Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voisiko joku tulkita syntymäkarttaani?  (Luettu 3386 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« : 29.01.2006 01:42:40 »

Niin olisin tosi kiitollinen, jos joku ystävällinen ihminen tulkitsisi minun syntymäkarttaani, koska en oikein itse siitä saa selkoa..

Olen syntynyt 18.09.1989 klo 11.41 Turku - Ks


Suuri kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 01.02.2006 18:13:39 »

karttasi näyttää siltä, että tunteilla elämässäsi ole suurta vaikutusta päätöksiisi.  Smiley ajattelin jotain siitä yrittää sanoa..

pluton yhtymä venukseen ja oppositio kuuhun vielä skorpparissa ja härässä tekevät sinusta "hyväksikayttäjän" tai muuten vain sellaisen johon ei tunteiden kautta voi vaikuttaa. kuitenkin sinulla on tunteet (skorpioni on vesimerkki  Smiley ). olet hyvin seksuaalinen (pluto ja venus skorpionissa) ja tuo kuun opposiotio luo sinulle tunnevaikeuksia, jotka eivät uskoakseni ulos näy..  Huh venuksen ja pluton yhtymä on nousevana.. se vahvistaa edellistä kirjoitustani ja nousevaa merkkiäsi skorpionia. aurinkosi neitsyessä voi hieman jäädä sen piiloon.  Smiley marsin yhtymä aurinkoon kuuluu tavallaan tähän kanssa. vahva ego sinulla. sekavaa tämä mun selitys.. toivottavasti saat selvää.  Smiley

jupiterin oppositio neptunukseen, saturnukseen ja uranukseen. luo kitkaa. mutta jupiter ravussa tuo ainakin perheonnea. ja 8. huone.. tuli mieleen, että paljon lapsia, jotka kasvattavat sinua. jos et saa lapsia, et tule oppimaan jotain asiaa elämässä.. sinulle se on vielä tärkeämpää kuin yleensä.  Smiley  uranuksen ja saturnuksen yhtymä on erikoinen. olet samaan aikaan radikaali ja konservatiivinen ja ajatustesi tasapainottaminen on tärkeää. jupiterin oppositio neptunukseen..luovuutta.  Cheesy

kuu descillä: epärealistisia haaveita.
jupiterin yhtymä khironiin: olet auttaja.
neliö kiinteissä merkeissä: vaikeuksia, jotka muun karttasi mukaan pystyt käsittelemään..  :Smiley

kaikki tämä voi kuitenkin mennä päin mäntyä.. tulkitsin itse..  Tongue

mutta nyt ei näy enää mitään.. meni tukkoon.  Smiley
tallennettu
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2006 20:47:11 »

Toi piti aika hyvin paikkaansa Smiley Kiitoksia tosi paljon!!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: