Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valintoja  (Luettu 7521 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« : 23.10.2005 19:09:57 »

Hei teille kaikille  coolsmiley

Olen suurten valintojen edessä tämänhetkisessä elämässäni, erityisesti työni suhteen. Jo jonkin aikaa olen ollut itseni kanssa kovin "hukassa" ja miettinyt mikä on tarkoitukseni tässä elämässä, millaiselle alalle kannattaisi suuntautua. Olisin kovin kiitollinen jos joku haluaisi vilkaista syntymäkarttaani ja kertoa josko sieltä löytyisi edes jonkinlaista vinkkiä. Myös kaikki ihmissuhteisiin liittyvä kiinnostaa. Olen syntynyt 27.4.1978 Lahdessa klo 22.32.

Tuhannet kiitokset jo etukäteen  :Smiley
Susu
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2005 01:13:15 »

Tälläistä tavaraa kartaltani siis löytyy, mutta mitä näistä voisi tulkita? Osaisiko joku kertoa mitä merkitsevät esim. tyhjät huoneet 3, 6 ja 12? Kovasti olisin kiitollinen jos joku viitsisi/jaksaisi/haluaisi karttaani hieman katsoa ja lyhyesti kommentoida Smiley

Aurinko, Härkä, 5. huone
Kuu, Kauris, 2. huone
Merkurius, Oinas, 4. huone
Venus, Kaksoset, 7. huone
Mars, Leijona, 8. huone
Jupiter, Rapu, 7. huone
Saturnus, Leijona, 8. huone
Uranus, Skorpioni, 11. huone
Neptunus, Jousimies, 1. huone
Pluto, Vaaka, 10. huone
Chiron, Härkä, 5. huone
Ceres, Kauris, 2. huone
Pallas, Jousimies, 1. huone
Juno, Vesimies, 2. huone
Vesta, Jousimies, 1. huone
Kuunsolmu, Vaaka, 9. huone
Vertex, Rapu, 8. huone
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2005 18:23:56 »

Kas vain, samanlaisia tuntemuksia kuin itsellänikin. Pääkuviotkin ovat samat; aurinko, nousu, kuu + Merkurius, Venus ja Jupiter ainakin löytyvät samoista merkeistä.

Minulle tosin ei alan valinta enää tuota ongelmia, se on jo hoidossa. Mutta kaikki muu elämässä sitten onkin vain yhtä ongelmaa. Mietinkin jo tuolla toisaalla, eikö tämä ikinä lopu. Nämä asiat taitavat näkyä kartalla?

Tosin eräs astrologi puhui minulle kesän kynnyksellä "suurista rakkauskuvioista kesällä" ja vähän myöhemminkin, mutta kun ei tullut edes pientä. Voi kun joku kääntäisi vähän tuota taivaan pyörää...
tallennettu
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #3 : 03.11.2005 18:49:35 »

Jospa ne tähtikuviot muuttuisivat suopeammiksi jos oikein oikein kovasti jaksaa toivoa..  Wink

Omalla kohdallani ongelma tuntuu tällä hetkellä kiteytyvän niihin tilanteisiin, joissa pitäisi tehdä kovin kauaskantoisia ja moniin asioihin vaikuttavia päätöksiä. Pelkään että teen väärän valinnan ja joudunkin ojasta allikkoon. Tämä puolestaan on johtanut siihen, että siirrän tärkeiden asioiden tekemistä kerta toisensa jälkeen, koska pelkään niiden mukanaan tuomia muutoksia. Töiden suhteen olen nyt saanut asioita hieman eteenpäin, mutta olenko sittenkään suuntaamassa oikealle alalle, sitä en tiedä.. kovin turvallisuushakuinen härkä taidan olla  idiot2
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
sinima
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2005 19:13:46 »

No härältähän tuo kuulostaa  Wink. Joskus härkä ei tee muutoksia ennen kuin hän huomaa, ettei jäljellä enää ole muita vaihtoehtoja kuin muutos. Tosin härkä on itse saattanut ajaa asiat siihen pisteeseen, ihan huomaamattaan. Tai ehkä sillä skorpparillakin voi olla ollut sormensa pelissä, mene ja tiedä...
tallennettu
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #5 : 10.03.2006 18:05:05 »

Pientä nostoa... jos joku vaikka joutessaan innostuisi karttaani kurkkaamaan  angel
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.03.2006 13:39:20 »

OK, minä otan tämän.

Voisitko kertoa pikkuisen taustoja ja niitä vaihtoehtoja, joita olet harkinnut. Helpottaa nimittäin minunkin työtäni, etten ihan kaikkia mahdollisuuksia puutarhurista grynderiksi ehdottele.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #7 : 12.03.2006 12:53:29 »

Kiitos, Lilli!  Smiley

Suurimpana ongelmana tällä hetkellä on se, että olen valmistumassa opettajaksi, mutta opiskelukavereiden kokemuksia seurailtuani en ole enää ollenkaan vakuuttunut siitä että haluaisin sitä työkseni tehdä. Kesätöiden parissa olen ajautunut asiakaspalvelutyöhön ja siitä kyllä tavallaan pidänkin, mutta nykyisen asiakaspalvelutyöni yksipuolisuus kyllästyttää enkä koe saavani aikaan mitään millä olisi oikeasti jotain väliä. Olen miettinyt myös lentoemännäksi ryhtymistä, ja kurssipaikkakin olisi jo valmiina, mutta sekin tuntuu vain väliaikaisratkaisulta. Viime aikoina olen jopa harkinnut hakevani opiskelemaan muotoilua, koska olen aika kätevä käsistäni. Mutta mistä näistä sitten tietää.. lähipiirini alkaa olla kurkkua myöten täynnä eri suuntiin haikailuani, haluaisivat nähdä minut mahdollisimman pian jossain perusturvallisessa ammatissa. Itselleni olisi kovin tärkeää työssä viihtyminen.. ettei työ olisi ainoastaan keino ansaita elantonsa Undecided Psykologiasta olen myös aina ollut kovin kiinnostunut, siitä miten ihmisen mieli toimii.

Olisiko näistä tiedoista jo apua?
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.03.2006 13:46:44 »

Tervehdys,

näistä tiedoista on todellakin apua. Kävin jo vilkaisemassa ohimennen karttaasi ja ymmärrän hyvin, miksi valitseminen on vaikeaa. Tämä on ihan tavallista hajautuskarttojen omistajille. Mutta kirjoittelen enemmän paremmalla ajalla.

Terv. Lilli
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.03.2006 13:36:13 »

Tervehdys taas!

Lyhyestä virsi kaunis. Annetuista vaihtoehdoista lämpenen karttasi perusteella ensisijaisesti muotoilulle ja toissijaisesti ja hieman varauksella psykologialle.

Sinänsä nuo kaikki vaihtoehdot mitä pohdit, ovat kartan perusteella ymmärrettävissä. Esim. MC:si hallitsija Venus on  DC:llä ja seiskahuoneessa on Jupiterkin, joten asiakaspalvelutehtävät ovat ihan OK. Opettaminen sopii nimenomaan ala-asteoloihin, jolloin voit hyödyntää karttasi laaja-alaisuuden.

Mutta viihtyäksesi todella hyvin työssäsi sen pitää mielestäni olla sopusoinnussa kartan perustekijöihin, nimittäin Aurinkoon ja Kuuhun. Aurinko sinulla on Härässä huoneessa 5 ja Kuu Kauriissa huoneessa 2. Tästä tulee välittömästi mieleen maanläheinen taiteilijatyyppi, joka todennäköisesti pitää käsillä tekemisestä. Voin helposti kuvitella sinut vitoshuoneen perusteella esim. teatteriin suunnittelemaan puvustoja ja lavasteita. Mihinkään liian erakkomaiseen työhön en haluaisi sinua pistää, minulle tulee kuitenkin mielikuva ihmisten kanssa hyvin viihtyvästä, kauneudentajuisesta tyypistä. Muotoiluvaihtoehtoa tukee muuten myös MC Vaa'assa ja kutoshuoneen kärki Härässä.

Psykologia-vaihtoehtoa tukevat kartan hallitsijan, Pluton, sijainti kymppihuoneessa sekä Marsin ja Saturnuksen sijainti huoneessa 8. Lisäksi silmiin pisti Chironin yhtymä Auringolle. Ajattelin kuitenkin, että maanläheisenä tyyppinä voisit lähestyä psyykeä ruumiin kautta. Voisit siis toimia mm. seksiterapeuttina tai vielä ihanteellisemmin voisit opiskella vaikkapa Rosen-terapiaa, josta tässä pieni esittely:

http://www.rosenterapia.com/Esittely.php

Jos terapeuttina haluat toimia, niin äskeisten vaihtoehtojen lisäksi uskoisin sinun pärjäävän hyvin esim. psykodraama-ryhmän tai taideterapiaryhmän vetäjänä. Perinteiseksi psykoanalyytikoksi tms. en sinua välttämättä pistäisi.

Toivottavasti tästä oli sinulle jotain apua.

Terv. Lilli
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #10 : 13.03.2006 14:50:18 »

Helpottavaa kuulla etten ole aivan hakoteillä miettimieni vaihtoehtojen kanssa. Niin se vaan taitaa olla että itselleen luontevimman alan löytää parhaiten sydäntään kuuntelemalla ja unohtamalla ympäröivän maailman paineet.

Taidan tämän pohjalta vielä vakavasti pohtia tuota kätten taitojen kehittämistä ammatiksi asti, ehkä se tosiaan olisi pidemmällä tähtäimellä sellainen ala, josta nauttisin eniten niin työnä kuin harrastuksenakin. Ja siihen voisi kenties tuota opettamistakin yhdistää. Kiitokset sinulle Lilli, tästä minun on hyvä lähteä eteenpäin Cool
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: