Sivuja: 1 ... 640 641 [642] 643 644 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648980 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9615 : 22.06.2009 17:48:20 »

Hmm..

- joka tapauksessa, Coraline oli oikein mainio (varsinkin Elwynille tiedoksi  Wink ) ja melko uskollinen Gaimanin kirjalle.
Toki uhkaavaa tunnelmaa lievennetty k-7 sopivaksi.. vaan joku tyllerö tais pelätä silti.
Jotenkin hassua kun lastenfilkassa näkyi myös muutama gootahtava jantteri, itsellä oli sentäs tohkeissaan oleva lapsi kulissina mukana.  Smiley
Oli hieman yllätys se lippujen hinta: 12 ja puoli ekeä siitä 3d-elämyksestä. Olihan se paikka paikoin aika elävä, mutta ko. tekniikasta olisi enemmänkin voinut kuvallisesti irroittaa. Vaan ymmärtäähän sen, että huomioon on otettu tuleva dvd-muotokin, -tuskinpa edes hifeimmät hdtv:t onnistuis olemaan noin uloitteikkaita.

Ääö, tulis nyt kello seittemän ja kirjastot menis kiinni. Tuuppais muutaman myöhästyneen opuksen sitten palautusluukun kautta. Samalla vois käydä ilmaamassa lähihuoltsikalla fillarista kumit ja pyöräillä puistoon jätskille...


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9616 : 22.06.2009 19:01:22 »

Mä kieltäydyin sairaalahoidosta, lääkäri varotteli että mun munuaiset saattaa mennä tilttiin koska vaan..
Nou hätä, aloin juomaan nesteitä urakalla ja puudutusgeelin tuomalla ihanalla tunnottomuudella on ihan kivutonta pissata.. En ookkaan sitten puoleentoistavuorokauteen pissannut, ennen kuin nyt..

Sitten sain viikon saikkua niin katotaan, jos ylihuomenna pystyy niin meen töihin..!

Minne sitä puudutusgeeliä laitetaan? Ihan...? Huh

Pakko kertoa hassu tarina.  Smiley
Kerran luulin, että minulle on iskenyt joku tauti pimpsaan.
Olen ihan neuroottinen jalkovälini suhteen ja tykkään pitää sen hyvässä kunnossa
-kaikin puolin ja no.. :Smiley -olin sitä sitten antanut vahata, brasialaisen ihan.. :Smiley
...siis tuollaisessa kauneussalongissa ja pari päivää myöhemmin toiseen häpyhuuleen ilmestyi
kipeän puoleinen patti ja minä siitä (silloista) miestäni syyttelemään, joka tietenkin oli ihan ihmeissään ja vakuuttelmassa syyttömyyttään ja terveyttään ja sanomassa,
että ei hänen tässä tarvitse minnekään lääkärille mennä ja kaikkea
-hirveä draama päälle ja että kuule kun tulen lääkäriltä, niin suhde on kuules antibiotin kanssa kuule loppu ja kuule jos yrität jotain niin stna kuule, saat häipyä ilman lääkitystä prkle.. tickedoff

No lääkärillä sitten itkeä vuodatan pattia häpyhuulessa ja pettymystäni (silloiseen) miesystävääni
ja lääkäri kovasti ymmärtäväinen ja osoittamassa empatiaansa ja sanoo,
että käypäs tuohon gynepedille ja katsoo ja tunnustelee
ja nostaa huvittuneena päänsä jalkovälistäni
-tulehtunut karvatuppi! crazy2 Siis finni! Grin 2funny Grin 2funny

No sain jonkin sortin acne-voiteen mukaani käytettäväksi,
että ikävä näppy häipyy häiritsemästä elämääni.  :Smiley
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9617 : 22.06.2009 20:20:48 »



Ehanaa..
Juutuubistahan löytyy vaikka mitä, ja tuli näistä "share your excretion"-postauksista
mieleen että sieltä löytyy mm. finninpuristeluvideoitakin..
Osa on niin corea materiaalia että katsomaan pääsee vaan rekisteröitymällä.

Sitten jotkut ovat vieläpä kuvanneet reaktioitaan
samalla kun katsovat tähän kahvi- ja teetupaan sopivaa
"kermavaahtokuorrutteen" pusertelua

http://www.youtube.com/watch?v=af0hqywcMQA

Tämä siis reaktiovideo,
eli aikamoista eyesorea ruudulla..
(Oikeasta kulmasta kyllä näkee minkä kaliiberin paiseista on kyse..)

Mutta tarjoillaan näin iltateen kanssa vain mielikuva  Tongue







tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9618 : 22.06.2009 21:04:53 »


Minne sitä puudutusgeeliä laitetaan? Ihan...? Huh


No sinne missä kipu on.. Kyllähän sitä suoraan virtsaputkeenkin laitetaan silloin kun katetroidaan..
Sellaista geeliä missä on lidokaiinia, alue puutuu noin viidessä minuutissa ja kestää noin 20min, eli sellainen aika kevyt mutta vie kuitenkin kivulta särmän...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9619 : 22.06.2009 21:14:50 »

Kiitti vaan rhoda....  Grin
youtube on kyllä kaikkea erikoista täynnä...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9620 : 22.06.2009 23:15:42 »

Kiitti vaan rhoda....  Grin
youtube on kyllä kaikkea erikoista täynnä...

Joo.

Sitä oon muuten ihmettelyt mihin on hävinneet lähes
kaikki alkuperäiset musiikkivideot? Kopiraitti iskeny?
Löytyy kyllä livetaltiointeja ja mikä karseinta
(NÄILLE pitäsi vaatia rekisteröintiä) aivan järkyttäviä cover-raiskauksia
milloin mistäkin helmestä.

Viime aikoina oon metästellyt vanhoja film noir-
tyyppisiä jenkkileffoja, joihin on ajan sensuurilaista johtuen
kätketty kaikenlaista kierto-ilmaisua ja muuta morbidia viittausta
aika rankkoihinkin aiheisiin..
Yleensä ne on vaan aika monessa osassa katsottavia,
ja lataaminenkin kestää aikansa, mutta jotain tummanpuhuvan
kiehtovaa niistä löytyy..
Seuraavaksi aattelin katsoa The Night of the Hunterin (1955)
joka on Suomessa saatavilla vain (yhäkin!) leikattuna versiona..



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9621 : 23.06.2009 10:36:46 »

tigrikselle tosi vaarallisen tarttuvan taudin kuvaus..

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=5962.435

sainpa tehostettua maksuliikennettä ja projektit pursuaa niskaan keskellä lomaa..  :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9622 : 23.06.2009 10:49:22 »

Hellurei kaikille heiluville... ja kankeimmille myös  Cheesy
Finnejä...  buck2 tulet 30v. ja aloitat murrosiän ihossa... ihanaa  crazy2
Nytkin kukkii nii, että jumankaude juu... kiva olla aikuinen nainen  2funny ja tuttua on tuo genitaalialueen "paiseet"... AUTS!
 2funny
Mutta vakavissaan... kasvojen ja ihon tilan sanotaan olevan suoliston peili, eli kaippa minun kohdalla syy on oikeasti siellä. Finnipataljoona seuraa kivasti sen mukaan, onko mikä kiertoaika menossa ja nje.  Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9623 : 23.06.2009 12:15:14 »

aivan mahtava sää! ja flirttailin hieman yhden ruskettuneen blondimiehen kanssa, täytyy vähitellen herätä horroksesta. ei kai tässä voi muuta kuin ottaa aurinkoa ennen matkaa.. selvitän yhden firma asian vielä ennen - mitä?  Grin loman jatkoa ja taas olisi bileet pe..

ip lehden astro oikeassa; olisi romantiikkaa kesäöinä jos sallisi ja jatkoa talvelle, mutta .. anti mennä vielä aikaa.. tiedän kuka ainakin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9624 : 23.06.2009 12:20:15 »

2 viikkoa lomaan  smitten
Ja sunnuntaina sanotaan hyvästit, (tuleva/oleva  Huh ) ex  muuttaa hollanteriin ja mun oma elämä saa alkaa.
Tervetuloa siirappiset leffat ja suklaa. Jännä, miten tää parin kk:n kämppisasuminen on niin paljon helpottanut tota irtipäästämistä, että surutyö on jo melkein tehty. Jee  Smiley

Ihanasti aurinko paistaa ja lämmittelee (ulkona 17.9 ja sisällä 25.1) kohta pääsee taas uimaan  smitten
Tuli mieleen että onkos täällä trellä muita astrolaisia enää, vai onko kaikki muuttanu pois?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9625 : 23.06.2009 22:43:29 »

Kipee olo on edelleen, mutta who cares?

Elwyn, mulla ainakin yksi alkoholijuoma voi aiheuttaa seuraavalle päivälle krapulaisen olon, juuri silloin kun on nukkunut huonosti, se jotenkin tehostaa sitä kait.


Mutta hei ihana ilma!! Ja ruusut kukkii!!
Huomenna on Juhannus!  Wink

Niin ja  smitten

There's a man who spoke wonders though I've never met him
He said, "He who seeks finds and who knocks will be let in"
I think of you in motion and just how close you are getting
And how every little thing anticipates you
All down my veins my heart-strings call
Are you the one that I've been waiting for?
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9626 : 23.06.2009 22:50:17 »

^ On aikas hyvä ja kaunis biisi,
harmi ettei soittanut tuossa reilu viikko sitten  Wink

Vaan lauloi Lucyn ja samalla katsoi suoraan silmiiiiiiiin.....

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9627 : 23.06.2009 23:07:47 »

Juu-u, niin on nätti biisi... Smiley

Mulla on hirvee ihmetysvaihe päällä. Mä ihmettelen ihan hirveesti tätä kaikkea.
*ihmeihmeihme*

Kai mulla on vähän hidas sytytys mutta mä en tajua. En vaan käsitä. Häh.  uglystupid2

Mun elämässä on tapahtunut kaksi tosi isoa käännettä jotka molemmat tuli ihan puun takaa ja yllätti täysin ja kehitty nopeesti... 2funny
Toinen on vähän ikävämpi juttu  2funny ja toinen huomattavasti mukavampi.. Wink

Kumpaakaan en olis osannut arvata 2 viikkoa sitten tapahtuvaks, en siis tosiaankaan!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9628 : 24.06.2009 20:28:42 »

taas tulossa enemmän rahaa kuin laskin, jos toinen laski oikein.. kummaa.. kaikki sujuu kuin leikki (projektinjohto).. tai leikin että on haasteita tms.. olen ollut  oinas kanssa enemmän yhteyksissä kuin sitä edellisen tai sen jälkeisen, no meileissä laskien, kun ei puheluja voi  Cool , eli olisko se sittenkin tärkeä tyyppi.. ja lähisukulainen tarjosi bacardit.. odottelen tuleeko projekti lehtiin.. hmm..  kaksoset mies hilluu Baden Badenin kylpylöissä.. naisia..

http://www.baden-baden.de/en/
« Viimeksi muokattu: 24.06.2009 22:01:59 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9629 : 25.06.2009 13:42:09 »

Ihanaa. Oon jo sen verran paremmassa kunnossa, että voin mennä huomenna töihin.  Smiley
Pakkohan ei olis, kun sain viikon saikkua, mutta alkaa jo tympiä tämä tekemättömyys..!
Ilmakaan ei ois voinut paremmin suosia mun vapaita päiviä...

Kohta pääsee  skorpioni töistä ja varmaan tulee suoraan tänne, jos entiset merkit pitää paikkansa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 640 641 [642] 643 644 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: