Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: legenda  (Luettu 8247 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« : 14.03.2006 22:24:08 »

hei
laitoinpahan tuollaisen otsikon ,kun en paremmin osannut ilmaista..
siis,hectorin kartasta tuli mieleeni

onko kellään  jonkun planeetan 0 asteen konjuktiota  keskitaivas:lle?

nimenomaan keskitaivaalle,koska siinä tekeminen näkyy ja kuuluu muillekin
 vertex :llä myös jäämme historiaan
hectorilla on  uranus aspect_con keskitaivas 0 astetta
tietysti legendoja ovat esim. disney,marilyn monroe  keskitaivas:n planeettakonjuktioillaan vaikkei ne tasan tarkkoja olekaan
aattelin kaivella mahdolliset legendat keskuudestamme..
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 14.03.2006 23:37:09 »

Mulla on Pluto Mc:llä, neitsyessä, orbi 0 astetta 41 kaarisekuntia. Uranus on näistä parin asteen päässä.

 vertex  löytyy ravusta, (placidus 8. huone, merkkihuonejaolla 9.huone).

Kuvioissa löytys T-risti,  aurinko aspect_opp mars aspect_squ jupiter
mystinen suorakaide,  uranus merkurius chiron neptunus venus
kirjekuori,  jupiter tekee aspekteja m.suorakaiteeseen

Mitäs tulis näistä mieleen?
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.03.2006 01:02:14 »

synapsi
ihan rehellinen ja spontaani reaktio oli ensin että
-herra hyvästi siunaa..
oikeesti en ees uskonu oikeen löytyvän näitä harvinaisuuksia
..tälläisen lauseen löysin SINUN plutoasi kuvaamaan ulla palomäen kirjasta,
..on mukava tarkkailla,kontrolloida asioita pitäytyen samalla koskemattomissa,näkymättömissä..
...magia on näkymätöntä valtaa..
neitsyt liittyy myös terveyden huoltoon...minulla oli oma henk.koht.mielikuva sinusta noin kokonaisuudessaan että:olet kuin terveydenhoitaja piikittämässä kunnon PIIKILLÄ käsivarteen JOTAKIN ainetta ja ajattelin etten kuuna päivänä laskisi sinua piikittämään takapuoleen...
no rokotuksia en kannata muutenkaan,mutta tuo mielikuva yhdistettynä plutoon,
sinulle on alisen maailma tuttu kuin oma piha, askendentti skorpioni eli minuus liikkuu siellä kuin kala vedessä
piikillä voidaan suojata mutta sillä voidaan myös tuhota
vain sinä tiedät mitä ainetta kehenkin ruiskutat PINNAN ALLE PIILOSTASI
 pluto keskitaivas halajaa valtaa kunnianhimoisesti pahimmillaan omiin tarkoituksiinsa
on hyvä muistaa ne  skorpioni:n ilmentymät joista tuolla unien tulkinnassa signlle kirjoitin,ylevä kotka ja alisen maailmassa toimiva skorpioni,skorpioniin yhdistetään kyllä myös lääkinnällinen käärme
shamanismilla on myös negatiivinen kaiku,mitkä voimat ottaa käyttöön kun mahdollisuus on molempiin,missä vaiheessa valta sokaisee
tästäpä tuli nyt synkkä ja vakava,vaikka tiedän tuon neitsyen ja khironisi kääntyvän tuonne parantavalle puolelle
jostain syystä mulla on toinenkin mielikuva sinusta,siis henk,koht. ja toivon totisesti ettei nää mielikuvat leimaa sinua joksikin jota et ole
siis tuolla motoristiketjussa ajattelin että sinä olet moottoripyörän metallia,kiiltävää ,kovaa,heijastavaa kromia verrattuna meikäläisen lällyihin materiaaleihin,sinussa on tiettyä kovuutta,ehdottomuutta ehkä jopa julmuutta tarpeen vaatiessa
skorpionihan onkin parhaimmillaan kriisitilanteissa,se ei pienistä hätkähdä,ottaa tilanteen haltuun eikä panikoi
 aurinko oinas puoltaa tätä nopeaa reagointia, mars vaaka nappaat vapaana ilmassa olevat energiat omaan käyttöösi tosta noin vain huomaamatta
sitähän shamanismi oikeestaan on ,onko?
jännästi sun uranus selittää tuon hermosolujen suurennoksen,hätkäkdyttävää kuin joku polanskin veitsi vedessä,johon palomäki tuolla vittasi,siis vähän absurdeja mielikuvia,pistää ajattelemaan,eikä sittenkään ymmärrä...
kirjotin tämän pötköön tarkotuksella että vähemmän kiinnostuneet tippuvat jo muutamalla rivillä pois
nuo aspektikuviot pitäs nähdä näkemällä,sillai kolmiulotteisesti hahmottamalla,
varsinkin suorakaiteessa niitten suhteet,ja varsinkin  aspect_opp tekevät on ne ratkaisevat,joita käyttämällä eli tiedostamalla teet sitten historiaa

ei epäilystäkään ettetkö tekisi historiaa
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 15.03.2006 14:46:05 »

Aika jännä, että löytyi heti esimerkki foorumilta! Smiley Itse pläräsin nopeasti tuttujen karttoja läpi, mutta lähin mitä löytyi oli kaverini Saturnus 5 Cap 29', kun MC on 4 Cap 51'.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2006 15:40:16 »

Ystävälleni syntyi viime yönä lapsi, jonka Kuu on asteen päässä MC:ltä, itselläni on  kuunsolmu puolentoista asteen päässä ja tutuista löytyi paljonkin parin asteen "yhtymällisiä", mutta ei, ei yhtään nollaorbista legendaa...
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #5 : 15.03.2006 18:20:30 »

Vallankäyttö ja motiivit.
Ne on ollut kovasti tapetilla ihan lapsesta saakka. Mutta en ole halunnut valtaa niinkään itselleni, vaan sen läheisyys ja tarkkailu on kiinnostanut. Hengailin nuorena neitosena jonkin aikaa alamaailmassa, rikollisliigat ja prätkäjengit sopivat kapinallisvaiheeseeni. Ja skinit vielä päälle.  Auktoriteettien kanssa olin vastakkain jatkuvasti. Se oli kuin jokin metamorfoosi, joka oli PAKKO käydä läpi. Sinne jäivät kovuus ja armottomuus. En koe enää mitään hyvän/pahan vastakkainasettelua, vain motiivit ovat merkittäviä.

Mutta on tosiaan tuo pluto ollut välillä raskaskin reissukaveri. M.Manninen mainitsi, että muut voivat nähdä minussa omia demonejaan helposti. Ja että olisin Alfanaaras ja arjen sankari, vääryyksien oikaisija. Mene ja tiedä.

Mutta tuo piikkijuttu, ai kauhia! Olen piikkikammoinen ja terveydenhoitajatkin saavat väristyksiä aikaan.. tuo ei auennut olleskaan Shocked Jänniä mielikuvia sitä voi toisista saada, tai sitten siinä on jokin syvempi juttu, jota en tajua.

Minulla on muuten kuun noususolmu härässä, eli lasku jää skorppariin. Tämä varmaan on kartallani enemmän kuin hyvä juttu, tuo skorppariviritys on jo niin tuttua, että on aika tiivistää sen parhaat palat lempeään venusmuotoon...
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #6 : 15.03.2006 18:37:34 »


 vertex :llä myös jäämme historiaan


Mulla olisi  vertex aspect_con juno orbi 0o 04's 6.huone ja kaloissa.

Olen ilmeisesti siis legendaarinen vaimoihminen, kyllä on isäntää onni potkaissut!  Grin

Ja kun kerran liityin näillä asteroideillani tähän keskusteluun, niin mainittakoon, että myös Pholus on samassa läjässä orbilla 0o 17's.

Ja tämä kuva on pakko lisätä. Löysin Condoleeza Risen kartan Astrology Weekly -sivuilta.
Mitä ikinä kyseisestä ihmisestä onkin mieltä, niin kyllä kartan MC ja 9. ja 10. sekä 6. huoneet näyttävät, ettei ole ihmekään rouvan ammatinvalinta:

(http://www.astrologyweekly.com/natal-charts/astrology/condoleezza-rice.php.gif)
« Viimeksi muokattu: 15.03.2006 18:39:49 kirjoittanut pluto » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.03.2006 18:48:33 »

SYNAPSI                                                                                                ..ehkäpä peilasin niitä omia demonejani,en tiedä,mielikuvana se vaan oli jotenkin vahva,nousi jo heti alussa ennen kanssakäymistä
ehkä mä poimin sen neptunuksellani sun skorpioni alasolmusta ihan alitajuisesti,
mua ihmetyttää välillä,joo välillä,enimmäkseen koko ajan ,miksi mulle nousee niin vahvojakin mielikuvia ja jotkut niistä on vaan päästettävä tietoisuuteen,
ne hakee selitystä olemassaololleen..
jostain syystä mä koin sinut pelottavana,uhkana,että jos mä jostain syystä sinua ärsyttäisin sain tuta piikistä
peilasin ilmeisesti itseäni,soo simple

onneksi  oikaisit asiaa,minun mielikuvani on vain yksi  muiden joukossa ja vahvasti omakohtainen
salaperäisenä silti pysyt..
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #8 : 15.03.2006 19:08:47 »

Huippua nikki, kun olet noin suorapuheinen! Ja jaat mielikuvasi kanssamme. Harvoin saa tuuletella näin täysillä.

Olen tietoisesti pitänyt matalaa profiilia täällä foorumilla, kunhan tästä pääseen vauhtiin niin eiköhän tuo salaperäisyyden verhokin vielä raotu Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 15.03.2006 23:00:32 »

Ihan asteentarkasti ei planeettaa MC:ltäni löydy mutta arabialaisista pisteistä Onnenpiste on pläjäyttänyt itsensä MC:lle lähes minuuttitarkasti (MC 21,06 ja Onnenpiste 21,03). Lähinnä MC:tä oleva planeetta on 10. huoneen puolella olevat Aurinko (2 asteen orbilla MC:stä) ja Merkurius (7 asteen orbilla).

Työasiat ovatkin aina elämässäni sujuneet melkoisen suotuisasti, vailla sen suurempia ponnisteluja ja olen myös ollut valmistumisesta asti aina jokaisessa työpaikassa hyvin itsenäisessä ja vastuullisessa asemassa. Aloitin oman yritystoiminnan 25 vuotiaana ja samaa tahkoa pyöritän edelleen, toistakymmentä vuotta myöhemmin. 10. huoneen planeetoiden sovinnaisuudesta johtuen olen kuitenkin tällainen suhteellisen tavallinen perinteiden jatkaja, asioita rutiinilla pyörittävä tavallinen taatelintallaaja, joka osaa vain kaiholla ajatella sitä poweria, jota esim. juuri Hectorin kartalla antaa Uranus MC:llä.

Mutta hei, jottei elämäni kuulostaisi kenenkään korvissa olevan kuin silkkiä vaan, niin pakko sanoa, että kyllä vastoinkäymisiäkin riittää - etenkin läheisissä ihmissuhteissa, jotka sitten selvästi ovatkin minun läksyni tässä elämässä. Embarrassed Kai ne työasiat ovat tarkoitettu menevän helposti sen takia, että jos vielä niissäkin takkuaisi edes puoliksi yhtä paljon kuin ihmissuhteissa niin hulluksihan tässä tulisi.  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 15.03.2006 23:06:08 kirjoittanut May » tallennettu

Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #10 : 15.03.2006 23:12:48 »

Mie en kyl ymmärrä tästä nyt yhtään mittään, mutta multa löytyy seuraavaa:

 keskitaivas  vaaka X 1,01
 askendentti node  kalat 0,00
Placidus Orb  IV Oinas 1,01
Placidus Orb X Vaaka 1,01
Fortune Oinas 0,00
South Node Oinas 0,00

Mittee tämä kaikki mahtaa tarkoittaa ja mitkä näistä tarkottaa ihan samaa??? Antakee armoo ja kertokee joku...

nimim. Hoo Moilanen  Shocked Shocked Shocked

PS: Pelottaa jo valamiiksi...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #11 : 21.03.2006 13:06:30 »

O-asteessa ei ole minun kartallani mitään, mutta MC:ni on 20,16 asteessa neitsyessä ja Uranus liki samassa kohtaa, 20,40 asteessa. Pluto 9. huoneen puolella 18,13 asteessa.

Aurinko on minulla härässä 7,48 asteessa, noususolmu samaten 7,05 asteessa, molemmat 6. huoneessa.

En tiedä, johtuuko noista kuvioista vai mistä, mutta työtä on aina ollut. Nyt tulevaisuus kuitenkin pelottaa, kun olen opiskellut uuteen ammattiin eikä uudesta työpaikasta ole tietoa. Vanha paikka olisi odottamassa, mutta sinne en enää palaa...
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #12 : 21.03.2006 18:50:14 »

Eilen illalla oli kylässä karismaattinen ja taiteellinen ystäväni; yllätys yllätys, hänellä MC 21 astetta 41'  oinas, Venus 21 ast 11' JA Saturnus 22 astetta 41'  oinas. Ehkä kuulemme vielä hänestä  Wink?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: