Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkijät jotka eivät näe  (Luettu 23900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maritu
Vieras
« Vastaus #30 : 25.10.2006 11:30:38 »

Koska karma on poistettu ja ihmiselle on vihdoinkin annettu vapaa tahto, ennustaminen on tällä hetkellä vaikeaa jos ei mahdotonta. Jokaiselle ihmissielulle on luotu maailmankaikkeuden tiedostoihin uusi tulevaisuus, koska se kuuluisa uusi aika on alkanut. Jotain näkyy, mutta asiat eivät ole vielä kaikkien kohdalla valmista.

"Ennustan" joskus tutuilleni, ja henkimaailma lupaakin miesystävää tai uutta työtä tai muuta. Nämä ovatkin löytyneet, mutta tämä kyseinen henkilö ei ole huolinutkaan tätä tarjottua ystävää (ei ole tarpeeksi korkeatasoinen, harrastaa jatsia, vaikka minä harrastan klassista jne.). Tämän vuoksi ns. ennustan, ja sanon heti perään, että tätä ja tätä tulee, mutta sen jälkeen itse sitten päätät, otatko tietyn työn tai miessuhteen vastaan. Kokemuksesta viisastuu.

Tämän lisäksi moni ei pyynnöistään huolimatta halua oikeasti muutosta elämäänsä, vaan sabotoi sielun tasolla hyvän tulemista, sillä muutos vaatii paljon itseltä ja ihminen voi menettää tiettyjä palkkioita. Kun muutos parempaan tulee, ei voi enää voivotella itseään ja elämäänsä, ja muiden huomio ja lohduttelu vähentyy. Minusta ennustamisesta pitäisi siirtyä henkimaailman ohjaukseen ja neuvontaan, ja sen jälkeen ihmisten pitää tehdä omat päätöksensä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 25.10.2006 11:48:44 »

Hyvä kirjoitus Maritulta. Smiley

Olen tuntenut jo noin 17 vuotiaasta lähtien erään
vanhemman ladyn, jolla on voimakas ennalta näkemisen lahja.
Hän sanoo juuri noilla Maritun sanoilla aina,
että tälläistä olisi tarjolla ja tulossa,
mutta on sinun asiasi, mitä sen kanssa teet. Wink


Vaihtoehtojahan suhtautumisessa/kohtaamisissa on aina. coolsmiley

Hänen ennustuksiaan on vaikea toteuttaa,
koska ne ovat aina sellaisia,
joiden tuloon itse ei voi vaikuttaa, muuta kuin sitten sen,
miten siihen asiaan suhtaudun kun asia/tilanne on ns. akuutisti päällä. Wink

Hänen näkynsä ovat suurimmaksi osaksi pitäneet paikkansa. Smiley
Hän on sairastellut viime aikoina ja joskus hänen omat traumansa
ovat lyöneet läpi jostain näystä,
mutta asioiden vaikuttavan hengen ja tunnelman hän näkee hyvin. Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 25.10.2006 13:05:37 »

Minusta ennustamisesta pitäisi siirtyä henkimaailman ohjaukseen ja neuvontaan, ja sen jälkeen ihmisten pitää tehdä omat päätöksensä.

Olen täysin samaa mieltä ja tähän henkimaailman ohjaukseeen voi jokainen itse "oppia". Kaikki tarvittava tieto on sisällämme.  angel
tallennettu
Hippu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #33 : 25.10.2006 16:00:54 »

Chervil, tuosta tekstistäsi tuli ihan mieleen oma käyntini eräällä aika tunnetulla ennustajalla n. 15 vuotta sitten.
Hän muuttui jossain vaiheessa kesken kaiken kummallisen näköiseksi. Oli täysin hiljaa useita minuutteja ja tuijotti vain jonnekin kaukaisuuteen, kuin seuraten jotain näkyä ja ilme muuttui lopussa jotenkin kauhistuneeksi. Sitten hän yhtäkkiä havahtui, ikäänkuin jostain transsista ja palautui taas normaaliksi. Ei kuitenkaan kertonut mitään mitä oli mahdollisesti nähnyt, enkä uskaltanut kysyä. Asia jäi vaivaamaan vuosikausiksi.
Lähtiessäni hän pyysi puhelinnumeroani ja sanoi, että jos tulee vaikka sellainen tilanne, että pitäisi varoittaa jostain...
Puhelinnumeroni ja osoitteeni ehti kyllä vaihtua moneen kertaan ja olin jo lähes unohtanut koko jutun.
Kunnes juttu tuli taas sen jälkeen mieleen, kun lapseni oli kuollut yllättäen tapaturmaisesti.
Olikohan nähnyt sitten jotain etukäteen, en tiedä...  Undecided

tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #34 : 30.10.2006 22:42:29 »

Onpa täällä kiinnostavia kommentteja.

Hevosista: ihan ilman selvänäköisyyden harjoittamista, suosittelen, että pidät vakuutukset kunnossa, jos haluat hirnakoiden kanssa elantosi ansaita. Mulla on tällä hetkellä vain kaksi hevosta, ja esim. tässä kuussa on ehtinyt olla kaviopaisetta, ähkyä, imusuonentulehdusta, jännevammaa... Vastapainoksi on sitten pitkiä ongelmattomia kausia, mutta ehkä tässä lajissa kuuluu ikään kuin pelin henkeen, että välillä noita kremppoja kasaantuu.

Ylipäätään eläinten kanssa aina sattuu JOTAKIN. Tunnen kaksikin tallinpitäjää, joilta on palanut talli, ja jokaiselta pitkän linjan hevosihmiseltä on kuollut hevosia mitä erilaisemmista syistä. Ja pienempiä probleemia riittää. Silti hevoset antavat jotakin sellaista, ettei ilman niitä tee mieli elääkään. Kahteen otteeseen olen yrittänyt luopua ko. harrastuksesta, mutta tässä sitä taas ollaan.

Nuo lasten kuolemat ovat sellaisia, että en tiedä, miten niistä voi selvitä. Itse olin 'pelkän' keskenmenon takia aikanaan varsin murtunut.

Ennustajan asia ei tosiaankaan ole pelotella ikävillä asioilla. Olen kyllä nähnyt sellaisiakin ennustajia. Esim. eräälle ystävälleni edesmennyt Iris R. kertoi, että hänen miehensä jättää hänet toisen naisen takia. Siitä on jo monta vuotta, ja kaverini on yhä onnellisesti saman miehen kanssa yhdessä. Mitä hyötyä tuollaisesta pirujen seinälle maalailusta on? Kaverini on pariin otteeseen eronnut, joten ei hänelle tarvitse muistuttaa, että suhteet voivat päättyäkin.

Tätä miettiessä olen ihan tyytyväinen, ettei minulle ole sattunut sitä iloa/kirousta, että olisin sattunut näkijälle, joka oikeasti näkee ja kertoo näkemänsä. Tieto on raskasta. Mielelläähän sitä suojelisi egoaan kuin Siddharta G:n isä poikaansa, meillä ei näy sairautta, vanhuutta eikä kuolemaa, sellaisesta meillä ei tiedetä yhtikäs mitään. Mutta joltakin kantilta elämä tarjoaa aina muutakin kuin pelkkää hyvää ja kivaa...

Mutta että pitäisi vielä etukäteen tietää, mitä tuleman pitää. Huh ei.   
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #35 : 03.11.2006 22:47:49 »

Ametistitar, minullakaan ei ole tällä hetkellä hevosvakuutuksia, mutta jos olisin ryhtymässä talliyrittäjäksi, selvittäisin ainakin, mitä on tarjolla. Esim. hevosten klinikkareissut tai eläinlääkärin tiheät käynnit saattavat tulla kalliiksi, ja samoin asiakaspalveluhommissa voi tarvita vastuuvakuutuksia. Työntekijöitä, rakennuksia ja kuljetuskalustoa on myös tapana vakuutella. Helpointa lienee kysellä asiaa hevostalli.netin sennupalstalta.

Hyvää syntymäpäivää 12 v. enkelille, voimahalaus Sinulle.
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #36 : 03.11.2006 23:43:40 »

Täysin off topic, mutta luulisi "34 vuotta" hevosten kanssa puuhailleen tietävän aika paljon itsekin noista riskiasioista  Wink

Ymmärsin että kyseessä on paremminkin elämänfilosofia (?)
Kaikilla ei myöskään ole varaa vakuutuksiin (kuten Ametistitar antoi ymmärtää). Eriyisen riskialttiiksi aloiksi määritellyissä töissä ei vakuutuksia tosiaan edes saa, tai jos saa niin ei siis ole varaa. 

Itselläni on ollut jaksoja elämässä, että kaikki mitä yrittää menee kategorisesti pieleen ja täysin huolimatta puurtamisesta joutuu vaikeisiin taloudellisiin ongelmiin ja/tai läheisiä kuolee ympäriltä kuin heinää. Vakuutukset tuntuvat lähinnä huvittavilta sellaisessa tilanteessa, kun edes ruokaan ei ole rahaa. Eivät sovi minunkaan elämänfilosofiaani.
tallennettu
Hippu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #37 : 14.11.2006 13:24:51 »

Niin, hevosista vielä sen verran off topic, että:
jos hevosia on paljon, vakuutukset tietysti nousevat aika huikeisiin summiin, ymmärrän kyllä. Tunnen monia ihmisiä joilla kokonainen lauma eläimiä, eikä yhtään vakuutusta.

Meillä on kuitenkin ollut aina vakuutukset hevosille, kun niitä on ollut aina vain yksi tai kaksi (kuten tälläkin hetkellä). Vakuutus on kotivakuutuksen yhteydessä ja on tuo kyllä jo moneen kertaan täyttänyt tehtävänsä.
Silloin, kun sen otin, se oli kaikkein edullisin mitä koko maasta löytyi. Omavastuu oli kaikkein pienin mahdollinen, ihan mitättömän pieni. Muutamaan kertaan sain siitä ihan mukavasti takaisin ja esim. kaviopaisetapauksissa on aina koko kengitys (joka olis muutenkin pitänyt tehdä) hyväksytty vakuutuksen piikkiin, koska hevosella täytyy joka tapauksessa olla neljä kenkää jalassa, eikä yhtä jalkaa ole alettu hinnoitella erikseen  Wink
Nyt vaan nostivat omavastuuta 50 %, että enää siitä ei ole (pikkuvammoissa) ollut sanottavaa hyötyä. Jos klinikalle joutuu viemään, niin sitten tietysti.

Mutta eikö ammattimaiselle toiminnalle saisi jotain "könttä-maatilavakuutusta", joka auttaisi edes tapaturmissa?
Kaikkia jalkavaivojahan ynnä jotain tiettyä muuta vakuutus ei kylläkään korvaa, mutta tapaturmat ovat sentään hieman eri juttu, vastuuvakuutuksineen (hevosten kanssa kun aina kuitenkin sattuu ja tapahtuu, kuten tässä on jo moneen kertaan mainittukin).

Ametistitar, jos eläimenne ovat aina eläneet "yli-ikäisiksi", niin en voi kyllä muuta kuin onnitella hyvästä onnesta.
Meillä taas toisesta ääripäästä. Eläimille tullut jos jonkinlaista, kuolemaankin johtanutta kremppaa, josta lääkäritkään ei ole ottaneet selvää.
Viimeksi meni "ala-ikäinen" koira. Nyt eräs näkijä sanoi, että sillä oli katkennut verisuoni päästä. Lääkärit eivät saaneet syytä selville, eikä ollut mahdollisuutta lähettää tutkittavaksi. Sad

Pieni tapaturmavakuutus oli myös tapaturmaisesti kuolleella lapsellamme, mutta niin on kaikilla muillakin perheenjäsenillämme, kotivakuutuksen yhteydessä.
Oli se tilanne kyllä aika kamala. Usein katsoessani vakuutuslappuja olin ajatellut, että toivottavasti nämä vakuutukset eivät koskaan oikeasti toteudu.
Vakuutussumma oli kuitenkin pakko hakea, koska muuten emme olisi pystyneet maksamaan hautajaiskuluja (joihin se menikin viimeistä penniä myöten). Kela ei maksanut siinä vaiheessa enää näitä ja sossusta taas ei olisi herunut mitään, koska oli vakuutus, että ei voinut ajatella, kuten Ametistitar kirjoitti, että ei olisi missään nimessä halunnut vakuutusrahoja.
(Vai puhutaanko tässä nyt vain pelkästään haluamisesta?) En minäkään niitä olisi halunnut, mutta kun oli pakko.
Niiden hakeminen oli kyllä aivan karmeaa. Virkailija katsoi minua ja kysyi vaan, kuinka voin olla niin rauhallinen, vaikka minulta on juuri kuollut lapsi. Ei kuulemma millään voinut käsittää.
Aivan kuin olisin itse tappanut lapsen vakuutusrahojen toivossa!!! Huh
No, eihän hän varmaan asiaa ihan niin tarkoittanut, mutta ei ymmärtänyt miltä lause minun tilanteessani olevan ihmisen mielestä kuulosti. Sad

Hevosista vielä:
ne tosiaan tuntuvat sairastavan aina jonkinlaisissa kummallisissa periodeissa niin, että kaikki vaan yhtäkkiä kasaantuu käsittämättömästi.
Meilläkin on nyt viimeiset puoli vuotta ollut näin.
Nyt ehkä onni on kuitenkin jo kääntymään päin, toivon. Tässä eräänä päivänä nimittäin hevonen kaatui todella pahasti, kun karkasi ja ryntäsi talli-aluetta rajaavan aitalangan läpi ja juoksi tietysti suoraan päin syvää kuoppaa (jonka mies oli juuri kaivanut yhdelle tolpalle, mutta homma oli vielä kesken), toinen etujalka upoten sinne kokonaan (onni onnettomuudessa, että päällä oli esteenä vain pehmeää ainetta, eikä esim. jotain levyä, mistä jalka olis taatusti mennyt kokonaan läpi jne...). Shocked
Lopulta sotkeutui vielä aitapiuhoihin (ja hyvä, että ei pudonnut reikään uudelleen), mutta pääsi onneksi irti omin neuvoin nopeasti, eikä eläimelle tullut mitään vammoja koko episodista (vaikka ensialkuun olin varma. että NYT meni taatusti jalka poikki jne.). Oli kyllä lopulta aika varjelus matkassa, että joskus näinkin päin  Smiley

Eläimiin saa kyllä aivan erityisen kontaktin (varsinkin hevosiin), kun ovat sairaana. Jättäytyvät silloin täysin ihmisen varaan.
Esim. melkoisen temperamenttinen ja omapäinen ponimme on aina sairastaessaan ollut aina liikuttavan luottavainen, nöyrä ja vastaanottavainen ja sairauden jälkeen siihen on tuntunut syntyneen aivan uusi suhde.
Vaikka kaikenlaista aina sattuu, niin ei noista tosiaan raaskisi luopuakaan. Antavat kuitenkin niin paljon.
Meillä tuolla toisellakin hevosella on aivan harvinaisen upea ja ihana luonne.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: