Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä luonteenpiirtestä et ole ylpeä?  (Luettu 49331 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« : 01.12.2005 23:20:44 »

Vastapainoa.
Itse en ole ainakaan siitä kauhean ylpeä että olen hyvin ajattelematon
välillä sen suhteen mitä päästän suustani, sammakoita voi lennellä
enemmän kuin lapsuuden lätäkössä. Mutta minkäs teet?
Tehty on tehty.
 Asiasta voi ottaa vain vastuun sellaisenaan.
Yritän aina vain korjata virheitä mutta fiilikset on samat kuin joogilla
joka huomasi että virheitä kasaantuu kuin hiekanjyviä hiekkamyrskyssä lautasen päälle.
 Cry
Omalla kohdallani on ainakin opettelemista sen suhteen että
koska sanoa oikeat asiat oikeaan aikaan. Tai ainakin koska sanoa
väärät asiat oikeaan aikaan tai öh...   
Joka tapauksessa.
Tukka edessä ja elämä takana..
vai miten se olikaan...
...
« Viimeksi muokattu: 01.12.2005 23:29:35 kirjoittanut Puma » tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 03.12.2005 09:18:33 »

Kaikki ovat ilmeisesti ylpeitä luonteenpiirteistään, kun täällä on näin hiljaista... laugh

Minä inhoan itsessäni sitä, että en useinkaan tunnut tietävän mitä oikein haluan.
Kaikki suuret päätökset on viety vatuloimalla puoleen ja toiseen läpi.
Olen ihmetellyt sitä, ja sanoinkin Ippuskalle aiemmin, että kun ei edes vaakaa ole kartalla yhtään.
Noh, sitten kun rupesin uudestaan katsomaan, niin piruvie Uranus vaa'assa 8. huoneessa.
En ollut tuota muistanutkaan.....(veskari hajamielinen).
Noh, en tiedä vaikuttaako se tuohon minun vatuloimiseen, täytynee selvittää...
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #2 : 03.12.2005 09:29:11 »

Heh, paitsi näitä samoja kuin PUmalla ja Selkälokilla, niin lisäisin listaan vielä äkkipikaisuuden..Monasti toimii nopeammin kuin ajattelee. Ja nopeaan toimintaa aspekteja kyllä löytyy astrokartalta:  aurinko aspect_con mars, johon vielä kuutiot Kuulta ja Uranukselta jotka puolestaan ovat kolmiossa keskenään..

Maltti on valttia sanotaan, mutta sitä ei tahdo oppia, ei sitten millään.. angel
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #3 : 03.12.2005 12:45:12 »

Perfektionismi.

Elämän voisi kait ottaa välillä kevyemminkin, eikä aina pyrkiä parhaimpaansa.  Angry
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 05.12.2005 01:06:13 »

Minulla on 3 sellaista piirettä josta en itsessäni tykkää
1) Mustasukkaisuus  uglystupid2
2) Mielikuvitukseni saa joskus turhankin suuren vallan  crazy2
3) ''KAIKKI mulle nyt ja HETI  tickedoff  2funny eli kärsimättömyys
- mutta olen oppinut nuo piirteet hyväksymään ja ne on tasoittuneet niin että ne ei häiritse elämääni radikaalisesti  smitten onneksi
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.2005 11:42:40 »

Itselläni suurin oppiläksy ja piirre, josta en ole ylpeä, on vahva itsensä aliarvioinnin piirre. Se nöyryys menee jo naurettavuuden puolelle, kun vieraissakin hokee "voi ei, en minä voi istua tässä sohvalla, olen vain vaivaksi! Menen mieluummin tuonne komeron perälle, jossa en ole kenenkään tiellä ja vaivana..." Siitä seuraa tietysti hirmuinen pelko, että häiritsee toisia, jonka takia istua kökötän jossain mahdollisimman huomaamattomana ja samaan aikaan sosiaalisena ihmisenä odotan, että joku tulisi puhumaan kanssani.. ÖÖööhhhh...?  idiot2

Onneksi tämä piirre ei vaivaa töissä niin paljoa kuin siviilissä, jossa melkein pyydän anteeksi jo pelkkää olemassa oloani, koska olen vain vaivaksi (no varmaan tällaisella luonteepiirteellä ei olekaan muuta kuin vaivaksi!)

Lisäksi en uskalla välttämättä sanoa kaikkein rakkaimmille ihmisilleni omaa mielipidettäni, koska en halua loukata heitä. Oinaana minua ajaa eteen päin myös suunnaton miellyttämisetarven. En halua, että rakas ystävä tai puoliso joutuu pettymään minuun millään tavalla. Nostan heidät jalustalle unohtaen oman olemassaoloni.

Työn alla siis terveen itsekkyyden opetteleminen.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #6 : 05.12.2005 13:31:43 »

hei.. vähän samaa kuin pallaskissalla johtuen sitten varmaan vaakanoususta. Ja joskus tuntuu, että annan ihmisten talloa ylitseni liian usein kuten kalaparoilla on tapana. Mutta jotta olisi tarpeeksi skitso, niin kuu-oinas aiheuttaa kärsimättömyyttä .
. joistakin aspekteista johtuen olen myös soutaja-huopaaja-tyyppiä ja enemmän saisivat nuo jalat olla maassa muutenkin..Ei mitenkään ylpeyttä herättäviä piirteitä noista mikään
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.12.2005 18:51:39 »


 Oinaana minua ajaa eteen päin myös suunnaton miellyttämisetarven. En halua, että rakas ystävä tai puoliso joutuu pettymään minuun millään tavalla. Nostan heidät jalustalle unohtaen oman olemassaoloni.


Öö... Mitä olen nähnyt oinaita niin heillä yleensä menee niin että
he eivät paljoa välitä yleisestä mielipiteestä vaan painavat eteenpäin sen koomin
sivuille vilkuilematta. Muiden miellyttämisen tarpeen liittäisin vaikkapa kalaan tai vaakaan,
mutta oinas... huhhuh..
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #8 : 09.12.2005 20:39:21 »

Minä taasen olen erittäin  harmissani siintä että,mulla ei ole minkäänlaista selkärankaa. Tongue Tän lisäksi en usko kerralla asioita,vaan hakkaan päätä seinään ihan kun se muuttaisi asioiden kulkua jotenkin.eli kai se on tyhmyyttä. Cheesy
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #9 : 10.12.2005 02:04:38 »

Tässä on tullut jo lukuisia samoja piirteitä muilla, joista en ole itsessäni ylpeä. Onhan näitä...Saamattomuus, miellyttämisenhalu, joka menee parhaimmillaan mielettömäksi toisten imarteluksi (Nousu-Vaaka, sehän se!) eikä näköjään tahti muutu vaan jatkuu samanlaisena  Embarrassed  Sitten, nykyään en tajua, mutta oon huomannut olevani jotenkin ylpeä, en tajua mistä se piirre on tullut!!!  Cry Aliarvioin itseäni, tuttu juttu. Ei ole omaa tahtoa paljoakaan. Liian kiltti usein.
 
Elän päässäni, puhun päässäni, teen asiat päässäni... Mitäs sitten niin kutsutussa "oikeassa" elämässä tapahtuu - ei mitään! Puhun ja haaveilen kyllä vaikka mistä, mut en saa asioita milloinkaan käytäntöön. Enkä saa asioita loppuun, vaikka aloitankin kaikenlaista. No, kartalla ei ole yhtään maata eikä kiinteissä merkissä kuin vain Venus, joten... Huh
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Linnikka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #10 : 10.12.2005 02:07:39 »

Mars kaksosissa, eli kaikkea aloitetaan innolla ja harvaa toimintaa jaksetaan viedä loppuun, koska kohta näköpiirissä on taas jotain Uutta ja Mielenkiintoista aloitettavaa, johon lopahtaa mielenkiinto ennemmin tai myöhemmin. Todella rasittava piirre, joka on kulkenut mukanani koko elämän ja aiheuttanut melkoista harmia opintojen yms. suhteen. Nyt 30-kymppisenä olen vihdoin löytänyt "oman" alani, mutta hirvittää opiskelemaan lähtö..Mistä tämänkaltainen ihminen voi löytää pitkäjänteisyyttä?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #11 : 10.12.2005 12:09:23 »

Myönnetään - olen monessa suhteessa aika laiska. Kuulemma tyypillistä nouseville vaa'oille. :Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #12 : 13.12.2005 19:25:32 »

No ei se ajoittainen laiskuus mikään nousevien vaakojen oikeus ole. Itse olen ajoittain patalaiska. Varsinkin kun kyse on kotitöistä ja kun asuu vielä yksin ei kukaan tee niitä mun puolesta... Saisin olla kyllä järjestelmällisempi myös... Se vois itse asiassa auttaa myös tota siivous asiaa. Smiley

Välillä olen liian jyrkkä ja jämpiti.. Josku tuntuu että töissä ominaisuudet joita mulla ei ole kotona.. siis yllämainitut vain korostuvat töissä..siis olen sielä ehkä liiankin tarkka.  Tai sitten olen töissäkin löperö vain tietämättä sitä.

Joo jasit vielä yksi. En osaa valehdella. En edes niitä valkoisia valheita osaa päästää oikeassa paikassa vaan totuus tulee ilmi joskus turhankin helposti. Grin
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 13.12.2005 19:37:27 »

Hmmm... onko olemassa hyviä ja huonoja piirteitä?   :Smiley
Jokaisessa piirteessäni minkä omaan on aina kaksoispuolensa (yllättävää näin Kaksoselle  2funny ) ja ne toimii omaksi edukseni koko elämääni, siis kaikkia niitä, tilanteesta riippuen.   :Smiley
Jokin piirre voi olla hyvä ja edistävä asia jossain tilanteessa, kun taas jossain toisessa tilanteessa sama piirre vetää pattitilanteeseen ja antaa opittavaa itsestämme.   Wink
En oikein usko oikean ja väärän asetteluun missään asiassa tässä valtavassa Universaalissa maailmassa. Uskon enemmän helppoon ja vaikeaan tyyliin elää elämää ja kulkea tätä polkua eteenpäin. Molemmat ovat hyvin jännittäviä tapoja ja molemmista oppii hurjasti :Smiley Cheesy

En oikein usko, että tällä elämänpolulla voi astua harhaan, siis katsoen Universaalista näkökulmasta.
Jokaisella on tiensä ja opittavansa, minkäs sille voit.  Smiley Siksi meillä on erilaisia luonteenpiirteitä... jotta kokisimme ja eläisimme ja oppisimme.  Smiley

Vai miltä tuntuisi saada valmiiksi jokin asia, jos ei tietäisi, miltä tuntuu, kun ei saa aikaiseksi? Tai miltä tuntuu laiskotella, jos ei tietäisi mitä kiire on?
Tai miltä tuntuu sanoa jotain kaunista toiselle, jos ei ole kokemusta rupisammakon päästelystä? Esimerkkejä voisi luetella loputtomiin. Wink

Ihmiset, jotka eivät pidä jostakin piirteestäni, niin heidän olekaan pakko pitää. Heillä on oikeus oiviin mielipiteisiinsä ja oikeassahan he usein ovat -ainakin omasta mielestään ja sehän riittää. Minulla on oma totuuteni, kuten jokaisella meistä ja me kaikki olemme aivan oikeassa. Grin
 
Minulle, kuten kaikille, on annettu ne luonteenpiirteet ja asiat, mitä tarvitsen tällä elämänpolullani, eikä niistä mikään ole epätäydellinen. Ne kaikki palvelevat tarkoitustani ja tehtävääni täällä maailmassa, että kokisin, eläisin ja oppisin. Smiley

-Sinä olet täydellinen luomus tätä elämää varten-

Iloa, valoa ja rakkautta,

Asterix
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #14 : 13.12.2005 21:32:33 »

Kiivaus! :tickedoff:menee näin viimeksi eilen työharjoittelu paikassa
kärvähti asia oli tapahtunut noin 2h aikaisemmin yht äkkiä annoin
täyslaidallisen mahdolliselle työnantajalle (mies) + aurinko härkä
olen tsiigannut toisaalta aivan ihanteellisen ihmisen karttaa
jos herra sen näkisi voisi huumorillaan todeta "aivan kuin minusta
kirjoitettu"! sovimme asian myöhemmin
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: