Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Persoonakortti  (Luettu 125713 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #135 : 15.08.2006 19:08:40 »

Anteeksi pitkä viive, mutta tietokone ei suostunut avaamaan nettiä NELJÄÄN PÄIVÄÄN!!! Huh.. Kamalat vierotus oireet...
No onneks nyt toimii!


smitten
Heissan,voisitko nostaa myös minulle persoonakortin...on vähän hakusessa.210761,kiittäen. Huh

Tottakai!!!
Eli olet siis: numero 9 eli Erakko.
Lukemalla ketjua taakse päin löydät tulkinnan erakosta!


tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #136 : 16.08.2006 11:33:41 »

Anteeksi JINX...toivottavasti en astu varpaillesi, jos vastaan tähän Pusun viestiin  :Smiley Korjaa, jos laskin väärin...  angel

Pusu, säkin olet 10, eli Onnenpyörä! Jos luet viestiketjua taaksepäin, tulkinnan löydät sieltä  :Smiley

Edit: syntymäaika poistettu pyynnöstä.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 14:24:03 kirjoittanut Linn » tallennettu
jalava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #137 : 16.08.2006 12:46:24 »

Kiitoksia tiedosta....pitää aikatavalla paikkansa,mutta täällä puhutaan sielunkorteista...mitä se tarkoittaa??? Grin
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #138 : 16.08.2006 13:07:46 »

Hei,

Laskujeni mukaan persoonakortin numero olisi 11 ja sielunkortin numero 2. Käsittääkseni 11 on Voima ja 2 on Noita. Voisiko joku ystävällisesti laittaa noiden korttien kuvaukset tänne. Kiittää ja kumartaa  Smiley

11 on kuin onkin Voima!
Tässä tulkintaa:

VOIMA (11)

Voima on valmis kohtaamaan omat heikkoutensa ja pimeät puolensa. Vaikeassa tilanteessakaan ei anneta periksi, voimaa on enemmän kuin arvataankaan.
Kortin symmetria kertoo lähtökohtaisesta tasapainosta tai pyrkimyksestä tasapainottaa alati muuttuvia tilanteita ja ihmisiä.
Voima syboloi henkisiä voimavaroja ja mielen tyyneyttä. Taitava, tunneälykäs henkilö luottaa itseensä. Päämäärä saavytetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Turvautumalla sisäiseen voimaan kestetään koettelemukset ja saatetaan loppuun jo aloitetut hankkeet. Toisen tilanne ja siihen johtaneet syyt ymmärretään asettumalla hänen asemaansa. Voima osaakin taitavasti yhdistää erilaisia henkilöitä ja kiinnostuksen kohteita. Vaikeudet voitetaan, sovittelu onnistuu. Toisin kuin sukulaishahmonsa Taikuri, Voima kantaa vastuunsa tekemisistään ja on suhteissaan pitkäjänteinen.
Toisaalta taas: Sisäisiä riitoja, epävarmuutta. Asioita tai tunteita ei uskalleta kohdata. Heikko itsetunto aiheuttaa epäröintiä ja viivästystä. Rohkeuden puutetta, kykenemättömyyttä tarttua asioihin. Kärsitään yksinäisyydestä, kun ei nähdä yhteyksiä asioiden ja henkilöiden välillä.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #139 : 16.08.2006 13:11:18 »

Mulla on laskujen mukaan persoonallisuuskortti 5 ja sielukorttikin 5. eli molemmat siis gurun kortteja.

Korjatkaa jos oon väärässä.

syntymäaika on 29.01.1982

Mitä ne merkkasivatkaan?

Voisko joku selventää.

Ketjua taakse päin lukemalla olisi tämäkin tulkinta löytynyt Wink


Guru 5

Gurua on aiemmin kutsuttu hierofantiksi, Ylipapiksi tai Paaviksi. Gurun feminiininen pari on Noita, sillä erotuksella etä Guru esiintyy aina kuulijoiden kanssa kun taas Noita on yksin. Nykyajan maailmassa Guru välittää kuulijoilleen tietoa, uusia ajattelutapoja ja näkökulmia. Guru on kiinnostunut filosofiasta ja henkisyydestä. Innostava opettaja luo lämpimän, joskus suorastaan innostuneen ilmapiirin ympärilleen.

Guru puhuu mielummin kuin kuuntelee, ja luo karismallaan ja kapasiteetillaan ympärilleen uskollisen kuulijoiden ja seuraajien piirin. Hyvä Guru on valmis myöntämään virheensä eikä salli ajattelunsa kutistua dogmiksi.

Gurun varjona on fanaattisuus, joka näyttäytyy erityisesti kun hän kohtaa vastustusta ja epäilyä. Kriittisyyden huonoa sietokykyä, yksinäisyyttä, kapea-alaisuutta ja oikeaoppisuuden puolustamista. Joskus jopa yleisön tai yhteisön odotukset koetaan rajoittavina.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #140 : 16.08.2006 13:12:15 »

Anteeksi JINX...toivottavasti en astu varpaillesi, jos vastaan tähän Pusun viestiin  :Smiley Korjaa, jos laskin väärin...  angel

Pusu, säkin olet 10, eli Onnenpyörä! Jos luet viestiketjua taaksepäin, tulkinnan löydät sieltä  :Smiley



En pahastu  Smiley

Edit: syntymäaika poistettu pyynnöstä.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 14:24:36 kirjoittanut Linn » tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #141 : 21.08.2006 14:10:06 »

Kiitos Jinx,

Minua kiinnostaisi tietää vielä tästä sielukortista, mistä on ollut juttua ketjun alussa. Mitä sielukortti kuvastaa? Jos ihan väärin en ole laskenut niin sielukorttini on 2=Noita. Kun persoonakorttini on Voima, niin pitäisikö tässä alkaa Voimallisesti Noutumaan  Smiley  Voisitko laittaa kuvauksen Noita kortista tänne ja kertoa vähän mitä merkitsee kun se on sielukorttina?

Kumppanini on Rakastavaiset ja itse olen Voima. Voisitko kertoa mitä rakkaustarot kertoo tästä yhdistelmästä?

Todella paljon kiitoksia jo etukäteen.
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #142 : 21.08.2006 14:51:16 »

Kiitos Jinx,

Minua kiinnostaisi tietää vielä tästä sielukortista, mistä on ollut juttua ketjun alussa. Mitä sielukortti kuvastaa? Jos ihan väärin en ole laskenut niin sielukorttini on 2=Noita. Kun persoonakorttini on Voima, niin pitäisikö tässä alkaa Voimallisesti Noutumaan  Smiley  Voisitko laittaa kuvauksen Noita kortista tänne ja kertoa vähän mitä merkitsee kun se on sielukorttina?

Tuosta sielukortista en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta laitan sen Noidan tänne  Smiley


NOITA (2)

Toiminnan sijasta on pysähdyttävä pohtimaan, mikä on olennaista ja mitä vielä tarvitaan laajemman kokonaisuuden hahmottamiseksi. Älyllinen, ennakkoluuloton ja analyyttinen lähestymistapa edistää aikeita. Tarjolla on hyviä neuvoja, valaisevia keskusteluja tai ammatillista apua kokeneemmalta henkilöltä. Tieto voi perustua hyvään vaistoon. On aika pohtia elämän mysteerejä ja suuria kysymyksiä. Opiskelu ja tutkimus avaavat uusia, laajoja näkökulmia, jotka vaikuttavat elämään myös käytännön tasolla.
TOISAALTA: Passiivisuutta, kyvyttömyyttä toimia, elämänpelkoa. Henkilö on laamaantunut tai ajattelu on jäänyt polkemaan paikalleen. Pinnallinen tieto johtaa harhaan. Paha noita ajaa omaa etuaan tai kostaa kylmyydellä kärsimänsä vääryyden.

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #143 : 21.08.2006 14:54:12 »

Kiitos Jinx,

Kumppanini on Rakastavaiset ja itse olen Voima. Voisitko kertoa mitä rakkaustarot kertoo tästä yhdistelmästä?

Todella paljon kiitoksia jo etukäteen.

RAKKAUSTAROT  smitten

Rakastavaiset - Voima

Rakastavaisten voima on nimensä mukaisesti rakkaudessa ja heikkous päätöstenteossa. Sosiaalisesti kyvykäs Voima näkee kumppaninsa piirteet selkeästi ja paneutuu rakkauteensa intensiteetillä,
joka ei pienestä vastoinkäymisestä pelästy.
Turvallisuudentunne saa Rakastavaiset kukoistamaan.
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #144 : 06.09.2006 23:50:09 »

Heippa,

mä laskin, että mun persoonallisuuskortti olisi 11, sama olisi siis sielunkortti uglystupid2 mun syntymäaika on 20.8.1954
Mitenkä persoonallisuuskortti ja sielunkortti eroovat toisistaan uglystupid2 saisko apua, kun tuntuu, että menee yli hilseen... idiot2

Kauniit kiitokset jo etukäteen Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #145 : 07.09.2006 00:25:12 »

Heippa,

mä laskin, että mun persoonallisuuskortti olisi 11, sama olisi siis sielunkortti uglystupid2 mun syntymäaika on 20.8.1954
Mitenkä persoonallisuuskortti ja sielunkortti eroovat toisistaan uglystupid2 saisko apua, kun tuntuu, että menee yli hilseen... idiot2

Kauniit kiitokset jo etukäteen Smiley

En tosta sielunkortista tiedä tuon taivaallista mutta persoonkorttisi on 11 Eli Voima.


VOIMA (11)

Voima on valmis kohtaamaan omat heikkoutensa ja pimeät puolensa. Vaikeassa tilanteessakaan ei anneta periksi, voimaa on enemmän kuin arvataankaan.
Kortin symmetria kertoo lähtökohtaisesta tasapainosta tai pyrkimyksestä tasapainottaa alati muuttuvia tilanteita ja ihmisiä.
Voima syboloi henkisiä voimavaroja ja mielen tyyneyttä. Taitava, tunneälykäs henkilö luottaa itseensä. Päämäärä saavytetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Turvautumalla sisäiseen voimaan kestetään koettelemukset ja saatetaan loppuun jo aloitetut hankkeet. Toisen tilanne ja siihen johtaneet syyt ymmärretään asettumalla hänen asemaansa. Voima osaakin taitavasti yhdistää erilaisia henkilöitä ja kiinnostuksen kohteita. Vaikeudet voitetaan, sovittelu onnistuu. Toisin kuin sukulaishahmonsa Taikuri, Voima kantaa vastuunsa tekemisistään ja on suhteissaan pitkäjänteinen.
Toisaalta taas: Sisäisiä riitoja, epävarmuutta. Asioita tai tunteita ei uskalleta kohdata. Heikko itsetunto aiheuttaa epäröintiä ja viivästystä. Rohkeuden puutetta, kykenemättömyyttä tarttua asioihin. Kärsitään yksinäisyydestä, kun ei nähdä yhteyksiä asioiden ja henkilöiden välillä.
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #146 : 07.09.2006 12:25:30 »

zarazed.. persoonakortti on ne persoonalliset ominaisuudet, jotka saamme tänne syntyessämme.. sielukortti taas on mihin meidän tämän elämän aikana pitää pyrkiä..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #147 : 07.09.2006 15:35:31 »

zarazed.. persoonakortti on ne persoonalliset ominaisuudet, jotka saamme tänne syntyessämme.. sielukortti taas on mihin meidän tämän elämän aikana pitää pyrkiä..  Smiley

 smitten  smitten  smitten

Nii, ettäs tiedät  Wink  2funny  buck2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #148 : 07.09.2006 16:09:35 »

Luulen selanneeni koko ketjun läpi sillä silmällä, että olisko 7. eli vaunuista tulkintaa, mutta ikäänkuin en ois nähnyt...

Onko Jinxiliini vielä hollilla?

Hehheh..

Mie oon Waunut.. :Smiley Kuulostaa typerältä... 2funny
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #149 : 07.09.2006 18:07:19 »

Valonkantaja.. kyllä se on jossain.. oon joskus laittanut sen ainakin Perhoselle muistaaakseni..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: