Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valmistuminen  (Luettu 25602 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 24.04.2008 16:22:19 »

Neitsytjellona, väitöshulinoiden jälkeen oli useita kuukausia mahdottoman tylsää aikaa, aloittelin uutta projektia, joka ei erinäisistä syistä kuitenkaan oikein iskenyt.

Vielä samana vuonna sain kuitenkin työpaikan ulkomailta. Työpaikkailmoitus oli sähköpostissa, kun kuviot olivat taivaalla seuraavat:

 saturnus aspect_con venus
 uranus aspect_tri jupiter
 neptunus aspect_tri aurinko
 chiron aspect_con DC
Kuunpimennys radix-Kuun päällä.

Chiron kiusasi lähinnä yksityiselämän puolella ja aivan erityisesti siinä vaiheessa, kun se tuli oppositioon Venuksen kanssa. Eipä tosin Saturnuksen ja Venuksen yhtymäkään hirveästi romantiikkaa suosinut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizzy
Vieras
« Vastaus #16 : 09.06.2008 20:15:38 »

Marix sorry tietenkin noi voi olla molemmat kun ne on eri tr. planeetat  uglystupid2 eli olit katsonut ihan oikein. Minä sekoilin.

Tuli tässä sellainen triviaali aihe vielä mieleen, että missä huoneissa teillä noi planeetat oli? Kun jotenkin alkoi yhtäkkiä voimistua, että se huonesijaintikin olisi tärkeä. Varsinkin Jupiter! Niin ja kenties se Saturnus? 

Mulla  tr. jupiter  aspect_con mars 8.huoneessa tällä hetkellä ja ensi vuoden alussa Jupiter menee 9. huoneeseen.Cheesy sitä odotellessa...  Wink
No kyllä toi  aspect_con mars on antanu sellasta tietynlaista energiaa. Vaikka Saturnus laittaa hanttiin. Mutta eipä laita enää syksyllä.  tickedoff knuppel2 police Kun neliöt on ohi. Proffan kanssa on ollut hiukan eri näkemyksiä ja tästä taitaa tulla ihan oikeesti kasvun paikka ja identiteettikysymys, että puolustanko sitä minkä koen oikeaksi.  Shocked Saturnuksen testausta selvästi.

Se  uranus aspect_tri jupiter onkin vasta ensi vuonna kuten myös  uranus aspect_con kuu
sekä  jupiter aspect_con keskitaivas

Vapautta odotellessa.  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #17 : 10.06.2008 14:38:32 »

Lizzy, pidä vaan pääsi! Juuri kuuntelin erään opiskelijakollegan (jolla yksi maisterintutkinto jo on) tilitystä siitä, miten hänelläkin oli aikanaan mennyt sukset ristiin gradua tehdessä ohjaaja-proffan kanssa, jolla oli ollut suhteellisen tiukat omat näkemykset siitä miten tutkimusta pitää tehdä. Lienee aika yleistä? Ikävä vain aina kuulla tuommoisista tapauksista. Ohjaajan kun kai pitäisi kannustaa eikä tyrmätä.

Kurkkasin mielenkiinnosta omatkin valmistumistransiittini, kyse oli kylläkin vain keskiasteen koulusta, mutta silti löytyi hyvin kuvaavia aspekteja, mm.

tr jupiter aspect_con kuu merkurius (1. huone) ja aspect_sex venus chiron (myös 1. huone)
tr uranus aspect_con mars (1. huone)
tr saturnus aspect_con venus (1. huone) ja aspect_tri keskitaivas
tr pluto aspect_con kuunsolmu (9. huone) ja aspect_sex mars
tr neptunus aspect_sex jupiter (molemmat 1. huoneessa)

Tällä hetkellä tuo tr jupiter peruuttelee askendentillani ja perusopinnoille aloitin juuri jatkoa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lizzy
Vieras
« Vastaus #18 : 13.06.2008 13:36:51 »

Ajatus, sinulla varmaankin nousu-kauriina iso 1. huone, mutta jopas onkin painottuneet nuo tr sinne.

Onko opiskelu aina ollut sinulle jotenkin itsellistä puuhaa. Toisin sanoen itsesi kehittämistä ja oman identiteetin kannalta tärkeää?

Tuo Pluto ja  kuunsolmu taas viittaisivat siihen, että opiskelulla on myös syvemmässä mielessä annettavaa sinulle?

Kappas, minulla muuten myös oli tr. jupiter nousumerkillä kun aloitin 7 vuotta sitten avoimessa yliopistossa opiskelemaan sitä mitä nyt olen opiskellut pääaineena viisi vuotta. Tavallaan se oli itseäni varten, mutta kun  jupiter tulee vuoden päästä keväällä MC:ni kohdalle niin se näkyy myös toisille.
Hassua, huomasin, että  jupiter oli nousumerkilläni myös silloin kun aloitin 1989 ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Näin se menee...  Smiley Onneksi Jupiter ei ihan heti tule nousumerkkini kohdalle en halua aloittaa mitään opintoja vähään aikaan.  laugh Grin

Sain toiseltakin taholta kannustusta tuon professorin suhteen, että voi ottaa parhaat päältä, mutta noin muuten pitää kiinni siitä omasta linjasta ja tyylistä. Kuulemma professorin palaute viittasi pikemminkin siihen, että tekstini ja ajatukseni ovat varteenotettavia kuin että hän olisi pitänyt työtäni jotenkin mitättömänä. Eihän sellaisesta vaivaudu antamaan kriittistä palautetta, jos se ei herätä mitään.  Wink

Tuo on helpottanut ihan todella paljon ja olen nukkunut kuin tukki viimeiset pari yötä.  Grin huh ja palasi usko siihenkin, että kyllä tämä joskus loppuu... toivottavasti ennemmin kuin myöhemmin. Mutta loppuu kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 13:38:27 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #19 : 16.06.2008 12:51:53 »

Onko opiskelu aina ollut sinulle jotenkin itsellistä puuhaa. Toisin sanoen itsesi kehittämistä ja oman identiteetin kannalta tärkeää?

No kyllä, hoidin pienestä pitäen läksyt yksin. Grin Ja onhan se identiteetin kannalta ollut tärkeää, että on saanut myönteistä palautetta kun opinnot ovat sujuneet hyvin. Tosin en ole ihan "perinteisen hikarin" rooliin sopinut koskaan, mutta tunnollisuus minussa pysyy kuin tauti. Siis siten, että jos jotakin ryhdyn tosissani opiskelemaan, niin hoidan sen niin hyvin kuin mahdollista. Eli otan sen henkilökohtaisesti. Smiley

Lainaus
Tuo Pluto ja  kuunsolmu taas viittaisivat siihen, että opiskelulla on myös syvemmässä mielessä annettavaa sinulle?

Kyllä, tuo liittyy varmasti osaltaan ihmisiin, joita tapasin kyseisessä koulussa. Tunsin, että se oli "kohtalokasta" aikaa sikäli, että sain monia vihjeitä että olen oikealla tiellä (tai oikeassa paikassa) ja törmäsin moniin sellaisiin ihmisiin, jotka ovat ystäviäni vielä nyt yli 10 vuoden jälkeenkin.

Minunkin piti heti tsekata tuo peruskoulunaloitus! Itselläni ei ollut silloin Jupiter AC:lla, mutta sen sijaan se oli tarkasti Uranukseni päällä. Smiley Ja tr kuunsolmu oli tuolloin askendenttini hallitsijan eli Saturnukseni päällä 6. huoneessa. Kun aloitin opiskelut avoimessa, oli tr jupiter 8. huoneeni kärjellä.

Tuohan muuten on totta, että tiedemaailmassa täytyy pitää arvossa sitä, että saa kritiikkiä. Sehän tarkoittaa juuri, että työssä on jotain mikä herättää ajatuksia. Tietysti se voi tuntua tyrmäävältä, kun on vasta aloittelemassa ja gradu on ensimmäinen "kunnon" tieteellinen työ, minkä on saanut puserrettua. Proffat ovat varmaan jo itse niin tottuneita kritisointiin ja kritiikin kohteena olemiseen, etteivät ehkä osaa katsoa asiaa opiskelijan näkökulmasta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 16.06.2008 15:11:38 »

Minun skorpparipojallani, nousukaksonen ja kuukalat, on opiskelu on todella nihkeää, olen saanut potkia jos milläkin lailla välillä sanoen reippaasti, että 'lopeta sitten'.

Nyt hän on valmistumassa, työharjoittelu enää puuttuu. Ja kuten noista merkistä huomaa, tunteet ottavat välillä suuren vallan, masennus tulee helposti, mutta on esiintymiskelpoinen ja asioihin tarttuvakin kun tarvitaan. Potkua tarvitsee. Taas potkin häntä liikkeelle, kun taivaan merkitkin ovat seuraavat:

 neptunus aspect_tri askendentti
 mars aspect_squ aurinko
 pluto aspect_sex pluto

Katsoisin noista, että Neptunusvoima luo helposti illuusioita omiin kykyihin ja että kaikki tapahtuu itsestään, mikä voi olla hyvin harhaanjohtavaa. Kun taas Mars kertoo, että mitään ei tapahdu, jos ei toimi ja tartu haasteisiin. Ja Pluto tuolla taustalla pitkäjännitteisemmin antaa mahdollisuuksille tilaa kunhan kaivaa uskon itseensä ja voimavaransa esille.

Opiskelen vasta tuota tulkintaa, mutta tuo taustalla lähdin potkimaan poikaani suoraansanottuna persuuksiin!! knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #21 : 17.06.2008 11:02:54 »

Ajatus, ihan totta. proffat ovat usein niin parkkiintuneita, kiireisiä, stressaantuneita ja urautuneita siihen tiedemaailmaansa, etteivät muista pientä opiskelijaa ollenkaan ottaa huomioon. Olen työ- ja opiskeluelämässä mielestäni yleensä hyvä kestämään kriittistäkin palautetta, mutta nyt kun on niin uupunut ja epävarma kun kyseessä kuitenkin ensimmäinen oikeasti isompi tieteellinen työ niin meinaa ottaa lujille tuollainen.  Cry Mutta kyllä se siitä.  Wink

Kyllä opiskelijat tarvii välillä potkuja persauksille, jos meinaa edetä johonkin. Onkohan tuo kritiikki sitten jonkinlainen potku...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 17.06.2008 11:26:41 »

Kyllä varmaan on, mutta myös puntari, jossa oppilas itse katsoo mihin kyvyt riittävät. Pieni uhma siinä on vain hyväksi; Minä vielä näytän.

Ja kun olen sivusta seurannut noiden proffienkin maailmaa, niin ajattelepa näin päin, että kun itsekin joskus kyllästyy eikä tahdo jaksaa edes lukea omaa tekstiään, niin proffilla on noita tekstejä kymmenittäin pöydällä luettavana ja analysoitavana. Ja heitäkin on aivan liian vähän! Suhteessa oppilaita on nykyään enemmän kuin opettajia kaikkialla.

Kun muistaa että omaa elämäähän siinä rakentaa ja vain itse saa palkkion, josta kukaan muu ei osaa iloita niin paljon kuin tekijä, niin sekin voisi antaa tarkoitusta. Sillä onhan se riemu kun saa sen valmiiksi!!! Jonkinlainen voitto!

Joten potkua täältä sinullekin!!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #23 : 17.06.2008 11:44:22 »

Kyllä multa vielä tota uhmaa löytyy...  coolsmiley

Kyllä joo tavallaan ymmärrän noita proffia kun välillä tosiaan on itsekin ihan kyllästynyt siihen omaan tekstiinsä.
Mutta toisaalta yritän tehdä siitä sellasta, että itsellä säilyy innostus, koska oon huomannu, että jos on itse innostunut omasta tekstistään se innostus välittyy lukijallekin.

Yks tärkeimpiä asioita mitä yliopistossa oon oppinu, on just se, että asioita tehdään vain ja ainoastaan itseään varten. Ei kukaan muu voi elää tätä elämää meidän puolesta eikä iloita saavutuksista tai surra joitain asioita.
Se on kyllä hämmästyttävää kun sen tajuaa ja välillä tehnyt kipeääkin, että näinkö yksin sitä kaiken keskellä on...  Cry Mutta sitten ei kuitenkaan... 

Sitä elämänkoulua...  :Smiley smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 17.06.2008 11:47:38 »

Ei nyt varmastikaan ihan niin yksin!

Muista myös että juuri sinä olet se yksi suuri tekijä, miksi yliopistot yleensä pyörivät ja proffat saavat elantonsa!  Cheesy

Yhdestä pienestä lähtee aina suuri liikkeelle!!! Ja aina se gradu on kuitenkin sellainen iloinen valo siellä kirjastojen hyllyillä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #25 : 17.06.2008 12:15:02 »

Oon kokenu yliopiston jotenkin ihan kauheen kylmänä, yksinäisenä, raskaana ja valottomana paikkana, mutta ehkä se valo sieltä vielä löytyy aikanaan.  Smiley Nyt olen vain niin väsynyt koko laitokseen ja opiskeluun. Aivot käy ihan ylikierroksilla monien vuosien opiskelujen jälkeen.  buck2

Kun tämä urakka loppuu niin pitää sulatella asioita ja sitten katsoa taas uudestaan.  smitten

Niin ja toisaalta se yksi gradu on hirvittävän pieni asia laitokselle ja yliopistolle, mutta minulle suuri ja tärkeä asia.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 17.06.2008 16:20:24 »

Oon kokenu yliopiston jotenkin ihan kauheen kylmänä, yksinäisenä, raskaana ja valottomana paikkana, mutta ehkä se valo sieltä vielä löytyy aikanaan.  Smiley Nyt olen vain niin väsynyt koko laitokseen ja opiskeluun. Aivot käy ihan ylikierroksilla monien vuosien opiskelujen jälkeen.  buck2

Kun tämä urakka loppuu niin pitää sulatella asioita ja sitten katsoa taas uudestaan.  smitten

Niin ja toisaalta se yksi gradu on hirvittävän pieni asia laitokselle ja yliopistolle, mutta minulle suuri ja tärkeä asia.  Smiley

Tiedätkös, ajattelin sinua tuolla kun kävin kasvohoidossa!  smitten Tuli mieleen, että yliopistosi on rakennettu ja suunniteltu alunperin IHAN SINUA VARTEN!!! Ja sinun opiskeluasi varten, tulevaisuuttasi varten.
Se välillä unohtuu.

Jos lohduttaa, voin kertoa miten tyssäsi minun filosofian graduni tässä pari vuotta sitten. Otin vuorotteluvapaata ensiksi mieheni sairauden vuoksi ja toiseksi siinä ohessa tehdäkseni gradua filosofian opinnoista, joista olin ollut tosi kiinnostunut ja aiheestani olin jo monen vuoden aikana koonnut aineistoa.
Odotin siis innolla, pääsenkö. Kun ei mitään kuulunut, sain monen soiton jälkeen jonkun henkilön sieltä kiinni, ja kuulin, että kyllä pääsin. No miksi minulle ei laitettu mitään tietoa? Hyvänen aika, tuollahan ne tiedot ovat ilmoitustaululla, sieltä kävin katsomassa minäkin. Haaaa, mitä palvelua!!! Siis!!! Minun odotettiin täältä 4oo kilometrin päästä tulemaan katsomaan ilmoitustaulua vain kyseisen ilmoituksen vuoksi. Mutta, en ehtinyt aloitustilaisuuteen, yrityksistä huolimatta en saanut yhtään proffaa kiinni, että olisin pyytänyt vetäjäksi, ja opiskeluajat siellä olivat aivan alta järjen minulle. Kahden tunnin seminaareja silloin tällöin.
Ei minun vuorotteluvapaapalkkani olisi riittänyt sellaiseen. Ja todellakin, tunsin olevani aikamoinen paha vain siellä rattaissa, jota olisi pitänyt vielä palvella!!!

Luovuin siis! Joten tiedän sinun tunteesi. Tiedän että on monenlaisia ohjaajia, mutta minun mielestäni heidän työhönsä kuuluisi pikkuisen kuunnella sinua. Mitäs jos kirjoittaisit tuntemuksistasi!!! Sinulla on oikeus siihen.

Laitatko ne tämän hetken transiittisi tähän, niin vilkaisen niitä vähän.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #27 : 17.06.2008 17:16:55 »


Tiedätkös, ajattelin sinua tuolla kun kävin kasvohoidossa!  smitten Tuli mieleen, että yliopistosi on rakennettu ja suunniteltu alunperin IHAN SINUA VARTEN!!! Ja sinun opiskeluasi varten, tulevaisuuttasi varten. Se välillä unohtuu.

Tuo on kovin kauniisti ajateltu. Jotain hyvin negatiivista on mielessäni liittyen yliopistoon, joka nyt estää etenemiseni tai hidastaa sitä ja aiheuttaa ahdistusta ja pahaa oloa. Ehkäpä se kirjoittaminen auttaisi. Haluaisin kirjoittaa jollekin, joka oikeasti ymmärtäisi ja kuuntelisi opiskelijoita ja tajuaisi, ettei tässä nykyisessä käytännössä ole mitään järkeä. Ei henkilökunnan eikä opiskelijoiden kannalta. Aivan järjetöntä.
Jospa siitä ajatukseni kirkastuisivat ja osaisin ajatella tuolla tavalla mitä kirjoitit. Koska onhan siinä totuuttakin.

Jotenkin tuo sinun tarinasi oli kaikessa karuudessaan hyvin kuvaava millainen ilmapiiri todella on.  Undecided

Transiittini ovat kyllä tilanteen mukaiset:

tr.  saturnus aspect_squ aurinko  tickedoff knuppel2
tr.  saturnus aspect_squ uranus  tickedoff idiot2 knuppel2
tr.  jupiter aspect_con mars
tr.  neptunus aspect_squ jupiter  idiot2 buck2
tr.  pluto  aspect_sex saturnus

ja vielä luvassa tänä kesänä:
tr.  saturnus aspect_squ merkurius
tr.  saturnus aspect_squ venus
 buck2

lyhyempi vaikutteisia tr.
tr.  venus aspect_tri pluto
tr.  venus aspect_tri saturnus
tr.  mars aspect_squ jupiter
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 17:22:06 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 17.06.2008 17:57:48 »


Tiedätkös, ajattelin sinua tuolla kun kävin kasvohoidossa!  smitten Tuli mieleen, että yliopistosi on rakennettu ja suunniteltu alunperin IHAN SINUA VARTEN!!! Ja sinun opiskeluasi varten, tulevaisuuttasi varten. Se välillä unohtuu.

Tuo on kovin kauniisti ajateltu. Jotain hyvin negatiivista on mielessäni liittyen yliopistoon, joka nyt estää etenemiseni tai hidastaa sitä ja aiheuttaa ahdistusta ja pahaa oloa. Ehkäpä se kirjoittaminen auttaisi. Haluaisin kirjoittaa jollekin, joka oikeasti ymmärtäisi ja kuuntelisi opiskelijoita ja tajuaisi, ettei tässä nykyisessä käytännössä ole mitään järkeä. Ei henkilökunnan eikä opiskelijoiden kannalta. Aivan järjetöntä.
Jospa siitä ajatukseni kirkastuisivat ja osaisin ajatella tuolla tavalla mitä kirjoitit. Koska onhan siinä totuuttakin.

Jotenkin tuo sinun tarinasi oli kaikessa karuudessaan hyvin kuvaava millainen ilmapiiri todella on.  Undecided

Transiittini ovat kyllä tilanteen mukaiset:

tr.  saturnus aspect_squ aurinko  tickedoff knuppel2
tr.  saturnus aspect_squ uranus  tickedoff idiot2 knuppel2
tr.  jupiter aspect_con mars
tr.  neptunus aspect_squ jupiter  idiot2 buck2
tr.  pluto  aspect_sex saturnus

ja vielä luvassa tänä kesänä:
tr.  saturnus aspect_squ merkurius
tr.  saturnus aspect_squ venus
 buck2

lyhyempi vaikutteisia tr.
tr.  venus aspect_tri pluto
tr.  venus aspect_tri saturnus
tr.  mars aspect_squ jupiter


Hei!

Minä olen tainnut näitä katsoakin, kun näyttää tutuilta, tuolla edenpänä. Muutamat planeetat kun liikkuvat ja vaikuttavat pitkään syntymäkartallesi. Kyllähän tuo Pluto on tuolla taustalla varmaan se mistä voimavarasi löydät, iloisesti se sitä sinulle on ojentamassa. Siellä myös sinun voimakastunteilusi kaikkea kohtaan, kunpa voisit kääntää sen itsellesi hyväksi! Saturnus kun on sellainen epäilyjen ja rajoitusten planeetta. Pluto pyrkii sitä sammuttamaan ja kääntämään jotakin hyväksesi. Muutenhan nuo neliöt ovat tosi haasteita. Siinä laitetaan puntariin sinun luonteesi ja sinun itsenäinen päättäväisyytesi (Uranus). Teetkö sen vallankumouksen omaski hyväksesi vai jonkun toisen. Kannattaa miettiä jos kirjoitat jonnekin takkaan, kenelle ja miten, ei missään nimessä syyttävästi. Marshan tuolla osoittaa että jotakin pitää tehdä ja että se kannattaa. Neptunusneliö osoittaa todella, että olet jumissa, sisäinen tuli ei tahdo ottaa tulta eikä intuition kanavat kulje aivan helposti.

Nuo pienet transiitit osoittavat pientä hyvää romantiikan saralla, sekin piristää kummasti!!!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lizzy
Vieras
« Vastaus #29 : 17.06.2008 18:14:07 »

Kiitos Esmiralda!  smitten

Todellakin niin kuvaavasti kirjoitit. Kyllä noista saturnuksen neliöistä olen täällä kevään mittaan moneen otteeseen tuskaillut. Minulla kun on niin painottunut 1982 vuoden kartta niin kaikki tr. kestää ja kestää... buck2 Noita neliöitä nyt riittää ja kyllä tämä nimenomaan on sitä oman luonteen vallankumousta.

Nimenomaan tuohon Uranukseen liittyen tuli mieleeni tässä aiheessa aikaisemmin mainitsemani ensi vuoden Uranuksen tekemät tr. joten ehkä ensi vuonna selviää lopullisesti mikä se on se vallankumous mikä nyt on aluillaan, mutta ei vielä ihan...

Pluto on viimeisen 13 vuoden ajan ollut jousimiesten voimavarana ja olen siitä äärimmäisen kiitollinen. Nyt tässä täytyy saattaa asiat loppuun ennen kuin se vaihtaa lopullisesti merkkiä, joten ensi vuonna voi sitten uranus toteuttaa todella vallankumoustaan.  Smiley

Neliöitä tai ei niin kyllä kaikki menee ihan kosmisten suunnitelmien mukaan. Näin uskon. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: