Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valmistuminen  (Luettu 25532 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 17.06.2008 16:20:24 »

Oon kokenu yliopiston jotenkin ihan kauheen kylmänä, yksinäisenä, raskaana ja valottomana paikkana, mutta ehkä se valo sieltä vielä löytyy aikanaan.  Smiley Nyt olen vain niin väsynyt koko laitokseen ja opiskeluun. Aivot käy ihan ylikierroksilla monien vuosien opiskelujen jälkeen.  buck2

Kun tämä urakka loppuu niin pitää sulatella asioita ja sitten katsoa taas uudestaan.  smitten

Niin ja toisaalta se yksi gradu on hirvittävän pieni asia laitokselle ja yliopistolle, mutta minulle suuri ja tärkeä asia.  Smiley

Tiedätkös, ajattelin sinua tuolla kun kävin kasvohoidossa!  smitten Tuli mieleen, että yliopistosi on rakennettu ja suunniteltu alunperin IHAN SINUA VARTEN!!! Ja sinun opiskeluasi varten, tulevaisuuttasi varten.
Se välillä unohtuu.

Jos lohduttaa, voin kertoa miten tyssäsi minun filosofian graduni tässä pari vuotta sitten. Otin vuorotteluvapaata ensiksi mieheni sairauden vuoksi ja toiseksi siinä ohessa tehdäkseni gradua filosofian opinnoista, joista olin ollut tosi kiinnostunut ja aiheestani olin jo monen vuoden aikana koonnut aineistoa.
Odotin siis innolla, pääsenkö. Kun ei mitään kuulunut, sain monen soiton jälkeen jonkun henkilön sieltä kiinni, ja kuulin, että kyllä pääsin. No miksi minulle ei laitettu mitään tietoa? Hyvänen aika, tuollahan ne tiedot ovat ilmoitustaululla, sieltä kävin katsomassa minäkin. Haaaa, mitä palvelua!!! Siis!!! Minun odotettiin täältä 4oo kilometrin päästä tulemaan katsomaan ilmoitustaulua vain kyseisen ilmoituksen vuoksi. Mutta, en ehtinyt aloitustilaisuuteen, yrityksistä huolimatta en saanut yhtään proffaa kiinni, että olisin pyytänyt vetäjäksi, ja opiskeluajat siellä olivat aivan alta järjen minulle. Kahden tunnin seminaareja silloin tällöin.
Ei minun vuorotteluvapaapalkkani olisi riittänyt sellaiseen. Ja todellakin, tunsin olevani aikamoinen paha vain siellä rattaissa, jota olisi pitänyt vielä palvella!!!

Luovuin siis! Joten tiedän sinun tunteesi. Tiedän että on monenlaisia ohjaajia, mutta minun mielestäni heidän työhönsä kuuluisi pikkuisen kuunnella sinua. Mitäs jos kirjoittaisit tuntemuksistasi!!! Sinulla on oikeus siihen.

Laitatko ne tämän hetken transiittisi tähän, niin vilkaisen niitä vähän.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #31 : 17.06.2008 17:16:55 »


Tiedätkös, ajattelin sinua tuolla kun kävin kasvohoidossa!  smitten Tuli mieleen, että yliopistosi on rakennettu ja suunniteltu alunperin IHAN SINUA VARTEN!!! Ja sinun opiskeluasi varten, tulevaisuuttasi varten. Se välillä unohtuu.

Tuo on kovin kauniisti ajateltu. Jotain hyvin negatiivista on mielessäni liittyen yliopistoon, joka nyt estää etenemiseni tai hidastaa sitä ja aiheuttaa ahdistusta ja pahaa oloa. Ehkäpä se kirjoittaminen auttaisi. Haluaisin kirjoittaa jollekin, joka oikeasti ymmärtäisi ja kuuntelisi opiskelijoita ja tajuaisi, ettei tässä nykyisessä käytännössä ole mitään järkeä. Ei henkilökunnan eikä opiskelijoiden kannalta. Aivan järjetöntä.
Jospa siitä ajatukseni kirkastuisivat ja osaisin ajatella tuolla tavalla mitä kirjoitit. Koska onhan siinä totuuttakin.

Jotenkin tuo sinun tarinasi oli kaikessa karuudessaan hyvin kuvaava millainen ilmapiiri todella on.  Undecided

Transiittini ovat kyllä tilanteen mukaiset:

tr.  saturnus aspect_squ aurinko  tickedoff knuppel2
tr.  saturnus aspect_squ uranus  tickedoff idiot2 knuppel2
tr.  jupiter aspect_con mars
tr.  neptunus aspect_squ jupiter  idiot2 buck2
tr.  pluto  aspect_sex saturnus

ja vielä luvassa tänä kesänä:
tr.  saturnus aspect_squ merkurius
tr.  saturnus aspect_squ venus
 buck2

lyhyempi vaikutteisia tr.
tr.  venus aspect_tri pluto
tr.  venus aspect_tri saturnus
tr.  mars aspect_squ jupiter
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 17:22:06 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 17.06.2008 17:57:48 »


Tiedätkös, ajattelin sinua tuolla kun kävin kasvohoidossa!  smitten Tuli mieleen, että yliopistosi on rakennettu ja suunniteltu alunperin IHAN SINUA VARTEN!!! Ja sinun opiskeluasi varten, tulevaisuuttasi varten. Se välillä unohtuu.

Tuo on kovin kauniisti ajateltu. Jotain hyvin negatiivista on mielessäni liittyen yliopistoon, joka nyt estää etenemiseni tai hidastaa sitä ja aiheuttaa ahdistusta ja pahaa oloa. Ehkäpä se kirjoittaminen auttaisi. Haluaisin kirjoittaa jollekin, joka oikeasti ymmärtäisi ja kuuntelisi opiskelijoita ja tajuaisi, ettei tässä nykyisessä käytännössä ole mitään järkeä. Ei henkilökunnan eikä opiskelijoiden kannalta. Aivan järjetöntä.
Jospa siitä ajatukseni kirkastuisivat ja osaisin ajatella tuolla tavalla mitä kirjoitit. Koska onhan siinä totuuttakin.

Jotenkin tuo sinun tarinasi oli kaikessa karuudessaan hyvin kuvaava millainen ilmapiiri todella on.  Undecided

Transiittini ovat kyllä tilanteen mukaiset:

tr.  saturnus aspect_squ aurinko  tickedoff knuppel2
tr.  saturnus aspect_squ uranus  tickedoff idiot2 knuppel2
tr.  jupiter aspect_con mars
tr.  neptunus aspect_squ jupiter  idiot2 buck2
tr.  pluto  aspect_sex saturnus

ja vielä luvassa tänä kesänä:
tr.  saturnus aspect_squ merkurius
tr.  saturnus aspect_squ venus
 buck2

lyhyempi vaikutteisia tr.
tr.  venus aspect_tri pluto
tr.  venus aspect_tri saturnus
tr.  mars aspect_squ jupiter


Hei!

Minä olen tainnut näitä katsoakin, kun näyttää tutuilta, tuolla edenpänä. Muutamat planeetat kun liikkuvat ja vaikuttavat pitkään syntymäkartallesi. Kyllähän tuo Pluto on tuolla taustalla varmaan se mistä voimavarasi löydät, iloisesti se sitä sinulle on ojentamassa. Siellä myös sinun voimakastunteilusi kaikkea kohtaan, kunpa voisit kääntää sen itsellesi hyväksi! Saturnus kun on sellainen epäilyjen ja rajoitusten planeetta. Pluto pyrkii sitä sammuttamaan ja kääntämään jotakin hyväksesi. Muutenhan nuo neliöt ovat tosi haasteita. Siinä laitetaan puntariin sinun luonteesi ja sinun itsenäinen päättäväisyytesi (Uranus). Teetkö sen vallankumouksen omaski hyväksesi vai jonkun toisen. Kannattaa miettiä jos kirjoitat jonnekin takkaan, kenelle ja miten, ei missään nimessä syyttävästi. Marshan tuolla osoittaa että jotakin pitää tehdä ja että se kannattaa. Neptunusneliö osoittaa todella, että olet jumissa, sisäinen tuli ei tahdo ottaa tulta eikä intuition kanavat kulje aivan helposti.

Nuo pienet transiitit osoittavat pientä hyvää romantiikan saralla, sekin piristää kummasti!!!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #33 : 17.06.2008 18:14:07 »

Kiitos Esmiralda!  smitten

Todellakin niin kuvaavasti kirjoitit. Kyllä noista saturnuksen neliöistä olen täällä kevään mittaan moneen otteeseen tuskaillut. Minulla kun on niin painottunut 1982 vuoden kartta niin kaikki tr. kestää ja kestää... buck2 Noita neliöitä nyt riittää ja kyllä tämä nimenomaan on sitä oman luonteen vallankumousta.

Nimenomaan tuohon Uranukseen liittyen tuli mieleeni tässä aiheessa aikaisemmin mainitsemani ensi vuoden Uranuksen tekemät tr. joten ehkä ensi vuonna selviää lopullisesti mikä se on se vallankumous mikä nyt on aluillaan, mutta ei vielä ihan...

Pluto on viimeisen 13 vuoden ajan ollut jousimiesten voimavarana ja olen siitä äärimmäisen kiitollinen. Nyt tässä täytyy saattaa asiat loppuun ennen kuin se vaihtaa lopullisesti merkkiä, joten ensi vuonna voi sitten uranus toteuttaa todella vallankumoustaan.  Smiley

Neliöitä tai ei niin kyllä kaikki menee ihan kosmisten suunnitelmien mukaan. Näin uskon. smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 17.06.2008 20:34:54 »

Hyvä kun ymmärrät noi pointtisi!!! Hyvin tulkitset niitä ihan itsekin, minäkin ihan alkuharjoittelussa.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 17.06.2008 20:50:23 »

Hei onneksi olkoon valmistuneille! Cheesy smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 18.06.2008 00:07:57 »

Niin, kiitos vaan Sasha, jotakin on valmistunut, jotakin ei!  Grin
Näinhän se elämässä aina...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #37 : 02.07.2008 22:20:45 »

Nostelen taas näitä yksittäisiä juttuja esille...

Nyt huomioni kiinnittyi päivämäärään 9.9.2008 josta päivämäärästä minulle jo aikaisemmin tuli intuitiivisesti sellainen olo, että se on historiallinen päivä, jolloin palautan Graduni laitokselle. Paljon 9 energiaa ja luopumista. Muoks: niin ja tuosta koko päivämäärästä tulee 1 eli uusia alkuja myös.  Smiley

katselin uteliaisuudesta tuon päivän tr. ja siellä loisti yksinäisenä planeettaohituksissa
 chiron aspect_con keskitaivas

Mitä ihmettä tuosta saisi päätellä?  Shocked

haavoittuvaisen vuoden raadannan jälkeen ilon kyyneleitä?  Smiley Cry

Mitenkäs muut onko teillä  chiron ollut mukana valmistumisessa?
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 10:46:28 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #38 : 22.08.2008 23:07:17 »

Nostelen tätä aihetta toiveikkaana.  Tongue

Katselin huvikseni tr. 2007 toukokuulle kun valmistuin kandiksi.

Enpä huomannut mitään ihmeellistä.  idiot2 Mutta se kai riittäänee, että  jupiter oli viime vuonna  jousimies ja tr. 6.huoneessani.  :Smiley  Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #39 : 20.03.2009 22:29:35 »

Jousimiehen ei pidä ikinä aliarvioida Jupiterin merkitystä, varsinkaan mitä opiskeluun tulee.

En ole katsellut transiittejani vähään aikaan, nyt vain kävi niin hienosti, että tänään sain palautettuani työn tarkastukseen. Loputtomalta tuntuvan hiomisen jälkeen sain gradun eilen kokonaisuudessaan tulostettua. Tänään se sai kannet ja virallisen ilmoituksen siitä, että on menossa odottamaan lausuntoa. Uskomatonta!

Muistelin, että minulla on tässä keväällä tr.  jupiter aspect_con keskitaivas
Kuinka ollakaan katsoin ja se on ollut tarkka juuri tänään!!!!

Tuo on palkkio siitä kovasta  saturnus uurastuksesta ja olen kyllä ihan poikki, mutta onnellinen.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #40 : 23.03.2009 19:04:22 »

Muistelin, että minulla on tässä keväällä tr.  jupiter aspect_con keskitaivas
Kuinka ollakaan katsoin ja se on ollut tarkka juuri tänään!!!!

Mahtavaa, Lizzy! Kuvaava transiitti. Onneksi olkoon! Cheesy
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #41 : 23.03.2009 19:51:12 »

Mulla valmistuminen näillä näkymin häämöttää vasta ensi vuoden toukokuussa. Mulla valmistumispäivänä möllöttelee tämmöistä (otin nyt lähinnä vaan nuo kosmiset mukaan):

 jupiter aspect_sex mars
 jupiter aspect_tri jupiter
 jupiter aspect_kvi saturnus
 jupiter aspect_squ neptunus
 jupiter aspect_inc pluto
 jupiter aspect_tri keskitaivas
 saturnus aspect_tri mars
 saturnus aspect_sex jupiter
 saturnus aspect_squ neptunus
 saturnus aspect_tri chiron
 uranus aspect_sex mars
 uranus aspect_tri jupiter
 uranus aspect_inc saturnus
 uranus aspect_tri uranus
 uranus aspect_squ neptunus
 uranus aspect_kvi pluto
 uranus aspect_tri keskitaivas
 neptunus aspect_squ jupiter
 neptunus aspect_tri saturnus
 neptunus aspect_sex neptunus
 neptunus aspect_tri pluto
 neptunus aspect_squ keskitaivas
 pluto aspect_ssx keskitaivas

Tuommoiselta näyttää sitten, kun mun pitäisi valmistua - katsotaan, saanko hommat tehtyä ajallaan ja miten nuo kuviot näkyvät buck2  Palailen asiaan sitten, kun mun pitää vääntää lopputyö kasaan, että onko se sittenkään niin hyvä Cheesy

Ja onneksi olkoon Lizzy!!! Iso työ takana ja varmasti on loisto-olo noista Saturnuksen neliöistä huolimatta, kun sait työn sisään Smiley  Ihan loistavaa, ole ylpeä itsestäsi, valtava urakka kuitenkin takana!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #42 : 23.03.2009 20:49:53 »



ONNEA LIZZY!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #43 : 24.03.2009 01:49:56 »

Onnea!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #44 : 03.05.2009 20:25:00 »

Ah, mulla on nyt viime hetken pelko persiissä.  Embarrassed
Oon nyt maalaillu piruja seinille, että mitä jos ei kaikki meekkään niinkuin pitää.

6.5. on meidän opinnäytetyön esitys, silloin on TARKKA  saturnus aspect_squ aurinko ... ARGH  buck2
8.5. on meillä kypsyysnäyte, silloin on  juno aspect_squ aurinko
13.5 on mun viimeinen tentti  mars aspect_tri uranus (hyvä hyvä, meniskö tällä voima-draivilla läpi  Grin)
12.6. on valmistumispäivä  chiron aspect_tri vesta (hmm, vaikuttaa hyvälle?)


Niin ja vaikka nyt laitoin tuollaisen transiittilistan, enkä niitä osaa itse tulkita niin älköön kukaan suivaantuko................ Tämä ei ole mikään kerjäys, että tulkitkaa joku. Mulle on nyt vaan terapeuttista käydä tällasta yksinkeskustelua tässä näin.

Mä huomasin ihmeellisen asian. multa puuttuu opintopisteitä, laskin kaikki yhteen, enkä tajua mikä on puuttuva lenkki. olen itse asiassa pari vuotta ihmetelly, miksi mulla on aina ollut about saman verran opintopisteitä kuin parilla kaverilla joilla on ollut mua enemmän suorittamatta asioita. Toivon nyt että äkkiä selviäis mitä nämä puuttuvat pisteet on, koska olen suorittanut kaiken pakollisen!  Shocked

Tää on sitten se juttu mikä voi lykätä mun valmistumista, jos niiden kadonneiden pisteiden mysteeri ei selviä, tai en pysty todistamaan, että mulla on jonkun vanhan kurssin pisteet jääny merkkaamatta, vaikka oon suorittanut kaiken mitä on pitänyt.... Oh f*ckin hell  crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: