Sivuja: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644385 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #6105 : 05.03.2009 18:31:01 »

Tuo mato-otus on sokeritoukka ja edellisessä asunnossani oli niitä.. Nykyisessä ei ole näkynyt ainakaan vielä.
Se elää kosteissa tiloissa ja periaatteessa kaikissa asunnoissa voi olla niitä. Ei tarvita muuta kuin viemäri Cool

Nykyään rakennukset ovat niin kuivia ettei ongelmia paljoa ole.. Mutta esim. täällä Suomessa rakennettiin erääseen aikaan melkoisen hutiloiden ja niinpä monissa rakennuksissa on homeongelmaa.
Runsas toukkien määrä kielii homeitiöistäkin koska mitä kosteampaa niin sitä paremmin otukset viihtyvät.


Ahaa! Yksi taloyhtiö Hkin Töölössä oli niin kostea, että rappukäytävässä betoniseinät pisaroi
ja siellä kyllä haisi home ja tuona aikana olin tosi väsynyt. buck2
Niin ja niitä pikkumatoja vilisi inhottavasi. buck2 buck2 buck2

Kai täällä on niin kuivat rakennukset, ettei niitä ole nähtäväksi asti,
koska en ole vielä kertaakaan törmännyt näinä vuosina edes kylppärissä. idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6106 : 05.03.2009 19:13:38 »

Univaikeudet on kyllä harvinaisen ärsyttävä vaiva...  Sad Itseki kärsin niistä vähän väliä,
nyt on taas parempi jakso menossa,nukun joka yö tosi sikeästi.. voi johtua siitäki
että oon sairaana mutta kuitenki  angel

Minulla oli univaikeuksia Veskarin asunnolla, hänellä kun on stressiä,
niin hän pyörii, pierii, kuorsaa ja puhuu unissaan ja ei siitä mitään tullut muuta kuin ryppyjä rakkauteen. tickedoff knuppel2
-ostin silicon korvatulpat apotekista ja hitsi, että olen energinen tänään vaikka sataa vettä! Cheesy

Laitoin ne korviini illalla ja toistelin hmm-h.. aha.. ..I see..,
kun Veskari kertoili töistään ja niin, mutta ei ole kyllä hajuakaan, mitä hän on sanonut! Cheesy Grin 2funny
Vältin sanomasta ok ja no mihinkään. :Smiley

Yleensä nousen Veskarin jälkeen ja raahaudun toimistolle, hyvä kun edes klo 11
ja tänään... tattadadaa...! Cheesy heräsin pirteänä itsestäni ilman herätystä klo 07:00
ja painelin kuntosalille, kun Veskari halusi vielä nukkua ja minulla oli tylsää yksikseni aamulla
ja palasin tunnin treenin jälkeen herättämään sen ja aamiaiselle ja kyllä Veskarilla oli ihmettelemistä. Cheesy
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #6107 : 05.03.2009 19:19:21 »

äh, mä oon tänään kriisissä! en osaa selittää, jos yritän selittää niin se menee liiallisuuksiin ja äsken tajusin, että oonkohan mä ees ollu oma itteni hetkeen.. et mitä jos taas vaikka eläisin päivä kerrallaan vaan ja vähät välittäsin mistään paskoista..? mä taidan olla hukassa iteltäni. mistä mä löydän itteni takas? ja miks mä en koskaan oo oppinu olemaan kylmä ja viileä?!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #6108 : 05.03.2009 19:28:39 »

Onnellinen perhe(-elämä)-kö..? Huh Shocked
Klikkaa linkkiä ja katso kuvaa.. Cry
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903059187125_vi.shtml
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6109 : 05.03.2009 19:52:35 »

Onnellinen perhe(-elämä)-kö..? Huh Shocked
Klikkaa linkkiä ja katso kuvaa.. Cry
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903059187125_vi.shtml


No joo, taas sarjassamme turhat "julkkikset".
Ja nämä sitten "saavat" oman tv-sarjan, voi huoh!
... ja sitä turhan vaahtoamisen määrää mikä tästäkin syntyy, huoh!  buck2

Niin ja Iltaa Tupaan!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6110 : 05.03.2009 20:35:41 »

Pistää tosiaan miettimään......

hmm, siis yks asia joka liittyy etiikkaan, hoitolinjoihin, lääkäreihin, sairaanhoitajiin, lääkitykseen...

Miten lääkäri voi määrätä niin että menee 10 kpl neuroleptista lääkettä, joista osalla on sama vaikutus.. Niin että potilas on lähes koko vuorokauden unessa..
Hoitajat tuntee potilaan niin hyvin että tietävät että potilas on pärjännyt puolta vähemmällä lääkityksellä 8v elämästään; jaksanut olla hereillä ja puuhata ilman suuria masennusoireita, eläen välillä harhoissaan... Niinä aikoina hän on harrastanut ruoan laittoa, käynyt ulkoilemassa ja ollut luonteeltaan vitsaileva huumoriveikko.

Nyt on kaikki harhat kytketty pois ja koko ihminen turrutettu, niin että hyvä kun jaksaa pureskella ruokansa, eikä persoonasta näy häivähdystäkään, tyhjä katse eteen päin ja puhe on epäselvää.
Jalat menee kohta pahojen säärihaavojen takia kuolioon, koska verenkiertoelimistö toimii niin heikosti että haavat paranee huonosti. Tämä siis johtuu liikunnan puutteesta, joka johtuu siitä että potilas ei jaksa enää juuri kävellä kun on niin pökkyrässä lääkkeiden epäsopivien yhteisvaikutusten takia. Lääkkeiden sivuoireisiin kuuluu myös kävellessä ilmenevää "töpötystä" mikä tuo oman riskinsä esim. kaatumiseen..


Jos ihmisellä on sairaus ollut kauan ja psykoottiset oireet osa elämää ja hän niiden kanssa pystyy elämään lähes täysipainoista elämää, miksi lääkäri kokee että ensisijaista olisi lääkitä ne kaikki sairauden oireet pois sillä hinnalla, että ihminen menee toimintakyvyttömäksi, lihoo ja menettää liikuntakyvyn, jopa pahimmassa tapauksessa jalkansa.

Pistää miettimään, onneksi asiasta on nyt tehty haloo ja konsultoidaan toisia lääkäreitä, ehkä joku lääkäri ymmärtää alkaa purkamaan lääkitystä inhimillisempään muotoon. Tässä on vain sellainen kummallinen koukero, että kaikki määräykset kai pitäisi lähteä juuri tältä omalääkäriltä, joka on tiukasti kiinni omissa näkemyksissään.

On se kumma jos ei potilaan omia hoitajia kuunnella ja uskota.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6111 : 05.03.2009 23:50:42 »

Hirvee juttu taas  Cry Täällä joku 13vuotias oli hypänny tänään HalpaHallin katolta ja kuollu  Cry Cry  Cry

Rauha hänen sielulleen.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6112 : 06.03.2009 09:32:44 »

Huomenta tupaan  Smiley
Raskaita juttuja Tiigris ja Kengu  Cry
Kevät tekee ihmisistä ihan outoja, jopa vaarallisia toisilleen ja itselleen...
Toivottavasti Tiigris, löytyy ajoista sopiva hoito ja turha medikalisointi voisi loppua, kyseisen tapauksen osalta... koskaa siitä ei päästä, niin kauan kun lääkärit hoitavat vain oireita  Cry

Itse sodin omaa sotaani samankaltaisessa tilanteessa... miksi minua pitää hoitaa, tutkia ja pitää sairaana, kun kaikki toimii... no, hb.79 on alhainen, mutta kun ei oireita  idiot2
Ois kaameaa, jos ei itse kykenis tappeleen asioidensa eteen ja omaa hoitajaa ei lääkäri uskois  Undecided
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6113 : 06.03.2009 09:56:32 »

Onnellinen perhe(-elämä)-kö..? Huh Shocked
Klikkaa linkkiä ja katso kuvaa.. Cry
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903059187125_vi.shtml


Joo noi Mikkoset on hurja tapaus  Lips Sealed Telkkarista alkaa joku ohjelma, missä rouva kertoo lisää mielipiteitään... Shaakelin pelottava rouva onkin!

Mulla on järjetön FETAHIMO!! Mitä ainesta siitä saa?
Ja miksi tomaatit on nyt niin kamalan huonoja  tickedoff

En varmasti katso tuota Mikkosten ohjelmaa. Mainospätkä oli jo niin ärsyttävä Tongue

Fatahimo on mullaki aina välillä. Siitä ainakin saa suolaa ja kalsiumia Wink Onneksi ette oo nähneet mua kun syön oikeen kunnolla fetaa; suoraan siitä paketista. Grin Joukkoon saatan lisätä makkaraa ja suolakurkkua. Nam!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6114 : 06.03.2009 10:07:22 »

En muuten aio katsoa minäkään moista formaattia  Angry
Ketä tuollaiset ohjelmat edes palvelee? Tai Perho tuli taloon, big brother yms. yms.
 Huh
Onneksi ei tarvi ymmärtää, muuta kuin vaihtaa kanavaa... miksi vain maksaa lupamaksuja  idiot2
äsh, kylläpä taas heittää monimutkaiseksi  crazy2 onneksi kohta alkaa työt, ei tarvi ajatella  Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6115 : 06.03.2009 10:16:01 »

Perhot kuten Big Brotherit ovat sellaisia ohjelmia ettei mitään älyä. Täyttä typerää julkisuushakua! Angry Miksi suomalaisten pitää tehdä kanssa samaa kun Amerikka on ensiksi tehnyt. idiot2  Muuteskaan ei kiinnosta nähdä kun suomimies tai nainen on sikalemassa suomityyliin telkussa.  Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6116 : 06.03.2009 15:39:22 »

Hui, Helsinki  Shocked
Tämäkin tulee ihka ekaa kertaa omalla autolla sinne isoon cityyn huomenna  Cheesy Kuis uskallan  Huh
Asumaan sinne en osais ajatella muuttavani koskaan... tahdon tätä ympärilleni ja paljon...

Kävin ulkoilemassa äsken ja kuinka ollakkaan sain vision, että tahdon penkin yhteen paikkaan lenkkipolullani. Tässä kuvaus, kun istuin hetken kuusen juurakolla jonka aurinko oli jo sulattanut esiin...

Pohjoinen suojattu isoilla kuusilla, joiden latvoissa tuuli humisi tänään ensi kerran kuin keväällä kuuluukin -etelästä ja lännestä. Selkä kuusen kylkeen ja jalkojen alla jo paljas maa, kohina kävi päälaella... silmät kiinni, kun häikii aurinko edessä aukeavan pienen taimikon yläpuolla ja hankikin hohtaa niin kirkkaasti. Mikäs tässä?
Lämmin ja hyvä!  angel
Tikka takoo lähellä puun kylkeä ja talitintit kilpaa muiden pikku sirkuttajien kanssa käyvät omaa reviiri taistoaan. Paras jätkä voittakoon... Koira kulkee pitkin lumihankia ja se pitää jännää ääntä. Sulava pinta halkeaa ja melkein voi kuulla kuinka aurinko sihisten sulattaa lunta, varsinkin jos alta paljastuu tummaa maata. Tuo maa tuoksuu... märälle maalle ja maatuvalle metsän pohjalle  Cheesy
Pari päivää tätä ja voin kuulla ensimmäisen pökkyräisen pörriäisen surinaa... kevät on täällä  smitten


Hitsi, mutta teki hyvää  Wink patterit täytty ja vaikka kenkä hajos matkalla lopulta pohjastaan, päästäen vettä sukkaan ei tahtia haitannut tuokaan. Kuivat sukat kotona ja huomenna kenkäkauppaan  Cool
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6117 : 06.03.2009 20:59:21 »

Saturnalia  smitten
Kiitos todella kaunis, ole ihanat... mutta ei kiitos  angel
Tulemme kaverin ja navigaattorin kanssa  Wink Nähdään siis...  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6118 : 06.03.2009 21:06:15 »

Iltaa.

Pääsinpä tänään jumppaan kahden viikon tauo jälkeen, kun en sen kaatumisen ja peukalovamman takia voinut aiemmin mennä noihin missä kuitenkin käytetään painotankoa ja käsipainoja...
Peukalo on edelleen kipiä, mutta ei niin paljon ettenkö pystynyt pitään painoja käsissä.

Missä on muuten Lizzy? Hei haloo!  smitten

Huomenna vielä duunia ja sit viikon ansaittu vapaapäivä sunnuntaina...
Sekin menee varmaan aika pitkälti siivoomiseen ja pyykkivuoren selättämiseen,
mutta saapahan nukkuu aamulla vähän pitempään kuin puoli seitsemään...

Käviskö joku mun puolesta suihkussa? Ois jo kolmas kerta tänään, mutta kyllä jumpan jälkeen on pakko mennä.....
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #6119 : 07.03.2009 10:56:48 »


HUOMENTA TUPAAN!  smitten

ja Oikein mukavaa viikoloppua kaikille!




.... meniköhän Rakkauden valon treffit hyvin?  :Smiley

.... mahtaako Tiigris olla kipeänä kahden viikon jumppatauon jäljiltä.  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 406 407 [408] 409 410 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: