Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikuinen 'luuseriko'?  (Luettu 15238 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 15.03.2006 10:43:12 »

Heippa!

Vienosti pyydän, jos joku ehtii tai haluaa tai jaksaa, josko voisi karttaani tutkailla. Hieman hävettää olla aina vaivaamassa teitä astrologian taitajia  Embarrassed, mutta luotan siihen, että kukaan ei vastaa, jos kokee, että aina tuo on noita tulkintojaan pyytämässä....niin, että jos vastauksia tulee , ne on vapaasta tahdosta laadittu, eikö...  angel

Minullahan on noita Sepon hienoja tulkintoja, mutta kuten olen ymmärtänyt, on tämä syntymäkartan tulkinta on niin laaja ja monimuotoinen, että vaikka 100 eri ihmistä tulkitsisi, ei välttämättä tulisi suuria päällekkäisyyksiä..  idiot2

Mutta seli seli...  Lips Sealed
Olen tässä pohtinut, että onko elämäni tarkoitus tahia kaikissa ihmissuhde draamoissa ja oudoissa jutuissa, vai lienenkö koskaan elävän sellaista ihan tavallista elämää...niinkuin, että kävisin töissä tehden joten kivaa työtä (mikä musta tulee isona tyyliin) ja kenties jotain normaaleja ihmissuhteita ja sellaista 'normaalia' elämää?
Onko tämä tähänastinen elämäni ollut vain joku vaihe, ennen tavallista elämää, vai tosiaan tätä se vaan sitten on...  idiot2
Jos jotain tuollaista näkyisi kartaltani, että onko valoa tunnelin päässä, mahdollisuuksia näillä tähtien asenoilla ?? Onko siis ns.persoonallisuuteni mahdollisuudet elää myös ihan 'tavallista' elämää...  Cheesy
Siis ehkä lähinnä tarkoitan niin, että voinko siis luopua ajatuksesta, että elämästä tulisi ihan tavallista...etten turhaan edes tavoittele sitä ja käytä sellaiseen energiaani..
Enkä nyt väitä että kenenkään elämä olisi tavallista...mutta..

Kiittäen lämpimästi Mi-Olea.  smitten

May, on minulle jo aikaisemmin tulkinnut hienosti syntymäkarttaani ja laitan vaikka linkin siihen, niin ei turhaan tarvitse samoissa aiheissa pyöriä...
http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1905.0

Ja tässä toispuoleinen karttani;

(http://groups.msn.com/_Secure/0TQDRApUXi7enr*FizmY956INdC5gcH61cjQXms4nUyJhpr2iPbG*cmWIDOGkI4ODV49K*NShtO8QPBf9n5gTlvElWZhrX942F79kl!ddqtWPzUqAcNdKSA/oma-kartta.bmp?dc=4675564208629177745)
« Viimeksi muokattu: 15.03.2006 11:14:27 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.03.2006 14:45:26 »

höpsistä höö,mikään luuseri oo
tuo sun kysymyksen asettelu ja tyylisi kirjoittaa antaa näin aluksi nummelan sivulta hyvän kommentin,mikä taas selittää karttasi muotoa eli sitä planeettojen ryhmittymää pallolla
kulho
taivaankappaleet sijaitsevat yhdessä pallonpuoliskossa
kartan haltija on tällöin jollain tapaa SULKEUTUNUT,subjektiivinen ja itseriittoinen,mutta KAIPAA muilta ihmisiltä sitä kokemusmaailmaa,jonka kartan toinen puolisko osoittaa häneltä jossain määrin puuttuvan
sitä hän haluaa oppia YMMÄRTÄMÄÄN
toisaalta hän pystyy ANTAMAAN MUILLE oman puoliskonsa huoneiden kokemuksia
eli etsit erilaisia ihmissuhteita kommunikointiin
kokeilet erilaisia liikuntamuotoja tullaksesi sinuiksi oman motoriikkasi kanssa
imet itseesi luovuuden aikaansaannoksia,taidetta,teatteria,tulet kylläiseksi taidenäyttelystä tai tanssiesityksestä
voi kun ei saa tuota karttaa samanaikasesti tähän eteen,vois mennä syvemmälle,mutta mennään näin menun mukaan ,ensin alkupalat,jospa päästäs sinne konjakkikahveihin asti sitten lopulta..
se mitä taas annat ympäristöllesi on tuota alitajunnan kieltä,tarottia,kiviä,
tietämystä eri aloilta
sen ilmaisu ei ole epämääräistä vaan tiivistä yhteenkoottua tietoa napakassa paketissa
jag vill fortsättä senare,om du vill..
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 15.03.2006 15:08:37 »

KIITOS Nikki!  smitten
Jotenkin on niin antoisaa lukea sinun tavallasi muotoiltua tekstiä..se on niin elävää ja syvää, eikä mitään kuivuneita järjestelmällisiä lauserakenteita, vailla sisältöä taikka syvempää merkitystä!

Tosiaan, tuo kyllä piti osuvasti paikkansa ja juuri ehkä tuosta 'ilmiöstä' itsessäni kärsin eniten...
Tuntuu välillä kuin en muka muuten kokisi olemassaoloani, ellei joku sano minulle, että joo, siinähän sinä olet tai muuten vain kosketa.  Shocked "Olenko minä minä, vai enkö minä ole minä"  Cheesy
Mutta jotenkin tuo puoleni on sinällään 'ällöttävää', koska tuntuu, että olisin aina hakemassa jostain jotain hyväksyntää itselleni...ja varsinkin kun itse en jaksa sellaisia ihmisiä  Wink Ja kuitenkaan jollain toisella tasolla en kaipaa kenenkään hyväksyntää... Shocked *raastavaa kaksijakoisuutta*

Tuota hiukan mietin, että mitä se on, mitä minusta puuttuu???
Vai sekö juuri on elämäni tarkoitus, etsiä sitä kadonnutta puoliskoani muiden kautta...
Hmmm...miettimisen arvoinen juttu kyllä...  idiot2

Ja tuo on kyllä täyttä totta myös, että oman itsen fyysinenkin kokemus tulee mielummin juuri jonkun 'muun kautta' kuin, että suoraan tässä sitä kokisin itsekseni...jos nyt yhtään edes sitä tarkoitit, mutta niin siis kuitenkin koen.
Jotenkin niinkuin etsin omaa fyysistä muotoani, katsomalla mihin se vääntyy ja mukautuu...juuri ehkä joidenkin taivuttelujen/venytysten kautta ja tanssin kautta...
Ja tosiaan esmes tv:stä ahmin taitoluistelut, aeorobic-kisoja, kilpatanssi-kisoja yms...ja olen itse siellä 'aareenalla' silloin..  Cheesy

Siis en olekkaan luuseri, vaan loiseläjä...  2funny
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.03.2006 16:06:51 »

Tervehdys,

en halua pistää Mayn tulkintaa uusiksi, mutta pureudun nyt noihin raskaisiin kakkos -ja kasihuoneisiin. Käsittääkseni kuun alasolmu on sinulla Vaa´assa ja yläsolmu Oinaassa ja kummallakin solmulla on raskas lasti planeettoja. Alasolmun Pluto ja Uranus huoneessa 8 on melkoinen taakka kelle tahansa. Alasolmun mukaisesti lienet hyvin parisuhde- ja ihmissuhdeikeskeinen tyyppi, ja kuten itsekin sanoin, sinulla on loputon hyväksymisen tarve. Tässä on se paha puoli, että se ein sanominen on hankalaa ja samoin omien rajojen asettaminen. Mikä se peruspelko on? Hylkääminen, yksinjääminen, joku muu? Tätä samaa kaavaa olen saanut katsella muillakin ikätovereillasi, joilla on sama solmujen merkkiasetelma. Sinun tapauksessasi voin kuvitella ihmissuhteiden kehittyneen jopa tuhoaviksi tai äärimmäisen kontrolloiviksi mahdollisine salasuhteineen ja muine ikävine lieveilmiöineen. Olen nähnyt usein, kuinka alasolmu-Vaaka takertuu täysin mahdottomiin ihmisiin, jotka eivät tule koskaan vastaamaan heidän hyväksymisen ja rakkauden tarpeeseensa. Soppaan kuuluu vielä se, että Vaaka-alasolmuinen on riippuvainen kumppanistaan joko taloudellisesti tai muuten. Tunnen erään naisen, jolla on tämä solmuasetelma, ja hän odottaa, että mies huolehtii hänestä ja hänen lapsistaan, joita on peräti 8 kappaletta. Elämä on suunnitellut toisin ja hän kamppailee nyt yläsolmun oppituntien kanssa.

Kaikki tällaiset parisuhdetragediat hajottavat ihmistä ja karttasi ehdottaa vastalääkkeeksi Oinaan itsenäisyyttä, yritteliäisyyttä sekä kakkoshuoneen omavaraisuutta. Sinulle on äärimmäisen tärkeää pitää huolta itsestäsi ja omista tarpeistasi. Ihmissuhteissa sinun olisi rakennettava pohja huolellisesti - ei mitään intohimodraamoja vaan perusta suhde kahden itsenäisen aikaihmisen väliselle ystävyydelle, rakkaudelle ja ERITYISESTI luottamukselle. Sinun on myös jatkuvasti muistettava se, että olet ensisijaisesti itse vastuussa onnestasi, ei sitä muiden kautta haeta.

Vaikka pääsisitkin toteuttamaan yläsolmuasi, ei ole kuitenkaan pelkoa siitä, että sinusta tulisi täysin itsekeskeinen paskiainen, koska kuitenkin olet  aurinko vesimies ja  kuu kalat. Muutenkin karttasi muoto antaa ymmärtää, että sinun on parempi keskittyä itseäsi kiinnostaviin ASIOIHIN, eikä niinkään ihmisiin. Minusta sopisit vaikka kirjailijaksi tai toimittajaksi. Voisit hyvin ammentaa omista kokemuksistasi ja olla jonkinlainen roolimalli samanlaisia asioita kokeneille. Mutta tämä onnistuu vasta sitten, kun olet saanut omat asiasi jonkinmoiseen järjestykseen.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2006 16:08:54 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 15.03.2006 16:35:41 »

Kiitos Lilli!  smitten

Kolisi oikein kunnolla kohdalleen. Minun on erittäin vaikeaa ollut itselleni myöntää, että tavallaan minulla on ollut(on)taipumusta 'elää siivellä'.... siis ei suoranaisesti sitä hakien tai tarkoituksella, vaan sitä todellakin on ollut ihmissuhteita, joissa minun antini on ollut vain sitä henkistä ja 'näkymätöntä' ja toinen osapuoli 'paiskii töitä'.  Embarrassed
Alussahan aina kaikki on sitä SUURTA RAKKAUTTA itsestänikin, mutta sitten alta paljastuu ihan erilainen kuvio...

Olen siinä sitten 'kahden tulen välissä'; suhde ei anna mitään sisällöllisesti, mutta perusturvallisuus on niin kunnossa, että olisin hyvin epäkiitollinen, jos vaatisin enää muuta sisältöä. Siinä on toisaalta turvallista olla, mutta samalla tyhjää.
Ja todellakin sitten sitä 'dramatiikka ja sisältöä' tuollaisessa tilanteessa hakee jostain muualta.

Tuollaisen selkeän ihmissuhteen olen jo taakseni jättänyt.
Uudenkin aloittanut ja likimiten ajautunut taas samaan kuvioon, mutta tällä kertaa viimeisen kolmen vuoden aikana olen jollain ihmeen kummalla saanut pidettyä sen rajan, etten ihan pääse laakereillani levähtämään suhteeseen nojautuen. Mutta liki ollaan menty monet kerrat.
Silti edelleen 'lojun'jossain välitilassa.
Olen saanut itseni tietyllä tapaa irti tuosta kuviosta ja sen myötä vajoan nyt kuin uppoava laiva kohti pohjaa, ilman tosiaan sitä tietynlaista suhteen tuomaa turvaa. Tuntuu, että kaikki rakenteet ropisee pois, mitkä on vähääkään on tukeneet sillä tapaa elämääni, mikä ei suoraan ole lähtöisin omasta tekemisistäni ja sen tuomasta mahdollisesta 'palautteesta'. (esmes nyt taloudellinen turva yms)
En saa mistään kiinni, tai otetta, mistä alkasin rakentaa tuota 2.huoneen teemaa(eikös se niin mennyt?).
Joku voima ja usko puuttuu siihen.
Ikäänkuin tyhjän päällä...
Eihän kai sitä tuo elämä etene astroillenkaan..  Embarrassed

Oikeastaan en vielä ole löytänyt sitä puolta itsestäni, että onneani etsisin esmes parisuhteen toisen osapuolen kautta. En siis ainakaan henkistä onnea tai turvallisuutta.
Enimmäkseen olen kokenut, että jotenkin kierteen kautta olen voinut aina jäädä laakereilleni makaamaan, kun on voinut ehkä taloudellisestikin nojata toiseen osapuoleen. Ja sillä tavoin, en ole omaa onneani lähtenyt hakemaan oman tekemiseni kautta.

Oikeastaan olen nyt viimeisen parin vuoden aikana ihan tietoisesti kieltäytynyt kaikenlaisesta touhusta, mikä vahingossa parisuhteen kautta voi sekoittaa tätä taloudellista ja rahapuolta. Omat pyykit, omat ruuat, omat kodit, omat tulot ja menot tyyliin.
Jostain syystä vielä kaikki suhteiden toisen osapuolet ovat sellaista tyyppiä minulla olleet, että he haluavat kauheasti aina minulle antaa kaikkea...tavallaan osaltaan myös ovat ihmistyyppejä, jotka ilmaisevat välittämistään ja rakkauttaan lahjoin ja lahjoituksin.
Olen aina suhteissani saanut valtavasti lahjoja yms. Eikä niin pieniäkään....
Vedänkö siis jotenkin alitajuisesti sitten juuri tällaista tyyppiä puoleeni... idiot2

Olen joutunut olemaan todella tiukka itseni ja suhteen toisen osapuolen suhteen, kun olen taas ryssinyt rahatilanteeni, ettei minulle tarjota edes kympin hätäapua, enkä sellaista ota vastaan...
Silti tietysti kitisen ja itken tässä, kun vajoan tuossa alaspäin kohti lopullista konkurssiani, mutta samalla jollain tasolla ymmärrän, että niin on tapahduttava, tai ainakin edettävä, että alan seisoa omilla jaloillani. Sitä en tiedä, kuinka suuren polvilleen menon tämäkin taas vaatii, mutta ainakin jollain lailla tiedostan tuon ongelmani. Mitään valoa ei kyllä vieläkään tunnelin päässä näy. Cheesy

Kovasti tosiaan olen etsinyt viimeaikoina(-kin) itseäni kiinostavia asioita ja jotain hiukan löytänytkin...
Toisaalta taas ote lipsuu, kun esmes sen koulun alakamiseen, johon todella tunnen suurta kiinostusta, on aikaa vaikka kuinka paljon vielä...
 buck2
Oho...tulipas pitkä riipustus...  Undecided
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 17.03.2006 15:44:16 »

Sinulla näyttäisi olevan 2. kuunvaihe....
Sullahan on sekä neliö että trini Marsiin. Ehkä tuo neliö korostuu ja saa tuntemaan itsesi luuseriksi?

Kiitos Nousukuu!  smitten
Itsellenikin tuo kuu on tärkeä, siinä määrin kuin osaan sitä näin astrologisesti tulkita.

Saattaisi olla, ainakin toisaalta jossain syvällä tiedän olevani 'pelkäämätön-tulisielu ja utelias tms", mutta jostain syystä EN SAA tuotua sitä ulos teoissani ja konkreettisesti elämässäni.
Kirjoittaminen on ehkä helpoin tapa sitä tuoda ulos ja tähän elämään.  Cheesy Mutta toisaalta vaikka nyt astrossa kirjoittelu on tällaista mielipiteiden ja kokemustenvaihtoa ns.'vapaa-ajalla' ja se saa vielä selkeämmin kokemaan sen, etten saa sitä tehdyksi ihan arjessa...elämällä...työn kautta ehkä..
Jotain olematonta riipustusta ja raapustusta ehkä...enkä nyt tarkoita vain kirjoittamista.

Lainaus
"Kakkosvaihe on 'suruttomimpia' kaikista. Itsetietoisuus ei ole vielä kasvanut havaittavaksi." ! Aika painavasti sanottu, pitääkö paikkansa? Sen perusteella mitä kirjoitit, ei sana suruttomuus välttämättä kuvaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla...

Niin, mitähän tuolla 'suruttomalla' tarkoitetaan..  idiot2 välitöntä? välinpitämätöntä?
Mutta tuo itsetietoisuuden tietynlainen fyysinen ja konkreettinen kokeminen ja eläminen on kyllä heikoilla kantimilla, siis ihan pinnan ja persoonan ja tekemisen tasolla.

Lainaus
"Jos tämän kuunvaiheen kantaja alkaa tyylitellä ja diivailla, hän on varmasti out-of-phase, poissa vaiheestaan."
Toisaalta sullahan nousee Jousimies, jospa se on vaikea yhdistelmä???

Yleensä diivailen ja tyylittelen vain 'punkku lasien siemailujen' jälkeen...  Grin
Ja se on aika huvittavaakin... :Smiley
Noh, eheken tuosta oikein kiinni saanut..  Tongue

Lainaus
Entäs tämä:
"Vaiheessa ollessaan on tämän vaiheen naispuolinenkin edustaja luontainen suffragetti, aktivisti ja toiminnassaan neutri."

Suffragetti ? Aktivisti ainakin...olen..neutri..ehkä toisaalta.

Lainaus
Viimeinen sitaatti:
"Jos kartassa on paljon Vaakaa tai vahva Venus, voi kuunvaiheen sisäinen dynamiikka johtaa jatkuvaan ylireagointiin."
Onhan sulla Vaa'assa kaksi planeettaa, joista toinen nousumerkin hallitsija. Mutta...

Ylireagointi on minulle kyllä tosi tuttu juttu. Olen kuvitellut sen johtuvan tuosta  kuu kalat :sta osaltaan, koska reagoin aika pitkälti tunnepohjaisesti ja sitten vasta jälkikäteen kun olen ottanut 'silmän käteen' (järjen?), punehtuu posket nolostumisesta ja asioiden kokemisesta kovinkin suurena, kun kerran tunteet on SUURIA!  angel

Lainaus
En tiiä vastasko tää varsinaiseen kysymykseen ollenkaan... Undecided

Vastasithan sinä.  Smiley Kiitos!  smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6 : 17.03.2006 16:58:00 »

Cheesy

     Eikös täällä ole jo joku osio, tai jotain kun,

        " KEHO kaatuu oikealle " ?  ( tai vasemmalle ).

               2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #7 : 17.03.2006 17:15:03 »

Cheesy

     Eikös täällä ole jo joku osio, tai jotain kun,

        " KEHO kaatuu oikealle " ?  ( tai vasemmalle ).

               2funny

ÖÖH..  idiot2 Taitaa olla, mutta nyt meni jotenkin 'ohi' tuo sanoma...  uglystupid2 minulta siis... Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.2006 15:39:10 »

Cheesy

     Eikös täällä ole jo joku osio, tai jotain kun,

        " KEHO kaatuu oikealle " ?  ( tai vasemmalle ).

               2funny

 
ÖÖH..  idiot2 Taitaa olla, mutta nyt meni jotenkin 'ohi' tuo sanoma...  uglystupid2 minulta siis... Cheesy

 Grin  NO, se oli vitsi, tosin taisi olla huonokin, mutta , mutta,

      tarkoitin tuota " pannukakun " kuvaa, joka on tasan

      tarkkaan,

T  O I S  P U O oo L E I N E N
                 2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 18.03.2006 16:49:09 »

No nyt meni perille... Wink
Pannukakku...
Toisilla on kultaisia kolmioita ja suurristejä...ja jopa Jumalan sormia !  Shocked
Minulla pannukakku  Cry
 2funny
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #10 : 18.03.2006 17:17:23 »

Tuollaisen sekstiilisarja-kuvion nimi on muistaakseni kehto.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11 : 18.03.2006 18:26:41 »

Grin

    Älä huoli tyttö nuori, jos vaikka joskus naurattaa..

         Minulla on vielä selvemmin pannukakku

             poskellaan !!


                                     2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 18.03.2006 18:37:55 »

tonde
minä noteerasin sen ryhmittymän kulhoksi nummelan kuvioita pähkäillessäni..
kulhossa vatkataan pannukakun ainekset,reseptillä(löytyy oikeesti)
MAAILMAN PARAS PANNUKAKKU !!!!!!
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 101


Profiili
« Vastaus #13 : 18.03.2006 21:42:38 »

Malja tai kulhohan tuo malli on, mutta käsittääkseni kolmen sekstiilin sarja on kehto, kun reunimmaiset ovat oppositiossa. Kehto on mielestäni pikkuisen sulkeutunut kuvio. Kuviossa on paljon mahdollisuuksia ja lahjoja, mutta moni tämän kuvion ihminen tuudittautuu hyvään oloonsa kehdossa. Moni herää tilanteeseensa jonkun sopivan transiitin heilutellessa koko kiikkua (esim. neliöi oppositioita). Nuo kehdon kolmiot pitäisi laittaa toteutumaan, jotta sekstiilien lahjat ilmenisivät kunnolla. Luulen ma...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 18.03.2006 23:54:32 »

tonde
eli siis  pluto, neptunus, aurinko, ja  kuu aspect_con chiron ovat kehdon rakennusaineet,niinkö?
ja kun opposition toinen pää on kuu,ja toinen pluto ,niin keinunta puolelta tioiselle on enemmän tai vähemmän voimallista,
välillä tuudittaudutaan tunne-elämän vietäväksi kunnes pluto heilauttaa muutoksen tarpeen ja keinuttaakin kunnolla?..mikki merihädässä...
..vuoristoradalla hattua pidellen....ylös,alas,mutka ja tunneliin ..jiiihaaa..
mutta jos kuviossa on mukana niinkin henkilökohtaiset planeetat kuin  aurinko ja kuu,eikö tuo keinunta ole kyseisen kuvion omaavalle henki ja elämä?
elämän eliksiiri?
vai onko se yletöntä merenkäyntiä joka tekee sairaaksi?
mi-olean mies- suhteet ainakin mitä hän on kertonut,kuvaavat hyvin tuota mikki merihädässä,
miehet reagoivat kutsuun ..oi kiltti peikko,olen niin heikko,PELASTA,AUTA,
oi joi joi joi...
siis mi-olea keinunnallaan(....) välittää alitajuista viestiä tietämättäänkin ,jos nyt vähän provokatiivisestikin on oppinut keinuntansa hyödyntämään....
niinkö tonde?
niinkö mi-olea?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: