Sivuja: [1] 2 3 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Galaksien palatsissa!  (Luettu 116734 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 07.12.2005 02:07:42 »

Nyt tuli taas jotain hurjaa mieleen, aivan hullua! 2funny

Tämä on selvä assosiaatio, ja arvannette varmaan mistä.
Mutta kun minä liikuskelen tuolla eri sektoreilla ja luen noita hurjia juttuja, niin mulla ruppee pää aivan hurisee. Ei jaksa miettiä, ymmärtää, oivaltaa sitä kaikkea. Ja vieläkin on pimeää. Mikäs olis mukavaa?

Niin tuli mieleen, että olisi mukava saada kutsu Galaksien palatsiin astrofoorumilla ahkeroinnin tuloksena. Siis Seppo kai se siellä on hienossa frakissaan tai tähtilakissaan vastaanottamassa.

Nyt kysymys: Mitä te laittaisitte päälle, minkänäköisenä tulisitte Galaksien suuriin juhliin? Minusta olisi ihana lukea, kun mielikuvitus ja huumori vipeltäisi
tuolla vanhan tontun jaloissa.

Minä itte laittaisin päälle kaikkein koreimman itämaisen esiintymispukuni, jossa kulta kimaltelee ja kultarahat helisevät joka askeleella. Tukassakin kulta kimmeltäisi, ranteissa ja nilkoissa. Olisin avojaloin ja varpaani kynnet olisivat kirkuvan punaiset. Hyvästi siis tontun harmaa!
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #1 : 07.12.2005 12:21:14 »

Minulla olisi tietysti keijukaismaisen liehuva, utuhelmainen. pitkä, indigonsininen iltapuku, jossa olisi kultaisia tähtiä ja kimalletta, kädessä taikasauva ja päässä tähtitiara.
Tasapainon vuoksi minäkin olisin avojaloin (tähtihilekynsilakkaa!) - helpompi jorata!  Cheesy Grin
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2005 15:37:19 »

Minä tekisin fantasia-iltapuvun viininpunaisesta sametista ja mustasta pitsistä/nahasta. Jalokiviä upottaisin puvun miehustaan ja helmaan. Pitkät käsineet. Asuni vaatisi kyllä kengät,  vieläpä korkeakorkoiset!  laugh
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 07.12.2005 23:58:37 »

Juuu! 2funny

Mutta miehillä ei olis pukupakkoa. Odotan innolla miten he pukeutuvat? Shocked
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 09.12.2005 13:15:50 »

Näissä juhlissa ensinnäkin olisin 180 pitkä ja hoikka, omistaisin ihanat mustat pitkät luonnonkiharat hiukset.

Minulla olisi violetti silkkinen olkaimeton hame, jossa olisi mustalla kirjailtuja kuvioita. Tässä maailmassa olisi myös kauniin violetteja ruusuja, joista punottu koriste minulla olisi hiuksissani.

Mukanani olisi violetti silkkinen huivi, jolla levittäisin tähtipölyä ympärilleni.

 smitten

Edit: unohdin kengät täysin! Ne ovat mustat, sellaiset punotut, joissa on huikeat korot. Niin ja koruja, minulla on keskellä otsaa ametisti, joka säteilee ympärille energiaa.

Nyt olen valmis.  Wink
« Viimeksi muokattu: 09.12.2005 17:52:12 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 09.12.2005 15:01:18 »

Haluaisinpa piirtää nuo asut!

Näissä olisi muotisuunnittelijoille ideaa!
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #6 : 10.12.2005 04:44:51 »

Saapuisin paikalle alasti. 2funny
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #7 : 10.12.2005 15:58:21 »

Timotheus, sopii kyllä mainiosti, heh, mutta hei vähän mielikuvitusta peliin! Kerro vaikka edes millasia tatuointeja sulla on?  Wink
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #8 : 10.12.2005 16:54:27 »

No oikeasti niitä on kaksi, otettuna 7vuoden välein (14 ja 21) tietyn elämänvaiheen päätteeksi. Aasialaisia symboleita joiden sisältöä en nyt rohkene tokaista. Ensimmäinen on tuossa oikessa hartiassa ja jälkimmäinen...noh... noin 5-6cm navan alapuolella masussa Wink

Mun juhlapukeutumisesta ei tosin koskaan tiedä... saattaisin myös saapua paikalle kurpitsalla lasikengissä ja pussata jok'ikistä sammakkoa!!
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 10.12.2005 20:25:18 »

Haaa!

Nyt haluan tietää, millaisia 'sammakkoja' juhliin saapuu.
Oikeastaan näyttää upealta. Jumalaisen kauniisti pukeutuneita neitoja ja pari komeaa aatamia! Mitkä juhlat!

 Cheesy Grin 2funny
tallennettu
hellen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


vaakanainen


Profiili
« Vastaus #10 : 11.12.2005 13:30:28 »

Galaksien palatsissa
Olisikin upeaa, voisin laittaa vaikka sen itämaisen napatanssipukuni , kimallusta ja keveää , helisevät kulkuset antaisivat askeliini tahtia .
Kimallusta ylle  ja upea tähtisade tulisi matkalla varmaan vastaan.  smitten smitten
tallennettu

aurinko vaa`assa
kuu skorpionissa
merkurius neitsyessä
veenus skorpionissa
mars vaa`assa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #11 : 11.12.2005 16:18:03 »

Jaa, kun kerran kysytään niin tulisin paikalle mustassa univormussa metallihansikkain ja -saappain sekä -olkatoppauksin. Sinistä viittaakin voisin pitää ellei se olisi ehkä liian Harry Potter.  :Smiley
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #12 : 11.12.2005 19:30:24 »

Corvus, saatoin arvata että sulla olis tommonen asu! Cheesy

Mulla olis sammaleen vihreä kevyempääkin kevyempi "metsän neidon" puku,
korvan takana vaaleanpunainen ruusu ja tietysti paljaat jalat. Hiukset
olisi punaiset pitkät kiharat. Ah mikä ihana mielikuvitusleikki smitten
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #13 : 11.12.2005 20:01:38 »

Normaalistikin tulee pukeutumisesta parasta palautetta juuri silloin kun on pukeutunut pukuun tai vormuntapaiseen (ainakaan ei näytä miltään hipiltä.) Marsilla Kauriissa lienee osuutta asiaan. Smiley
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #14 : 11.12.2005 20:17:40 »

Pystyn sieluni silmillä näkemään sut, komea näky oot! Wink
Hmm..mulla on aurinko kauriissa, siitäköhän kenties johtuu
viehätykseni univormupukuisia miehiä kohtaan..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: