Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käsistä vinkkejä - ei selkeitä ohjeita  (Luettu 24764 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #15 : 24.09.2009 11:15:05 »

Osut sitten niin oikeaan Diamond  Cheesy
Itsenäinen työ on aukeamassa eteeni ja tietyllä tapaa opettajuus on kuvioissa mukana...
Ovatko nuo pienet viivat pikkurillin alla (kämmensyrjässä) ehkäpä jotakin muuta kuin miehiä  Grin rakkautta siis kumminki, jos olen ymmärtänyt oikein. Jostakin olen saanut päähäni, että osoittaisivat avioliittojen määrää tai suurta rakkautta ainakin.
... mietin sitä kaulakoru untani...  :Smiley

Noista mystisistä niin tiedä... painava sana... herkkis kyllä olen, sen myönnän heti  Wink
Mutta siis  olen oikea kätinen, vaikka vasemmalla teen myös paljon kaikkea. Tuo oikea siis kertoo tämän hetken... miksi vasempani on tuollainen sillisalaatti? Viivoja joka suuntaan ja kaikki hajallaan  Huh Eihän tuosta ota Erkkikään selvää, kun vaan huvikseen katselee  Angry
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #16 : 24.09.2009 13:04:50 »

Viivojen lukumaara todella kertoo suhteista-mutta suhde riippuu myos viivan pituudesta-eivatka nama yleensa havia.
Mystiikkasana on todella hiukan jopa vaara=sehan on vain kykya tajuta tietyt kokonaisuudet-ei sen kummempaa, mutta kasienviivatieto on antiikkia ja vanhaa kielta joten annammehan anteeksi nykykielessa vanhentuneet termit.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #17 : 24.09.2009 16:29:40 »

Renkaat ranteen ymparilla lapsia-ei minun tietaakseni-minulle on opetettu, etta suhdeviivojen poikki menevat viivat ovat lapsia-sehan on ihan loogista=suhteesta ne lapset alkavat  Grin ja nain lukee myos kirjassa "The elements of hand Reading"-Lory Reid 1994 ja Practical Palmistry-Jones and Veronica Bennett 1981 ja viivojen pituudestahan nakee lapsen sukupuolen-seka keskenmenot tai abortit
Jos mentaisiin ranteen mukaan, vasemmalla on 6 rengasta ja oikealla on 2 ja minulla on 3 lasta?
Kun suhdeviivan ylittaa reippaasti, pitaisi olla poika ja jos jaa suhdeviivan alapuolelle-siis alkaen suhdeviivasta niin pitaisi olla tytto ja pienet viivat jotka jaavat suhdeviivan ala-tai ylapuolelle ilmoittavat jostain syysta keskeyttyneesta raskaudesta, mutta eivat kosketa suhdeviivaa ja raskauksia voi olla monestakin suhteesta-suhde olkoon avioliitto tai avoliitto.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #18 : 24.09.2009 19:31:03 »

annalen-tietysti kokemuksia, jotka ovat jattaneet jalkia
Viela kysyisin millainen on peukalosi, taipuuko peukalo hiukan taaksepain?
Jos elamanviivalla on poikittaisia viivoja-ne kertovat raskaimmista kokemuksista ja jos aletaan laskemaan ikavuosia, aloitetaan laskeminen peukalon ja etusormen valista eli alusta ja karkeasti laskettuna se on noin 1cm ja kymmenen vuotta ja edetaan ranteeseenpain kunnes olette noin omalla ikaluokalla.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #19 : 24.09.2009 21:57:19 »

 Muistelen jostain lukeneeni että hyvin uurteiset kädet kertovat erityisen vilkkaasta mielestä, pahimmillaan taipumuksesta neuroottisuuteen tms. Onkohan tosta jollain muulla jotain tietoa?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #20 : 25.09.2009 09:58:32 »

Hmyh, kaikella on tietysti rajansa, mutta kuunkukkulalla olevat viivat kertovat hairyyntyneesta kayttaytymisesta.
Taipuvasta peukalosta-siis taaksepain-sehan kertoo nopeasta hoksaamisesta-siis ihminen osaa reakoida myos nopeasti erilaisissa tilanteissa, nain on useilla politiikoilla ja mainosalan ihmisilla-seuratkaapa vaikka TV:sta.
Kuunkukkula on vastapaata Veenuksen kukkulaa kammenen syrjalla.
tallennettu
Tastgagta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #21 : 25.09.2009 10:21:45 »

Muistelen jostain lukeneeni että hyvin uurteiset kädet kertovat erityisen vilkkaasta mielestä, pahimmillaan taipumuksesta neuroottisuuteen tms. Onkohan tosta jollain muulla jotain tietoa?

 Muutama ihminen on ihmetellyt mun hyvin uurteisia käsiä (ns. "vanhuksen kädet")  Grin Ja mun kohdalla tuo vilkas mieli ja taipumus pieneen neuroottisuteen pitää paikkansa. Olisi varmasti mielenkiintoista käydä joskus ihan kirologilla...
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Neitsyessä
Kuu Leijonassa
Merkurius Leijonassa
Venus Vaa'assa
Mars Vaa'assa
Norna
Vieras
« Vastaus #22 : 25.09.2009 12:12:14 »

 Mullakin on marsin viiva, tosin selkeästi vain oikeassa, joten se asia, mikä sitten lieneekään kehittynyt tässä elämän varrella.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #23 : 25.09.2009 18:33:30 »

Marsin viiva riippuu mista se alkaa ja miten se paattyy-tiedattehan, etta on olemassa 2 marsin kukkulaa-ensimmainen on venuksen kukkulan ja peukalon valissa ja sita kutsutaan positiiviseksi marsin kukkulaksi ja siita alkavat ns marsin viivat ja menevat venuksen kukkulalla elamankaaren vieressa.
Sitten on olemassa ns. negatiivinen marsin kukkula joka on kuun kukkulan ylapuolella-siita minulla ei ole paljoakaan tietoa, mutta sita pidetaan yleensa negatiivisena ja hairiona jostain syysta.
Annaelen'in tapauksena pidan hyvin positiivisena merkkina marsin viivaa joka yltaa kuun kukkulalle-sehan kertoo erittain hyvasta intuutiosta.
Tavallinen marsin viiva joka menee elamanviivan vieressa venuksen kukkulalla kertoo meidan suojelioista.
Itsellani niita on monta-onko se sitten hyvaa karmaa tai ja hyva avioliitto, marsin viivat myos kuvastavat uusia alkuja tai energiaa tehda asioita.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: