Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rituaali Seksi  (Luettu 56117 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #90 : 19.09.2010 20:17:54 »


Ja en usko että pelkästään miehet katselevat niitä hyvän-näköisiä naisia, koska myöskin naiset varmasti katselevat omia kanssa-sisariaan. Ja miksei naiset myöskin katsele meitä miespuolisiakin kavereita, tai ainakin mitä itse omalla kohdallani olen huomannut.

Kyllä! Minä voin rehdisti myöntää, että vaikka hetero olenkin, niin katselen myös naisiakin. Jokainen meistähän on jollakin tavalla bi ja se on tieteellisesti tutkittukin. Uskallan jopa väittää, että naiset katselevat toisia naisia enemmän kun miehet naisia.  Wink Naisilla vaan tuppaa iskemään kateus tai reviirinsä puolustus kun toinen kaunis nainen on lähettyvillä. Miehillä tämä taas yleensä menee niin, että vastaava tapahtuu, kun lihaksikkaampi, rikkaampi tai yhteiskunnassa korkeampi luokkainen mies tulee reviirille.

Ja mitä tuoksuihin tulee... raskaana oleva nainen erittää hormooneja, jotka ovat miehistä vastustamattomia. Raskaana olevat naiset siitä syystä ovat "haluttavia" miesten mielestä, mikä sinällään on hassua, koska naistahan on jo "tuikattu".  Grin Ehkä se perustuu vaan siihen, että uros pysyisi tiineenä olevan naaraansa luona, eikä etsisi uutta naarasta tuikattavaksi.  :Smiley

Mut nyt lopetan tästä kirjottelun, kun alkaa mennä aivan asian vierestä.  Cheesy
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #91 : 19.09.2010 22:02:51 »


Itsestäni voin kyllä sanoa, ettei minulla herää minkäänlaisia kateuden tunteita, vaikka olisikin menestyneempi mies mitä itse olen, tai vaikka lihaksikkaampi.
Koska ajattelen niin, että olen sitten vaikka näissä henkisissä jutuissa jotenkin tietävämpi.
Ja ainahan voi kehittää omia lihaksiansa täyteen timmiin, tai myös rahajutuissakin on omat mahdollisuutensa.

Nooh... mä nyt käytin vähän yleistystä omissa kirjotuksissani. Minäkään en koe kateutta toisten naisten ulkonäköön, vaan mun kateus tulee enempi siitä jos joku nainen on älykäs. Enkä tällä tarkoita koulutustasoa tai matikkapäätä tai kielitaitoja, vaan sellaista elämän älykkyyttä. Oivaltamista elämän asioista, maailman kaikkeuden mysteereistä ja psykologisista asioista. Mutta tosi elämässä (tällä tarkoitan netin ulkopuolista elämää) minun ei ole vielä tarvinnu kadehtia, koska en ole törmänny vertaiseeni.  2funny *tässä piilee itseironiaa* Mä tavallaan säälin niitä naisia joille pelkkä oma ulkonäkö on kaikki kaikessa ja että se tuo onnen. Mutta... en kiellä sitä etteikö minusta löytyisi sekin puoli joka ennen ulos lähtöä tuunaa itseään peilin edessä.  :Smiley

Lainaus
Vaikka jos ajattelen, että joku elämää suurempi neekeri tekisi minulle sen kaikkein kauheimman, vaikka nyt suihkussa heittäisi sen saippuan lattialle, niin varmaan siinä vaiheessa juoksisin jo kaukana kaukana.. Myöskin äkillinen tarve käyttää jotain karkea-energistä yhtäkkistä väkivaltaa voisi tulla kyseeseen pelkästään itsepuolustus-konstina.

Mä vähän luulen, että vastaavassa tilanteessa jokaiselle tulisi samanlainen itsesuojelumekanismi päälle. Mutta tuo taitaa olla hyvinkin monen heteromiehen "painajainen".  Grin

Lainaus
Tuota kateutta olen myös itsekin miettinyt, että juontuuko sekin jostain sellaisesta, että naiset pyrkii omalla kauneudellaan saamaan ne parhaat miehet, ja jos tulee kauniimpi yksilö niin heti uhkaa viedä sen oman ukkonsa, koska miehethän nyt ovat niin heikkoja, etteivät osaa vastustella kauniita naisia.

En usko, että pelkästään miehet eivät osaa vastustella miellyttävän näköistä tai oloista vastakkaista sukupuolta... nii tai sit samaakaan sukupuolta, riippuu ihmisestä. Naiset sekoaa puhetaidot omaavaan mieheen yleensä. Mutta kaikki tämä kertoo myös siitä, että parisuhteessa ei ole ollut kaikki kohdallaan tai tämä "pettävä" ei ole ollut koko sielullaan mukana parisuhteessa.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #92 : 20.09.2010 13:51:52 »

Jos nyt vaikka alkoholismia miettii, niin jos aina lupaa lopettaa eikä kykene siihen niin sekin on jo sitä luottamuksen pettämistä.

Mun ajatusmaailmassa minkä tahansa lupauksen pettäminen on pettämistä. Mun mielestä kumppania voi pettää muutenkin, kun vaan baarin vessassa tai laivareissulla. Tosin en tarkoita jos lupaa viedä roskat tai käydä kaupassa ja ei sitten teekään niin.  Grin Esimerkkinä nyt vaikka, et lupaa kumppanilleen olla keskusteluissa enempi läsnä, ei pelkästää paikalla ja ei sit lupauksensa jälkeen ajatustakaan uhraa muutokselleen. Se on toiselle petos omalla tavallaan. Toinen uskoo ja luottaa, että toinen on ollut vilpitön ja haluaa tehdä yhdessä hyvää parisuhteelle, mutta ei sitten kuitenkaan lupausta antaessaan meinannukaan olla sanojensa mittainen. Mun ajatusmaailmassa on fyysistä ja henkistä pettämistä. Usein vaan pelkästään fyysistä pettämistä pidetään oikeana petoksena, vaikka se henkinen pettäminen vuosien saatossa on tuhoisampaa petetylle kun fyysinen. Kun joku on epäluotettava ja valehtelee paljon ja aina kaikessa, nii ihminen menettää luoton muihinkin ihmisiin, kun vaan kumppaniinsa... jopa luottamus itseen alkaa kärsimään. Kun fyysisestä pettämisestä jää kiinni, nii yleensä petetty lähtee lätkimään tai asioita puidaan ja puidaan ja saatetaan vielä jatkaa yhdessä. Mutta entäs kun lupauksen pettämisestä jää kiinni? Tai valehtelusta tmv.? Asia jää yleensä aivan käsittelemättä ja noidankehä on valmis.

Käytin taas vähä yleistystä ja kärjistystä...  Wink

Vapaat suhteet ja kimppakivat on asia erikseen. Niissä on kyse kahden ihmisen sopimuksesta, nii tai sit ryhmän, jos kyse on kimpasta.  Smiley Mutta niissäkin on yleensä omat "sääntönsä" ja niitä ei pidä rikkoa.  Wink Vapaissa suhteissa saattaa olla esimerkiksi, että kotiin ei saa tuoda toisia tai kahta kertaa ei saa olla sama kumppani jne. Monasti sieltäkin löytyy sääntönsä ja sopimuksensa joita kummankin osapuolen kuuluisi kunnioittaa. Mutta kunnioitetaanko niitä? Mä vähän luulen, että ei kaikki kunnioita siltikään. Ihminen on siitä jännä kapistus, että vaikka sääntöjä ja rajoja löysättäisiin, nii silti ihmiselle tulee tarve kokeilla vähän rajojen ulkopuoleltakin. Miksikäs sitä sanotaankaan? Ai, nii! Ahneus! Ihminen on ahne. Ja nyt tavallaan ympyrä alkaa sulkeutua, kun palaan tähän rituaali seksiin. Mä luulen, en siis väitä tietäväni, että rituaali seksikin on omalla tavalla ahneutta. Kun tarvii kokea aina vaan suurempaa ja uudempaa. Ahneus iskee, kun tarvii ylittää itsensä kerta toisensa jälkeen. Onko siinä enää kyse omasta sielun valaistumisesta vai enemmänkin oman egonsa kohottamisesta ja egolle kokemuksien tuottamisesta? coolsmiley Mutta onko se paha asia? Ei mun mielestä. Ihminen on vaan korkeampia ja korkeampia tavoitteleva. Mutta se, että joku uskonlahkon tai ajatusmaailman guru saa mut panemalla lähemmäs jumalaa tai universaalista valoa ja rakkautta on vaan minusta täyttä shaishea.

Mutta joo, meitä on moneen junaan ja toiset jää asemalle...  :Smiley


Ehkäpä tässä itse alan kehittämään noita puhe-taitoja, kun on tilauksessa kohdata se oma kaksoisliekki, ja kun eräs henkilö jo kerran sanoikin, että tulen jossain kohdassa kohtaamaan hänet..
Sitä odotellessa, että milloin ovikelloni soi, no tulithan sinä lopultakin kun tässä olen sinua jo odotellutkin.. idiot2
Kenties kuitenkin ostan ensitöikseni itselleni elämän, jonka jälkeen onkin hyvä lähteä metsästämään sitä oikeaa kumppania itsellensä. Sitä vain muuttuu varovaiseksi, kun ei voi koskaan tietää minkälaisia luonteenpiirteitä ihmisistä löytyy. Lips Sealed

Sellainen elämä on varmaa aika hyvä ensitöikseen ostaa, sen jälkee sit hioa puhetta ja sitten painua metsästykseen.  Wink
Ihmisistä löytyy kaikenlaisia luonteenpiirteitä. Eikö meistä jokainen ylläty jopa itsestään ja omista joistakin luonteenpiirteistä, vaikka kuinka tuntisi itsensä? Mä en usko, että ketään voi sanoa tuntevansa täysin, kun eihän itseäänkään voi tuntea täysin.  Wink Jokainen meistä muuttuu kaiken aikaa eirlaisten tapahtumien ja/tai ihmisten seurauksena. Ei kukaa voi tietää omasta itsestään miten käyttäytyisi tai sanoisi jossakin sellaisessa tilanteessa mitä ei ole vielä koskaan kohdannu. Sitä voi kuvitella miten tekis tai sanois, mutta ei voi tietää. Sekin perustuu olettamukseen itsestään... ja siksi me petymme toisiin ihmisiin ja heidän luonteisiin, kun olemme olettaneet heistä jotain tiettyä.

tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #93 : 21.09.2010 21:11:57 »

Nykymaailma on kuitenkin menossa siihen että tietoisuus kasvaa entisestään, ja itse ainakin haluan uskoa siihen, että jonain päivänä ihmiset ymmärtää ottaa enemmän huumoria tekemisiinsä.
Enkä tarkoita mitenkään missi-läppänä, kun en käytä yläosiakaan, vaan ihan vaan ajattelemalla ihmiskunnan menneisyyttä. Paljon on tapahtunut kehitystä viimeisten vuosikymmenienkin aikana.
Ja onhan ainakin nykyään jo televisiossakin kaikenmaailman hörhöt ja hipit puhumassa rakkaudellisista jutuista. Ja energiallisistakin asioista, jos vaikka uskoo kivienkin vaikutuksiin niin silloin se tehoaakin. Smiley
Toisaalta jos on skeptikko, niin silloin on valmiiksi jo sellainen ajatusmaailma, että ei tuo voi olla mahdollista. Ja tuskin energia-jutuista silloin tulee mitään vaikutuksiakaan.

Oon itse huomannu, että ihmiset alkavat aivan selvästi avautua näille henkimaailma yms. asioille. Oikeastaan mikään ei enään ole tabu. Mulle on alkanu selviämään, että mun lähellä on paljon ihmisiä joilla on kokemuksia henkimaailmaan liittyvistä asioista ja he ovat uskoneet aina niihin. Sitä ei vaan ennen ole kukaan tuonnu julki... en minäkään ole kovaan ääneen huudellu juttujani tai ajatuksiani, mutta nyt vaan uskallan alkaa olemaan oma itseni ja mulla on niin vapautunu olo, kun ei mua pidetäkään "hulluna"... Vähä hulluna ja outona mua nyt on aina pidetty, mut kuitenkin sillee hyvällä mielellä.  Cheesy

Mä uskon niin, että kun uskoo ja tietää jotain, niin silloin ne asiat kokee, tuntee ja jopa näkee. Ihmismieli on vaan niin vahva väline. Jos ihminen on sairas, niin lääkärit käskee uskomaan ja olemaan positiivinen jne. jotta elimistö toipuisi ja nujertaisi paremmin sairauden. Eikö tämä voikin päteä muuhunkin? Esimerkiksi mainitsemiisi kiviin ja niiden energioihin. Ihminen uskoo, joten hän ottaa sen energian myös vastaankin.

Mutta nyt päädyn taas miettimään, sitä rituaali seksiä.  2funny Perustuuko se näissä lahkoissa ja yms. siihen, että guru joka on taitava puhumaan, nii saa ihmiset uskomaan siihen niin paljon, että sen seksin kautta kokee sitten jotain todella suurta? Silloinhan se guru omaa vaan todella hyvät puheen lahjat ja se ihminen jota painetaan tekee oikeasti itse itselleen sen kokemuksen? Äh, tässähän kaikki omat mielipiteet ja kuvitelmat alkaa muuttua mutkikkaammiksi...  idiot2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #94 : 22.09.2010 01:01:05 »


No itse ainakin ajattelen siten, että kun on avoin niin se antaa paljon erilaisia mahdollisuuksia suuntaan jos toiseen. Mutta täytyy se jokin yhteinen sävel löytyä, koska jos toinen ei ole avoin niin ei sitä silloin mielestäni voi tehdäkään.
Ainakin kavahtaa sellainen, jos pitäisi alkaa haavoittamaan/haavoittumaan seksin aikana, kun se on jo aika vaaralliseltakin kuulostavaa. Lips Sealed
Vaikkei tietenkään ne pitkät kynnet ole ollenkaan huono juttu, coolsmiley
mutta nuo kaikki sodan takia kehitetyt aseet ja pommit pidän mielelläni jossain muualla kuin petipuuhissa.. tai ainakin pitäisi olla hyvinkin varma, mihin on lähtemässä jos jotain sm-leikkejä tekisi.. Mutta kun pitää silti ajatukset avoimina, niin ei tule suoralta kädeltä sanottua millekään, ettei koskaan.. :Smiley

Hmm... s/m-jutuissakin on ne omat "säännöt", mistä höpöttelinkin aiemmassa viestissäni. Turvasana on kaiken a ja o.  Wink Mut tietty kurjaahan se olis jos turvasana on joku sanahirviö ja sit ei hädän hetkellä osaa sanoa sitä tai ei muista.  2funny Vois monelle tulla paniikki jos itse olis sidottuna ja muut kaivelis esiin vaseliinipurkin ja helvatin moisen parrun...  2funny No joo... nyt menee taas aivan yli mun jutut.  Lips Sealed

Mä en saa oikein tuntumaan sitä oikealta, että verta pitäisi vuodattaa universaalin rakkauden takia...   Huh Mut ehkä mun ei välttämättä tarvitsekaan... ei olis mun juttu olleskaan. On vaan jotenkin epäloogista.

Lainaus
Mutta varmasti se perustuu siihenkin, että taitava guru, joko egoaan pönkittäen, tai sitten pelkästään rakkaudellisista syistä kykenee saamaan kumppaninsa uskomaan joihinkin rituaalisekstailuihinkin. Mutta toisaalta jos miettii asiaa painettavan osapuolen kannalta, niin jos hän saa jonkun ylimaallisen kokemuksen seksistä, niin mielestäni se on hänen kannaltaan hyvä juttu.
Tottakai jos taas ajattelee, että guru pelkästään käyttää hyväkseen naista (tai miksei miestäkin?), niin silloin heti tulee mieleen, että yrittääkö tuo guru saada jonkin pukin maineen?

Mun kuvitelmissa ja mielipiteissä tälläinen thö guru saa tyydytystä ihmisen psykologisesta alistamisesta. Yleensä tälläiseen (huom. yleinsä, ei aina) hakeutuu sellainen hukassa oleva ihminen, jolla on elämässä vähän kaikki hakusessa ja henkinen tasapaino ei ole kohdallaan. Sellaisiahan nämä gurut saalistavat. Helppoja aivopestä ja saada tekemään mitä vain. Oma ego saa siitäkin hänen eliksiiriään.

Mutta mutta... onhan näitä ihan tavallisia pöksyihin puhujia jatkuvasti baarit täynnä. Toiset taitavampia kun toiset... sen kato näkee naamasta kun lakkaa saamasta.  Grin

Lainaus
Wink Omatkin mielipiteeni ovat sen verran monimutkaisia, ettei niistä taida ottaa selvää alakerran kaverikaan siinä hiilihangossaan ja vihtahousuissaan, vaikka olisikin siellä Hangossa? idiot2

Joo!  Grin Ja sitkun niitä yrittää saada kirjotettua ja sillee, että tulis mahd. vähän väärinymmärretyksi. Tehtävä mahdoton!
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #95 : 22.09.2010 11:30:07 »

Ehkei kannata sitä turvasanaa valita että se on joku externalincubator tai lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas (suomen kielen pisin yhdyssana, btw) Wink Kyllä sekin neuvotellaan kumppanin kanssa, että se on molemmille tiedossa ja muistissa.

Juu... mä tuossa heitin tällästä hurttia huumoria vain.  Wink Se tilannekomiikka jonka näin mielessäni oli huvittava.

Taitaa olla myös hyvin harvinaista, että turvasanana toimisi EI, EI SAA tai vaikka LOPETA!


S/M-parisuhteitahan on tutkittu ja niistä sanotaan että niiden kommunikaatiotaso on järjettömän paljon syvempi kuin ns. tavallisissa parisuhteissa. Itsen ja toisen tuntemisestahan siinäkin on kyse. Ja topiciin tämä liittyy siten että S/M-seksi on yleensä tosi ritualisoitua, spontaaniuden illusio mutta kuitenkin tarkkaan sovitut pelisäännöt.

Tuo on varmasti totta! Mä heitän tähän karkean oman mielikuvani, että mitä "extremempää" on seksielämä pariskunnalla, niin sitä todennäkösempää on, että heillä on kommunikaatiotaso syvempi. Ja vastaavasti jos on "valot pois lauantai-iltaisin ja peiton alla" tapana, nii ehkäpä heillä voisi olla syvällisessä keskustelussa opettelua ja opettelua toisistaan. Mutta en kuitenkaan yleistä.

HUOM. Mä heitin karkean ja karrikoidun mielikuvani asioista!  Wink Joten kukaa ei toivottavasti vetäse herneenpalkoja nenuunsa.

Tulipa tässä vielä mieleeni sellainen, että eikö rituaali seksiä voi harjoittaa yksin? Tarviiko se aivan oikeasti niitä guruja ja taikureita?  Huh
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #96 : 23.09.2010 21:27:40 »



Lainaus
Tulipa tässä vielä mieleeni sellainen, että eikö rituaali seksiä voi harjoittaa yksin? Tarviiko se aivan oikeasti niitä guruja ja taikureita?   

Miksei sitä voi yksinkin harrastaa, vaikka jotenkin minua siltikin mietityttää yleensäkin ritumaali-seksi, että onko se sitä valmiiksi käsikirjoitettua juttua, että almanakassa näyttäisi olevan keskiviikko-iltana siinä salkkareiden mainoskatkolla pari minuuttia aikaa, koska lapset ovat juuri silloin mummolassa opettelemassa leipomaan pullia syyskeräyksen takia, mutta muuten on sitten ilta kiinni, myöskin koko viikko.. Että tuossa on tuo minun tekemäni seksi-opas, minkä mukaan ne rituaalit tulee tehdä.. Kolmen viisaan miehen tekniikka? Mikäs se sitten on? No meillä konservatiiveilla ei ole oikeutta minkäänlaisiin muihin seksi-asentoihin, kuin tuohon jehovan-lähetyssaarnaajien asentoon, koska siinä todella suuressa kirjassa itse Jumala on niin sanonut..
(HEH! Ei mikään ihme, jos niitä pattereilla toimivia juttuja meneekin kaupaksi, kun nykyajan kiire vie sitä aikaa ja kaikenlainen urakeskeisyys muutenkin.. Mutta jokainen tyylillään.. Smiley)

Mutta sellainen spontaanius seksissäkin on sitä, ettei liikaa tule suunniteltua juttuja, tai ehkä siten että aina välillä tekee jonkun "käsikirjoituksen", että leikittäiskös tänään vaikka tällaista.. Ja sitten voisi kokeilla vaikka sellaistakin.. OHO! Tuollaisesta nyt puhumattakaan! Shocked

(Eli jälleen huomasin, ettei ole tietoa itselläkään, mitä mieltä olen.. Tiedätkö sinä mitä täällä tapahtuu? Grin)

Hei! Nyt sulla Keskiyön Vahinko? meni rutiini ja rituaali sekaisin!  2funny

Ja sun kysymykseen, tiedätkö sinä mitä täällä tapahtuu? Joudun vastaan, et emmä mitää tiiä, mä oon vaan tääl töissä... ai nii, en mä ollukaan tääl töissä. No mut, silti en ikinä tiedä mitää, mä vaan luulen tietäväni.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #97 : 24.09.2010 14:06:01 »

Ai eikö miehiä nappaa et on kalenterit kummallakin kädessä ja... "ensi kuun 3. tiistaina lapset menee nukkumaan aiempaa, nii sitten voidaan vähä... mut silloinkin kelivarauksella, kun mun kierto kato on vähä sekaisin nyt ja mulla on viime aikoina ollu katos tota päänsärkyä"  2funny

Taisin taas ihan vähän karrikoida asioita  :Smiley

Parempi kun ei ota elämästä eikä seksistäkään mitään suurempia pultteja. :Smiley

Näin se on! Antaa vaan virran viedä ja elää siinä hetkessä.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
8
« Vastaus #98 : 26.09.2010 12:31:17 »

no ei sul kyl paljon muita vaihtoehtoja ole kuin ryhtyminen Taikuriksi joka hoitaa naisia ja maisemanvaihto, aiheesta tietoa ketjussa. samalla hoituu raha-asiasikin.  Cheesy  Grin

joo.. take it easy..
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 12:34:59 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #99 : 23.10.2010 17:25:21 »

KV;
Jos Olisit taikuri, et miettisi miten sinuun suhtaudutaan.

Eikä siihen varmaan käytännön komemusta edes tarvita. Näitä asioita kanvoidaan - ei anneta.


Voisin itse jakaa sen, että ajattelin tästä ihmisestä pitkään pahaa. Nimenomaan Sashasta. Hän ärsytti minua - oli liiankin aktiivinen ja niin pirun ärsyttävä.

Siinä kohtaa kun hän uskalsi avautua näinkin arasta asiasta täällä ymmärsin miksi. Itseään on vaikea katsoa peiliin. Olen äärimmäisen kiitollinen, että hän jakoi. Antoi minulle paljon, vaikkei ollut velkaa.

Ymmärrän hyvin, miksi hänen oli aika lähteä. Joksus on liian paljon olla Täysin erilainen.

Ja joskus on hyvin hyvin vaikeaa myöntää olleensa väärässä tai uskoneensa vääriin jumaliin.



Seksuaalisuus on minulle tärkeä asia. Elän eri tavalla kuin useimmat naiset.






Sinua minä etsin - mutta matkalla aion seikkalla. Miksi en?

 smitten

/ Isda
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #100 : 24.10.2010 16:57:53 »

Astrolla pitäisi olla alkolukko. Niin kuin monella muullakin jutskalla, esim. kännykällä.

KV: en tarkoittanut sinua.

 Grin mun kanssa..."sinua minä etsin"  Cheesy

Pakko poistaa tää profiili, kun saan täällä päässä pikemminkin aina hävetä kirjoituksiani kuin mitään niistä irti.

/Isda
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: