Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu Vesimiehet=)  (Luettu 28752 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« : 23.10.2005 17:55:20 »

Tänne kaikki joilla kuu on vesimiehessä!
  Smiley Smiley Smiley

Millaisias olette?

Itse tulkitsisin kuumerkkini vaikutuksen esim. sellaisena, että tunnen PAAALJON ihmisiä, mutta sitten loppujen lopuksi aika harva näistä tutuista tuntee minut kovin syvällisesti..

Minulla on myös keskivertokauriisiin nähden aika uniikki tyyli, vaatteeni saattavat olla todella räväköitä! crazy2

Olen myös aika luova ja tuotokseni ovat joskus aika avantgardistisia... Ideani ovat usein aika omaperäisiä ja yrittämättä kehua itseäni, niin yleensä muut seuraavat perässä ja ammentavat ideoistani jotain omiinsa...

Että sellaista menoa täällä :Smiley
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2005 18:00:53 »

Eräs entinen poikaystäväni oli kuu veskari ja ei siihen mieheen saanut sitten minkäänlaista otetta saati yhteyttä... Paljon oli frendejä muttei monikaan varmasti tiennyt totuutta, siis mitä hän loppujen lopuksi ajatteli. Tyypillinen naistenmies, sitoutumiskammoinen... Nuoriin vesimieskuu miehiin ei välttämättä kannata kovin vakavasti ihastua  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #2 : 23.10.2005 18:23:00 »

Täääällä kans yksi veskari-kuu.
Millainenkohan mä olen. No niin kuin Mosquito mainitsit tuosta tunteesta, että kukaan ei tunne sua kovin syvällisesti, mulla aika sama juttu. Joskus pahoina päivinä tuntuu, että kukaan ei todellakaan tunne mua yhtään buck2 Kuu-vesimieheenhän liitetään sellaista tunnekylmyyttä myös, ja olen kyllä huomannut itsessäni sellaisia piirteitä. Aurinko-kaksosissa myös samanlaista. Mutta on mulla lämpimiäkin ajatuksia ihmisistä enkä oo täys psykopaatti, kuten yksi ennen tuntemani tyyppi, aurinko-veskari. :Smiley
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2005 18:38:34 »

Avomieheni on Kuu-Veskari, ja häneen liittäisin Vesimiehen piirteistä sosiaalisuuden ja heikompien puolella olemisen. Vaikka ei häntä kyllä saa nousemaan radikaalisti barrikadeille minkään asian puolesta (on Aurinko-Härkänä siihen liian mukavuudenhaluinen), vaan surkuttelee vain kotioloissa vaikkapa eläinten huonoa kohtelua.

Ennen minua hän oli aikamoinen naistenmies (ja osaa naurattaa naisia edelleen), muttei ollut silloinkaan mikään pettäjä (taas se Härän vaikutus I guess), vaan vaihtoi naista usein. En osaa hirveästi pelätä uskottomuutta, mutta tiettyä sitoutumiskammoa on silti havaittavissa (vaikka olemme ostamassa yhteistä asuntoa, hän ei vieläkään 6,5 vuoden seurustelun jälkeen ja 29-vuotiaana halua oikein puhua kihloista, häistä tai lapsista..). Ja vaikka hän on kyllä lämmin ihminen, ei hän ole mikään lepertelijä tai sellainen, joka palvoisi joka hetki maata jalkojeni alla. (Hyvä vain, ärsyyntyisin äkkiä.)

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2005 19:08:11 »

Ah, mielenkiintoista!!!  Cheesy Cheesy Cheesy

Irkkusen mainitsemasta tunnekylmyydestä... Mua monet sanovat koleeriseksi ihmistyypiksi. Siihen nyt tosin kyllä varmaan kuumerkkiä enemmän vaikuttaa se, että olen kauris ja nouseva oinas. Eli saatan olla aika jyrä, etenen esteistä välittämättä ja osaan heittää tunneasiat hyllylle. Silti sanoisin olevani aika voimakastunteinen. En tiedä, ehkä venus skorpionissa vaikuttaa ja toisaalta, kyllähän tulikin elementtinä tuo tunteita kehiin. Tulta minulla siis nousevassa merkissä ja merkuriuksessa. Joku joskus sanoikin aika osuvasti, että olen hämäävä tyyppi, kun minulla on toisaalta "hirmuisen intensiiviset tunteet, mutta joskus tuntuu, että tunteita ei ole ollenkaan." En mikään ihan yksinkertainen tapaus siis taida olla idiot2

Toisaalta sitten pidän juuri kuumerkkini ansiona sitä, että osaan suhtautua ihmisiin ympärilläni varsin objektiivisesti ja reilusti. Oppilaani ovat esimerkiksi aina taatusti samalla viivalla, suorikkeja/lellikkejä tms. ei ole.

Olen myös parhaimmillani loistava seuranpitäjä ja hengennostattaja, tämän olen huomannut myös joissain muissa  kuu-vesimiehissä...
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2005 19:11:49 »

Ja kuten Linn mainitsi miehestään, minäkään en ole mikään "turhien" lepertelijä... En todellakaan lauleskele kuutamosonaatteja rakkauteni ikkunan alla, enkä kyllä halua, että mieskään niin toimii!!! Tällainen liian vaaleanpunainen romantiikka saa siis karvat pystyyn, rakkaussuhteita kuvaa ennemminkin tulenpunainen, lieskat vaan lentelee!!!

(ja tämä lienee  askendentti-oinaan ja venus-skorpparin ansiota)
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #6 : 23.10.2005 19:24:30 »

Joo nuo tunnekylmyys ja herkkyys yhdistettynä voivat tosiaan olla hämääviä. Minä oon samanlainen. Tai ei mulla niin tulisia tunteita ole, mutta voimakkaita, tietkö idiot2 Just sillä tavalla, että ne piilottaa. Minäkään en kyllä mittään kuutamosonaatteja tai valtavia ruusupuskia kaipaa 2funny

Mulle olikin uutta toi Linnin mainitsema Vesimiesten sosiaalisuus ja heikompien puolella oleminen. Tunnistan kyllä itsessäni noita ominaisuuksia. Jos on puhe vaikka amerikkalaisista, ja kaikki vaan haukkuu niitä, mun tulee niitä niin sääli Cry 2funny Ja niin edelleen.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #7 : 23.10.2005 20:22:20 »

Mulla on myös kuu Vesimiehessä ja täytyy myöntää, että tutulta kuulostivat nuo edelliset..
Olen hyvin sosiaalinen ja puhelias, mielestäni olen usein oikeassa (melkein aina  Cheesy), olen hyvä vakuuttelemaan asioita muille, olen kova neuvomaan jne.. kuulostaapa kamalalta  Embarrassed
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #8 : 23.10.2005 20:26:59 »

Äskeinen lähti vähän liian aikaisin, piti tulla vielä jatkoa  idiot2
Niin, tuo sitoutumiskammoisuus on osittain totta, eron kokeneena täytyy olla tarkkana asian kanssa, omana herrana oleminen on niin kivaa  Cheesy
Ja myöskin se, että joskus (aika useinkin) tunnen olevani vähän "outo"  vaikken taida oikeesti olla, mutta musta tuntuu, etten tule ymmärretyksi aina niinkuin haluaisin..
Ja puhun niin nopeesti, etten aina mieti ennen sitä ja sit saa korjailla, että hei tajusithan nyt, mitä tarkoitin.
Sellaista

Aurinko Oinas, Nouseva Leijona, Vesimies Kuu
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 23.10.2005 20:56:20 »

Tutulta kuulostaa. Wink Täällä Vesimies-kuu, johon yhtymässä Merkurius, sijainti 1. huoneessa. Allekirjoitan tuon, että tuttuja on paljon mutta harva tuntee oikeasti, saati sitten läheisesti. Koska en toitota tunteitani ilmoille, on joskus vaikeampina aikoina tuntunut, että kukaan ei myöskään hoksaa että niitä voisi olla. Aurinko-Kalana olen kuitenkin varsin herkkä ympäristön tapahtumille - onneksi taas Jupiter-aurinko-yhtymä useimmiten auttaa olemaan vaipumatta murheen alhoon. Smiley

Seuranpitäjä - juu, viihdyn seurassa ja haluan, että kaikki muutkin viihtyisivät. Sitoutumiskammoa lienee jonkin verran, koska kihlat, avioliitto ja lapset kuulostavat vierailta vielä monen vuoden avoliiton ja yhteisen asunnonkin jälkeen. Tasa-arvosta tulikin kommentoitua jo tuolla feministikeskustelussa, ehdottomasti kannatan sekä ihmisten että eläinten oikeudenmukaista kohtelua ja avustan eläinsuojelua rahallisesti ehkä eniten. Myös tuo mira_nmml:n mainitsema asia, ettei aina tule ymmärretyksi niin kuin haluaisi, kuulostaa tutulta. Nopea ja ajastaan edellä oleva Vesimies ehkä tekee sen, ettei useinkaan tajua selittää asioita ja ajatuksiaan niin perinpohjin kuin ehkä olisi hyödyllistä.

Koska kuu liittyy myös äitiin ja perheeseen/menneisyyteen, kiinnostaisi tietää millaisia äitejä ja koteja teillä muilla kuu-Vesimiehillä on. Oma äitini on "yllättäen" aurinko-Vesimies, minkä olen useasti varmaan jo maininnutkin. Myös isälläni on kuu Vesimiehessä. Kotonani oli eläimiä ja siellä asui myös paljon ihmisiäkin, kun olin pieni. Tunteita ei juuri näytetty, mutta ovet olivat avoinna, jos joku halusi tulla kylään. Tämä piirre näkyy edelleen: ystävät ovat tervetulleita kotiini vaikka keskellä yötä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 23.10.2005 21:27:28 »

En oikeestaan tiedä paljonko mihinkään vaikutti ex skorpparilla kuu vesimies, paitsi että oli helposti ajautunut suhteeseen 2 naisen kanssa. Sanoin että moisesta halveksisin häntä ja suhde loppuisi; silti hän teki sen, ja niin kaikki loppui. Viimeks kun tavattiin ei muutamaisesta syystä tuntunut että olis juuri mitään jaettavaa. Siksi niin hassua että se toinen keskeneräinen suhde ei millään lopu hirveellä rytinällä mut hän onkin herkkä kuukalat. Se tekee ihmisestä hänen muulla kombinaatiollaan aika sulkeutuneen mutta tykkään siitä ettei tule sellainen naistenmies-fiilis..vaikka ken tietää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kamomilla
Vieras
« Vastaus #11 : 23.10.2005 21:29:58 »

Kuuveskari ilmoittautuu. smiley6600 vesimies
Kovin tuttua melkein kaikki, mitä täällä on jo sanottu. Perheeni kirous tuntuu olevan tuo kuun asema. Sekä minulla että miehelläni on kuu vesimiehessä, samoin esikoisellamme.

Äitini ei ollut erityisen veskarimainen kylläkään, mutta isäni aurinkomerkki se on. Lapsuudenkodin ilmapiiri oli hyvin viileä, tunteista ei puhuttu eikä niitä osoitettu. Olenkin tietoisesti pyrkinyt pois sellaisesta tavasta viettää perhe-elämää. Opeteltavaa siinä on ollut Grin Sanoisin, että oman kotini ilmapiiri on mitä vapaamielisin ja ovet ovat sananmukaisesti avoimet. Porukkaa ramppaa sisään ja ulos niin ettei välillä itse pysy laskuissa mukana, kuka kuuluu perheeseen ja kuka on naapurin mukula Smiley ja se tuntuu meistä kaikista mukavalta (myös kuopuksesta, jolla kuu kaksosissa).
tallennettu
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #12 : 23.10.2005 21:51:41 »

Meidän kotona tunteet ovat kyllä räiskyneet, mutta ehkä tuo veskarin ryhmähenkisyys on tullut ilmi... Erityisesti sisarusten kanssa ollaan kuin joku "joukkue", aina pidetään yhtä. Vanhemmat ovat olleet reiluja ja oikeudenmukaisia, aika liberaaleja myös. Ja seurapiirielämää on kotona ollut paljon.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #13 : 23.10.2005 22:29:39 »

Meillä on sisarukset kuin neljä vuodenaikaa. Ikäeroa kahteen vanhempaan siskoon on sen verran, ettei niiden kanssa perhe-elämää ole niin paljon tullut vietettyäkään. En itse asiassa ole edes tutkinut heidän karttojaan Embarrassed Mutta hyvin ollaan toimeen tultu anyways. Kaikki erilaisia ja omilla tavoillaan hienoja ihmisiä. Veljen kanssa meillä on kuut neliössä, hänellä härässä, ja hänen Venus AC:ni kohdalla Smiley Se on muuten jännä, kuinka nämä merkit tosiaan jakaantuu perheessä. Meillä veljen kanssa toi AC/DC -linja Grin aika tarkkaan toisin päin, niin että hän on laskeva, minä nouseva Vaaka. Synkkaa.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #14 : 24.10.2005 00:13:32 »

Mieheni äiti on Aurinkomerkiltään Oinas ja isä Leijona. Sisaruksia ei ole. Koko kolmen hengen perhe on kyllä lievästi sanottuna puhelias ja seurallinen (vaikka miehen vanhemmat ovat nyt vanhemmiten kyllä vetäytyneet viettämään aika paljon aikaa kaksistaan verrattuna esim. omiin vanhempiini) (mutta sehän näkyy sitten vielä tehokkaampana puheripulina kun sinne menee käymään..), ja miehen lapsuudessa kaverit ovat olleet kuulemma heille aina tervetulleita ja siellä myös alituiseen juosseet. Tämä johtuu kyllä varmasti myös siitä, ettei sisaruksia siis ollut.

Mielestäni heillä osoitetaan tunteita ihan rohkeasti, mutta "anoppi" kyllä väittää, ettei ole ikinä leperrellyt lapsille - siis edes omalleen.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: