Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikuinen 'luuseriko'?  (Luettu 15236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #15 : 19.03.2006 19:51:49 »

Hiiuli hei, huolta nyt ei, merimies näin käy merta päin...

Onhan se minunkin mielestäni hyvin henkilökohtainen juttu, kun aurinko ja kuu ovat mukana. Kuviohan on Daavidin tähden puolikas (eli löytyy Sinultakin Mi-Olea ihan "virallinen" kuvio). Energioita ja lahjoja siis on paljon, mutta kuviosta puuttuu jatkuvuus kun oppositiot laittavat ikäänkuin arkun kannen kiinni, naulat vielä niin kiinni on ja pysyy. Siinä sitten ajautuu toisten vietäväksi; niinkauan kuin keinunta on leppoisaa niin mikäs siinä päivää kannella paistatellessa.

Henkilökohtainen energia ja mahdollisuudet ovat nähdäkseni noissa kolmioissa. Ensin pitäisi ehkä aukaista kansi mieltämällä nuo oppositiot, sitten kurkata sisälle, mitä ja kuka sieltä löytyy ja laittaa omat voimat kolmioilla liikkeelle ja sekstiilit hoituvat lähes itsestään. Joitakin muita viestiketjuja lukiessani olen ymmärtänyt, että Sinulla Mi-Olea on sellaisia transiitteja menossa, että olet hyvinkin herännyt uinumasta ja keinumasta ja ratkaisut kohdallasi ovat avautumassa. Kuvio oikealle auetessaan (ns. aamukartalla sijaitessaan) on usein toiminnallisella ja energisellä ihmisellä, huono puoli voi olla taipumattomuus kompromisseihin ja se, ettei virheistäkään tahdo oppia (tämän luin Nikulan opuksesta). Muuten olen erittäin huono valistamaan ketään.

Tutkin hiljattain erään nuoren naisen karttaa, jossa kehto aukeaa vasemmalle, Saturnus ja Kuu ovat oppositiossa. Henkilö on tavattoman varautunut, kärjistäen suunnittelee kauppaan lähtöäkin pari päivää, jottei mitään yllättävää tapahtuisi. Tämä siis on tässä suhteessa päinvastainen tapaus.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 20.03.2006 11:04:58 »

Grin

    Älä huoli tyttö nuori, jos vaikka joskus naurattaa..

         Minulla on vielä selvemmin pannukakku

             poskellaan !!


                                     2funny

Mukavaahan se on välillä, kun joku laittaa naurattamaan  Grin , kaiken  Cry ja  tickedoff välissä...
 Wink
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 20.03.2006 11:07:51 »

Tuollaisen sekstiilisarja-kuvion nimi on muistaakseni kehto.

Jep, niin olen ymmärtänyt, että joku kehto kartaltani löytyy....
Mistähän lie tuo nimi kyseiselle 'kuviolle' tullutkaan...liekö siinä jotain symboliikkaa...  idiot2
Sinänsä huvittavaa, että välillä kun on 'niin hyvä olla', käytän sanamuotoa sitä kuvaamaan, kuin olisi 'kehdossa'... liekö sitten laakereillaan makaamista ja uinumista, vailla konkreettista toimintaa ja elämän sykettä...  coolsmiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #18 : 20.03.2006 11:19:58 »

Malja tai kulhohan tuo malli on, mutta käsittääkseni kolmen sekstiilin sarja on kehto, kun reunimmaiset ovat oppositiossa. Kehto on mielestäni pikkuisen sulkeutunut kuvio. Kuviossa on paljon mahdollisuuksia ja lahjoja, mutta moni tämän kuvion ihminen tuudittautuu hyvään oloonsa kehdossa. Moni herää tilanteeseensa jonkun sopivan transiitin heilutellessa koko kiikkua (esim. neliöi oppositioita). Nuo kehdon kolmiot pitäisi laittaa toteutumaan, jotta sekstiilien lahjat ilmenisivät kunnolla. Luulen ma...

Kiitos Tonde vastauksistasi/tulkinnoistasi! smitten
Eli minun siis hyvä olisi tiedostaa karttani 'kehdon kolmiota' ja 'käydä niiden kimppuun', jotta tämä 'kehdossa makaaminen' loppuisi...  coolsmiley
Eikä aina odottaa sitä myrskyä, joka kaataa koko veneen ja silloin pakko uida itse...
Kumma, ettei vaan näinkään monen vuoden jälkeen tunnu mitään liikettä tapahtuvan ilman myrskyä...
Laiskuutta ....

Lainaus
Kuviohan on Daavidin tähden puolikas (eli löytyy Sinultakin Mi-Olea ihan "virallinen" kuvio). Energioita ja lahjoja siis on paljon, mutta kuviosta puuttuu jatkuvuus kun oppositiot laittavat ikäänkuin arkun kannen kiinni, naulat vielä niin kiinni on ja pysyy. Siinä sitten ajautuu toisten vietäväksi; niinkauan kuin keinunta on leppoisaa niin mikäs siinä päivää kannella paistatellessa.

Daavidin tähden puolikas...  idiot2
Minulle on jossain tulkinnassa aikanaan kerrottu, että osaan tuntea nähtävästi sympatiaa 'opposito puolueita'kohtaan, koska kartaltani löytyy noita oppositioita kovasti... tiedä sitten...politiikka kun ei juurikaan kiinnosta... joten en ole keskittynyt edes perhetymään sanan oppositio syvempään merkitykseen...jotain paitsioon kai liittyvää idiot2

Lainaus
Sinulla Mi-Olea on sellaisia transiitteja menossa, että olet hyvinkin herännyt uinumasta ja keinumasta ja ratkaisut kohdallasi ovat avautumassa. Kuvio oikealle auetessaan (ns. aamukartalla sijaitessaan) on usein toiminnallisella ja energisellä ihmisellä, huono puoli voi olla taipumattomuus kompromisseihin ja se, ettei virheistäkään tahdo oppia (tämän luin Nikulan opuksesta). Muuten olen erittäin huono valistamaan ketään.

Onhan niitä menossa kyllä...
Syksyyn asti ja tietysti sitten tulee taas uudet...  crazy2
Jotenkin vaan outoa 'pään seinään hakkaamista', että tarvitaan niin pitkää aikaa ja paljon sitä myrskyä, että edes pieniä muutoksia tapahtuu...
Ja kun vielä menee niin, että itseään on paljon vaikeampaa nähdä ja oivaltaa, että mistä narusta vetäisi, jotta kerä lähtisi aukeamaan...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #19 : 20.03.2006 11:34:49 »

tonde
eli siis  pluto, neptunus, aurinko, ja  kuu aspect_con chiron ovat kehdon rakennusaineet,niinkö?
ja kun opposition toinen pää on kuu,ja toinen pluto ,niin keinunta puolelta tioiselle on enemmän tai vähemmän voimallista,
välillä tuudittaudutaan tunne-elämän vietäväksi kunnes pluto heilauttaa muutoksen tarpeen ja keinuttaakin kunnolla?..mikki merihädässä...
..vuoristoradalla hattua pidellen....ylös,alas,mutka ja tunneliin ..jiiihaaa..
mutta jos kuviossa on mukana niinkin henkilökohtaiset planeetat kuin  aurinko ja kuu,eikö tuo keinunta ole kyseisen kuvion omaavalle henki ja elämä?
elämän eliksiiri?

Kiitos Nikki jälleen !  smitten

Ironista kyllä, sitä ei kai osaisi edes elää, jos tuota keinuntaa ei olisi, silti sitä on todellakin kuin 'mikki merihädässä' välillä.(lapsena muuten lauloin kyseistä laulua tosi paljon  Wink )
Monasti sitä lähellä olevat ihmisetkin toteavat, että ristiriitaisia tunteita tuo kummallinen 'äärilaidasta toiseen' tai 'myrskystä toiseen' elämäni tapani herättää... (kuten itsessänikin)
Jotenkin persoona tasolla on 'ihan hukassa' monasti ja pistää hanttiin minkä kerkiää, mutta sen kovempi myrsky aina tulee, mitä pidenmpään yrittää olla 'kiva' ja tehdä sellaisia valintoja, jotka yhteiskunnallisesti (tai jostain syystä itseeni syötetyn arvomaailman mukaan,,,oletetun...mitä ei ehkä olekkaan) ovat 'tavoitteellsia' tai jotain sinnepäin...
 buck2


Lainaus
vai onko se yletöntä merenkäyntiä joka tekee sairaaksi?
mi-olean mies- suhteet ainakin mitä hän on kertonut,kuvaavat hyvin tuota mikki merihädässä,
miehet reagoivat kutsuun ..oi kiltti peikko,olen niin heikko,PELASTA,AUTA,
oi joi joi joi...
siis mi-olea keinunnallaan(....) välittää alitajuista viestiä tietämättäänkin ,jos nyt vähän provokatiivisestikin on oppinut keinuntansa hyödyntämään....
niinkö tonde?
niinkö mi-olea?

 Grin joop, jotenkin olen viime vuosien aikana tuon oppinut tiedostamaan...ja ehkä tosiaan pikku hiljaa tietyllä tavalla pääsemässä siitä irti..
Toisaalta taas on tunne, että joku alitajuntainen juttu on niin voimakas, ettei sitä todellakaan 'persoonan järjellä' voi muuttaa...
Niinsanotusti elämä ohjaa ja mitä enemmän yrittää 'järki' ohjata, sen suurempiin vaikeuksiin ja draamoihin sitä joutuu...
Tai enpä tiiä...
Miellyttämään siis tavallaan ei pääse...vaikka eikös jotain sellaistakin kartaltani löytynyt...jotain miellyttämiseen taipuisuutta...Ja toisaalta tuntuu, että kaikki odotukset, joita koen tulevan itseni ulkopuolelta, tuleekin juuri minusta itsestäni ja ihan turhaan yritän jotain 'saavuttaa' olettaen sen lähtevän muista...itsensä kanssa taistelua ja tahimista ... uglystupid2
Ööh..onpas sekava juttu...
Olisi varmaan hyvä siis keskittyä noihin kehdon kolmioihin...mitä ne sisältää...eikös se niin mennyt...
Jos sieltä jonkun avaimen löytäisi...
« Viimeksi muokattu: 20.03.2006 11:36:24 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 21.03.2006 11:51:46 »

Eilen löysin foorumilta "Nikin" aloittaman ketjun, jossa puhuttiin 'levottomista jaloista'. Aloin googlettamaan ja lukemaan tietoa siitä. Löysin dopamiini-vajaatuotannosta tietoa ja sitten ajauduin tutkimaan kaikkia muitakin horomonaalisia vajaatoiminta juttuja ja pohdin niiden yhteyksiä myös psykologisiin juttuihin.

Illalla nukkumaan mennessä ajattelin, että josko jotain selkeyttä tai 'aukeamista' asian tiimoilla tapahtuisi unen aikana itselläni.
Noh, unet oli kyllä ihan sekavia, enkä tässä vaihessa niiden yhtyettä horomoni toimintaan vielä löytänyt.  Wink
Minulle tuotiin aivan kauhean iso nippu valokuvia (ja nykyiselle miesystävälleni), jotka oli otettu salaa tai tietämättäni, joissa olin milloin missäkin 'sessioissa' eri miesten kanssa...minulle täysin outojakin miehiä, ihan todellisuudessa. Se oli jotenkin nöyryyttävää ja samalla olin vihainen, että miksi joku haluaa pilata tämän hetken elämääni tuollaista vanhaa tuomalla esiin, mistä en edes itse ole tietoinen....sillä tosiaan, olin ymmälläni, että en edes tiennyt kaikkea sellaista minulle tapahtuneen. Jotenkin tiesin unessa, että olin monessa kuvassa jotenkin huumattuna tai jotain, koska en edes tiennyt sellaista tapahtuneen. (no oikeasti en ole ollut kyllä)  Wink
Noh..ehkei tämä uni sitten liity tähän mitenkään, mitä nyt selvittelen.  Cheesy Tai mistä sitä tietää..

Näille välittäjäaine ja hormoonituotannon vajaa- taikka ylituotannoille, ei yleensä haeta mitään psykologista yhteyttä. Ainostaan siinä mielessä, että mitä ne tuovat muasaan ehkä, mutta ei ajatella niin, että joku psykologinen juttu, voisi olla alku syy...ja siksi aivot ei tuota jotain ainetta tai tuottaa liikaa.
(mutta minä pohdin niin)  Cheesy

Monen ajatuskuvion ja pikku 'oivalluksen' jälkeen paloja alkoi loksahdella paikoilleen. (ja monen luetun artikkelin jälkeen)
Minullehan kun sattui tässä muutama viikkositten pikkuisen oloa järkyttävä juttu, jonka johdosta kävin myös lääkärissä ja sain lähetteen sydänfilmiin (tuli siis yöllä rytmihäiriö).
Kuitenkin lääkäri ihan muuten vain kokeili kaulaani ja sanoi, että otetaanpas samalla kilipirauhas kokeet....
Nyt aloin sitäkin enemmän tutkia ja tämä teksti kolahti todella lujaa...

14.5.2002
Kilpirauhasen vajaatoiminnan sairauskokemukset

Hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta vaikuttaa laaja-alaisesti ihmisen elämään. Turun yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan hoitamattomana sairaus on myös henkinen ja ennenkaikkea sosiaalinen sairaus. Tutkija Sari Pohjolan mukaan sairaus vaikeuttaa jopa tavallisista arkiaskareista selvitymistä.

- Kaikki ne vaatimukset mitä ihmiset asettavat itselleen työelämässä ja perhe-elämässä ja harrastuksissa, he asettavat ne itselleen tietämättä olevansa hyvin sairaita. He kamppailevat saavuttaakseen arjen vaatimukset, mutta huomaavat, että eivät kuitenkaan pysty siihen mihin muut ihmiset pystyvät, ja se on henkisesti erittäin raskasta.

Kilpirauhasen vajaatoiminta on aineenvaihduntasairaus, joka kehittyy usein salakavalan hitaasti. Ihminen pystyy huomaamattaan pitkään sopeutumaan tavallisimpiin oireisiin kuten väsymykseen, hitauteen, lihomiseen ja masentuneisuuteen. Kilpirauhasen vajaatoiminta jäi huomaamatta myös Anneli Merikannolta, jolla sairauden oireet alkoivat jo varhain lapsuudessa:

- Kyllähän se itsetuntoa vei alas, kyllä sitä oli toisen luokan kansalainen. Kun aloin lihoa, minulle sanottiin, että pitäisi liikkua enemmän, minä yritin liikkua ja oireet vain pahenivat. Painonnousun takia yritin sitten paastota ja tarkkailla ruokavalioo, mutta paino vaan nousi.

Turun yliopistollisen keskussairaalan sisätautiklinikan professori Jorma Viikarin mukaan kilpirauhasen vajaa-toiminta jää lääkäreiltäkin vielä hyvin usein huomaamatta.

- Nuorella aikuisella kilpirauhasen vajaatoiminta on siinä mielessä hankala todeta, että nuori ihminen pystyy hyvin usein pitkälle kompensoimaan omilla voimillaan kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamaa väsymystä. Toinen kriittinen ajankohta, jossa sairaus voi jäädä huomaamatta on vanhuus. Ajatellaan, että nyt mummo on tullut vanhaksi ja sitähän se vain on.

Sari Pohjolan tekemässä tutkimuksessa kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaneet ihmiset kokivat voimakkaasti menettäneensä osan elämästään. Hoitamattomana hypotyreoosi oli vähentänyt muun muassa osallistumista sosiaalisiin aktiviteetteihin. Menetetyn elämän kokemukset antavat aihetta myös pohtia riittääkö kilpirauhasen vajaatoiminnan sosiaalisten ja henkisten vaikutusten hoitamiseen pelkkä hormonikorvaushoito. Osalla potilaista myös fyysiset oireet jatkuvat lääkityksestä huolimatta. Näin myös Annelilla, vaikka hoidon aloittamisesta on jo toistakymmentä vuotta.


http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2002/140502_b.html

Noh, minä en henk.koht, ole koskaan kärsinyt lihomisesta, mutta muuten muualtakin lukemani oireisto täsmää sadalla.
Kuten tuolla masennus ketjussa kirjoitin, aikanaan kokeilin jotain masennus lääkettä, mutta en kokenut sen olevan oikea juttu minulle. Jotenkin vain heräsi ajatus....että voiko tämä "luuseri-olo". ollakkin kilpirauhasen vajaatoimintaa, eikä mikään syntymäkartalla oleva kirous...Huh  Wink Masennus/riittämättömyyden tunne/epäonnistumisen tunne jne. on siis vain ollut sivuoire, eikä se alku syy taikka pääoire... idiot2

Toisaalta kyllä mietin sitäkin, että sopiihan nämä olotilani myös syntymäkartan kuvioihinkin....
Voiko siis silläkin olla jokin yhteys....
Kun vielä miettii, miten juuri nyt tuntuu, että löytyy jokin ratkaisu pikkuhiljaa (muutos), kun tulee tuo pluto yhtymä nousmerkkikin melko rankasti melkein vuoden ajan kohdilleen...
Miten paljon siis kaikki voikaan olla yhteydessä tosiinsa, jotta tietty elämän kuvio toteutuu..
vai onko tämä vain oman ajatusmaailmani hassua ajatuskuviota...
 idiot2  Grin
« Viimeksi muokattu: 21.03.2006 12:09:04 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 21.03.2006 12:51:41 »

mi-olea
you are genius!!
KAIKKI LIITTYY KAIKKEEN,KYLÄ,KYLLÄ JA KYLLÄ!
kummasti nää asiat lähtee etenemään kun vaan heittää sen ajatuksen ilmaan,
joskus jopa kirjoittaa vaikka vain ystävänsä puolesta..
oon muuten törmännyt nykyisin melkein päivittäin tuohon,että ajatukseni saa konkreettisen muodon heti kohta perään,aivan kuin loisi ajatuksillaan tätä maailmaa,vaikka sitähän me kaikki tehdään,ensin on ajatus ja sitten toiminta,
mutta se miten nopeasti se nykyisin tapahtuu on jotenkin pelottavaa välillä,aivan kuin tosiaan ois kuuma linja auki tuonne kosmiseen tietoon..

ensinnäkin mi-olea,älä sinä ruoki itseäsi ajatuksella,että karttasi on joku KIROUS,
sehän on sun elämäsi eväät ,jotka syntymässä sait,
SINÄ ITSE päätät miten ne käytät,kartan antamat mahdollisuudet,
okei,tietysti tulee joskus plutokin sinne hillumaan,mutta senkin tuomat muutokset voi nähdä MAHDOLLISUUTENA UUTEEN,ja ajatella ettei omat voimavarat siihen ois ehkä riittäneetkään,hyvä kun joku tuuppii neliöillään etenemään
sama juttu noitten perääntyvien planeettojen kanssa,jotka toiset näkee ainoastaan negatiivisina,    -muuttakaa asennetta!
...joo helppo sanoo tässä vaiheessa ,kun on ite ne hullunmyllyt,tuskat ja räytymiset läpikäynyt ,eikä siinä vierähtänytkään kuin  joku 5 vuotta....
mutta just sen takia,ettei siinä tarttis vierähtää vuosia,tiedostakaa ja astukaa hetkeksi sivuun,tunteen ulkopuolelle
sunnuntaina lempiohjelmani stromsön jälkeen on usein ns.henkinen haastattelu,jota sitten myös unohdun katsomaan ,ja nyt sunnuntaina siinä oli mies,löytänyt itselleen budhalaisuuden opit,ja sieltä jäi mulle mieleen lause:
    -kärsimys on väärinkäsitystä-

tuosta sun unesta vain senverran,että useimmat tuttavat,ystävät,ovat nähneet viime aikoina unia,joissa vilisee ihmisiä,sinullakin valokuvien muodossa,ja usein ne ihmiset ovat menneisyydestä,vanhoja poikaystäviä,koulukavereita..liekö ollut tuo perääntyvä merkurius ,kun pistää käsittelemään vanhat jutut veke,että voisimme siirtyä uuteen aikaan puhtaalta pöydältä...

ja sitten tuohon ali-ylituotantoon
eli tällä minun ystävälläni se olisi siis ylituotantoa,ei pysty pysähtymään,
käy jatkuvilla kierroksilla..
ja tästä psykologisena seurauksena,äitinsä jatkuvasta pätemisestä ja suorittamisesta,tytär sairastui epilepsiaan,koki alitajuisia suorituspaineita,joita ei
pystynyt täyttämään ja kehitti sairauden turvakseen,
lihoi älyttömästi,vaikkei siihenkään ole geenejä olemassa,erittäin herkkä ja taiteellinen
kyllä,ihminen on kokonaisuus,joskus se kokonaisuus onkin koko perhe ja yksilö sen sisällä oma elimensä

kiitän mi-olea,ystävänikin puolesta
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #22 : 21.03.2006 13:32:42 »

mi-olea
you are genius!!
KAIKKI LIITTYY KAIKKEEN,KYLÄ,KYLLÄ JA KYLLÄ!
kummasti nää asiat lähtee etenemään kun vaan heittää sen ajatuksen ilmaan,
joskus jopa kirjoittaa vaikka vain ystävänsä puolesta..
oon muuten törmännyt nykyisin melkein päivittäin tuohon,että ajatukseni saa konkreettisen muodon heti kohta perään,aivan kuin loisi ajatuksillaan tätä maailmaa,vaikka sitähän me kaikki tehdään,ensin on ajatus ja sitten toiminta,
mutta se miten nopeasti se nykyisin tapahtuu on jotenkin pelottavaa välillä,aivan kuin tosiaan ois kuuma linja auki tuonne kosmiseen tietoon..

Näinhän se on (siis että kaikki liittyy kaikkeen) Wink ... Itsellä, kun tuon olin kirjoittanut vilisi oikein kaikki 'yhteydet silmissä'.... ja ajattelin, että ehkä se ajatukseni ei olekkaan niin 'hullu', (eikä sen puoleen kokemuksetkaan), että minun sormen liikkeeni vaikuttaa Timbuktussa, jos mennään siis ihan karrikoituun esimerkkiin. Tuollaiseen ei liene ihan arjessa tarvetta keskittyä, kuhan ajoittain edes pystähtyy sen oivaltamaan ja ottamaan vähän vastuuta valinnoistaan, tyyliin.
Mutta tuo aina saa silti joka kertaa yllättymään ja vähän ehkä havahtumaankin, että niin on yhteys kaikella kaikkeen ja ei vain näin matkallisesti, vaan monikerroksellisen ajallisesti ja mitä kaikkia muita kerroksia tähän liittyykkään. Klisheet ajan harhasta saa konkreettisempaa muotoa ... Cheesy

Toisaalta silti tämän ihan arjen monikerroksellisuus moneen suuntaan ja 'tasoon' on se kiinnostavin. Juuri kun yhdistää vähän liiankin ennakkoluulottomasti  (joskus) astrologiaa (näinkin vähäisin tiedoin, kuin minulla on), psykologiaa, anatomiaa, energia juttuja, peirytyvyyttä, 'tilattuja sattumia', sairauksia, uskontoja, uskomuksia..yms yms...
Siis niin on jännää jotta..  Shocked  Grin

Lainaus
ensinnäkin mi-olea,älä sinä ruoki itseäsi ajatuksella,että karttasi on joku KIROUS,
sehän on sun elämäsi eväät ,jotka syntymässä sait,
SINÄ ITSE päätät miten ne käytät,kartan antamat mahdollisuudet,
okei,tietysti tulee joskus plutokin sinne hillumaan,mutta senkin tuomat muutokset voi nähdä MAHDOLLISUUTENA UUTEEN,ja ajatella ettei omat voimavarat siihen ois ehkä riittäneetkään,hyvä kun joku tuuppii neliöillään etenemään
sama juttu noitten perääntyvien planeettojen kanssa,jotka toiset näkee ainoastaan negatiivisina,    -muuttakaa asennetta!

Joop...sitä vain tulee hetkiä, että kun on kaikki 'luukut kiinni' joka suuntaan...tai noh...ehkä tähän ihan persoona tason suuntaan...sitä vain ajautuu tarrautumaan noihin emotionaalisiin tunteisiinsa aina välillä---
Kasvattavaahan se on...  :Smiley, mutta kun siinä on kohdilla ja kokee sitä, ja minä kun en suostu mihinkään positiivisiin mantroihin hukkuttautumaan, vaan menen ihan 'maan rakoon' asti tarvittaessa, tulee näitä hetkiä, kun on ehkä hiukan ns.'itsesäälissä rypevä'.  Wink
Joku noste nyt tähän väliin (onneksi) tuli...
Minun ei tarvitsekkaan tyytyä toisten vastauksiin, vaan todellakin ne syvät 'piipittävät äänet' sydämessäni, ovat olleet oikeassa minun omalla kohdallani...siis että minun on kuulunutkin rypeä siellä itsesäälissäni, koska minun kohdallani ei ole kyse 'helposta ratkaisusta'...  Grin
Ite kun pitää kaikki kokea...niin että kokee ja oivaltaa... mitä lie sekin traumaa...'minä itte'mantraa...  coolsmiley
Osaan minä haavoittuvainenkin olla...  Embarrassed

Lainaus
ja tästä psykologisena seurauksena,äitinsä jatkuvasta pätemisestä ja suorittamisesta,tytär sairastui epilepsiaan,koki alitajuisia suorituspaineita,joita ei
pystynyt täyttämään ja kehitti sairauden turvakseen,
lihoi älyttömästi,vaikkei siihenkään ole geenejä olemassa,erittäin herkkä ja taiteellinen
kyllä,ihminen on kokonaisuus,joskus se kokonaisuus onkin koko perhe ja yksilö sen sisällä oma elimensä

Jep...Näitä minä olen tutkaillut aika paljon ja välillä tuntuu ihan oudolle, kun jossain tulee ohjelmaa tutkijoista jotka kamppailee etsiessään sairauksien syitä ja lääkehoitoja yms..
Pitäisikö itse olla jokapaikassa tiedemiehiäkin neuvomassa...  coolsmiley   2funny Se oli vitsi...  Embarrassed

Lainaus
kiitän mi-olea,ystävänikin puolesta

Minä tässä nyt kiitän sinua Nikki!  Ja ystävääsi! smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: