Sivuja: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644383 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #12510 : 02.10.2010 18:17:13 »

Casperiinalle iso halaus ja paljon voimia  smitten smitten
Pluton koulu on valtava, mutta sekin päättyy aikanaan-tiedän, ei lohduta juuri nyt, mutta toivottavasti voit vastaisuudessa käyttää tuota intuitiotasi entistä paremmin, sillä ainakin se toimii  smitten



K-NRJ katsoin ihan tuosta oma-astron kohdasta syntymäkartta, enkä löydä mistään mitään valittavia juttuja, selvennätkö hieman  smitten.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #12511 : 02.10.2010 18:56:03 »

K-NRJ katsoin ihan tuosta oma-astron kohdasta syntymäkartta, enkä löydä mistään mitään valittavia juttuja, selvennätkö hieman  smitten.


Noita rasteja ei valita siellä oma-astro kohdassa ollenkaan vaan sitten kun klikkaat transiittilistaa, niin siinä kohdassa vasta valitset, mille planeetoille haluat ohitukset!

Casperiinalle haleja!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12512 : 02.10.2010 18:56:59 »

Kiitos Eppana ja K  smitten

Vaikeaa, mutta välttämätöntä. Mun ihmissuhde-elämä ei ole terveellä mallilla, kun kaikki on kiinni yhdestä ihmisestä, joka on mulle puoliso, ystävät ja perhe. Ehkä se pluto sitten tekee tehtävänsä, ja välttämättömät muutokset saadaan tapahtumaan. Olen vain niin hukassa, kun sitten toisaalta on tullut sitä "viestiä", että tämän ihmisen pitäisi olla se tuki ja turva, jonka avulla selviän eteenpäin..  idiot2 Sen muutoksen jälkeen ei olisi kuin tyhjä valkoinen paperi.  Cry
« Viimeksi muokattu: 02.10.2010 18:58:54 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12513 : 02.10.2010 19:19:45 »

Hiio Hoi ja huh.

Hirveä pörinäviikko takana, ja nyt on kyllä huh huh.

Homeopaattisista: Arnica tehoaa vuotoihin, vähentää niitä siis. Casperiinalle tämä tiedoksi, toivottavasti saat levättyä ja myös kalat mies ui ryhtiin ja tarttuu ruoriin, jos näin voi sanoa.  coolsmiley

Aivot lepoon nyt, ja Avaraluonto päälle, punkku käteen!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #12514 : 02.10.2010 19:29:32 »

Alkoi jo vähän lohduttaa, kun niin moni laittaa ajatusenergiaansa tänne.  smitten

Mä olen aivan sekaisin siitä, että mitä pitäisi tehdä tämän todellisuuspakoisen kalat kanssa. Se luiskahtaa aina välillä käsistä ja lähtee sukellukseen. Siinä sitten odotellaan, että koska taas tarttuu onkeen. 8 vuotta olen tukenut kuin mikäkin läheisriippuvainen. Pitäisikö muuttaa itseään vaiko olosuhteita... huhhuh.

Lähtee tilailemaan parempaa huomista  angel
« Viimeksi muokattu: 02.10.2010 19:31:05 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12515 : 02.10.2010 21:07:48 »

Kappas, jeparit oli ovella. Olisi pitänyt kysyä, onko joulupuu kenties varastettu, tai joku hirttänyt joulupukin, onneksi ei ratsanneet paikkoja tai roudanneet putkaan. :Smiley
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12516 : 04.10.2010 08:24:54 »

Huomenta tupaan!

Näin unta, jossa olin autiolla saarella ja pieni, punainen pomppupallo ja hiekkahyttynen vaihdellen. Minuun oli rakastunut haikala.  idiot2 + ihana, ihana mahakipu. Toivottavasti menis ohi.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #12517 : 04.10.2010 12:08:55 »

Casperiina voimia sinulle tehdä oikea päätös. smitten smitten smitten

Täällä mielestäni asiallista tietoa alkoholismista, muistathan että et voi auttaa ihmistä joka ei halua parantua. http://www.avominne.fi/

 smitten smitten smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12518 : 04.10.2010 23:08:54 »

Itse en mistään hinnasta enää ottaisi miestä kelle keppana maistus ees hiukan kohtuukäyttöö enemmän - en vaan enää kestäis sitä, että mä jäisin edes KERRAN jollekin kaljanotolle kakkoseksi. Kyllä ihminen tulee aina ennen viinaa. Ja takoitan viinalle jäämistä kakkoseksi sellaiseen törkeään tyyliin.... Edellisestä suhteesta löytyis esimerkkejä, vaikka siis se että ollaan jo viikko aiemmin sovittu että ollaan ens viikonloppu selvin päin himassa niin perjantai-iltana yks puhelinsoitto saa miehen nouseen sohvalta, vetään kuteet äkkiä päälle ja "moro.. lähen vähän ottaan kippoo"

Skorppari käy baarissa ehkä max. kolmen kuun välein, juo keskimäärin jotain 6-8 olutta (ei koskaan mitään drinkkejä tai shotteja, ellei oo tyyliin hääbileet kyseessä) ja tulee kotiin suht fiksussa kunnossa. Ja näistä menoista se melkein osaa kertoo hyvin etukäteen, et joo, firman saunailta olis kuukauden päästä, ja musta se on kiva. Tottakai voi mennä.

Mut ei se kyl yleensä mee ilman mua ja nyt kun oon raskaana, niin se vaan sanoo ettei sen tarvii mennä kun se kuitenkin miettis mua, vaikka oon välillä yrittänyt tuuppii sitä ulos.  2funny No nyt se on kyl alkanu harrastaan sählyä enemmän ja sanoo et se on hänelle ulkona käyntiä. Ei se tykkää olla kännissä, eikä siitä huomaa ees että se ois koskaan kännissä sillon kun se on. Mä oon meistä se osapuoli, joka tanssii baarissa pöydällä, oksentaa mihin sattuu, sammuu taxiin jne... (juu, sen takia mäkään en juuri enää juo muutenkaan ku raskaana)...

On mukava ettei jääkaapissa oo koskaan olutpulloja ja yks likööripullo mikä joskus saatiin lahjaks niin sitä ei oo ikinä avattu...

On mukava, ettei tarvii sumentaa päätään millään koskaan, tai olla säälittävän omalle alkoholismilleen sokean tunnevammaisen känniääliön kanssa suhteessa (terkkuja exälle  Grin) ...
Ja on myös niin kivaa, kun on tupakoinninkin voinut lopettaa ja päässyt irti... Yli vuosi jo savuttomuutta..

Vielä kun toi suklaa päästäis pauloistaan... Tongue Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12519 : 04.10.2010 23:11:05 »

Mutta apua... meen huomenna ultraan ja mua jännittää!!!!!!  smitten
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #12520 : 04.10.2010 23:25:18 »

Tigru noita juttujasi on kiva lukea, ja kolmen lapsen äitin tsemppaan alkusuoraasi. Mutta yksi juttu: ei kannata ikinä tehdä tuollaista alkuasetelmaa, että minä tai viina, kaikki tai ei mitään. Jos et väärän kuninkaan pidoista pidä, laita vaikka raja, että ei sitten mitään juomaa.

Mutta ei se aina ole itsestäänselvään, jos juon en rakasta, jos juon en välitä perheestä. Pari drinkkiä illan mittaan mittaan ei tarkoita, että nyt taksin takavalot näkyy ja dokaan niin kauan kuin fyffeä on.

No nyt ei ole se vaihe, mutta jos joskus vielä tekee mieli siideriä ja vaikka baarikierrosta, ei se tarkoita, että hylkäisit perheesi tai kaikkiloppunyt.

Joskus on kiva olla keskitien kulkija.
tallennettu
tuikkunen
Vieras
« Vastaus #12521 : 05.10.2010 10:50:32 »

Tappelin tyynyn kanssa koko viime yön ja oon kipee kuin piesty koira. uuuhuu.

Mokomia nuo liian pontevat tyynyt joissa on ylielastista pallokuitua ja jotka on unelmapehmyita ja hymyileviä kädellä koettaessa kaupassa mutta muuttuvat ilkeäksi tukahduttavaksi pedoksi yöllä sängyssä.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12522 : 05.10.2010 11:02:33 »

Alkoholi puhuttaa munkin parisuhteessa. Mieheni on absolutisti, mutta minä en ja se on kaihertanut miestä pitkään. Mä juon tosi harvoin enkä sillonkaan paljoa, mutta sillon ku lähden ystävien kanssa ulos tai ollaan juhlissa tms. niin tykkään ottaa sen viinilasillisen tai pari siideriä. Mutta miehellä on kai kova luottamuksen puute kaikkiin, jotka ovat alkoholin vaikutuksen alaisina. Se on tottunut siihen että sillon tehään tyhmyyksiä ja laitetaan kaikki kännin piikkiin jne. joten se on pistäny pystyyn aika riitoja asian tiimoilta aina sillon ku oon jotain ottanu. Oon kuitenkin pitäny pääni tässä asiassa, koska en koe että alkoholinkäyttöni olisi epäterveellisissä mittasuhteissa millään muotoa, eikä mun omasta mielestäni pitäisi kokea syyllisyyttä siitä että tykkään ottaa sen pari joskus. Nyt on alkanut tuntua siltä, että mies ehkä alkaa huomata ettei mitään hirveyksiä tapahdu, vaikka joskus otankin muutaman. Mua ei kuitenkaan haittaa yhtään lähtee ihan selvinki päin baariin ja tanssilattialle, alkoholi ei oo mikään edellytys hauskan pidolle.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuikkunen
Vieras
« Vastaus #12523 : 05.10.2010 11:22:59 »

Ei pari siideriä kenestään tee alkoholistia mutta kyllä ymmärrän miehesi pelot, Titania.  Kännäävä äiti-ihminen on pelottavaakin pelottavampi näky eikä valitettavasti kovin harvinainenkaan.
Mie aion ottaa sen siiderin ihan vain omaksi ilokseni tänäpänä jollain aikaa. Meillä ei  olla alkon perään yleensä mutta jos siltä tuntuu niin sitten pitää ottaa yhdet tai vaikka kahdet.. Ukko voi joskus ottaa konjamiint kahveen kanssa tai  fingerporillisen muuten vaan mutta miusta konjamiini sopii vain täytekakun kahvikostukkeen aromiksi.   buck2
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12524 : 05.10.2010 11:33:07 »

Huomentapäivää tupaan!  smitten

Kunpa kaikki aamut alkaisivat niin ihanasti kuin tänään. Nousin vähän jälkeen kahdeksan, aurinko paistoi, poika oli jo lähtenyt kouluun, ja kun pääsin keittiöön niin vastaan tuli kahvin tuoksu. Pöydällä nojasi pieni revitty ruutupaperin palanen kahta keksiä varten, missä luki; keitin sinulle kahvia, ja tekstin alla oli raapustettu kolme sydäntä!!  Grin

Voi että, mulla on maailman mielettömin pojannappula, kun viitsii "vanhaa" äitiään ilahduttaa!  Grin

                                                smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 ... 833 834 [835] 836 837 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: