lempipuuhaa. Siitä puheen ollen mä en tykkää pillifarkuista sitten yhtään. Tosin jos jotku nuoret haluaa niitä pitää niin ihan vapaasti. En siis tykkää niistä omissa jaloissa kun se malli ei sovi mulle sitten yhtään.  Tongue Näytän ihan hölmöltä plus että tulee vielä hölmö olo muutenkin.  Grin

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #49 : 25.02.2009 15:48:32 »

Inhoaako sitä todellakin tiettyä pukeutumistyyliä vai asioita joita pukeutuminen edustaa (tai mielikuvaa siitä)?  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #50 : 01.05.2009 19:56:43 »

Mulla oli tänään päällä punaiset housut, keltainen toppi ja ruohonvihreä trikoopaita siinä niin että keltainen näkyi kivasti alta.. Mustat helmet kaulassa ja mustat korvikset... Paidanvihreät balleriinatossut jalassa...

Mä taas en osaa pukeutua kokomustaan. Näytän aina vähintäänkin lapselliselta tai häiriintyneeltä yhdistäessäni raitaa, ruutua, pallokuosia ja kukkakuviota... Mutta en mä jaksa enää välittää mitä ihmiset ajattelee. Pukeuduin noin kolme vuotta tässä aika mauttomasti ja hajuttomasti, vaikka sisäinen sateenkaareni halusi päästä esille koko senkin ajan.. No nyt näkyy!!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #51 : 04.05.2009 17:46:01 »

http://www.halens.fi/Product/LargeImage.ashx?pid=039894&oi=0

Tuossa jotain, mitä tekis mieleni tilata...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #52 : 04.05.2009 18:30:51 »

Nämä tilasin mokkanahkaisina..

http://www.brandos.fi/img/sku/8954/8954-g.jpg

Mutta pistin takaisin Grin Todella päheät ja hyvät -mikäli kengissä olisi edes pieni platform. Nyt paino menee täysin tuohon päkiälle ja eivät siis mitkään varsinaiset käyttökengät.

Uh, mahto olla pohkeet lujilla?

Sanokaas hei joku mistä löytäisi hyviä juhlamekkoja?
Ois tulossa useempikin tilaisuus missä pitäisi
näyttää ihmiseltä,
mutta voi ruoja
mikä tää nykymuoti on noissa klänningeissä!
Hintaluokasta viis mutta kaikki näyttää joko mammamekoilta tai
sitten niissä on liian vähän kangasta.
Entäs värit ja kuosit, hyissaa..
Pitäs siis olla jotain muuta kuin mustaa ny,
mutta vaihtoehdot on aika kammottavat.
Jelppa!



tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #53 : 17.05.2009 19:45:30 »



Tämmönen löyty
http://www.astrologyfashion.com/2005.htm

että jaa-a..
siksiköhän ei nyt oo löytyny mtn hillittyä juhlarättiä?

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #54 : 28.05.2009 12:13:55 »

Olisi korkea aika että manttelit ja karvahatut palaavat muotiin, ehkä sitten syksyllä.  knuppel2

Olen odotellut vuositolkulla pula-ajan muodin comebackia, näytti vähemmän rähjäiseltä ja halvalta kuin nämä nykyiset tyylit.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 29.05.2009 16:44:42 »

Olisi korkea aika että manttelit ja karvahatut palaavat muotiin, ehkä sitten syksyllä.  knuppel2

Olen odotellut vuositolkulla pula-ajan muodin comebackia, näytti vähemmän rähjäiseltä ja halvalta kuin nämä nykyiset tyylit.

Totta. Afro

Mutta ainakin jo viime talvena Wienissä oli 60-70-luvun
tyylistä karvahattua monella päässä ja jo 2-3 talvea sitten
tuli uudestaan sotilasmalliset manttelit,
pitkinä ja lyhyinä ja näyttäsi, että ovat toistaiseksi jäädäkseen.
Myös naisilla pitkät korkeakorkoiset nahkasaappaat
ovat jo useamman talven muotia. Smiley

Naisten kesämuoti täällä on kyllä ihan anaalista suoraan sanottuna. buck2
Halvan näköistä ja värikästä keinokuitu-säkkiä
varustettuna keinonahkavyöllä, leggingseillä ja ballerinoilla,
joita sitten kaikenmaailman paksupeput ja palliriinat
vetää päälleen. buck2
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #56 : 01.06.2009 09:21:05 »

http://www.astrologyfashion.com/stars.htm

Jännää.. Ekan kerran näen että vaakaan liitetään musta Cheesy Yleensä vaa'an väreiksi mainitaan vaaleanpuna-ja sinipastellit crazy2 Pinkki on jossain ihan ok mutta en isoina pintoina päälleni laittaisi (yrityksistä huolimatta).. Sukkia on joskus ollut ja jotain muuta pientä mutta rajansa kaikella.

Olenkin aina tulkinnut tämän niin, ettei niihin merkin väreihin tarvitse pukeutua ihan päästä varpaisiin. Minullakin on vaakana kaapissa jotain pientä vaaleansinistä tai -punaista, lähinnä huiveja ja jotain paitapuseroita, sillä pastellivärit sopivat minulle hyvin. Parikymppisen näitä värejä tuli käytettyä mustan ohella enemmäkin, vaatekaappi toimi lähes täysin linjalla musta/valkea/punainen/vaaleansininen yläosa, musta/denim/khaki alaosa. Viime vuosina olen huomannut myös nousumerkin hiipineen vaatekaappiin, sillä siellä on paljon neitsyen "neutraaleja" värejä kuten taupea ja harmaata, ja murrettuja metsän- ja armeijan vihreitä. Vaakamaista on kai sitten se, että kiinnitän paljon huomiota siihen, miltä kangas tuntuu ja kuinka se laskeutuu, neitsytmäistä ompelujäljen ja jopa - langan arviointi (saatan toki ostaa jotain, vaikkei ompelujälki ihan priimaa olisi, mutta ns. kovan kulutuksen vaateissa kuten ulkotakeissa mietin valintoja pitkään).
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #57 : 14.06.2009 22:18:23 »

Legginsit hiiteen, ne on todellista tuskaa silmille, erityisesti paksupohkeisilla jotka keksivät lyhentää säärensä pohjemittaisella mallilla ja tossuilla kymmensenttisiksi... jumaleizzön

Ja pillifarkut prkle! Minä pidin sellaisia joskus vuonna 1 ja 2 kun ne oli mun ainoat housut, ei ne enää hiivatti soikoon voi olla oikeasti muotia! Angry
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #58 : 24.06.2009 20:50:41 »


Mitäs porukka on mieltä HEL looks-tyylistä?
Ultratrendikästä, väriläiskäistä ja luovaa katumuotia
vai
http://www.intternetti.net/~jiri/motivation/helsinki2.jpg 
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #59 : 26.06.2009 15:19:42 »

Esimerkiksi juuri tuolla Hellooksilla kaikilla on päällään pillifarkut/legginssit ja näyttävät muutenkin Muumilaaksosta karanneilta olioilta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 88
  Tulostusversio  
 
Siirry: