Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko naisena kokenut ilkeilyä/kateutta muilta naisilta?  (Luettu 67297 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #15 : 10.07.2006 19:14:16 »

Onko se sitten niin että nainen on naiselle susi jossain tilanteissa?
En kyllä ymmärrä mistä se johtuu että joku koetaan ilkeilyn arvoiseksi, varsinkaan kun en ole koskaan kenenkään tuolia hätyytellyt työpaikalla tai ruvennut mussuttamaan miehille joilla on seuralainen matkassa..
Ei se kaikki naisten naljailu tvs. ole välttämättä siitä kiinni että joku koetaan uhkaksi, omalla kohdallani uskon että se on erilaisuuden pelko. Erilaisuuden siinä mielessä, ettei minua kiinnosta ns. perinaisellisiksi luetut asiat ja ehkä olen tyhmyyttäni tehnyt sen myös selväksi. Ehkä se etteivät nämä kanssasisaret oikein saa minusta otetta ja että olen muutenkin aika vaikeasti lähestyttävä tyyppi, on aiheuttanut sen että sitten he alkavat koeilla kepillä jäätä...
Itse koen ns.ilkeilynä sellaiset tietyt alentuvat katseet tvs tai sellaisen muka hienovaraisen dissaamisen ( päälle puhuminen eli keskeyttäminen, tervehtimättä jättäminen, puheen osoittaminen kaikille muille jne) aivan kuin en olisi edes samassa huoneessa.

Yksi pahimmista (työpaikan) jutuista oli joskus takavuosina, kun luulin erästä naista jollain tapaa hengenheimolaiseksi. Tämä ihminen teki ison virheen, jonka myönsi minulle, mutta ns.johtoportaan edessä langetti syyn minun niskoilleni. Hän oli kuitenkin ollut talossa pitempään ja nokkimisjärjestyksessä ylempänä, joten turha olisi kai ollut ruveta inttämään että nyt tuo suorastaan valehteli. Sain sitten seuraukset niskaani johon tämä rouva Brutus kuittasi että eipä käy sua kateeksi..Mukava kokemus knuppel2 knuppel2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 10.07.2006 19:21:00 »

Alentuvat katseet ja sen semmoiset ovatkin inhottavimpia juttuja. Eräs asia on selän takana juoruilu. Itse sain kerran kuulla eräältä naiselta työpaikalla että minulla on joku "juttu" meneillään erään työpaikkamme miehen kanssa. Olin järkyttynyt, minähän olen onnellisesti suhteessa oman mieheni kanssa. Olin kuulema viettänyt niin tiiviisti aikaa tämän miehen kanssa joten paikan muut naiset olivat tulleet siihen johtopäätökseen että "teen sitä" sen miehen kanssa. Tosiasia oli se että kyseinen mies oli oikein mukava mielestäni ja tulimme hyvin juttuun, kävimme yhdessä kahvitauoilla ja syömässä ja sehän on ilmiselvä merkki seksisuhteesta  Wink
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #17 : 10.07.2006 20:04:31 »

Minut on savustettu ulos muutamasta työpaikasta, naisten toimesta lähinnä Undecided.
Perättömät jutut olivat sitä luokkaa, että niistä olisi voinut vetää juorujen aloittajat oikeuteen. Ei kiva.
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #18 : 10.07.2006 21:48:26 »

Olen havainnut, että niin sanotut kauniit ihmiset voivat joskus olla ulkonäöstään yhtä vainoharhaisia kuin itseään ei niin viehättävänä pitävätkin ja kuvitella, että kaikki johtuu siitä minkä näköinen on.

SuPi kaikella ystävyydellä, mutta kirjoituksestasi huokuu sellainen asenne, että en suoraan sanoen yhtään ihmettele minkä takia sinulla juurikaan naispuolisia ystäviä ei ole.

Samaa mieltä ollaan. Itse olen Pohjois-Karjalasta ja 170 cm pitkä ja SOPUSUHTAINEN. On aika väärin yleistää noin kärjekkäästi ja etenkin ulkonäköä...Vaarallisilla vesillä. Ehkä se on se luonne ja asenne, itsensä ja pohjoiskarjalaisten, mikä vaikuttaa, eikä ulkonäkö. Ja saatikka sitten arvostella muiden ulkonäköä...Come on, mitä on kasikymppisenä enää iloa menneestä ulkonäöstä? Mieluummin vilkas ja ajatteleva mieli.

Tottahan toki suomalaisen luonteeseen tuntuu kuuluvan kateus. Ja mitä ihmeellisimmistä asioista ja joskus jopa tietämättään. Sehän voidaan kuitata vaikka huonona ensivaikutelmana. Mutta mistäs me tiedämme, onko muissakin maissa samanlaisia kateus-komplekseja, kuin Suomessa? Vai onko se sitten osa vain ihmisluonnetta?

Niin hassua, kuin se onkin niin naisilla viiiiiiiiraaaa.... 2funny Siis oli kyseessä hormonit tai mikä tahansa, niin samanlaisia ongelmia ei tunnu niin paljoa olevan miehillä (tai sitten niistä ei puhuta). Olisiko naisilla kuitenkin sellainen auktoriteetti kysymys, joka aiheuttaa työpaikoilla ongelmia? Koska on ihmisiä, jotka erottuvat joukusta jo pelkällä olemuksella. Mutta suurempi arvo vielä sille, millainen on luonteeltaan. RIstituleen joutunevat pahiten ne, jotka erottuvat olemuksellaan, esim. itsevarman näköinen ja tyytyväinen itseensä mutta kuitenkin ei ole niin hyvä puhumaan tai ei uskalla tuoda asioita julki. Tällöin alkaa juorut lentää...TUntuu ettei mikään ole hyvin. Jos yrität olla huomaamaton, sinut lytätään pahemmin. Jos olet ihan oikeasti harmaahiirulainen, etkä koskaan muuta ollutkaan, ei kukaan kiinnitä sinuun huomiota (tähän kuulunee todella pieni osa ihmisistä...) Sitten on niitä laumaeläimiä, jotka eivät ole luontaisia johtajia, ei itseluottamus riitä toimimaan yksin tms...Joten nämä itseluottamuksen puutteessa olevat lienevät pahimpia kiusaajia, ja yrittävät vain pönkittää omaa egoa ja samalla tökkiä "heikompaa" tai salaperäistä "kilpailijaa". Oikeat johtajat voivat olla sitä miltä näyttävät ja sitä mitä luonteeltaan ovat. Toki kaikissa "kasteissa" voi joutua puheiden kohteiksi, mutta pahiten kärsivät ne, jotka ovat samalla kertaa itsestään ylpeitä mutta kuitenkin epävarmoja. Toisin sanoen ei kykene nuolemaan kenenkään p*ttä tai liittymään itseään pönkittävien kiusaajien laumaan.

En keksi muuta selitystä naisten käyttäytymiseen. Miehillä se jotenkin ratkeaa sanattomasti, tai sitten tilanne räjähtää kunnolla käsiin. Mutta naiset...

Itse olen kokenut vähän kaikkea, ja nyt yritän vihdoin viimein löytää itseni lauman, harmauden tai epäluottamuksen seasta. Loppujen lopuksi riittää, kun luotan ja uskon vain itseeni, oli ulkonäkö mikä tahansa. Eli ei tälläisessa asiassa ole niinkään suoranaisesti kyse ulkonäöstä, vaan siitä mikä luonne olemuksesta huokuu. Kun on saavuttanut hyvän olon uitsensä kanssa, voi olla muiden yläpuolella olematta kuitenkaan johtaja. Silloin ei oikeasti välitä ja uskaltaa sanoa suoriksi asiat. Se on itseasiassa aika hieno fiilis tajuta se...

Itse koin "herätyksen" niin, että puheetkin vähenivät. Suorastaan jopa olivat muuttuneet kunnioittavan ja pelonsekaisen puolelle...heh.. 2funny Se voi olla hieno tunne... Grin

Ja minä en oikeastaan enää usko niinkään ulkonäköön. Viitaten SuPin tekstiin. Jos tuijottaa vain kuorta, se osoittaa mielestäni itseluottamuksen puutetta. Ja jos välittää mulkoiluista tyypeiltä jotka kävelevät kadulla, se myös itseluottamuksen puutetta. Seuraavan kerran kun joku mulkoilee, HYMYILKÄÄ VILPITTÖMÄSTI TAKAISIN! Voitte kuvitella reaktion. Se osoittaa ns. järjestyksen. Ihan niinkuin eläimillä, sama asia ihmisillä. Meillä on tarve järjestäytyä. Niin yksinkertaiselta kuin se kuulostaakin, nämä ovat minun kokemukseni ja mielipiteeni.

Ja muuten, olen ollut itsekin kiusattu ja tiedän, ettei siitä kovin helposti nousta. Tsemppiä kaikille niille, jotka siitä kärsivät tai yrittävät siitä päästä yli. smitten
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #19 : 10.07.2006 21:51:24 »

Viihdyn paremmin miesporukassa, juuri tuon naisten seläntakana supattelun takia, suurinosa ystävistäni ovatkin miehiä. Hyvinhän miehetkin tuon juoruamisen osaavat, mutta se ei ole niin piikettelevää ja kostavaa kuin naisten harjoittama.

Tykkään kyllä juoruta ja tehdä muita 'naisten juttuja', mutta liika on aina liikaa.
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #20 : 10.07.2006 22:33:54 »

On se vaan niin väärin, kun nainen on naisen kimpussa. Se tuntuu olevan toisille pakkomielle ottaa joku kynsiin ja nokkia siltä nahka rikki. On kuin  korppikotka pienen varpusen kimpussa.

Uskon varmasti siihen, etteikö työ yhteisön kiusaajista jäisi heikompiin henkisiä arpia. Siihen tarvitaan kovia ponnisteluja unohtamaan ne. Uusiin työkavereihin tutustuminen vie aikansa. Minulla kävi onnekkaasti uudessa työpaikassani. Olen yksin vastuussa sen työpisteen toiminnasta. On ihanaa, kun esimieheni luottaa minuun ja töiden sujuvuuteen. Esimieheni ottaa todella alaisensa huomioon hyvin voinnit. En olisi tässä nyt tyytyväisenä, jos kaikki menisivät huonosti. Kun menee hyvin, sitä jaksaa paremmin ja iloitsee pienistä hyvistä päivän tapahtumista.

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #21 : 10.07.2006 22:45:42 »

Ikävä kuulla, että noin monella on työpaikalta tuollaisia kokemuksia.  Huh
Itse olen jokaisessa työpaikassa onnistunut jotenkin ottamaan sen oman paikkani. En ehkä ole porukan suosituin, mutta en millään tavalla myöskään tunne jääneeni porukan ulkopuolelle. Tai sitten olen ollut vain onnekas kun työelämässä olen tavannut niin mukavia ja lämpimiä ihmisiä.

Olen minäkin silti nähnyt myös sitä toista puolta... Eräässä työpaikassa naispuolinen työkaverini otti jostain syystä minut oikein silmätikuksi ja suurennuslasin kanssa kulki vieressäni arvioimassa, että teenkö työni oikein. Tietenkään hänen mielestään en tehnyt. Hän puhui minulle kuin idiootille ja pyöritteli aina silmiään jne jne... Kaiken huippu oli kun hän alkoi pitämään minulle saarnaa siitä, että en laita rahoja oikein päin kassaan. Siinä vaiheessa toinen työkaveri jo puuttui juttuun ja sanoi että no hyvänen aika en minäkään niitä noin laita. Kaiken kaikkiaan raivostuttava ja ärsyttävä tyyppi, mutta aina kun näin hänen olevan samassa vuorossa niin hengitin vain syvään ja otin esille kirkkaimman tekohymyni ja ajattelin, että olen täällä yhtä lailla samassa työssä kuin sinäkin ja olen saanut kiitosta tekemästäni työstä, joten ihan turha pyöritellä siinä silmiä ja puhua kuin en tajuaisi tai osaisi mitään. Osaan ihan yhtä hyvin kuin sinäkin.

Sain muuten sen kuvan, että tämä ko. henkilö ei ollut itse mitenkään varsinaisesti suosituimpien listalla muiden työkavereiden mielessä.

Toisessa työpaikassa sitten tapasin oikean juoruringin, mutta minua kun ei juorut kiinnosta tippaakaan niin olen aina jättäytynyt niiden ulkopuolelle. Muuten kyllä olen ystävällinen ja juttelen, mutta jos tulee jotain juoruja esille niin teen selväksi hyvin pian, että en vain ole kiinnostunut. Tämä on toiminut enkä ainakaan itse ole tuntenut mitenkään jääväni ulkopuolelle mistään, jos en heidän juorukerhoonsa kuulukaan ja päinvastoin he huomaavat, että vaihdan puheenaihetta ja alan pyöritellä silmiäni vain kun alkaa juoruaminen. En muulloin.

Naiset muuten ovat elekielen mestareita mitä tulee kiusaamiseen ja muutenkin käyttäytymiseen.

Yksityiselämässä minun on sitten huomattavasti vaikeampi suhtautua, jos joudun "silmätikuksi" ja sillä saralla on vielä paljon opittavaa...

Pidetään puolemme!  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #22 : 11.07.2006 08:12:38 »

Lilja sen sanoi, pitäkää puolenne  knuppel2  Wink
Tosissaan, ei pidä olla liian kiltti jos joku tosissaan ottaa silmätikuksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 11.07.2006 09:46:57 »

Lainaus
Tosiasia oli se että kyseinen mies oli oikein mukava mielestäni ja tulimme hyvin juttuun, kävimme yhdessä kahvitauoilla ja syömässä ja sehän on ilmiselvä merkki seksisuhteesta

AAARGH! Tässä toinen erittäin inhottava yleiskäsitys! Itse olen aina hyvää pataa miesten kesken ja yleensä olen päässyt töihin/harjoitteluun paikkoihin, joissa työtovereina on ikäisiäni miehiä. Heidän kanssaan mennään kahville ja jutellaan paljon. En tiedä osaisinko edes puhua peruskaksikymppisten naisten juttuja (tuntuu pääasiassa olevan luokkaa ulkonäkö, trendit, seksikokemukset, bileet ja ex-poikaystävät..  Cheesy )

Ystäväpiirissäni on myös paljon miehiä ja yleensä heudän kanssaan tulee käytyä silloin tällöin kahvilla, ostoksilla tai leffassa. Kävin erään miespuolisen tuttavani kanssa elokuvissa, kun minulla oli yksi ylimääräinen vapaalippu. Kerroin asiasta silloiselle poikaystävälleni, joka tuhahti "Et sitten voinut minulle kertoa". Mie äimistyin kamalasti ja totesin vain, että juurihan minä kerroin sinulle...! Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #24 : 11.07.2006 11:47:40 »

Niin eli ymmärrät kai että otti päähän? Uskomatonta minunkin mielestäni. Ihan kuin jostain kivikaudelta, ettei voi mies ja nainen käydä kaksin kahvilla ilman esiliinaa  Wink
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #25 : 11.07.2006 16:43:04 »

Olen havainnut, että niin sanotut kauniit ihmiset voivat joskus olla ulkonäöstään yhtä vainoharhaisia kuin itseään ei niin viehättävänä pitävätkin ja kuvitella, että kaikki johtuu siitä minkä näköinen on.

SuPi kaikella ystävyydellä, mutta kirjoituksestasi huokuu sellainen asenne, että en suoraan sanoen yhtään ihmettele minkä takia sinulla juurikaan naispuolisia ystäviä ei ole.

Itse asiassa en edes haluakaan naisystäviä. Ja jos satun sellaisia saamaan, ovat hekin laillani poikatyttöjä.
Olisi vain kiva, jos he eivät inhoisi minua, ennen kuin edes tuntevat kunnolla. Suhtaudun naisiin kyllä suvaitsevaisesti muuten...

Myönnettäköön että osaan olla itsekäs, mutta sen pohjalla on vain epävarmuus.

Kauneudesta on ollut paljon hyötyä. Edustustehtäviin pääsee helposti. Ja sitä kautta saa kontakteja, joita tarvitsee työelämässä.  Smiley

Minut ehkä ymmärrettiin hiukkasen väärin...hm...
Siitä kohtaamastani mulkoilusta sen verran, että olo on kuin näyttelyesineellä joskus. Pukeudun poikkeavasti jne... Mutta en siksi että haluaisin tulla tuijotetuksi...Aina sitä vain ei jaksa... muutenhan se on ihan ok. Hyvällä ja pahalla katseella on eroja. Harvoin katse on sellainen  Smiley usein vain negatiivinen.
Sama liittynee kehen tahansa erilaiseen yksilöön...
 
...yritin vain olla rehellinen...
äh. antaa olla

s-p the kärjistäjä  Wink

...älkää nyt pitäkö minua pissipäänä...
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 16:56:37 kirjoittanut SuPi » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #26 : 11.07.2006 17:55:18 »

Olen havainnut, että niin sanotut kauniit ihmiset voivat joskus olla ulkonäöstään yhtä vainoharhaisia kuin itseään ei niin viehättävänä pitävätkin ja kuvitella, että kaikki johtuu siitä minkä näköinen on.

SuPi kaikella ystävyydellä, mutta kirjoituksestasi huokuu sellainen asenne, että en suoraan sanoen yhtään ihmettele minkä takia sinulla juurikaan naispuolisia ystäviä ei ole.

Itse asiassa en edes haluakaan naisystäviä. Ja jos satun sellaisia saamaan, ovat hekin laillani poikatyttöjä.
Olisi vain kiva, jos he eivät inhoisi minua, ennen kuin edes tuntevat kunnolla. Suhtaudun naisiin kyllä suvaitsevaisesti muuten...

Myönnettäköön että osaan olla itsekäs, mutta sen pohjalla on vain epävarmuus.

Kauneudesta on ollut paljon hyötyä. Edustustehtäviin pääsee helposti. Ja sitä kautta saa kontakteja, joita tarvitsee työelämässä.  Smiley

Minut ehkä ymmärrettiin hiukkasen väärin...hm...
Siitä kohtaamastani mulkoilusta sen verran, että olo on kuin näyttelyesineellä joskus. Pukeudun poikkeavasti jne... Mutta en siksi että haluaisin tulla tuijotetuksi...Aina sitä vain ei jaksa... muutenhan se on ihan ok. Hyvällä ja pahalla katseella on eroja. Harvoin katse on sellainen  Smiley usein vain negatiivinen.
Sama liittynee kehen tahansa erilaiseen yksilöön...
 
...yritin vain olla rehellinen...
äh. antaa olla

s-p the kärjistäjä  Wink

...älkää nyt pitäkö minua pissipäänä...

Kauneudesta voi toki olla hyötyäkin mutta myös haittaa  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 11.07.2006 19:59:16 »

Kauneus on hiukan tuollainen kaksiteräinen miekka. Siitä toki on hyötyä joissain tilanteissa, mutta myös aivan uskomatonta haittaa, mutta kai siinäkin elämä pyrkii balansiin jollain tavoin.

Siunaus ja kirous samassa paketissa..

Mikäs siinä olisi kauniina olla,
jos muut eivät tuntisi itseään rumiksi ja loukatuksi..? Wink

Kaunis nainenhan on loukkaus jo pelkällä olemassa olollaan rumempia kohtaan. Wink

Toisaalta...

Tuo kateuskin on kaksiteräinen miekka, joka kertoo kantajastaan. Wink

Kateellinen ihminenhän vain hakee tasavertaisuutta kanssasi ja kun hän toteaa sinun omaavan jotain sellaista, mikä hän itse haluaisi olla ja kun hän kokee, ettei voi saavuttaa tuota ylevämpää tasoa, niin se joka on sillä tasolla täytyy pudottaa kateellisen ihmisen tasolle ja hän voi tuntea olevansa tasavertainen kanssasi. Wink

Jokainen haluaisi olla parempi kuin toiset ihmiset, vaikka vain harva sen myöntää.  coolsmiley


****

Oli puhetta kateudesta suomalaisena ilmiönä aikasemmin ja sitä se todellakin on.
Suomessa vallitsee "tasa-arvoisuuden tavoittelu" kaikilla elämän alueilla.
Siksi Suomesta ei löydy oikeasti ns. hienosto-alueita (voit omistaa ökytalon, mutta naapurissasi voi asua silti duunari tai puliukko) tai esim. super lahjakkaita lapsia/tiedemiehiä jne, koska kaikkien pitää olla tasa-arvoisia ja "lähteä samalta viivalta" muiden kanssa. coolsmiley

Kaikenlaisen erilaisuuden hyväksyminen vaatisi kaiken kattavan suvaitsevaisuuden, siis myös lahjakkaiden, kauniiden ja menestyvien ihmisten hyväksymisen yhteiskunnallisesti kelpaaviksi ihmisiksi. coolsmiley

No kaikissa asioissa on omat hyvät ja huonot puolensa. coolsmiley

Tasa-arvoisuudessa kehitys on hidasta, lähes pysähtynyttä, koska pitää mennä aina sen heikoimman yksilön mukaan ja taas lahjakkuudet/muut eteenpäin kehittävät ihmiset/asiat eivät pääse esille.
Se ei ole myöskään ruoki suvaitsevaisuutta.  coolsmiley

Esim. kommunismin perusajatus on juuri tämä, että kaikki ovat "samalla viivalla" ja saman arvoisia. Wink

Yhteiskunnat, joissa on "eriarvoisuutta" mahdollistaa, että voit halutessasi toteuttaa itseäsi ja lahjakkuuttasi hyvinkin pitkälle ja menestyä sillä tai siten vain tehdä kovasti työtä menestyksesi eteen. Yksilöllä on enemmän valtaa oman elämänsä suhteen ja ympäristö on kannustava ja tukeva pyrkimyksissäsi. Wink
Tosin aina löytyy niitä, jotka eivät halua nähdä vaivaa elämänsä eteen ja siten jäävät jälkeen näistä muista ja tämä tietenkin aiheuttaa närää ja vatsan väänteitä. :Smiley

Tälläisiä ajatuksia.. :Smiley
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #28 : 11.07.2006 20:58:46 »


Mikäs siinä olisi kauniina olla,
jos muut eivät tuntisi itseään rumiksi ja loukatuksi..? Wink

Sinun elämä olis kyllä varmaan helppoa, jollei olisi niitä kaikkia muita, jotka tekevät sen niin hankalaksi kaikenlaisilla pikku tunteillaan  Grin!




Yhteiskunnat, joissa on "eriarvoisuutta" mahdollistaa, että voit halutessasi toteuttaa itseäsi ja lahjakkuuttasi hyvinkin pitkälle ja menestyä sillä tai siten vain tehdä kovasti työtä menestyksesi eteen. Yksilöllä on enemmän valtaa oman elämänsä suhteen ja ympäristö on kannustava ja tukeva pyrkimyksissäsi. Wink
Tosin aina löytyy niitä, jotka eivät halua nähdä vaivaa elämänsä eteen ja siten jäävät jälkeen näistä muista ja tämä tietenkin aiheuttaa närää ja vatsan väänteitä. :Smiley



Heh, ai niinkuin jenkeissä vai..?   :Smiley
Oletko esim. lukenut kirjan "nickle for a dime" (tai jotain sinnepäin)
Niin ja tuosta asuinaluehommasta, täällä Holkuissa ollaan palaamassa nyt viimein siihen, että asuinalueita "sekoitetaan" slummiutumisen ja sosiaalisen eristäytymisen estämiseksi. On todettu että on huono ratkaisu pitää "sosiaaliset luokat" erillään...

No mutta tuohon alkuperäiseen aiheeseen, minusta asia on niin että naisilla ja miehillä on vaan yleisesti ottaen eri keinot tuohon kateuden osoittamiseen. Miehet vetää vaan suoremmin turpaan ja sitten katsotaan kuka on alfa-uros. Naisilla tuon nokkimisjärjestyksen määrittämiseen on paljon enemmän keinoja.

Ihminen on yhäkin hyvin pitkälti elukka, ja jokainen haluaa olla "haluttu pariutumiskumppani" Siihen sitten päästään eri keinoilla, jotkut geeneillään, ja jotkut kyynärpäillään.

Nyt jo tosin hirvittää työelämään palaaminen, juuri tuon työpaikkakiusaamisen takia. En ole sitä koskaan kokenut (olen aina törmännyt tosi hyviin tyyppeihin töissä, niin Suomessa kuin muualla), mutta koskaanhan ei tiedä...
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #29 : 11.07.2006 21:04:38 »

ONKO NAINEN NAISELLE SUSI?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: