Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristallikynä!  (Luettu 6398 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« : 26.05.2011 20:34:16 »

 Onko kenelläkään tietoa tästä Sielun peili-lehdessä olevasta kristallikynästä?
 Oletko kenties käynyt hoidettavana tai käytätkö itse sitä hoitovälineenä?
 Olen kovasti kiinnostunut mutta aika hintava joten pitäisi saada mielipiteitä sen toimivuudesta vai onko ihan "humpuukia"? :Smiley

tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Nimble
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.06.2011 13:20:42 »

Taitaa olla enemmän käyttäjästä kiinni, että toimiiko se..
tallennettu

saida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2011 12:30:57 »

Mulla on ollut tuollainen amegan kristallia sis. sauva viime marraskuusta 2010 lähtien. Toimii. Itse hoitanut sillä (ja kokenut saavani apua) mm. erilaisia kipuja, lihasjumeja,  akupisteitä (toimii tehokkaammin ku esim sormella painaen), vatsavaivoja (esim. jos syönyt liikaa tai jotain mikä ei tunnu sulavan ym.), pääsärkyä, muutamia finnejä ja lähes kaikkea mitä vain voi kuvitella missä tuntuu olevan "tukos tai jumi". Ja jokakerta sauva hämmästyttää, että kas sehän toimii, vaikka asenne olisi ollut miten "no katsotaan nyt voiko tästä saada apua tähänkin".

Äidilläni oli eräänä päivänä ollut pää kipeä koko päivän ja oli tainnut ottaa siihen jo yhden buranankin. Iskin sauvan sille käteen ja kehotin sillä koskemaan kasvojen akupisteitä. Erääseen pisteeseen vain hieman hipastuaan hän parahti ja ihmetteli miten se voi tehota niin hyvin, eikä edes ehtinyt kunnolla koskea ko pistettä (vrt. jos manipuloit pistettä esim. sormella, tarvitsee sitä pistettä painaa enempi). "No se kohta on sulla jumissa"-sanoin. Ja äiti jäi hämmästelemään miten yksi kohta voi olla NIIN kipeä.

Isäni (skeptinen) nähdessään äitini reaktion halusi testata sauvaa ja laittoi sen itselleen vastaavaan kohtaan ja tunsi, sanomansa mukaan, ei mitään. (Mainitsin, ettei varmaan tunnekaan, ellei sitten ole myös hedaria). Kunhan äiti oli hoitanut hetken itseään, otti isäni sauvan ja alkoi pyörittää kipeätä olkapäätään kohden. "Hei, tämähän tuntuu" hän sanoi hetken päästä "vähän sellainen kutiava tai pistelevä tunne". Ja kyllä, olen tuota isäni olkapäätä (ja muitakin jumeja) hoitanut jo aiemminkin ja hän ei ole aiemmin sanonut mitään.

Kuten henkilö jolta sain tiedon sauvasta, kertoi jutun eräästä miehestä jolla oli ollut selkä kipeä jo useamman viikon ja sanoi ettei usko tuollaiseen huuhaahan. No tuttuni kuitenkin hoiti miestä amegasauvalla ja hetken päästä miehellä ei ollut enään selkä kipeä. Mies totesi, selkään ei satu, mutta en silti usko tuohon. Joten saahan sitä uskoa mitä tahansa. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan jos mahdollisuus tulee vastaan. Ei se ota jos ei se annakaan, vai miten se on?

Itse olen hoitanut myös iäkästä koiraani sauvalla ja millainen olikaan reaktio, kun koira sai ensimmäisen hoitonsa (ei olisi heti uskonut lähes 10v koiraksi, iloinen ku nuorena). Myös kasvit saavat välillä hoitoa ja voi ruuan ja juomankin energisoida sauvalla ja kyllä jeesaa meditoidessakin (pääsee syvemmälle helpommin). Tuossa siis muutamia esimerkkejä mihin sauvaa olen käyttänyt. Ja parantumistarinoita löytyisi paljon lisää Smiley

Ja teen myös healingeja, joissa käytän asiakkaan suostumuksella sauvaa, eli on sitä moni päässyt kokeilemaan henk.koht. (energiahoidon kanssa sekä ilman). Ja paikallisessa avoimessa healingillassa on illan vetäjällä pari erilaista amegan sauvaa ja jokin "vastaava", joten siellä on saanut tehdä vertailuja miten erilaiset sauvat toimivat. Toisissa esim. lasermaisemman oloinen energiasuihku ja toisessa "suihku" leviää pehmeämmin isommalle alueelle, yhden "suihku" on voimaks ja on joissakin tapauksissa ollut kuulemma jollekin henkilölle liian voimakas (kenties siksi, että parantuminen on niin voimakas ja hlö ei kyennyt ottamaan vastaan niin paljoa?). Tässä vain mitä itse havainnut sauvasta. Tosiaan suosittelen kokeilemaan itse ja tekemään omat päätökset, koska markkinoilla on myynnissä erilaisia sauvoja. Itse kokenut tuon amegan sauvan toimivaksi.
tallennettu
saida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3 : 05.07.2011 12:41:42 »

Ja jos moderaattori kokee tän mainostamiseks, niin poistakoon (en tiedä täysin palstan sääntöjä, sorry). Mutta kristallikynän esittely Etelä-Suomessa, jos jotain kiinnostaa TO 21.7 klo 18.30- n. 20.30. Googlesta löytyy sielun peiliin hastatellun hlön yhteystiedot ja yhdistys, jossa tuo esittely on.
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2011 20:54:45 »


Kiitos palautteesta,ehdin jo ajatella ettei täällä kukaan ole moista vempainta käyttänyt.
Minkä hintainen se sun kynä oli?
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
saida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 14.07.2011 18:09:56 »

Kiva jos oli jotain hyötyä vastauksesta. Amegan sauva (kristallisisuksella) oli n. 200€ (sisältäen tullit), kun tilasimme siellä oli tarjous 3 kahden hinnalla. Muuten kai maksaisi siis jotain 300€. Uusille asiakkaille tietääkseni tuo tarjous on voimassa, eli sitten etsimään vain pari hlöä jotka haluaisivat myös sauvan, niin saa koko poppoo hieman halvemmalla.
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #6 : 14.07.2011 20:15:02 »

Kiitos tiedosta smitten
Hyvä alennus olisi,täytyy kysellä löytyykö täältä päin kiinnostuneita,,,
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
amega
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 11.06.2012 20:04:06 »

Minä olisin valmis myymään oman amega sauvani (en koe tarvitsevani enään). Minulta löytyy myös yksi uusi amega sauva jonka voisin myydä (toimin ennen jälleenmyyjänä). Jos kiinnostaa niin voi laittaa viestiä osoitteeseen heidiamega@hotmail.fi. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: