Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aarrekartan teko  (Luettu 97100 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #120 : 05.10.2008 11:13:05 »

miten Alkulähde onnistuu luomaan egoja, jotka harhailevat toiveissaan tai toivovat jotain mitä Alkulähde ei toivo, jos Alkulähde on luonut kaiken..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #121 : 05.10.2008 12:00:23 »

Haha, no miksi ei olisi osannut luoda, edelleen? Grin Kaksinaisuus eli näin ollen jumaluus-ego, valo-pimeys, kuuma-kylmä, rakkaus-viha kuuluvat Maapallolle ja siellä elävien kehitykselle. Muilla planeetoilla ei egon kanssa kamppailla joitakin poikkeuksia lukuunottamatta, jotka  ovat maapallon kaltaisia tai vielä meidän planeettaamme alemmalla kehitystasolla.

Vapaa tahto antaa kaikille sieluille vapauden toivoa mitä haluaa. Ego on se, joka tekee harhaisia toiveita, jotka eivät toteudukaan. Muilla tasoilla ei ole aarrekarttaa tai vastaavaa, siellä olennot luovat itse haluamansa.

Edelleen, elämä simppeli, Alkulähteen perusajatus simppeli, me ihmiset vaan teemme kaikesta niin hirveän monimutkaista ja vaikeaa. Parhaitenhan tämä näkyy uskonnoissa. Kaikkien uskontojen perusperiaate on naurettavan simppeli, mutta ihmisten on pitänyt kehittää niistäkin niin hirvittävän vaikeita, hankalia ja jopa aggressiivisia asioita.

tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #122 : 08.10.2008 18:56:34 »



Vapaa tahto antaa kaikille sieluille vapauden toivoa mitä haluaa. Ego on se, joka tekee harhaisia toiveita, jotka eivät toteudukaan.

Tässä on juuri se pointti, miksi kaikki toiveet eivät toteudu. Minkälainen kaaos tämä maapallo olisi, jos  ihmisten kehittymättömien egojen toiveet olisivat toteutuneet  Huh


Yax-B
Miksi ei-henkiset toiveet eivät saisi toteutua? Me elämme kuitenkin kiinnittyneinä tällä hetkellä konkreettiseen elämään ja sellaiset toiveet kuin asunto, ruoka ja vaatteet ovat aika välttämättömiä. Kohtuullisen omaisuuden omistaja ei välttämättä ole materialistinen. Hänen henkisyytensä mitataan juuri siinä, miten hän rahojaan käyttää. Esimerkiksi Gates, melkoisen varakas mies, perusti B&M Gates Foundation -hyväntekeväisyysjärjestön, jonka kautta hän on lahjoittanut yli puolet omaisuudestaan tarttuvien tautien torjuntaan kehitysmaissa ja koulutukseen. Suomessa Gatesin säätiö on  myöntänyt Helsingin kaupunginkirjastolle miljoonan dollarin suuruisen tunnustuksen hyvästä, Internetin käyttömahdollisuuksia edistävästä työstä. Kansanterveyslaitos on saanut säätiöltä tukea pneumokokkitutkimukseen vuonna 2005.
Tässä tulee mielestäni hyvin esille se, että raha voi olla myös "henkisen hyvän" väline.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #123 : 08.10.2008 20:27:09 »

....
Olen kuullut 25 vuoden ajan niin ihmeellisiä tarinoita toteutuneista unelmista, että mikään ei minua enää ihmetytä. Olen itsekin tottunut luottamaan tämän hauskan menetelmän tehoon niin paljon, että en osaa kuvitella elämää ilman sitä (tai en halua kuvitella!). Viimeksi aarrekartan avulla sain itselleni ihanan kodin.


Olen kuitenkin vuosien mittaan havainnut, että aarrekartan onnistumiseen vaikuttavat monet tekjät. Miksi joillekin ne toimivat niin uskomattoman hyvin? Miksi taas jotkut manailevat toteutumattomia unelmiaan, jotka kuitenkin komeilevat 'oikeaoppisesti' ko. henkilön kauniilla aarrekartalla.


Eli ihan itsestään selvää ei aarrekartankaan teho ole. Omiin ja kymmenien kurssilaisteni aarrekarttoihin tutustuttuani olen vuosien mittaan havainnut mielenkiintoisia asioita. Olen pikkuhiljaa oppinut näkemään, mistä kuvakokoelmista tulisi enemmän totta. Aivan kuin karttojen joukosta olisi löytynyt perusmalli, edistyneempi versio ja sitten sellainen deluxe-taika-toivekuvaelma, jonka teho huimaa.


Oivalsin, että aarrekartasta on mahdollista tehdä joko mukavasti kulkeva kolmipyörä tai huimasti kiitävä menopeli. Tekotavalla on suuri merkitys aarrekartan toimivuuden kannalta. Mutta vielä suurempi merkitys on pohjatyöllä ennen kuvien leikkelyä ja liimailua."


Hei **Yax-Balam**"


Täällähän on aarrekarttojen mestari paikalla hienoine ohjeineen.

**************

Itse tein kolme viikkoa sitten kartan
oman terveydentilani kohentamisesta
ollessani pitkään kuntoutumassa
- laitoin karttaan kaikki mahdolliset asiat,
joilla pääsen kohti terveyttä ja elämäniloa
ja kuinka ylläpidän sitä jatkossakin

Tein karttaani hyvin voimakkailla positiivisilla ajatuksilla
jo leikatessani kuvia, sanoja, kirjaimia ymv.
- ensin etsin vain kuvia, sanoja ja kirjaimia,
- sitten aloin muodostamaan niistä lauseita haluamistani asioista,
jotta vointini kohenisi

Ennenkuin karttani oli valmis,
huomasin aloittaneeni jo oman itseni hoidon
- halusin tulla terveemmäksi ja iloisemmaksi
ja näin alkoi tapahtumaankin

Materiaalia oli niukasti,
mutta mielikuvitustani käyttäen
keksin aina tarvittavan kuvan tai sanan

Ensiksi on oltava sinut itsensä kanssa

Hyväksyttävä, että on sairastunut
- mietittävä kuinka siitä selvitään
ja päästään kohti parempaa elämää

Seuraava tärkeä lause minulle
on olen rakas ja rakastettava
tällaisena kuin olen

Ravintoasiat meni täysin uusiksi
- syön nykyisin kasvisruokaa

Päivärytmi säännölliseksi

- herään joka aamu samaan aikaan
ja iltaisin nukkumaan ajoissa

Riittävästi ulkoilua ja liikuntaa
- vesijumppa 1 x vk.,
joka sisältää kaksi käyntiä kylmäaltaassa
-  sauvakävelyä vähintään  2 x vk.

Itsensä hemmottelua

- ostin ihanan lämpöpeiton,
jonka alla lämmittelen kipeitä jäseniäni

Rentutuminen on tärkeää

- olen käynyt kerran viikossa rentouttavassa paineluhieronnassa
- päiväunet sallitaan aina tarvittaettassa
- luppopäiviä niin usein kun tarpeen,
kunhan ei jää "märehtimään" omaa kohtaloaan

Sauna rentouttaa ja antaa hyvän mielen.


Positiivareiden Aamun Ajatusta lainaten
"Maailmassa on niin paljon värejä, että
on sääli tehdä kaikesta mustavalkoista".

Sepon sanoja lainatakseni
"Me luomme tulevaisuutemme
omista ajatuksistamme,
joten miksi ajatella häviämistä?"

Oma lauseeni on
"Pidä ajatuksesi positiivisina".



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #124 : 08.10.2008 21:12:58 »

Elämänilo, mukava kuulla (lukea) sinustakin aina välillä.  Smiley


Juu, tuo aarrekartta sattuikin toteuttamaan noita mies-asioita aika paljon..
Tilanne sellanen että treffailen vähän liian montaa miestä yhtä aikaa ja se yks puhu mulle jo seurustelusta..


.. Ja mä kysyn itseltäni....

Mistä ihmeestä se kaikki miehen kaipuu tuli?
  crazy2

Kun nyt niitä on ihan laadukkaita yksilöitä vaikka muille jakaa,
ja saan aina välillä laittaa puhelimen kiinni kun tarvii saada taukoa ...

Ja kun haluaisin rauhassa tehdä kaikkia koulu-juttuja ja vaikka mitä... Tongue
Tämä ei ole yhtään mua!!  crazy2 Grin Grin (koulu ja kotityöt miesten edelle)  2funny

Tosin mä laitoin siihen aarrekarttaan, että ennen kaikkea rakastan itseäni ja tulen toimeen omillani...

.. Eli en enää lankea miehiin joihin olen "vain ihastunut"...
How cool is that!!  Cool Cool
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #125 : 09.10.2008 00:15:56 »

Tokihan materiaalisista asioista saa nauttia, tämä on materiaalinen maailma! Itseltäni aarrekartasta löytyy mm. toive kunnon isosta FULL-HD telkkarista ja kotiteatterista, joka tekisi pelinautinnosta aivan taivaallisen. Uskon, että nekin tulevat vastaan ajallaan, vaikka toive on ollut ilmassa ja kirjasessa jo vuosikausia Smiley

Aarrekarttaa voi tehdä myös mielen tasolla. Itse haaveilin mielen tasolla untuvapeitosta, kun pääsin nukkumaan semmoisella edellisessä asunnossa. Huomasin, ettei nenä ollut aamuisin tukossa untuvapeiton kanssa. Vaan mistäpä nappaat melkein 100 euroa sellaiseen muhkeaan untuvapeittoon?
Noh, puolisen vuotta meni ja kas, löysin kirpputorilta KAKSI untuvatäkkiä, molemmat oikein laatuluokan untuvapeittoja 900g täytteellä (itse peitto kokonaisuudessaan painaa melkein 2 kiloa, josta olen iloinen. Olen raskaiden peittojen ystävä). Kokoakin peitolla on 150 x 210 cm eli tämmöinen justiinsa 150cm ylittävä käpy mahtuu kierimään vaikka kaksi kertaa peittoon, joka on ihan luksusominaisuus minulle peittoihin ja tyynyihin hautaujalle Grin
Hintaa peitolla oli 8 euroa ja kunto aivan uutta vastaava. Nyt mie olenkin nukkunut tyytyväisenä untuvapeitolla, eikä ole nenä tukossa ja vaikka syyskylmät ovat alkaneet, voin nukkua yön ikkuna auki raikkaassa ilmassa. Ei palele! Grin

Toivottavasti toinen peitto löysi yhtä rakastavan kodin!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #126 : 15.10.2008 10:18:25 »

ai niin! nyt piti sanoa! ensinnäkin se aarrekarttaan laitettu Wien on firman lehden kannessa ja siellä on iso $ tilaisuus (menen sinne eikä taas Tukholmaan=).

mutta lisäksi huomasin, että taikaympyrään laittamani asiat on melkein kaikki toteutuneet!

-pesukone (tuli eka ilmaiseksi mutta ei mahtunut; lahja)
-lasipöytä, lasivitriini (vain lepotuoli puuttuu; tietysti lahjoina tuli)
-leivänpaahdin (lahja)
-ulkomaanmatka (250 eurolla 2 hlöä 5 tähden hotelliin)
-bisneskumppaneita
-suhteesta laitoin jonnekin, että tämä jatkuu ja joku sitten joskus > ehkäpä..

se oli aika hämmästyttävää, eli se kantsuu tehdä uudestaan
!

energisoin vähän aarrekarttaakin ja uusia tekstejä, kuvia.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 15.10.2008 11:04:14 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #127 : 15.10.2008 11:02:37 »

jännä..

minä kai olen kirjoittanut miehestä että "ilmenee hitaasti" eikä silleen salama kirkkaalta taivaalta ja kaikki sekaisin ja mahdollisimman haastavaa-tyyliä.. blaa.. (siispä olen huomannut joitain söpöjä ja jopa ravun kaltaista kauneutta ja valoa niissä)
  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #128 : 15.10.2008 15:00:46 »

Mäkin tein aarekartan, mutta vähän eri tavalla siis, enemmän mielen tasolla kun olin ensin hoksannut (Kiitos Elämänilon) että ei voi suoraan pyytää esim. miestä, koska ensin pitää pyytää valmius ottaa vastaan. Ja minulla se sana oli uskallan avautua ja ottaa vastaanSmiley Eli ensin tavitsinkin rohkeutta!  Grin Ja sitten niitä miehiä alkoi kirjaimellisesti tulvia. Ja kaiken huipuksi, olen aina halunnut skopparimiestä niin nyt niitäkin on ilmestynyt pari kappaletta!  smitten

En tiedä, onko näistä joku lopullinen, mutta matkalla ollaan...  Wink

Ja toinen juttu, mitä kandee miettiä: mistä olet valmis luopumaan jotta saat sen mitä niin kipeästi haluat?

Hei "Moralia"

Hienon oivalluksen olet tehnyt.  smitten

Jostainhan on luovuttava, jotta uusille asioille tulee tilaa.
- myöskin joki vanha ajatusmalli saattaa kaivata muutosta  Undecided

Tunnekoukku menneisyyteen on varmasti pahinta =
olet silloin ns. jumissa menneessä, etkä pääse eteenpäin
- vapauta itsesi menneisyyden koukusta
- koukku irtoaa, kun irroitat otteesi siitä



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 15.10.2008 15:10:57 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #129 : 07.11.2008 20:01:19 »

ympyrä jonka sektoreihin laitat toivottuja asioita, ja paperin eri nurkkiin rahasymboleita, vaikkapa rahariimujen merkkejä.. sovella itse. se on Silver Raven Wolfin taikaympyrä.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 11:33:07 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #130 : 01.01.2009 20:41:35 »

Olen kuullut paljon puhetta kosmisesta tilauspalvelusta. Onko se luomista?
Kyllä, se on toinen tapa kuvata ilmentämisen kykyä yhdessä jumaluuden kanssa.
Kuvittele miten kosmos on kuin valtava tavaratalo. Voit tilata sieltä mitä haluat ja se lähetetään sinulle, jos sinulla on rahaa maksaa ostoksesi. Salaisuus on hankkia oikeaa valuuttaa, joka kosmisesssa tapauksessa tarkoittaa ajatustesi ja tunteidesi oikeaa laatua. Sinun tulee varmistua siitä, että olet tunteidesi tasolla valmis vastaanottamaan tilauksesi. Ovatko ajatuksesi täysin myönteisiä? Uskotko ansaitsevasi tilauksesi? Voitko kuvitella saavasi sen elämääsi? Parantaako se elämääsi? Selviätkö siitä? Tukevatko perheesi ja ystäväsi sinua? Oletko valmis tekemään muutoksia sopeutuaksesi haluamaasi? Jos vastaus näihin kysymyksiin on kyllä, odota ihmeitä tapahtuvaksi.

Miksi minun toiveeni ei toteudu?
Jos se ei toteudu, se ei ollut sinun parhaaksesi, et ollut siihen valmis tai et oikeasti uskonut sen tapahtuvan.

Piirsimme unelmiemme talon ja tilasimme sen maailmankaikkeudelta. Oli aika mystistä miten löysimmekin hahmotelmiemme mukaisen talon ja muutimme siihen kaksi vuotta sitten. Nyt meillä on vaikeuksia asuntolainan maksussa. Mikä meni vikaan?
Tiedät että voit ilmentää. Nyt sinun tulee soveltaa samaa taloussuunnitelmiisi! Päätä paljonko rahaa tarvitset. Piirrä kuva haluamastasi tiliotteesta. Anna maailmankaikkeuden päättää miten toiveesi toteutuu, koska runsaus voi virrata monia uomia pitkin elämääsi. Keskity vain lopputulokseen.

On aivan epäreilua, että minä raadan töissä eikä minulla ole rahaa, mutta siskoni ei tee koskaan mitään ja hän on rikas. Miksi Jumala sallii sen?
Jumala ei salli tällaista tilannetta. Sinä sallit. Tietoisuus luo karmaa ja siskosi uskoo ansaitsevansa sen minkä saa. Muuta uskomuksiasi, ajatuksiasi ja sanojasi. Tee niistä runsaita ja avokätisiä. Toimi kuin kukoistaisit, siunaa siskosi kaikessa vauraudessaan ja näe, miten oma elämäsi puhkeaa kukkaan.

- Diana Cooper: Enkelit vastaavat -
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #131 : 01.01.2009 23:04:31 »


Hei Ystäväin

Sitä saa mitä tilaa.
- kannattaakin olla tarkkana,
että tilauksessa on huomioitu kaikki osapuolet
ja että se on hyväksi kaikille osapuolille.

Älä anna egosi määrätä
, vaan kuuntele sydäntäsi
- vastaus on jo sinun edessäsi


 smittenElämänilo  smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #132 : 24.05.2009 10:37:30 »

What is a Vision Board?
A vision board (also called a Treasure Map or a Visual Explorer or Creativity Collage) is typically a poster board on which you paste or collage images that you've torn out from various magazines. It's simple.
 
The idea behind this is that when you surround yourself with images of who you want to become, what you want to have, where you want to live, or where you want to vacation, your life changes to match those images and those desires.
 
For instance, before I ever started performing music and I had no idea how I'd ever get a gig, write enough songs, or assemble a press kit, I drew a picture of myself in a bar with people watching me perform (I'm a terrible visual artist, so I actually had to label the people "people!"). And though it wasn't the only factor in making it happen, I had a calendar full of bar and coffeehouse gigs by the next year.
 
My drawing was a kind of a vision board. Vision boards do the same thing as my drawing did. They add clarity to your desires, and feeling to your visions. For instance, at the time I did my drawing, I knew I wanted to play in bars and coffeehouses. (I have since left the that circuit, and I'm performing in theatres and at conferences. But in my early twenties, I wanted to play in bars and coffeehouses. I was pretty clear about that!) Taking the time to draw it out, even poorly, made it indelible in my mind.
 

There are several methods you can use for creating your vision board. I've written about each one below. You can choose which one works best for you, depending on where you find yourself on this path of creating your life.
Supplies you'll need for creating a Vision Board:
- Poster board. (Target sells a really nice matte finish board. I highly recommend it.)
 
- A big stack of different magazines. (You can get them at libraries, hair salons, dentist offices, the YMCA.) Make sure you find lots of different types. If you limit your options, you'll lose interest after a while. When I facilitate my women's retreats, I always make sure we have plenty of Oprah, Real Simple, Natural Home, Yoga Journal, Dwell, Ode, Parenting, Money, Utne, and an assortment of nature magazines.
 

- Glue. Not Elmers. (It makes the pages ripple.) I like using Yes! Glue  or Rubber cement. Glue sticks are my second choice because they don't last.
Before you begin your vision board:
No matter which method you're choosing, have a little ritual before you begin your vision board. Sit quietly and set the intent. With lots of kindness and openness, ask yourself what it is you want. Maybe one word will be the answer. Maybe images will come into your head. Just take a moment to be with that. This process makes it a deeper experience. It gives a chance for your ego to step aside just a little, so that you can more clearly create your vision.
 

Put on soft music. My favorite music for activities like this is Anugama Shamanic Dream I   and Shamanic Dream II   . I love these CD's for massage or any activity where you want to keep your mind quiet.
The Five Steps of Creating a Vision Board:
Step 1: Go through your magazines and tear the images from them. No gluing yet! Just let yourself have lots of fun looking through magazines and pulling out pictures or words or headlines that strike your fancy. Have fun with it. Make a big pile of images and phrases and words.
 
Step 2: Go through the images and begin to lay your favorites on the board. Eliminate any images that no longer feel right. This step is where your intuition comes in. As you lay the pictures on the board, you'll get a sense how the board should be laid out. For instance, you might assign a theme to each corner of the board. Health, Job, Spirituality, Relationships, for instance. Or it may just be that the images want to go all over the place. Or you might want to fold the board into a book that tells a story. At my retreats, I've seen women come up with wildly creative ways to present a vision board.
 
Step 3: Glue everything onto the board. Add writing if you want. You can paint on it, or write words with markers.
 
Step 4: (optional, but powerful) Leave space in the very center of the vision board for a fantastic photo of yourself where you look radiant and happy. Paste yourself in the center of your board.
 

Step 5: Hang your vision board in a place where you will see it often.
Three Types of Vision Boards:
1 - The "I Know Exactly What I Want" Vision Board
 

Do this vision board if:
- You're very clear about your desires.
- You want to change your environment or surroundings.
- There is a specific thing you want to manifest in your life. (i.e. a new home, or starting a business.)
 

How to create this vision board:
With your clear desire in mind, set out looking for the exact pictures which portray your vision. If you want a house by the water, then get out the Dwell magazine and start there. If you want to start your own business, find images that capture that idea for you. If you want to learn guitar, then find that picture. I remember at the last retreat, one woman yelled out, "If anyone finds a picture of a little girl with red hair who looks happy, give it to me!" And someone else yelled out, "I'm looking for a Cadillac!" Pretty soon, a lively trading session began. Following the five steps above, create your vision board out of these images.
 

2 - The "Opening and Allowing" Vision Board

Do this vision board if:
- You're not sure what exactly you want
- You've been in a period of depression or grief
- You have a vision of what you want, but are uncertain about it in some way.
- You know you want change but don't know how it's possible.
 

How to create this vision board:
Go through each magazine. Tear out images that delight you. Don't ask why. Just keep going through the magazines. If it's a picture of a teddy bear that makes you smile, then pull it out. If it's a cottage in a misty countryside, then rip it out. Just have fun and be open to whatever calls to you. Then, as you go through Step 2 above, hold that same openness, but ask yourself what this picture might mean. What is it telling you about you? Does it mean you need to take more naps? Does it mean you want to get a dog, or stop hanging out with a particular person who drains you? Most likely you'll know the answer. If you don't, but you still love the image, then put it on your vision board anyway. It will have an answer for you soon enough. Some women at my retreats had NO idea what their board was about, and it wasn't until two months later that they understood. The Opening and Allowing Vision Board can be a powerful guide for you. I like it better than the first model because sometimes our egos think they know what we want, and lots of times those desires aren't in alignment with who we really are. This goes deeper than just getting what you want. It can speak to you and teach you a little bit about yourself and your passion.
 

3 - The "Theme" Vision Board

Do this vision board if:
- It's your birthday or New Years Eve or some significant event that starts a new cycle.
- If you are working with one particular area of your life. For instance, Work & Career.
 

How to create this vision board:

The only difference between this vision board and the others is that this one has clear parameters and intent. Before you begin the vision board, take a moment to hold the intent and the theme in mind. When you choose pictures, they will be in alignment with the theme. You can do the Theme Vision Board on smaller pages, like a page in your journal.
Some things to remember about vision boards:
- You can use a combination of all three types of vision boards as you create. Sometimes you might start out doing one kind, and then your intuition takes over and shifts into a whole different mode. That's called creativity. Just roll with it.
 

- Your vision board might change as you are making it. I was just talking with a friend of mine who said that she had been making a vision board for the new year. The theme was all about what she wanted in this year. Then, as she pulled pictures and began to lay them out, the theme changed into a simpler one about her everyday life and the moments in each day. It surprised and delighted her to experience that evolution. You might find that you have little epiphanies from making a vision board.
Make a Vision Journal
Another option is to use these same principles in a big sketch book. Get a large sketch book and keep an on-going vision journal. This is especially effective if you're going through many transitions in your life.
 
Visit Christine's Blog at www.christinekane.com/blog
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #133 : 26.05.2009 13:50:26 »

Minun aarrekartasta toteutui taas yksi toive, kun sain hankittua itselleni VIIMEINKIN vuosikausien haaveilun jälkeen uuden, kunnon pelitelkkarin! Ja vielä uskomattoman huokeaan hintaa, suunnilleen puolet siitä mitä sen kokoiset ja oloiset toosat (42 tuuman full-HD) maksavat.

Ai että, nyt odotan vaan kesälomaa, että pääsen kunnolla pelaamaan tuolla töllöttimellä! Samalla toteutui toisenkin henkilön haave, kun entinen passeli telkkarini lähtee ystävälleni Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #134 : 26.05.2009 13:58:08 »

Vaikken ole koskaan mitään näkyvää aarrekarttaa tehnyt, niin melkeen kaikki toiveeni, ne pitkäaikaisetkin ovat toteutuneet. Olen kyllä niin happy! En kuitenkaan paljasta täällä mitä ne ovat. Odottavan aika oli pitkä todellakin ja se palkitsi käsittämättömällä tavalla Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: