Sivuja: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644385 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1605 : 22.05.2008 14:53:46 »

m, onhan siinä se hyvä puoli että huomio tulee JOLTAIN .. ehkä  leijona havahtuu tai ei.. kun sanoin  rapu että  jousimies oli lähestynyt, se ei vielä oikeen hiffannut..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1606 : 22.05.2008 15:02:46 »

hihi Smiley jotenki tuntuu nyt siltä, että onneks ees kotona saa olla suurinpiirtein rauhassa Cheesy tuo ukko lähtee iltavuoroon tuosta ni saan vaan maata sohvalla! ostin sipsejäkin, tosin ne ei ollu mulle tarkotettu Wink karkit unohin kokonaan kauppaan ku juttelin niin kiivaasti saippuahyllyllä kaupan työntekijän kans Cheesy puotin sen varpaille vissypullon, mut ei kuulemma osunu.. sanoin vaan et "ups, saikkua! Cheesy" Smiley

hitsi, tosta tuli mieleen et tapasin tänään ampiaisen. nippukuski toi mulle niput ja jätti ne maahan, otin sit yhtä naruista kiinni et nostan ni.. jotain keltasta vilahti!!!!!!!!! mä pelkään ampiaisia ku ne on pistäny mua tenavana! siinä pihassa oli pari miestä ni huusin niille et mitämäteen, mun postien päällä on amppari!! sit se toinen hätyytti sen keltasen ötökän pois. onneks en tappanu sitä ku nyt ollu varmaan pulaa noista itikoista? jos sen ois tappanu ni eihän sit ois kukaan pölyttäny kukkia yms..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1607 : 22.05.2008 15:05:40 »

Ehkäpä energiasi on "auki" muille miehille, kun minulla taas "kiinni" ellei se ole tietty hlö (no ei aivan, puhun kyllä monille kun menen ulos)> joka sitten taas vaihtuu.. erilaista kuin ennen, ehkä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1608 : 22.05.2008 22:06:38 »

Nytpä avasitkin minulle tien neitsyt-ihmiseen. ...
Että,millainen se neitsyt on?


Hei "Chandra"

Klikkaa
neitsyt NEITSYT



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1609 : 22.05.2008 23:27:54 »


Kiitos Elämänilo! Cheesy

Ja nyt kun sain hänen kaikki tarkemmat tietonsa ja löysin aamulla tuon karttapankinkin,niin menenpä tutkailemaan,mitä muuta sieltä löytyy. Cheesy

Muutoksesta tuli hyvä!Siis hiustyylistä.Ja huomenna väriä päähän ja mitä sitten kaikkea tapahtuneekaan,on innostavaa seurata.
Mikäs ihmeen vaihe tämä on. Shocked
Väsynyt,mutta onnellinen! smitten

Nyt muuten kielot jo hyvässä mallissa ja niitä toin tullessani metsästä.Lupiineissa nuput ja arvatkaapas minkä AARTEEN sepelkyyhky oli minulle jättänyt. Cheesy smitten
Sulan,oikein ison!Sen täytyi olla siivestä,tai pyrstöstä.Veikkaan siivestä.Mutta niin kaunis siniharmaa ja kaareva. smitten
Olen sieltä löytänyt paljon pieniä ja pehmeitä,mutta nyt tämä aarre.
En olisi millään malttanut tulla metsästä pois!
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1610 : 23.05.2008 12:06:39 »

Huomenta! Cheesy

Pyysin hartaasti enkeleiltä ja oppailta,että saisin nukkua yhden yön kunnolla ja ztädäm! Cheesy
Heräsin juuri. Grin
Jokohan tuli mittari täyteen tässä kohotuksessa? Shocked
Enempää ei keho taida kestää enää,tai rajumpaa sanoisinko.
Olipa sillä miehellä neitsyttä kartalla. Shocked
Liekö hyvä vai huono.AURINKO,NOUSEVA,MERKURIUS JA MARS,kaikki neitsyessä.
VENUS SKORPPARISSA ja KUU RAVUSSA.
Herkältä tuo minusta vaikuttaa ja on henkinen.
Mitäs sanoo ELÄMÄNILO TUOSTA? Huh
Ja KUKKO oli kiinalaisessa,siis korea.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 16:05:05 kirjoittanut Chandra » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1611 : 23.05.2008 12:09:47 »

Njoo

oliskin noin helppoa, että enkeleiltä pyytämällä. Täytyy koettaa. On tosi että unettomuus saattaa liittyä työ/suhde/perhetilanne-stressin lisäksi joihinkin "kohotuksiin" mutta mutta.

Chandra, eikö niin että oikeaoppisesti aiot rakastaa tuota miestä jollain tasolla teki hän mitä vaan.. kunhan ei tee liian pahoja.. itse vaan mietin, mitä järkeä on rakastaa henkisesti aina vaan.. siis.. sen sijaan että olisi välinpitämätön. Sielun taso, niin. Mutta sitten on se käytännönkin taso.

Tarkoitan, jos mies katoaisi elämästäsi tai olisitte yhteydessä enää vähän. Tuntuuko sinusta että välillänne on jotain kesken, jostain olemassaolon vaiheesta? Sielunsopimukset? Uskotko että kohtaat tietyt hlöt, kunnes ollaan sujut? Sitähän keskeneräisyys teettää...

Tiedän, ihmisiä tulee ja menee.. he herättävät erilaisia fiiliksiä. Kun joku lähtee, joku taas tulee - jollain tavalla erilainen, jossain asiassa parempi.. minulla ainakin, pahiksen jälkeen "enkeli" (joka ei ollut aivan enkeli"), pehmon jälkeen teräsmies, jonka jälkeen herkkis jne..  :Smiley  
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 12:15:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1612 : 23.05.2008 12:16:56 »

Nyt kun on hetki aikaa niin on pakko jakaa teidän kanssanne heti eräs asia, jonka kuulin äidiltäni aamulla  Shocked

Äiti puhui siis puhelimessa jonkun ystävänsä kanssa. Tällä ystävällä on nelivuotias tytär. Äiti ja hänen ystävänsä siinä sitten vaihtoivat kuulumisia ja puhuivat tottakai lapsista. Äidin ystävä kertoi, kuinka hänen tyttärensä oli toissapäivänä leikkinyt pihalla ja nähnyt kuulemma tontun. Äiti kertoi sitten siihen, kuinka minulla oli ollut joskus samanikäisenä sellainen kausi, että olin nähnyt enkelin melkein joka puolella, mihin katsoin. (Itse en muista tällaisesta mitään, ja puhelun päätyttyä oli pakko kysellä lisää. Äiti ei usko enkeleihin, mutta en uskonut kyllä minäkään sen kummemmin ennen tätä aamua).
  Äiti kertoi, että juoksin hänen luokseen joskus kertomaan, kuinka se "kimalteleva enkeli" oli ollut siellä ja täällä. Äiti sitten huvittuneena oli kerran kysynyt, että miltä se enkeli näytti. Kerroin, että sillä oli tummanruskeat kiharat ja kun se käveli, niin ei kuulunut askelia ja sillä oli myös iso sininen koru.

Nyt mä olen sitten vähän hämilläni ja aloin miettiä, että olisikohan se sitten ollut minun suojelusenkelini ja kuinka voisin nähdä sen uudelleen?  Shocked

En tiedä mihin topiciin olisin tämän tunkenut, joten tämä oli eka, joka sattui kohalle.  :Smiley
Mutta Lionheartin on nyt pakko jatkaa kouluhommia, pitää puristaa vielä viimeiset mehut itestään ennen kesälomaa  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1613 : 23.05.2008 12:34:03 »

Lionheart! angel

En epäile hetkeäkään ettetkö olisi nähnyt enkeleitä lapsena.
Samoin näkee tuo lapsi nyt,josta äitisi puhui puhelimessa.Oman tyttäreni lapsista sen ole oppinut ja ystävieni.
Heillä on siihen vielä kyky,kunnes ymmärtämättömät vanhemmat vievät sen pois.
Esim.sillä,että "älä höpäjä".
Lapsi sulkee kyllä suunsa,kun kyllin moni hänelle sanoo,että nyt narraat.
Siinä sinulle oiva paikka,jos tämän lapsen,joka tontun näki,tunnet. Cheesy
Hän todennäköisesti näkee enkeleitäkin ja olisi ihanaa,jos hänellä olisi joku,kenen kanssa voisi puhua luonnollisesti näistä asioista.
Utelemalla heiltä ei kyllä tahdo saada vastausta mihinkään. Grin
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1614 : 23.05.2008 12:37:39 »

WS! smitten

Vastaan sulle ihan kohta.Tai kerron oman näkemykseni asiasta omalla kohdallani.
Jossain taisin aijemmin mainitakin,että tämä ensimmäinen mies ei tule jäämään elämääni,vaan tulee pian toinen.Tai varmaan hän ystävänä jää ikuisesti ja tietyllä tavalla olen häntä aina rakastanut.
Hänellä on aivan oma tehtävänsä ollut auttaa minua vaikeissa paikoissa.Rakas sielu minulle. angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1615 : 23.05.2008 13:18:47 »

Kiva, minä voisin sanoa että eräs kenties auttoi menneissä elämissä ja siksi rakas sielu. Minäkin haluaisin tietää miten hän on kuvassa.. Vai että toinen tulee, tänne kans.. heh.. tuli mieleen kun minulla olis kiire selvittää meidän välit, ehkei sitä PYSTY tekemään puhumatta niin laajasta kokonaisuudesta, että hän ei ihan vielä jaksa -

muuten tuosta nuoruudesta ja sielun iästä, tapasin just kaverin joka on saman ikäinen kuin tuo  rapu herranen (about samalla alalla), vaan eipä oo mitään kemioita eikä vaikuta yhtä vanhalta sielulta/ ei ole mitään sielun yhteyttä. Että sellaista (tiedän toisenkin joka on jopa  oinas ) ..

joinko kahvia eilen vai tänään?  No onneksi muutakin menossa- angel 
 Cheesy 
Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 13:43:18 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1616 : 23.05.2008 15:12:50 »

Huoh... oon ottanut siivousurakan tänään,oman huoneeni...
tällähetkellä sieltä on löytynyt jo kaikenlaista (hyödytöntä) tavaraa. Grin
Verhotkin vaihdoin,ja se oli kyllä kovan työn takana,
sitten kun katsoin kauempaa niitä verhoja niin ne roikkuu ihan väärinpäin
ja vinksin vonksin siinä ikkunassa. 2funny
No,en kyllä jaksa enää alkaa taiteilemaan niiden kanssa,pääasia että ne nyt on siinä jotenkinpäin.
Piti tulla välillä tänne levähtämään,vielä suurin osa hommasta jäljellä,
ajattelin pestä lattiatkin,vaihtaa lakanat,tuulettaa jne..
Kova homma,mutta kyllä se sitten palkitsee kun on raikas ja puhdas huone taas hetken. smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1617 : 23.05.2008 16:31:04 »


 ONNEA TIGRULLE!  smitten  smitten  smitten
Sinä sopisit juuri tuohon harjoittelupaikkaan. angel

WS!Oli kiirettä hiustenvärjäysten sun muun kanssa.Tuosta auttaja sielusta,,,
Luulen ettei meillä ole enää mitään karmallista sovitettavaa keskenämme,vaan olemme sopineet auttavamme toisiamme tässä elämässä.Olenhan seurustellut hänen kanssaan pari vuotta,ennen tuota edellistä miestä,eikä meillä ole ollut mitään riitaa.Lämpimiä muistoja vain seurusteluajoilta.
Nyt hän ilmeisesti tuli särkemään sen viimeisenkin esteen katsoa avoimesti miehiä ja olla vertaamatta heitä kokemuksiin,jotka ovat satuttaneet.
Näinhän tässä ennen mitään miehiä muutamana yönä unia,joissa olin rakastunut mieheen,joka samassa unessa yht äkkiä vaihtui toiseksi.Olin unessakin kummissani,että kuinka tässä näin kävi? Shocked

Tämä Kala.mies ei myöskään etsi mitään seurustelukumppania.Ensimmäisen kerran hän tuli elämääni,kun olin juuri kuullut rakkaan ystäväni kuolemasta.Oli aivan vieras ja olin menossa ostamaan tupakkaa,kun kuulin tuon suruviestin.Mies tuli juuri silloin pihaan ja ajattelin,että pyydän häneltä,koska itkin niin kovin etten kyennyt lähtemään minnekkään.
Hän tuli myöhemmin illalla katsomaan miten voin ja oli koko yön kanssani lohduttamassa.Asui samassa talossa ja olin häntä jo hieman "sillä silmällä" katsellutkin.Siitä alkoi seurustelu.
En voi kuin rakastaa häntä.Hän on kiltti ja avulias,mutta meillä ei nykyisin ole paljon yhteistä.Minä kun en pidä enää ravintoloissa käynneistä ja hän viihtyy niissä.

En usko että hän kokonaan katoaa koskaan.Ei ainakaan sydämestäni,enkä minä hänen.Meillä vain ei ole enää mitään sovitettavaa.
Puhuimme asian ennen kuin tuli tämä mini-lovestory ja sanoinkin,että jos jompikumpi löytää jonkun kiinnostavan,niin sitten lopetetaan tämä heti.Soi hänelle.

En tiedä mitä tästä uudesta tulee,aika näyttää,mutta en edes nyt enää halua tavata muissa kuin juttelun ja ehkä ajelun merkeissä.Ei tuntuisi oikealta tätä toista kohtaan,joka nyt on tullut elämääni.
Minulle se ei sovi,siis pitää varalla jotain.Olisi väärin häntä kohtaan.

Ehkä uuden miehen kanssa on jokin tehtävä.Voi olla lyhyt tai pitkä.Menen nyt päivän kerrallaan ja katson mitä syntyy.Hyvältä näyttää nyt.En odota häneltä mitään erityistä,mutta paljon yhteisiä kokemuksia meillä on.
En siis näe syytä,miksi en voisi silä tasolla rakastaa tuota sieluystävääni,kuten meidän tulisi kyetä rakastamaan kaikkia.Tekoja ei tarvitse hyväksyä,jos ovat vääriä,mutta sielu on ottanut oppiläksyn ja koettaa siitä suoriutua.Joskus tarvitaan monta yritystä,joskus siirtyvät seuraavaan elämään. angel

Ja kyllä saat enkeleiltäsi ja oppailtasi levon,jos sitä pyydät ja he näkevät sen tarpeelliseksi.
Tekstistäni oli jäänyt juuri tärkeä osa jonnekin taivaan tuuliin,joten siitä ei ihan selvinnyt miten se yö meni. Grin
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1618 : 23.05.2008 17:24:34 »

Hei tupaan!

Kauheasti täällä on tapahtunut, Mutta

Chandra;
Minä olen
 aurinko  neitsyt
 askendentti  neitsyt
 pluto  neitsyt
 ja
 kuu  skorpioni

Ei se kauhean pahalta tunnu  2funny

No jotain omaa Neitsyestä
- emme kauhean helposti ilmaise tunteitamme, mutta menemme vaikka helvettiin rakastamiemme ihmisten puolesta. Osoitamme rakkautta teoilla luontevammin kuin sanoilla.

- olemme kriittisiä ITSELLEMME ennen kaikkea ja siksi kai voisi sanoa, että huono itsetunto vaivaa. Ei ole kuitenkaan ihan näin, kyllä meiltä omanarvontuntoa löytyy, mutta vain jos näemme siihen aihetta. Vähättelemme kyllä omia taitojamme ja kokemuksiamme.

- loukattuna emme riehu, vaan ruoskimme lisää itseämme. Oikein suuttuessamme, kuu määrittää reagointitapamme.

- ymmärrämme, ymmärrämme, vaikkemme kaikkea hyväksy. Melkein mitä vaan saa meiltä anteeksi, jos on vilpittömästi pahoillaan. Analyyttisinä tarkkailijoina tunnistamme vilpittömyyden ja hyvät käytöstavat omaavina emme sano mitään, jos huomaamme huiputusta. Huiputtajien elämästä kävelemme vain ulos.

Tässä muutama juttu mitä tuli mieleen huolimatta niin kovin yleisestä astrologiasta, joka lähes poikkeuksetta  kuvaa Neitsyttä... Tarkka, bakteerikammoinen, pilkunnussija, tylsä ja hysteerikko. Ei mene ihan niinkään. Kyllä meidän hommissa hauksuutta ja logiikkaa on... ainakin Neitsyiden mielestä.  Wink

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1619 : 23.05.2008 17:34:07 »

Jep ,ei minustakaan tunnu että  rapu tai  jousimies tai  vaaka  vaaka ystävän tai kovin monen muunkaan kanssa on sovitettavaa.. ei se sitä ole.. tarkkailen vaan, missä merkityksessä eri ihmiset ilmaantuvat elämään. Kuten sanottu, bisnes vai love. Kun jotenkin tuntuu, että tämä on kuitenkin vain näytelmää, jossa kaikilla on rooli sitä mukaa, kun näytelmä etenee. Siis simppeli esimerkki, ne hyvät ja pahat.

Mutta jos ei ole edes kyseessä hyvät ja pahat, niin vaikka hauskanpito, ajanvietto ja seikkailu.. tuokin  rapu väitti ettei etsi ketään, ja silti huomaan että sillä mielellä se liikkuu.. yleensä vaan menty yhdessä paikkoihin ja niistä ulos.. allaoleva on toivottavasti jotain mitä voisin häneltä oppia, kun minullakin oli hieman ikävä se edellinen juttu.. hmm..


Nyt hän ilmeisesti tuli särkemään sen viimeisenkin esteen katsoa avoimesti miehiä ja olla vertaamatta heitä kokemuksiin,jotka ovat satuttaneet.



siitä rakastamisesta, tarkoitin sitä että.. pitääkö rakastaa kovin aktiivisesti vai antaa ihmisten tulla ja mennä, jos ei ole enää auttamisestakaan kyse.. pitääkö sielukumppania aina rakastaa, jos on joskus tunnettu. Samalla kun en ole nähnyt erästä liikaa viime aikoina, olen miettinyt jokaisen vastaantulijan kohdalla, että miksi tuo ja tuo ei herätä mitään.. pitäisikö.. harva on auennut henkisille asioille, sille kokemukselle että kaikki on yhtä.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 17:54:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: