Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tupakan vieroitusoireet  (Luettu 94997 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #90 : 03.05.2008 17:38:30 »

Ihanaa Tigris  smitten

Mä lopetin sauhuttelun muutamaa kuukautta ennen raskauttani (olen jo tainnut kertoakin  :Smiley
Ensin vähensin pikkuhiljalleen pariin röökiin päivässä ja sitten vaan LOPPU.

Isäni tapasi syödä pahimpaan tupakantuskaansa rusinoita, mutta hänellä olikin jo siinä vaiheessa tekarit  Wink

Liikunta auttaa jos vaikka mihin himoon  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Norna
Vieras
« Vastaus #91 : 03.05.2008 20:21:53 »

 Minäkin olen nyt sitten ilman tupakkia, näin alussa onkin helppoa kun samoin tein iski joku ihanainen pöpö kurkkuun ja tuntuu että olisi jokin toispuolinen angiina. Ei käy edes mielessä mikään tupakan tapainen...
 Sitten taas katsotaan taisteluasemia uudestaan kunhan tästä tervehtyy  Smiley

 Raskausaikainen tupakoimattomuus tuntui jotenkin itsestäänselvältä, aloin kuitenkin polttamaan imetyksen loppusuoralla  Sad, imetinkin jonkun lähemmäs vuoden. Miksi ihmeessä aloitin uudestaan?  uglystupid2
 Sosiaaliset tapaamiset tupakoivien kanssa hermostuttaa jo etukäteen  Undecided, niitä kun on jostain syystä pyörinyt tossa...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #92 : 03.06.2008 09:41:26 »

Hyvä kaikki lopettaneet!!! Ja sitä suunnittelevatkin  Cheesy

Itselläni kolmas kuukausi ilman ja hyvin menee! En kaipaa juurikaan enää typerää käärylettä. Se haiseekin jo kamalalle  Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #93 : 11.06.2008 12:22:06 »

Liikunta auttaa jos vaikka mihin himoon  Smiley

Totta turiset!  Wink Grin Grin Grin

Olen ollut pari päivää työreissussa, niin huomasin olevani liikunnan puutteessa...ja sitten luin tämän...  laugh 2funny
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #94 : 19.06.2008 17:43:59 »

Heissulivei,

tänään tuli kuukausi täyteen savuttomana ja
edelleenkään ei tee pätkääkään mieli kessutella.

Työpaikalla tupakkahuoneen ohi pitää juosta, koska
se haju ON karmee.. kuinka olen ikinä voinu istua siellä..?

Kummallista on myös kaupassa, kun en ollenkaan ole edes
meinannut ostaa tupakkaa (tosin kielsin alkuun myymästä
mulle vaikka anelisin kuinka  Grin), jotenkin vaan ajattelin
sen olevan niin tapa että meinaa ostaa vaikkei ole haluakaan.  crazy2

Tsemppiä kaikille irti päässeille ja yrittäjille  smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #95 : 02.07.2008 10:05:28 »

Hienoa Sissis!!!! Olen hyvin ylpeä sinusta!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #96 : 02.07.2008 14:53:55 »

Mä olen retkahtanut.. Tongue
tallennettu
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #97 : 02.07.2008 23:17:34 »

Hienoa Sissis!!!! Olen hyvin ylpeä sinusta!!!
Kiitos Artemis!  Smiley
Tämä tunne (ja olo) on niin hieno, ihanaa kun saan sen täällä jakaa.
 
~Sissis  smitten
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #98 : 03.07.2008 07:36:32 »

Jos retkahtaa niin sitten vaan uusi yritys! Ihmisiä me vaan olemme =D

Elikkä uusi tsemppi päälle!!

Mulla oli lomalla vähän vaikeaa, tuli himoja.. Mutta kyllä se siitä taas. Vaikeita aikoja tulee lopettamisenkin jälkeen silloin tällöin, mutta pitää vaan yrittää olla tiukkana ja se menee ohi!

Hyvä kaikki!!!
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #99 : 03.07.2008 11:27:22 »

Mä olen retkahtanut.. Tongue
Sittenhän olet retkahtanut ja homma etenee. Noin minäkin tein varmaan satoja kertoja ennen kuin lopulta pysyin erossa. Jokainen yritys lopettaa pössyttely vie lähemmäksi onnistumista, joten anna itsellesi retkahdus anteeksi ja pidä mielessä se miten iloinen olit tauon aikana onnistumisestasi. Positiivinen palaute omista onnistumisista auttaa kokeilemaan lopettamista uudelleen. Artemis on ihan oikeassa siinä, että tupakantuska voi yllättää vaikka olisi polttamatta kymmenen vuotta. Tuskan ohittaminen vaan helpottuu vuosien mittaan. Lopulta tupakanhimo on vain ohikiitävä ajatus.    Smiley

Oikein Lämpimät Onnittelut kaikille lopettamista tai taukoa yrittäville!   smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #100 : 03.07.2008 12:59:37 »

Atomi ja Artemis puhuvat asiaa. Noista epämiellyttävistä asioista, jotka nostavat tupakanhimon pintaan...ajatelkaas, että onhan niistä selvittävä meidänkin, jotka emme polta ja ilman tupakkaa tekin selvisitte ennen kuin aloitte polttamaan. Miksette te siis oppisi uudelleen selviämään? Smiley Ohimeneviä tilanteitahan nekin vain ovat - ja tupakkahan niissä on se ylimääräinen, mikä ei kuulu joukkoon.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #101 : 03.07.2008 13:32:19 »

niin tupakka on täysin turha, eikä se ole koskaan missään oikeasti auttanut. Lisäksi se tuhoaa maailman keuhkoja eli sademetsää se teollisuus. knuppel2

silloin kun joutuu istumaan tietokoneen ääressä ja jos ei ole "tietokone/toimistotyyppinen" ihminen, tupakka tuo tekosyyn päästä liikkumaan...tosin eikö suositus ole, että muutenkin kannattaisi 1 tunnin välein liikkua jos työskentelee tietokoneella. Olen sen verran liikkuvainen että minun on ollut vaikea sopeutua päätetyöskentelyyn, ellei se vie mukanaan täysin...

niin, jotkut on nuorena typeriä kun aloittaa. Ei olisi tullut mieleenikään silloin liikunnallisina vuosinani polttaa, olin liian tyytyväinen terveyteeni...mutta mielessä oli typerä mielikuva että liikunnaliset ja terveet ihmiset on tyhmiä, joten asia korjautuu kun muuttuu kirjoja lukevaksi älyköksi joka vetää tupakkaa, ja halveksii kehoaan....


toisilla on typeriä mielikuvia. no kirjoja tuli luettua ja kehoa vähäteltyä ja oltua muka niin hemmetin älykkö crazy2

nyt lienee aika poistaa tuollaiset naivit stereotypiat.... crazy2

ei terveet elämäntavat ja kehossaan hyvinvointi/liikunnallisuus tarkoita yksi yhteen sitä että olisi TYHMÄ. Pikemminkin voi olla jopa päinvastoin...




Ihan totta! Minäkään en ole tietokoneella jumittava toimistotyöläinen ja sitä olen kuitenkin tehnyt jo vuosia, vaikkakin eri aloilla, ja tiuhaan vaihdellut... Tupakka oli pitkään se mikä sai jaksamaan, tai siis, antoi sellaisen kuvan että sen voimalla jaksaa =D

No nyt en pidä edes niitä taukoja, pidän vain ruokatauon, ei ihme että on selkä jumissa koko ajan... Inhoan tätä jökittämistä. Kumpa keksisin mitä työkseni tekisinkään..

Mutta takaisin aiheeseen. Eli monet joiden kanssa olen puhunut, sanovat että jopa vuosienkin jälkeen voi tulla tupakka fiiliksiä, mutta pitää vaan antaa niiden lipua pois. Ei ne jää vaivaamaan jos vain hetken kestää. Ja se helpottuu.

p.s 7 kiloa on tullut painoa muuten.. Enää ei mene vanhat housut jalkaan..
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #102 : 05.07.2008 12:27:22 »

Minulla on ollut samanlaisia typeriä oletuksia ja mielikuvia tuosta sporttisuudesta vs. älykköhenkisyydestä nuorempana. En suostunut laittamaan mitään sporttista päälleni kun se oli niin noloa.  Tongue

Niin ja lenkillä ei kehdannut käydä... Voihan asennevamma.  buck2

Mitä vanhemmaksi sitä tulee sitä enemmän miettii myös terveyttä tai siis osaa arvostaa sitä.

En tiedä millä saisin mahdutettua liikuntaa elämääni kun se piristäisi niin kovin.

Mutta siis itse asiaan. Olen sellainen satunnainen polttelija, joka kessuttelee ehkä kerran/pari kuukaudessa pari röökiä. En oikeasti muista koska viimeksi olisin kessutellut yhtään, mutta eilen meni kolme röökiä ja voi ällötys muuten on ihan oksettava olo nyt.  Shocked Ihan järkyttävän tukkoinen ja huono olo kehossa. Se johtuu tuosta tupakasta. En keksi mitään muuta erikoista eiliseen liittyen, joka aiheuttaisi tällaisen olon.  buck2

Aikaisemmin ajattelin, että ei se mitään jos silloin tällöin sauhuttelee yhden tai kaksi... Mutta nyt elimistö tuntuu olevan hyvin jyrkästi sitä mieltä, että EI YHTÄÄN ENÄÄ ja sitä nyt kuuntelen.
 smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #103 : 06.07.2008 16:57:25 »

...
tänään tuli kuukausi täyteen savuttomana ja
edelleenkään ei tee pätkääkään mieli kessutella.

Työpaikalla tupakkahuoneen ohi pitää juosta, koska
se haju ON karmee.. kuinka olen ikinä voinu istua siellä..?
...
Tämä tunne (ja olo) on niin hieno, ihanaa kun saan sen täällä jakaa.

Hei "Sissis"


Hieno juttu, että olet päässyt alkuun.

Kyllä sinä onnistut tässäkin asiassa,
koska olet selvinnyt vaikeimmistakin jutuista
- tahdonvoima
muuttaa
omia elämäntapojaan
on hieno asia

Rahaa säästyy kaikkeen muuhun kivaan


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #104 : 06.07.2008 16:59:56 »

Mä olen retkahtanut.. Tongue

Hei "Kaylee"


Ups.

Aloitappa uusi yritys

- kyllä sinä onnistut,
kun oikein kovasti haluat


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: